Hvem er Mikkel Sand?


Morten Z
 Share

Recommended Posts

Nej, der er ikke nogen der tror Xax er en skummel proteinbaron eller at han er betalt af Getbig for den sags skyld. Jeg synes ligesom de fleste andre at Xax er sympatisk og virker uafhængig. Det er bare et problem når nogen påstår Getbig har henvist til MS for at underbygge at deres produkter er testede. Hvordan vil Get Big forklare dette?

>Arne, i en debat bedømmes man på sine argumenter i den aktuelle debat og ikke hvor dygtig man har været i tidligere debatter.

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 686
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

QUOTE (webmaster @ getbig)

Dette er mest henvendt til de på Motiononline som stadig tror at dette er et stort reklame nummer iscenesat af getbig.

_________

Hvad vil i have vi skal gøre for at bevise vi ikke har noget med det at gøre?

____________

Jeg syntes "alle" dem der stadig tror getbig ikke har rent mel i posen de laver nogle tydelige spørgsmål der kan afkræfte om getbig har en finger med i spillet!

Det kræver selvfølgelig getbig svarer fornuftigt på de spørgsmål der bliver stillet!

Ved godt der er nogle spørgsmål i jeres lange indlæg men kan man ikke samle dem også få et svar så vi kan få afkræftet om getbig er med i spillet eller ej?

Link to comment
Share on other sites

Jeg er udemærket klar at det at være talsmand for getbig resultaterer i at man er skydeskive. Fint nok, det er en del af jobbet . Det som faktisk pisser mig mest af, er at folk begynder at tro at jeg har kommercielle interesser i getbig og salg af deres produkter, eller at folk ikke læser de ting som jeg skriver, enten for egen regning eller på vegne af getbig. :angry:

Link to comment
Share on other sites

Michael S:

"Det er bare et problem når nogen påstår Getbig har henvist til MS for at underbygge at deres produkter er testede. Hvordan vil Get Big forklare dette?"

For det første kan det vel næppe være noget problem hvad "nogen påstår" - folk påstår så meget!

Dokumentation er anderledes velgørende..............

For det andet er ALLE produkter deklarerede og underlagt gældende lov, - og det er vel og mærke IKKE MS der står bag deklarationen eller gældende lov.

Og mange tak for det, - fri os fra det onde!

Når dette er sagt, - endnu engang-, så kan Get Big ligeså lidt forhindre energiske og omhyggelige psykopater som MS i lyve og bedrage, - ligeså lidt som Get Big kan forhindre, hvis et lab. valgte at kradse nogle tilfældige tal ned på et A-4 uden så meget som at åbne bøtten!

Bottom line: man kan IKKE forhindre folk i at snyde og bedrage, men man kan selvfølgelig forsøge at gardere sig bedst muligt, - og så iøvrigt knalde svindleren, når bedraget uundgåeligt opdages!

Sagens kerne er derfor stadigt: hvem er MS?

Link to comment
Share on other sites

:lol: nu når jeg tænker på MS, så kan jeg ikke lade være med at grine.

jeg var inde for at bestille de der 4kg`s ankelklodser, men de havde dem ikke i nogen butikker :lol:

mvh

Iøvrigt velkommen som MEGET nyt medlem....................
Link to comment
Share on other sites

XAX:

Jeg tager hatten af for dig!

Ikke alene skal du næsten dagligt døje med mine indlæg på get Big :D :D ,

nu skal du saft suseme også inddrages i den helt urimelige, helt grundløse og dybt infantile mistænkeliggørelse af Get Big, som MS´s psykopatiske adfærd har forårsaget!

Tanken har da strejfet mig, at det hovedsageligt er en enkelt eller to af Get Bigs konkurrenter, der via flunkende nye medlemskaber medvirker til at holde gryden i kog, som hævn for at Get Big er så meget billigere med deres produkter end resten af "branchen"!

Motivet er da til at få øje på!

Link to comment
Share on other sites

Sagens kerne er derfor stadigt: hvem er MS?

Ok, back on track.

Vis dit ansigt MS :chicken:

Fååååååååk nu fik JS mig lige af sporet igen................mit medlemsskab hører vist ikke til de nyeste.

Edited by Jan
Link to comment
Share on other sites

"[...] nu skal du saft suseme også inddrages [...]"

Han har da selv valgt at bliver talsmand for getbig??

edit: Vil gerne lige sige at jeg ikke mener det tjener noget formål at navn give MS ved hans rigtige navn (andet end en virkelig person hetz) hans so-far eneste fejl (som vi ved) er at han har brygget på hand uddannelse og stats mener sagen er om der er nogen forbindelse mellem ham og GetBig og deres produkter!

Edited by Entropy
Link to comment
Share on other sites

Entropy:

"Hvordan er det anderledes end at GetBig "påstår" at han ikke har noget med det at gøre?"

Hallooooooo, - bevisbyrden påligger selvfølgelig den der kommer med anklagen!

"Han har da selv valgt at bliver talsmand for getbig??"

Ih guder; - og hva´så, - er XAX så automatisk kriminel af den grund?

Du har også glemt mig, - jeg mener jeg "anbefaler" proteinpulver og det sælger get Big!

Jeg må da også være dybt kriminel efter dine lemfældige kriterier og din totale mangel på krav til blot antydningen af dokumentation!

Gå endelig i´gang med denne vinkel på sagen, - og hold for gud skyld IKKE igen!

Jeg mener, hvorfor dog lade inkvisitionstrangen strande på noget så ligegyldigt som totalt manglende dokumentation!

Skal vi også inddrage ham der tømmer skraldespanden eller svinger gulvmoppen hos Get Big?

"sagen er om der er nogen forbindelse mellem ham og GetBig og deres produkter"

Sådan noget pølsesnak, - sagen er selvfølgelig - og udelukkende - hvem er MS, der har bedraget og løget om ALT undtagen muligvis de lærebøger, han så flittigt har skrevet af efter!

Link to comment
Share on other sites

>JS, ja, folk påstår så meget, men det er høre alligevel til undtagelserne at folk lyver og jeg synes indtil videre det lyder sandsynligt at Get Big har henvist til MS da vedkommende spurgte til kvaliteten af deres produkter. Der er ihvertfald en eller flere bedragere end MS tilstede, men om det er Get Big eller de der påstår Get Big har løjet bliver en vurderingssag. Det er muligt det bare skyldes generel inkompetance fra Get big når de taler så dårligt for deres egen sag. Fx er det irrelevant hvor meget de rent faktisk har solgt efter MS`s tiltræden.

"Hvem er MS?" er tydeligvis ikke kernen mere. Der er nu flere kerner. Lige nu er den største hvad Get Bigs rolle er i det her. Jeg tror nu ikke de står bag MS, men tilgengæld er spørgsmålet rejst ang. Get Bigs troværdighed - bl.a. om de indirekte har løjet om dokumentationen af deres produkters kvalitet.

Edited by Michael Soerensen
Link to comment
Share on other sites

Hej XAX. ;) Først og fremmest vil jeg her benytte mig af at beklage, hvis jeg på nogen måde måtte have skrevet noget, som kunne have skuffet dig! Jeg har skrevet hvad jeg følte, og hvad jeg ud fra et rationelt/føllelsesmæsigt synspunkt fandt relevant i denne her case. :( Sorry! Jeg mener stadig alt hvad jeg har skrevet, og har lige fra mit første indlæg vedr. dette med Getbig forsøgt at pointere, at jeg ikke var sikker på dette her, men at jeg synes hele situationen var meget mystisk! :o

Citat fra mit indlæg 21. Jan 2003, 15:15

Én ting er ihvertfald sikkert! Om MS havde noget at gøre med Getbig, ved jeg ikke, men han har da ihvertfald haft en KÆMPE unaturlig forkærlighed til Getbig
Her skev jeg netop, at dette var uklart for mig!

og

Chris27:

Måske er Xax som udnævnt talsmand for Getbig træt af, at du, Tiger mfl påstår at det hele er et svindelnummer, som Getbig har sat i værk, og som de skal sagsøges for.

Rolig nu! Jeg har aldrig påstået dette - læs mine indlæg igen! Jeg lukker bare ikke øjenene for at muligheden faktisk var/er tilstede. Og noget kunne tyde på det! :huh:

Som jeg også skriver, ved jeg ikke om MS havde noget med GB at gøre! Men det er bare meget mærkeligt det hele! :retard: Som BaskeT også skrev

På den måde som MS har profileret sig på MOL og været stærkt involveret i Getbigs nethandel, ligger der nu et stort troværdighedsproblem for begge de bemeldte sider, en situation som kun kan løses ved at MS sande identitet afsløres.
Lige netop dette tror jeg at mange føler, hvorfor jeg også mener, at det er godt, at dette kommer frem! :unsure: Så lad nu være med at bebrejde de, som måtte stille spørgsmål til alt dette. Det er da klart at jeg/mange andre stiller spørgsmål til Getbig´s rolle i alt dette her - det var trods alt hos dem det hele ligesom startede. Det er jo ikke en klapjagt på Getbig! Men nu er Getbig altså havnet i denne situation, og må sku da kunne acceptere, at der er mennesker med følelser og meninger bag skærmen her! Folk der har støttet Getbig siger da ikke bare "nå, ok og trækker på skulderen, hvorefter de blander sig en ny MS-shake fyldt med GB´s produkter!" Denne reaktion her ville være sket i alle andre tilfælde - det er da logik for perlehøns Det handler om mennekser og ikke mindst psykologi(se blot hvodan MZ reagerede i går.), og folk bliver urolige pga. dette! Det er ligesom med aktiemarkedet - det er styret af psykologi - folk bliver usikre og tør ikke købe aktien pga. manglende tiltro til firmaet. Det her sker hele tiden - og er ikke noget angreb mod dig/jer, XAX! ;) Så lad dog være med at blive tage dette personligt!

XAX

Som JS vil udtrykke sig så er jeg helt og aldeles fuldstændig ligeglad med hvad du så måtte mene at jeg skal udtale mig om. Jeg udtaler mig om lige netop det jeg har lyst til.

Det skal du så sandelig også være velkommen til! Det gør jeg nemlig også selv! Faktisk var det blot ment, som et råd til dig <_< , da din samarbejdspartner webbi/ Nikolaj Kongerslev selv har udtalt, at I ikke kender meget til hinanden. Du behøver ikke blive sur på mig/os der er usikre :blink: , faktisk omtalte jeg dig kun positivt og som en ærlig mand i mit indlæg. B) Men mener stadigvæk, at man nemt kunne komme ud i for dybt vand, hvis det rent faktisk viste sig, at du rent faktisk tog fejl uden at vide det. Det var egentlig bare et råd! I bund og grund kender du jo heller ikke sagen til bunds! For hvem gør egentlig det 100% - jo der er selvfølgelig MS. Derudover kan MZ have sporet sig ind på hvem personen er, men uden - lige som dig XAX - at vide eller nogensinde finde ud, hvor meget MS i virkeligheden kender til Nikolaj Kongerselv(Webbi/Getbig). Dette er der nemlig højst sandsynlig kun 2 mennesker der ved, og der er selvfølgelig Nikolai Kongerslev og MS selv! Sagen er jo igen den, at du/XAX ikke kender Nikolaj Kongerslev på denne måde, som du måske gerne skulle for, at være 100% sikker i din sag. Man lad os nu håbe det bedste. Og igen vil jeg gerne understrege overfor dig, at dette hverken er et angreb på dig eller Getbig. Sagen er den at flere synes dette er og bliver mystisk. Om Getbig er/var indblandet eller ej, så var der flere herinde der gav udtryk for deres usikkerhed i forbindelse med Getbig, hvilket jeg i modsætning til dig, JS mv - finder meget naturligt i sådan en speciel situation. Jeg mener da faktisk, at der skulle meget til, før jeg/folk begyndte at sætte spørgsmålstegn til Getbig på. Måske dette bare var dråben, der fik bægeret til at flyde over ;) Til en anden gang: I stedet for at blive skuffet og gå amok, på de som ikke har samme mening som Getbig, så prøv at se på dette fra vores/potentielle kunders side! Det er og bliver klart, at folk incl. mig selv fandt alt dette underligt, og som en potentiel kunde hos Getbig er jeg glad for at det kom frem i lyset! ;) I øvrigt synes jeg også at det Entropy kom frem med med Preben er ret underligt! :confused2: Og ville næsten ønske, at jeg ikke havde læst det, da jeg jeg ikke ved, hvad jeg skal tro, hvilket jeg - tro det eller la´være- faktisk er ret bedrøvet over, da jeg/ingen herinde, da ikke ønsker Getbig noget ondt :(

Link to comment
Share on other sites

JS jeg ved da ikke om du os arbejder for getbig!! men en ting er sikkert du reklamere for getbig, fx i din artikel cuts på getbig.dk kan man se at du hentyder til nogle produkter der muligvis vil gavne forløbet til at blive ripped, også er der et link til getbig.dk webshop jeg ved ikke om du har fået betaling for det!

Jeg ville i hvertfald have betaling for det på den ene eller anden måde hvis jeg lagde en så fremragende artikel på en hjemmeside der har med træning at gøre samtidig med de sælger kosttilskud!!

Der er jo nok nogle der klikker ind for at købe de kosttilskud, hvis man ser hvilken resultater du har fået igennem årene.

Jeg ville i hvertfald have procenter af salget for dem der klikker sig videre fra din artikel og bestiller noget på en eller anden måde?

Edited by brezexxx
Link to comment
Share on other sites

lidt nyt info i sagen.....

Fra webmasteren på getbig....

"Hvis det er den person vi mener det er. Opholder han sig to steder. Den ene sted er ved kæresten. Aarhus er et af stederne han opholder sig meget, det andet sted vil jeg ikke kommentere da det vil gøre det for nemt, og egentlig mener jeg ikke det belyser noget."

Link to comment
Share on other sites

Here we go again...

Hej XAX.  Først og fremmest vil jeg her benytte mig af at beklage, hvis jeg på nogen måde måtte have skrevet noget, som kunne have skuffet dig! Jeg har skrevet hvad jeg følte, og hvad jeg ud fra et rationelt/føllelsesmæsigt synspunkt fandt relevant i denne her case.  Sorry!
Det er så i orden, og ja, du skriver ting, som skuffer mig, men det er du så absolut ikke ene om.
Det her sker hele tiden - og er ikke noget angreb mod dig/jer, XAX!  Så lad dog være med at blive tage dette personligt!

Jeg vælger helt og aldeles selv hvad jeg ønsker at tage personligt.

Det skal du så sandelig også være velkommen til! Det gør jeg nemlig også selv! Faktisk var det blot ment, som et råd til dig  , da din samarbejdspartner webbi/ Nikolaj Kongerslev selv har udtalt, at I ikke kender meget til hinanden. Du behøver ikke blive sur på mig/os der er usikre  , faktisk omtalte jeg dig kun positivt og som en ærlig mand i mit indlæg.  Men mener stadigvæk, at man nemt kunne komme ud i for dybt vand, hvis det rent faktisk viste sig, at du rent faktisk tog fejl uden at vide det. Det var egentlig bare et råd!
Et råd givet i den bedste mening, som jeg nu vælger at se bort fra ;)

Hvis jeg en dag endelig skulle komme ud på dybt vand, så er jeg naturligvis mand nok til at indrømme at jeg tog fejl, men I denne sag er jeg 110% overbevist om at getbig handlede i en god, omend naiv mening, da de indledte et sammarbejde med MS.

Til en anden gang: I stedet for at blive skuffet og gå amok, på de som ikke har samme mening som Getbig, så prøv at se på dette fra vores/potentielle kunders side! Det er og bliver klart, at folk incl. mig selv fandt alt dette underligt, og som en potentiel kunde hos Getbig er jeg glad for at det kom frem i lyset!  I øvrigt synes jeg også at det Entropy kom frem med med Preben er ret underligt!  Og ville næsten ønske, at jeg ikke havde læst det, da jeg jeg ikke ved, hvad jeg skal tro, hvilket jeg - tro det eller la´være- faktisk er ret bedrøvet over, da jeg/ingen herinde, da ikke ønsker Getbig noget ondt  

Lad mig gøre det klart, at jeg ikke bebrejder folk at de forholder sig kritiske og stiller spørgsmål til getbig. Det ville jeg selv have gjort, hvis ikke jeg kendte getbig bedre end jeg gør nu(Har trodsalt været med næsten helt fra starten af mht. forumdeltagelse og handel)

Det som pisser mig af, er at folk ikke læser de svar som jeg f.eks. på vegne af getbig fremfører, og derefter fortsætter med deres konspirationsteorier. .

Link to comment
Share on other sites

msjs Indsendt: 21. Jan 2003, 22:58  

nu når jeg tænker på MS, så kan jeg ikke lade være med at grine. Jeg var inde for at bestille de der 4kg`s ankelklodser, men de havde dem ikke i nogen butikker  

Har du prøvet på biblioteket :lol: ?? - 4 kg, han er sgu for grineren :D

Men slap af, i kører godt nok derud af med voldsom hast !!

Slap dog lidt af ? - det er sgu lige før at Oliver Stone kan lave en ny storfilm - om 3 dage - med den fart dette net af konspirationer har taget.

I kører total "bytte-bedste-konspirationsteori" trip i øjeblikket - og det virker slet som om nogle af jer lytter ? det er detsamme, detsamme og detsamme.

Fuck da MS, indtil de mennesker der rent faktisk VED noget, kan komme med nyheder.

MS kan være alt fra: FittSmoker -> TJ - og i ville ikke ane det - hvem ved, om i sidder og debatterer med ham lige i øjeblikket ?

Link to comment
Share on other sites

Jeg vil så godt spørge om getbig har tænkt sig at gøre noget ved episoden med deres forretnings forbindelse med MS med hensyn til at sende smagsprøver til en der skulle have universitets grader og alt muligt andet halløj!!

Så kommer det store spørgsmål......hvis "i" ved han opholder sig ved en hans kæreste så må ham fra getbig musligvis kende personen?

Link to comment
Share on other sites

Tigeren slår til igen :) Det kan godt være Xax, JS og andre stoler på Get Big og det er fint nok. Man må dog undres hvis de ikke forstår hvorfor vi andre synes der er ting der lyder underlige og mistænkelige. Vi andre siger jo ikke vi er sikre i sagen, langt fra. Det er jo muligt Get Big har rent mel i posen. Vi siger bare at vi undres over visse ting og ikke umiddelbart tør tage Get Bigs ord for gode varer.

Link to comment
Share on other sites

Okay, for at det ikke skal blive en kedelig aften er tiden kommet hvor jeg vil give et bud på MS's motiv.

Undervurdér aldrig en modstander! MS har ikke gjort det fordi han er en wannabe med mindreværdskomplekser. Det er også ret usandsynligt at han har gjort det for penge. Han er heller næppe en psykopat som JS så forsigtigt udtrykker det.

Men hvorfor så? Da jeg ikke har snakket med manden (endnu?) kan det naturligvis kun blive et kvalificeret gæt: Han har gjort det for sportens skyld - for en kæmpe griner - for virkeligt at kunne sidde og smage på hvordan han kunne køre folk rundt i manegen - og haft en særlig fornøjelse ved manipulere med især dem, der selv regnede med at de havde styr på det. Jeg tror eksempelvis også på hypotesen om at særligt en person er blevet groft karrikeret på visse karaktertræk.

Men der mangler noget ikke? Der mangler noget for at man gider at bruge så mange timer på den sag. Det er ikke belønning nok at sidde og kluk-le alene på sit kammer - Der mangler et publikum!

Hvilket bringer mig til en uafklaret del af historien. MS har ikke lavet det alene. Der har været "nogen" som har krampegrinet sammen med ham. Om der bare har været en mere eller endnu flere er umuligt at sige. Har der måske været flere ved tastaturet? Det ville være en plausibel forklaring, at der simpelthen var tale om en dyst mellem to venner om hvem der kunne præstere den mest absurde manipulation (blot en hypotese). En nærmere analyse af geografiske og tidsmæssige data i loggen kan vise OM der i enkelte tilfælde har været tale om indlæg fra to forskellige større byer med kort tidsrum imellem. Indtil videre vil jeg blot afsløre at der er blevet postet flere forskellige steder fra - geografisk set.

Som det er nævnt, så er man nødt til at acceptere at der er følelser med i dette her. Hvis der er nogen der føler at de er blevet holdt for nar på en krænkende måde, så finder jeg det faktisk stadig rimeligt at MS indfinder sig med en forklaring.

Som et lille guldkorn kan jeg afsløre at en pc - i et navngivet fitnesscenter i Jylland - en enkelt gang er blevet brugt til at poste både under "MS" og 10 minutter senere under "Jones2003" .

Link to comment
Share on other sites

Helt ærligt, synes i ikke snart i skulle tage og slå koldt vand i blodet. Man kan lave konspirationsteorier på alt, hvis man har lyst. Det er simpelt hen for latterligt at et firma´s renome skal køres helt i sænk, fordi der er nogen ting som ikke hænger helt sammen. Jeg har skrevet artikler for getbig i meget lang tid nu, og jeg er ikke et øjeblik i tvivl om at getbig IKKE har noget med MS sagen at gøre overhovedet. Getbig er mindst ligeså shockeret over afsløringen som vi er. Man skal ikke glemme at det også er mennesker som står bagved getbig. Mennesker som kan begå fejltagelser. Og getbig har da helt sikkert begået flere fejltagelser. Det var en stor fejl blindt at tro at en mand med en så imponerende baggrund bare uden videre ville skrive artikler for et lille kosttilskudsfirma. Det var også en fejl at man uden videre troede at manden havde tilgang til sit eget laboratorie, hvor han kunne analysere produkter. Det er da muligt at man har set det som en mulighed for at spare penge på dyre analyser. Desværre viste det hele sig bare at være et stort scam. Surt show. Men det betyder da LANGT fra at getbig ikke har rent mel i posen. Det betyder bare at man har været for naiv. Man har været forblændet af dette unikum, på nøjagtigt samme måde som alle os andre. Man kunne måske argumentere for at man som virksomhedsdrivende skulle være mere kritisk og have øjnene lidt mere åbne. Men ærligt talt, så har det da intet med kvaliteten af de varer som getbig forhandler at gøre. Jeg ved godt i allesammen hungre efter et svar. Hvem, hvad, hvorfor osv. ?? Men bare fordi der lige p.t ikke er noget svar, så behøver det hele altså ikke drukne i konspirationsteorier, hvor en uskyldig virksomhed hænges ud som værende et centralt element i dette her scam. Jeg forstår simpelt hen ikke i gider spilde tiden på det her, når det reelt ikke er andet end spekulationer. Det er over min forstand.

Thomas

Link to comment
Share on other sites

Hvad vil i få ud af at vide hvor Mikkel Sand bopæl er..... ???(Er sikker på at det er hans rigtige navn.)

MS har haft flere brugernavne måde på MOL og getbig, og hvad så? Det er der så mange der har, heriblandt JS..

MS indlæg har været gode (både på MOL og getbig), og rigtig mange har haft gavn af dem.....heriblandt mig selv.... Det kan da godt være at MS har løjet omkring hans uddannelse med mere.... B) , men jeg synes ikke det er rimeligt at i hakker ham ned på den måde...

Link to comment
Share on other sites

Jeg indlagde tidligere i debatten et indlæg hvor jeg sagde at MS identitet godt kunne blive offentliggjort. Da der burde være følger af at iscenesætte sådan et "scam"!

Men nu er jeg engentlig ret ligeglad og jeg synes at "folk" skal stoppe med at lege detektiv og komme med en masse tåbelige anklager og vrede tilrettet både GETBIG og nogle enkelte personer. Efter 38 sider i denne tråd er vi stadig ikke blevet meget klogere. Spørgsmålet er stadig.. Hvem er MS?

Selvom vi brugere af MOL/GETBIG finder ud af hvem han er hvad nytte har det så?

Om MOL/GETBIG vil gøre noget ved sagen må være op til dem!

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
 Share