Incognito's log


incognito
 Share

Recommended Posts

  • Replies 2.6k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Fik du kontaktet ham med den OL stang som jeg sendte dig en PM om.

<{POST_SNAPBACK}>

næ... jeg har desværre selv ikke økonomi til det nu og det samme gælder kollegiets motionsrum.

Hej incoq!

Hvad er det for npget begynder VL stævne du skal til? Hvordan definerer de begynder? 1. stævne? Og hvad løfter sådan nogle folk i "vores" vægtklasse? (94 kg)

Rommel

<{POST_SNAPBACK}>

Det er de københavnske begyndermesterskaber og det er vistnok d. 30. april 1230 i Viking. Jeg tror ikke du behøves spekulere så meget over hvor meget du kan løfte da der er så få i vores aldersklasse der stiller op. Jeg satser selv på at lave 75 i træk og 105 i stød , hvilket er rimeligt konservativt sat. Sidste år stillede der kun en op i den vægtklasse og han lavede 65 og 85. Du kan se alle stævneresultater på dansk vægtløftningforbunds hjemmeside under "resultater".

Link to comment
Share on other sites

juleawbrænding i TSK med MOLboerne og Krebsen

Hoved begivenhederne løftemæssigt for mig må være

Dødløft

div opvarmningsløft

0@200

yes.. jeg failede totalt og ynkeligt på 200. Jeg kunne skyde skylden på så mange ting, men det vil jeg lade være med og og så gøre noget for at komme til at fucking owne de 200. (jeg har taget 200 før)

Military press

3-4 worksæt@50 og 60

1x2@70 (alltime PR!)

1x15@50 (alltime repout PR!!)

Utroligt positiv oplevelse... jeg er jo først lige begyndt at give delts'ne prygl igen og så har det givet mærkbart resultat. Fedt. Nu skal de bare osse vokse, de små svin

Frivend

1x3@80

1x3@90

1x1@100

slet ikke PR eller noget, men lang tid siden jeg har lave tunge frivend og det gik sgu meget godt taget i betragtning at jeg havde en dødløft koger siddende i ryggen.

OL squat

div@60

div@100

1x1@110 PR!!!

1x1@120 PR!!!!

1x1@130 PR!!!!

Jeg har aldrig rigtigt maxet i OL ben før og med dødløftet i kroppen og så videre, synes jeg det er meget godt.. Frisk er jeg til 135, måske 140, men det er vel ikke noget den gale russer smolov ikke kan pynte på.

Guns

1x1@total massiv burnout med forced, dropsæt og stikflammer

Så blev der pumpet guns til et billede til jeff....

Og så var det knaldhyggeligt.. Jeg fik kæwet lidt med bamsen lungbrush og psykopaten Baardi (og hans lakridskanal) og selvfølgelig med den kære tosse og hans kumpan Anyone.

Link to comment
Share on other sites

Træning i Herning Styrke og motion

Jeg mødte lige stegget, hans lillebror og foodman, da de var på vej hjem

Det blev til lidt....

Opvarming

Ja, nemlig ja :cooldance:

Dagens arbejde

Benbøjninger

1x8@60 (VL)

1x8@80 (VL)

1x6@100 (VL)

1x5@100 (SL)

1x5@110 (VL)

1x5@110 (SL)

1x3@120 (VL, værd at notere som 3 rep PR i OL squat)

1x5@120 (SL, PR i power squat)

Dødløft (smal stand, strict)

1x5@100

1x5@120

1x3@140

1x3@150

1x3@160

1x1@170 (så var den lænd vist brændt af)

De var godt nok tungere end de burde være, men jeg har selvfølgelig heller ikke kørt hverken tungt eller eksplosiv dødløft i lang tid nu.

Military press

1x8@40

1x6@50

1x5@60

1x5@60

1x4@60

1x3@60

Første gang jeg har kørt work sæt med 60 i mili... PR!

Kropshævning (OHG, bred fatning)

1x6@mig

1x6@mig

1x8@mig

1x6@mig

+ lidt lal...

Håndleddet er stadig fucked... jeg kan stort set kun lave military unde smerter og frivend og træk er no-go.

Men stedet var fyldt med latterlige krudtaber, der spillede smarte og var røvslappe...

Link to comment
Share on other sites

det ved jeg faktisk ikke... jeg er københavn igen fra den 29. så hvis du skal derned efter det, kan jeg komme med derned.

<{POST_SNAPBACK}>

Ja, det er jo nok omvendt - hvis du skal derned, kan jeg måske komme med? :wink:

Link to comment
Share on other sites

Tillykke med de nye PR's!  :4thumbup:

Der sker så sandelig noget med dine vægte for tiden.. Bulker du/ gør mere ved kosten?

<{POST_SNAPBACK}>

Næ, jeg taber mig tværtimod for tiden. Appetetitten skred under den sidste eksamen og jeg har ikke fået styr på maden igen endnu. For benenes vedkommende har jeg været stærk (efter min standard) i lang tid, men har ikke fået realiseret det i form af nogle tunge løft, og for military press's vedkommender handler det nok om at jeg er begyndt at træne military tungt igen efter en laang periode med dårlige skuldre.

Men det er fedt at presse en stang med blå skiver over hovedet for reps.... Et af mine mål er osse at kunne tage kropsvægt i military press.

det ved jeg faktisk ikke... jeg er københavn igen fra den 29. så hvis du skal derned efter det, kan jeg komme med derned.

<{POST_SNAPBACK}>

Ja, det er jo nok omvendt - hvis du skal derned, kan jeg måske komme med? :wink:

<{POST_SNAPBACK}>

Nåja, det er vel to sider af samme sag. Men jeg skal nok derned enten d. 29. eller d. 30. ihvertfald.

Edited by incognito
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share