PHAT TRAINING


MC-
 Share

Recommended Posts

post-17731-052074500 1310487028_thumb.jp

post-17731-018429600 1310487039_thumb.jp

Flot brun masse!

Mit råd til cut er: spis strict lean i hverdagene og fyr den lidt mere af i weekenderne med den morsomme mad og med morsom mener jeg først og fremmest sjovagtighedsmands, men også overvejende kaloriemandsholdig! Således undgår man (jeg) at blive træt af sit (mit) flotmandscut! Held og lykke med det! BUM!

Link to comment
Share on other sites

Damn det ser godt ud Mads - god fremgang også!! En pige i baggrunden sagde da jeg kiggede på dit billede "Meget godt trænet!" :4thumbup:

Tak bro! :smile:

Som vi alle ved er FIZZ FORM meget vigtigt, så jeg synes du skal cutte til du har pæne abs og så spise mere mad med munden efter det. 1½ måned lyder udmærket.

Præcis, drop at kigge på vægten Mads. Du skal bare ned ned ned i vægt. Tænk ikke for meget over din kost, men bare skær ned på den. De første uger sucks, men så kommer resultaterne. Du har potentiale til at blive virkelig ond.

Jeg mener seriøst, prøv at smid 10kg. Jeg tror ikke det vil gå nævneværdigt ud over styrken. Og når vi så rammer November, så gå igang med Bulk! Så kommer jeg også ned i GYM og laver noget ond BB!

Du er sgu blevet så dejligt brun. LaMotta og Mambo har ret. Smid et sted mellem 5 og 10 kg og så tag den derfra.

' date='12. July 2011 - 21:07 PM' timestamp='1310497652' post='1527346']

Det ser godt ud Mads! Du er næsten lige så brun som mig nu :laugh: men det klæder dig.

Nu vil jeg ikke gentage det som alle de andre har sagt, men tilføje at jeg synes du har gode guns og pecs. Det bliver spændende at se resultaterne når du får cuttet ned, men jeg tror virkelig det bliver flot :smile:

PS Guns må ikke blive mindre :blush:

Flot brun masse!

Mit råd til cut er: spis strict lean i hverdagene og fyr den lidt mere af i weekenderne med den morsomme mad og med morsom mener jeg først og fremmest sjovagtighedsmands, men også overvejende kaloriemandsholdig! Således undgår man (jeg) at blive træt af sit (mit) flotmandscut! Held og lykke med det! BUM!

1 flaske vodka om dagen = Mads har været fugl!

Synes du skal cutte ned så du er lean og cut. Hvis det skulle tage til efter NY, synes jeg du skal blive ved og så udskyde dit bulk lidt. Også selvom det er et lean bulk.

Tak for jeres kommentarer fwiends- det har bekræftet mig i at jeg bør fortsætte med mit cut, hvilket jeg vil gøre. Jeg vil fortsætte med at cutte i bund efter NY, og tillade mig lidt udskejelser i weekenden, så det ikke bliver alt for tørt at cutte.

Link to comment
Share on other sites

Igår stod der BISP på på programmet - ikke David Bisp, men BISP som i masser af armkrøl! Jeg stod op ved middagstid, ordnede lidt praktiske ting i forbindelse med min NY tur og købte ny cykel. Så slipper jeg for at køre rundt på det gamle lort jeg har haft lånt af min søster. Da jeg ankom til TSK var der helt tomt, men kort tid efter fulgte prominente navne som PATKANONEN, Låsebussen, Europamesteren, Ivan Contador, KatHrine og lille Morten som snart skal til VM bænkpres. Dejligt at være tilbage :smile:

Onsdag d. 13/7-2011

EZ-curls:

12 x 42.5 kg

12 x 42.5 kg

12 x 42.5 kg

10 x 42.5 kg

10 x 42.5 kg

10 x 42.5 kg

Dejligt at få gang i BISP'erne igen

A1 Hypers:

15 x BW

15 x BW

15 x BW

15 x BW

A2 Seated DB curls:

10 x 17 kg

6 x 19.5 kg

9 x 17 kg

8 x 17 kg

8 x 17 kg

8 x 17 kg

Chins:

5 x 10 kg

5 x 10 kg

5 x 10 kg

V-grip pulldown:

10 x 70 kg

10 x 70 kg

10 x 70 kg

11 x 70 kg

Så fik jeg lidt travlt med at komme hjem, da jeg havde en aftale i prollemaxx med en kammerat og et par hårdtslående biler. Transformers 3 efterlod mig med en lidt blandet smag i munden. Jovist, fin action - og hold da op hvor en lækkerbidsken de har fået støvet op i Megan Fox's fravær - men synes stadig ikke helt at den lever op til dens to forgængere. 3D'en var skuffende, og ikke de ektra penge værd. Den ville uden problemer kunne ses i 2D. Om ikke andet skal jeg stadig have den på blu-ray når den udkommer til vinter, primært for at fuldende trilogien på DVD hylden. Efter biografen stod den på 8 timers nattevagt i lufthavnen, og her var jeg godt nok smadret.

Nu har jeg lige hentet min nye cykel. og resten af dagen står på Tour'en og afslapning. Hvis det ikke regner for meget, og jeg ellers kan få nosset mig sammen, vil jeg forsøge at kommme afsted til en hurtig omgang BB i aften.

Link to comment
Share on other sites

Epic dedication!

:laugh:

Kom selvfølgelig ikke afsted! Skal arbejde om en time samt hele weekenden, så valgte at spare lidt kræfter sammen på sofaen, så jeg kan give den gas fredag og lørdag istedet. Kommer til at være i kæmpe søvnunderskud weekenden over.

Link to comment
Share on other sites

BODYBUILDINGSMANDSTRÆNINGS-OG-ARBEJDSWEEKEND!

Det har været en ret begivenhedsrig weekend, og jeg har haft et ret sammenpresset program - men heldigvis fik jeg det hele til at gå op. Arbejde, træning, og en mindre affyring i selskab med salt og Spøer udgjorde en rigtig god weekend :smile:

Fredag fik jeg trænet i The Gym inden jeg skulle jobbe den til Take That i Parken. En koncert der overraskede mig positivt. God musik og fedt sceneshow - og så blev det bestemt ikke værre af at 85% af tilskuerne var kvinder, hvoraf de fleste var ON! Selve træningen foregik i selskab med Biiver, da salt først ankom som jeg var på vej ud af døren. Der blev tilgengæld taget gevaldig revanche lørdag, hvor der stod på mini MOL træning i selskab med flere prominente navne. Da jeg ankom var Karim igang, og kort efter fulgte salt, 2/3 ABBMH i skikkelse af FP og CBB som begge var JACKED, Essensen, hansen.j, Fame Boy, og Spøer som jeg forgæves havde forsøgt at få fat i siden jeg vågnede. Jeg var røget hjem med en bitch og min mobil var selvfølgelig løbet tør for strøm, men fandt alligevel frem til hans nummer via. mine interwebz skills og fik ringet til ham fra hendes telefon. Intet svar. Jeg smed ham en SMS om at jeg snart ville sprinte mod thegym. Han ankom kort efter, stadigvæk pænt påvirket og med sår all over. Det viste sig at han, igen igen igen, var væltet på sin cykel på vej hjem fra byen, hvilket betyder at han nu har overgået mig i at være en idiot på en cykel. Han skulle senere samme aften/nat gentage succesen - denne gang bare uden cykel. Angående bitchen fra i fredags er jeg vist ved at rode mig ud i noget jeg ikke rigtig ved hvordan jeg skal håndtere, så lige pt. er jeg lidt i vildrede. Nå men, det løser sig jo nok alt sammen!

Fredag d. 15/7-2011

Crosstrainer: 10 min

DB skulderpres:

8 x 31 kg

7 x 31 kg

6 x 31 kg

6 x 31 kg

5 x 31 kg

5 x 31 kg

5 x 31 kg

5 x 31 kg

A1 Lateral raises:

10 x 14.5 kg

10 x 14.5 kg

10 x 14.5 kg

10 x 14.5 kg

DB'ene føles bare SÅ meget tungere i thegym!

A2 Crunch:

20 x BW

20 x BW

20 x BW

Front raises:

8 x 14.5 kg

8 x 14.5 kg

8 x 14.5 kg

Facepulls:

15 x 65 kg

15 x 65 kg

15 x 65 kg

15 x 65 kg

Concept2: 5 min / 1.2 km / 65 kcal

PW @ løbebånd: 15 min / 100 kcal / 1.5 km

Lørdag d. 16/7-2011

Bænkpres:

15 x 20 kg

10 x 60 kg

8 x 80 kg

8 x 80 kg

8 x 80 kg

7 x 80 kg

7 x 80 kg

3 x 90 kg

2 x 90 kg

Ikke mere patsovs tilbage! FP kørte imellem, og satte flotmands PR på 1 x 110 kg. Tung men nem!

CG Bænkpres:

5 x 70 kg

5 x 70 kg

5 x 70 kg

DB flies:

12 x 17 kg

12 x 17 kg

12 x 17 kg

EZ-curls

10 x 40 kg

10 x 40 kg

10 x 40 kg

Seated DB curls:

8 x 17 kg

10 x 17 kg

8 x 17 kg

8 x 17 kg

Det var omtrent hvad jeg nåede på 3 timers træning. Havde stort set ikke fået sovet om natten, så energien var ikke på sit højeste, så tog det stille og roligt. Tilgengæld var der masser af bromance, flex, snak og hygge! På et tidspunkt stod der 4-5 personer ved spejlet, i bar overkrop, og curlede. Folk gloede lige en ekstra gang da de gik forbi vinduet :laugh:

Om lidt tager jeg i TSK og presser lidt med patterne. Og forhåbentlig har Gitte fået min besked om at møde op idag :cool:

Edited by MC-
Link to comment
Share on other sites

Jeg var røget hjem med en bitch og min mobil var selvfølgelig løbet tør for strøm, men fandt alligevel frem til hans nummer via. mine interwebz skills og fik ringet til ham fra hendes telefon.

Angående bitchen fra i fredags er jeg vist ved at rode mig ud i noget jeg ikke rigtig ved hvordan jeg skal håndtere, så lige pt. er jeg lidt i vildrede. Nå men, det løser sig jo nok alt sammen!

Hey Mads lad mig bare lige give dig et hurtigt råd.

Mon ikke jeres problemer vil løse sig hvis I flytter sammen? Du kunne oprette en tråd i Off Topic angående emnet hvis du føler brug for hjælp.

Link to comment
Share on other sites

Hey Mads lad mig bare lige give dig et hurtigt råd.

Mon ikke jeres problemer vil løse sig hvis I flytter sammen? Du kunne oprette en tråd i Off Topic angående emnet hvis du føler brug for hjælp.

Hej Mads.

Mange tak for rådet - hvis jeg en dag skulle komme ud i narkokriminalitet, ende i RKI eller miste alle mine jobs samt droppe ud af min uddannelse vil jeg tage det op til overvejelse.

Haha det glæder jeg mig til at høre mere om!

Ja selvfølgelig gør du det - godt jeg har en ven som dig, som jeg skal snakke ud med om alle mine problemer :laugh:

Jeg er enig med alle brosne. Smid alt fedtet så bliver du top ond og ser større ud!

Derudover vil jeg gerne sige hej hej, og jeg kommer snart og roser din tan, som fortjener ros, fordi det er en flot tan.

Bro'sne har talt - jeg vil følge jeres anbefalinger, og cutte videre indtil jeg er tilfreds. Mit første mål er at komme under de 80 kg, og så tage den derfra.

Det vil jeg glæder mig til - hvornår kan man regne med at se dig i TSK? Som du jo nok ved holder sådan en lækker tan jo desværre ikke forevigt. Jeg takker for din ros, og de søde ord, og glæder mig til at få endnu flere fra dig når vi ses igen. :wub:

Link to comment
Share on other sites

Om lidt tager jeg i TSK og presser lidt med patterne. Og forhåbentlig har Gitte fået min besked om at møde op idag :cool:

Det havde hun desværre ikke! Desuden droppede jeg planerne om at presse patter, og valgte istedet at lave lidt armkrøl istedet, da lysten til dette var større da jeg ankom.

Der var masser søde flotte mennesker tilstede, og både discotrioen (Ivan, Mikkel og Peter) og tosse-trioen (Mickel, Nicolai og Bisp) var til stede. Derudover var et par af de sædvanlige styrkeløftere + store Morten, som er blevet tynd fordi han er begyndt at cykle til træning, tilstede. Sidst men ikke mindst fyrede Låsebussen den af med en QUAD-WO, som blev krydret med lidt tung bænkpres - det er BB! Vi fik også desuden en lille snak omkring weekendens udskejelser - han er for nyligt blevet single, og der ladet ikke til at det går stille for sig når han fyrer den af i weekenderne.

Mandag d. 18/7-2011

EZ-curls:

10 x 42.5 kg

10 x 42.5 kg

10 x 42.5 kg

10 x 42.5 kg

10 x 42.5 kg

10 x 42.5 kg

Lækker kontakt til guns idag!

A1 Hypers:

15 x BW

15 x BW

15 x BW

15 x BW

A2 Seated DB curls:

10 x 17 kg

10 x 17 kg

10 x 17 kg

10 x 17 kg

8 x 17 kg

B1 Crunch

15 x 15 kg

15 x 15 kg

15 x 15 kg

15 x 15 kg

B2 Chins:

6 x 10 kg

6 x 10 kg

6 x 10 kg

6 x 10 kg

V-grip pulldown:

10 x 70 kg

10 x 70 kg

10 x 70 kg

10 x 70 kg

Derefter lidt udstræk og shake, inden jeg kørte hjem og konsumerede tunfrikadeller med hytteost og gulerødder. Lækkert!

Nu står den på afslapning inden jeg skal på job, hvilket jeg iø. skal de næste 4 nætter. Imorgen står den på patsovs når jeg engang er stået op!

Edited by MC-
Link to comment
Share on other sites

Vil bare smide en comment i loggen!

Ser godt ud med træningen og shit du arbejder meget! :superman:

Hvad med den bitch, er du verliebt eller ??

Tak bro! Ja jeg arbejder en hel del her i ferien, så jeg kan spare lidt penge sammen til New York samt drosle lidt ned for arbejdet til efteråret hvor jeg vil øge fokus på uddannelse og træning.

Haha, det er nok lidt for meget sagt, men det virker det tilgengæld til at hun er.

Link to comment
Share on other sites

Tak bro! Ja jeg arbejder en hel del her i ferien, så jeg kan spare lidt penge sammen til New York samt drosle lidt ned for arbejdet til efteråret hvor jeg vil øge fokus på uddannelse og træning.

Haha, det er nok lidt for meget sagt, men det virker det tilgengæld til at hun er.

Du er også en flotmand, flotmands-MC! :wub: (Men vær fair overfor hende)

Link to comment
Share on other sites

Tirsdag d. 19/7-2011

Grundet nattearbejde stod jeg først op ved 14 tiden idag, og overvejede herefter om jeg skulle se dagens Tour etape inden træning, eller droppe den. Da jeg kom frem til at der nok ikke ville ske det helt store i dagens etape, valgte jeg at tage til træning, hvilket jeg senere kom til at fortryde, da vi over radionen i klubben kunne følge en yderst aggresiv Contador. Nå men, træningen var fin, og der er snart aftenstour - så jeg klarer mig nok! Styrken er dalet en smule, hvilket også var forventeligt efter snart 7 måneder on/off cut og 2 uger uden træning i starten af måneden. Dog synes jeg at jeg er blevet bedre til at få kontakt til musklerne, så måske betyder det ikke så meget alligevel - og styrken skal nok komme hurtigt tilbage når jeg begynder at køre lidt op igen.

Bænkpres:

10 x 20 kg

10 x 60 kg

8 x 80 kg

4 x 90 kg

4 x 90 kg

4 x 90 kg

4 x 90 kg

4 x 90 kg

CG bænkpres:

7 x 70 kg

7 x 70 kg

6 x 70 kg

6 x 70 kg

Inc. DB bænkpres:

8 x 32 kg

8 x 32 kg

7 x 32 kg

7 x 32 kg

DB flies:

12 x 17 kg

12 x 17 kg

12 x 17 kg

9 x 19.5 kg

Dips:

5 x 25 kg

6 x 20 kg

5 x 20 kg

Så var der ikke mere sovs tilbage i trisperne.

Om lidt vil jeg gå igang med en omgang Hansen inspireret omgang oksekød, og så står den endnu engang på lidt afslapning inden arbejdet kalder i aften.

Umiddelbart er der BB @ 15-16 tiden imorgen, medmindre Spøer kommer før.

Link to comment
Share on other sites

Om lidt vil jeg gå igang med en omgang Hansen inspireret omgang oksekød, og så står den endnu engang på lidt afslapning inden arbejdet kalder i aften.

283040_10150263729999310_562564309_7236223_1998373_n.jpg

Det blev en kæmpe succes - det smagte virkelig godt! Undlod dog rødvinen, og serverede den ovenpå rucola salat m. tomat, agurk og hjemmelavet tzatziki.

Link to comment
Share on other sites

Onsdag d. 20/7-2011

Stod op kl. 13, nogenlunde veludhvilet. Kastede en dåsetun med hytteost ned, og kørte afsted mod TSK på min nye MTB. Havde aftalt træning ved 14 tiden med Spøer, og han var lige kommet da jeg ankom. Tilstede var også Bisp og Mickel, som var igang med trøjebænk. Bisp kunne ikke få trøjen af Mickel, og han henvendte sig derefter til Spøer og jeg. Vi forbarmede os, begyndte at hjælpe ham af med den. Den var helt vildt stram, og efter at have bakset med den i noget der ligner et kvarters tid fik vi endelig hevet den af - som tak for hjælpen kvitterede Mickel med at være helt overdrevet irriterende resten af tiden. Så irriterende at vi så os nødsaget til at give ham en tur under den kolde bruger. Først Spøer og så jeg. Så skulle man tro at han havde lært at drosle lidt ned, men nej. Han blev selvfølgelig ved, og først da Kim kom og smed ham hjem pga. af et eller andet han havde gjort derhjemme, fik vi endelig fred.

268981_10150264379874310_562564309_7241375_5381785_n.jpg

Ellers en udemærket træning. Skyndte mig lidt til sidst, så jeg kunne nå hjem og se afslutningen på touren, hvilket jeg lige præcis nåede.

A1 DB skulderpres:

10 x 28 kg

8 x 32 kg

7 x 32 kg

6 x 32 kg

6 x 32 kg

6 x 32 kg

6 x 32 kg

A2 Benpres

10 x 75 kg

10 x 75 kg

10 x 75 kg

10 x 75 kg

10 x 75 kg

B1 Lateral raises:

10 x 14.5 kg

10 x 14.5 kg

10 x 14.5 kg

10 x 14.5 kg

B2 Crunch

15 x 15 kg

15 x 15 kg

15 x 15 kg

15 x 15 kg

C1 Front raises:

10 x 14.5 kg

10 x 14.5 kg

10 x 14.5 kg

C2 Lunges

5 x 14.5 kg

10 x 10 kg

10 x 10 kg

Leg extensions:

15 x 3"

15 x 4"

15 x 4"

15 x 4"

Nu skal der chilles lidt fodbold med en kammerat herhjemme, spises lidt godt mad og så står den til en afveksling på arbejde i nat. Muligvis BB imorgen - jeg regner med at sove længe og se touren færdig, og derefter tager jeg enten op og træner eller laver lidt cardio alt efter hvilket humør jeg er i.

Link to comment
Share on other sites

Torsdag d. 21/7-2011

Sen torsdagstræning, da jeg så tour hele dagen. Fik fyret godt op for cardio-cyklen hvor jeg kørte 24 minutters programmet. Pulsen kom ok op, og mine svedkirtler kom på overarbejde da det samtidig var utrolig lummert pga. regnen.

Bike: 24 min / 9.48 km / 248 kcal.

EZ-curls:

10 x 45 kg

10 x 45 kg

10 x 45 kg

10 x 45 kg

A1 Hypers:

15 x BW

15 x BW

15 x BW

15 x BW

A2 Seated DB curls:

7 x 19.5 kg

7 x 19.5 kg

7 x 19.5 kg

7 x 19.5 kg

Chins:

6 x 10 kg

6 x 10 kg

7 x 10 kg

6 x 10 kg

V-grip pulldown:

10 x 70 kg

8 x 80 kg

8 x 80 kg

Link to comment
Share on other sites

Lørdag d. 23/7-2011 @ The Gym

Idag var der aftalt flotmandsmøde i The Gym med efterfølgende grill og Tour de France. Det perfekte mix af katabolisme og anabolisme. Jeg fik ikke lavet det store igår - faktisk lå jeg på sofaen og så tour de france og TV det meste af dagen. Kom dog lidt sent i seng, og vågnede ved 7 tiden. Kastede lidt morgenmad ned, og smed Spøer en SMS om at jeg ville ramme the gym ved 10 tiden, da jeg havde set at Spøer allerede ville ankomme der. Dynen overmandede mig dog, og jeg faldt i søvn igen. Da vækkeuret ringede kl. 9 kunne jeg ikke komme ud af sengen, og faldt i søvn igen. Havde sat en alarm til kl. 10, og først omkring 10.45 fik jeg taget mig sammen til at komme ud af sengen, i tøjet og pakke taske. Efter at have kørt igennem det halve af KBH, med en gennemsnitstid på 78 km/t ramte jeg The Gym ved 11.30 tiden, og så til min store overrakelse at det kun var Spøer der var ankommet. Troede jeg - få et hurtigt blik over i cardio sektionen afslørede at LaMotta var i fuld gang med cardioen. Kort efter ankom resten af holdet; MamboMads, salt og til sidst Hansen. Og så blev der ellers curlet og snakket til den store guldmedalje.

EZ-curls:

10 x 42.5 kg

10 x 42.5 kg

10 x 42.5 kg

10 x 42.5 kg

10 x 42.5 kg

DB curls:

Down the rack: 6 x 22 kg -> 6 x 19.5 kg -> 8 x 17 kg -> 10 x 14.5 kg

10 x 17 kg

8 x 17 kg

9 x 17 kg

8 x 17 kg

Chins:

10 x BW

10 x BW

10 x BW

10 x BW

10 x BW

DB rows:

10 x 32 kg

10 x 32 kg

Kort med god træning. Herefter tog jeg med Motta og Mambo i superbest og købte prots til grillen. 1.5 kg kylling, spareribs og diverse grønt/tilbehør. Delicious :smile: Mens vi tændte op for grillen og preppede tilbehør, tjekkede vi de søde FDK tøser ud på den anden side af vejen. Dem var der mange af. Kort efter ankom resten, og så gik der tour mode i den hvor vi allesammen var enige om at Evans skulle snuppe den gule, og søstrene Schleck skulle smutte. Heldigvis endte det hele jo godt :smile:

Nu står den på afslapning resten af aftenen - måske tager jeg op og bodybuilder lidt imorgen tidlig, måske gør jeg ikke. Det afhænger nok meget af hvor træt jeg er, og lidt af vejret.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share