Hvem er Mikkel Sand?


Morten Z
 Share

Recommended Posts

Velkommen til, Mind - før du begynder at stille spørgsmål kunne det da være interessant at du lige præsenterede dig selv - om ikke andet, så af ren høflighed. Jeg syntes det er ved at være lidt enaverende (staves det sådan? :) ) at diverse nye brugere dukker op som liiiige har holdning de skal ud med - Især i denne tråd er det da fantastisk upassende...

Edited by Sil
Link to comment
Share on other sites

  • Replies 686
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Gav manden dig mindreværdskomplekser og "truede" han dig på din position  som kongen af getbig.dk før han blev afsløret

Hov hov, JS og jeg har en klar aftale om at JEG er kongen af getbig. JS foretrækker at blive titelleret som lille-prinsen. Det er altså vigtigt at få det på plads :tongue:

Thomas

Link to comment
Share on other sites

Thomas J Indsendt: 22. Jan 2003, 11:04  

Hov hov, JS og jeg har en klar aftale om at JEG er kongen af getbig. JS foretrækker at blive titelleret som lille-prinsen. Det er altså vigtigt at få det på plads  

Thomas  

Der er vist ikke nogen tvivl om at FittSmoker vist af de fleste, betegnes som kongen her - men i er nu meget sjove :D

Og jeg har aldrig følt mig truet af MS (det skulle dog lige være hans løbestil).

Link to comment
Share on other sites

- og efter al sandsynlighed en klassisk psykopat

Det ville også være min betragtning, for hvad skulle motivet være for at spilde _så_ mange resourcer på at bygge denne illusion op online ?

Meget simpelt : Konkurrence

MZ stiller hypotesen og sandsynligheden for at der er mere end EN karakter bag fænomenet MS.. to eller flere konkurrende individer kan nemt stille motivet for denne affære.

Hvis der er mere end en person involveret, så kan det næsten kun være en massiv joke, ellers er det masse-psykopati af en eller anden størrelse, det har man da hørt om før, men .........!!!!!!!!!!!!

Link to comment
Share on other sites

SIL: Hvorfor skulle det være upassende at nye brugere deltager i denne debat? Såfremt man har læst hele tråden, og derved har sat sig ind i sagerne, vil jeg mene at også nye medlemmer (som måske ser med andre/friske øjne) kunne bringe andre interessante aspekter ind i diskusionen.

SIL: Som ønsket skal jeg som nyt medlem præsentere mig selv.

Brugernavn: KUFUJA

Rigtige Navn: Jan Rasmussen

Interesse område er primæet kampsport og fandt denne side via et link på Martialarts.dk hvor debatten følges med interesse. Da jeg udover denne tråd, finder forummet meget interessant/brugbart, har jeg valgt at registrere mig.

Hermed tilbage til denne tråd. Som "ny" bruger/læser er der 3 spørgsmål som trænger sig på/springer i øjnene.

1. GETBIG

Personligt finder jeg det svært at tro at folkene bag Getbig ikke kender identiteten på MS. Har man talt med/mailed med og sendt prøver til en person, må man simpelthen vide hvem personen er. Når nu MS's aktitiveter er endt med at skade Getbig, forstår jeg ikke hvorfor Getbig ikke afslører navnet, således at deres brugere kan sikre sig at MS ikke har noget med Getbig at gøre, og derved genopretter det renome jeg har forstået Getbig har.

2. MORTEN Z

Har tilsyneladende gjort et stort arbejde med at afsløre MS, og ved hvem MS er. MZ ønsker ikke at bringe navnet, men har alligevel en stor trang til at give det ene lille hint efter det andet ..........hvorfor? Dette har betydet at flere navngivne personer er blevet mistænkt, og sågar har fået link til dem offentligtgjort. Alene af denne grund burde MZ offentligtgøre navnet på MS:

3. JS

Spørgsmålet har egentlig ikke noget at gøre med denne tråd, og stilles af ren og skær nyskerrighed. Hver gang du (JS) bliver angrebet personligt, svarer du med masser af humor og vid. Jeg finder faktisk dine svar vildt morsomme, samtidigt med at jeg er imponeret over at du bevarer roen. Derfor finder jeg det dybt mystisk at hvergang nogen angriber Getbig reagerer du stik modsat, og bliver nærmest rasende. Hvorfor?

Jan

Link to comment
Share on other sites

MIND: (Meget nyt medlem)

"JS: Hmmm.......selvom jeg generelt finder dine indlæg særdeles spændende samt yderst underholdende kan jeg alligevel ikke lade være med at undre mig over visse ting."

Undring er en god ting!

"I det ene øjeblik skriver du, at du har ondt af MS pga. hans "betydeligt mindreværd", hans mangel på opmærksomhed i opvæksten, hans psykiske lidelser osv.. Og den medmenneskelighed kan jeg da godt følge - hvis det altså ikke er ironisk ment. "

Det er nok IKKE helt usandsynligt at det var ironisk ment, selvom jeg kun yderst sjældent betjener mig af ironi og sarkasme.............

"Men det slår mig når du så 5 minutter senere bruger 10 linier i et nyt indlæg på at håne og nedgøre manden."

Var det virkeligt kun 10, - så må jeg tilbage til tasterne igen!

" Nu har jeg ikke lige brugt de nøjagtige citater her, men kan da godt finde dem hvis du mangler eksempler."

Det gør jeg IKKE!

"Nu spørger jeg dig direkte - og ikke fordi jeg nødvendigvis tror det 100% hænger sådan sammen: Gav manden dig mindreværdskomplekser og "truede" han dig på din position som kongen af getbig.dk før han blev afsløret?"

Nej!

"Og er du i dag således fuld af fryd og glæde over, at denne 'supermand' blev afsløret så du igen suverænt kan indtage pladsen som forumets nr. 1?"

Tak for tilliden MS, men egentligt er jeg ligeglad med hvad andre mener om mig, - helt i modsætning til MS, hvilket ses med al ønskelig tydelighed her på boardet!

"Hvis det passer synes jeg jo nok det kan forklare din hoverende og hånefulde attitude"

Det passer IKKE MS!

Har du flere spørgsmål står jeg fortsat til rådighed!

Link to comment
Share on other sites

2. MORTEN Z

Har tilsyneladende gjort et stort arbejde med at afsløre MS, og ved hvem MS er. MZ ønsker ikke at bringe navnet, men har alligevel en stor trang til at give det ene lille hint efter det andet ..........hvorfor? Dette har betydet at flere navngivne personer er blevet mistænkt, og sågar har fået link til dem offentligtgjort. Alene af denne grund burde MZ offentligtgøre navnet på MS:

3. JS

Spørgsmålet har egentlig ikke noget at gøre med denne tråd, og stilles af ren og skær nyskerrighed. Hver gang du (JS) bliver angrebet personligt, svarer du med masser af humor og vid. Jeg finder faktisk dine svar vildt morsomme, samtidigt med at jeg er imponeret over at du bevarer roen. Derfor finder jeg det dybt mystisk at hvergang nogen angriber Getbig reagerer du stik modsat, og bliver nærmest rasende. Hvorfor?

Rigtig godt indlæg - og 2 særdeles gode spørgsmål til MZ og JS......

Link to comment
Share on other sites

TJ:

Ha ha Thomas, du er sgu en syg kvinde, - lidt ligesom mdk, blot større, stærkere og selvfølgeligt uendeligt meget klogere, - ej at forglemme sød, venlig, høflig, vidende, morsom, maskulin og vellugtende!

:D :D :D :D :D :D :D :D :D

"Hov hov, JS og jeg har en klar aftale om at JEG er kongen af getbig. JS foretrækker at blive titelleret som lille-prinsen. Det er altså vigtigt at få det på plads "

Og til dem af jer, der tror TJ IKKE kan stave til ""tituleret, så tager I fejl!

Som en af de få på dette boards ved han nemlig bedst selv af smertefuld erfaring, at både han og jeg holder meget af at blive "titelleret" med jævnlige mellemrum!

:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

Edited by JØRGEN STORM
Link to comment
Share on other sites

Enten gør det det for nemt, eller også belyser det ikke noget. Det kan vel ikke gøre begge dele?

Med mindre MS er en offentlig person, eller en person indefor træningsverdenen, så er jeg ret ligeglad med hvem han er, og hvor han bor osv. Hvis han derimod er en offentlig/træningsrelateret person, mener jeg vi har ret til at få at vide hvem han/hun er!

Ikke flere spor og julelege tak!

Craw(my)Daddy, jeg er helt enig. Vi er i samme situation som før Morten Z's artikel om doping, han giver os godbider, så vi kommer godt op at køre, han er en drillepind, men forhåbenlig er hans motiver reelle nok.

Til dem der siger at vi intet har at bruge MS identitet til. Helt enig men det lukker ikke hullet, og argumentet om at det ikke skal frem fordi folk så render ud og klasker ham/dem et par på hovedet, holder ikke. Vi er (næsten) alle sammen voksne mennesker, vi er ihvertfald hovedsagligt fornuftige. Og ingen fornuftige mennekser ville slå på andre fordi de havde lavet sjov med dem på nettet.

Ligesom med dopingartiklen syntes jeg ikke det skal være Morten Z's opgave at udøve censur, vi har alle en interesse i at se det her til ende. Så længe der findes løse ender vil debatten fortsatte. Når Morten Z giver os alle oplysninger og viden omkring objektet MS, vil der være meget lidt tilbage at "pludre" om og stormen vil lægge sig. Der er jo ingen grund til at grave efter skatten, hvis du allerede har fundet den.

'Pyt

Link to comment
Share on other sites

Det passer IKKE MS!

Har du flere spørgsmål står jeg fortsat til rådighed!

Du antyder da vel ikke, at JEG er MS?? For så vil jeg da godt lige spare jer alle for en masse spekulationer og MZ for endnu et stykke detektivarbejde ved at slå fast, at det er jeg IKKE. Hvis nogen stadig er yderst tvivlende kan jeg sikkert godt bevise det på en eller anden måde.

Jaja - jeg ved godt, at jeg er et meget nyt medlem, men jeg HAR altså fulgt hele debatten og følte omsider bare en ubindelig trang til at give min mening til kende - og så skal man jo OPRETTE en profil. Har iøvrigt også en profil på getbig.dk hvor jeg har været et par måneder.

Link to comment
Share on other sites

KUFUJA:

"Spørgsmålet har egentlig ikke noget at gøre med denne tråd"

Skarp og god iagttagelse!

"Hver gang du (JS) bliver angrebet personligt, svarer du med masser af humor og vid. Jeg finder faktisk dine svar vildt morsomme, samtidigt med at jeg er imponeret over at du bevarer roen."

Mange tak, - men hvorfor skulle jeg IKKE bevare roen, blot fordi nogle enkelte åndeligt mindremidlede hundeprutter vælger at forvalte deres socialdemokratiske idiosynkrasier i fuld offentlighed?

"Derfor finder jeg det dybt mystisk at hvergang nogen angriber Getbig reagerer du stik modsat, og bliver nærmest rasende. Hvorfor?"

Det ville jeg også gøre, hvis din opfattelse havde det mindste med virkeligheden at gøre!

Det har den tydeligvis IKKE, - jeg tager alt hvad der forekommer på nettet med ophøjet ro, - foruden altså et glimt i øjet!

Link to comment
Share on other sites

Vandpyt Indsendt: 22. Jan 2003, 12:32  

....Så længe der findes løse ender vil debatten fortsatte.....

Når nu alle arkiver åbnes omkring mordet på JFK (2015 sådan cirka?) - og man der kun finder yderligere beviser for at det var Lee Harvey Oswald der på egen hånd myrdede præsidenten - tror i så det betyder der bliver stille i konspirations-kredse rundt omkring ?

Denne debat vil kunne køre forever.......også selvom identiteten oplyses.

Man kan tydeligt se, at folk kan blive ved med at spekulere i motiver, sammenhænge imellem MS og GetBig, etc.

Edited by FittSmoker
Link to comment
Share on other sites

Og til dem af jer, der tror TJ IKKE kan stave til ""tituleret, så tager I fejl!

Hehe....nu kender du jo til det at have meget overdimensionerede kropsdele. For mit vedkommende gælder det de 10 stykker kød og knogler som hænger og dingler for enden af hånden. De er for mit vedkommende særdeles overdimensioneret. Derfor rammer jeg tit de forkerte taster. Det er selvfølgelig der forklaringen skal findes ;)

Thomas

Link to comment
Share on other sites

Efter lang tids detektivarbejde kan jeg nu præsentere MS

1) Han kan holde vejret under vand (været dykker)

2) Han har dyrket atletik (løbet maraton)

3) Han er svømmer (faktisk kun når hans båd vælter)

4) Hvis hans anden adresse blev afsløret var det for nemt (Australien)

Det kan da kun være vores allesammens kronprins Frederik!!!

/Niels

Hvis man må komme med flere gæt vil jeg også gerne være den første til at pege på Kurt Thorsen

Link to comment
Share on other sites

Efter lang tids detektivarbejde kan jeg nu præsentere MS

1) Han kan holde vejret under vand (været dykker)

2) Han har dyrket atletik (løbet maraton)

3) Han er svømmer (faktisk kun når hans båd vælter)

4) Hvis hans anden adresse blev afsløret var det for nemt (Australien)

Det kan da kun være vores allesammens kronprins Frederik!!!

/Niels

Hvis man må komme med flere gæt vil jeg også gerne være den første til at pege på Kurt Thorsen

Jeg har altid ment at store mænd = stor humor, jeg har bare ikke kunne bevise det før nu. ;)

'Pyt

Link to comment
Share on other sites

Syntes ikke der er sket så meget her på det sidste......

Men hvilken facts har vi om MS nogle der kan ligge de samlede facts op?

For mig lyder det som om det er en der arbejder i et fitness centre da han bruger deres computer, samtidig lyder da stadig underligt at man kan vide han opholder sig ved hans kæreste uden nogen kender ham???"det må de jo gøre"?

JS:

Jeg tror jeg beholder den 500 mand og de 4 flasker rød drue, jeg tror skam på hvad du siger!!

Link to comment
Share on other sites

/Niels Indsendt: 22. Jan 2003, 13:06  

Efter lang tids detektivarbejde kan jeg nu præsentere MS

1) Han kan holde vejret under vand (været dykker)

2) Han har dyrket atletik (løbet maraton)

3) Han er svømmer (faktisk kun når hans båd vælter)

4) Hvis hans anden adresse blev afsløret var det for nemt (Australien)

Det kan da kun være vores allesammens kronprins Frederik!!!

LOL :lol: :lol: :lol: :lol: - :D :D :D - hvor godt Niels !

5) kinesisk bibliotekar (alexandra)

Link to comment
Share on other sites

/Niels Indsendt: 22. Jan 2003, 13:06  

Efter lang tids detektivarbejde kan jeg nu præsentere MS

1) Han kan holde vejret under vand (været dykker)

2) Han har dyrket atletik (løbet maraton)

3) Han er svømmer (faktisk kun når hans båd vælter)

4) Hvis hans anden adresse blev afsløret var det for nemt (Australien)

Det kan da kun være vores allesammens kronprins Frederik!!!

LOL :lol: :lol: :lol: :lol: - :D :D :D - hvor godt Niels !

5) kinesisk bibliotekar (alexandra)

:lol: :lol: :lol:

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
 Share