Incognito's log


incognito
 Share

Recommended Posts

jeg må hellere få træningen fra i forgårs skrevet ind....

Træning i Thor med DBM

Opvarmning

lidt sjippen og hoppen

Dagens arbejde

OL ben

1x8@60

1x6@80

1x5@90

1x6@100

1x6@110

1x6@110

1x10@90

Dødløft (dobbelt overhåndsgreb)

1x5@120

fucking puny jeg er!

Shrugs

1x10@130

1x6@160

1x6@160

Military

1x8@20

1x6@40

1x5@50

1x4@60

1x4@60

1x4@60

1x4@60

1x10@50

CG bænk

1x6@50

1x5@70

1x5@80

1x5@80 (m. stop, lidt bredere fatning)

Kropshævninger (medium greb, overhånd)

1x5@mig

1x5@mig

1x5@mig

1x7@mig

1x7@mig

1x5@mig

Udemærket træning med noget nærfailure arbejde... Er snart tvunget til lidt pause.

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 2.6k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

En afbrænding i kollegiets motionsrum inden jeg tager afsted i sommerhus med min læsegruppe til fredag aften.

Opvarmning

lidt hoppen og træk med håndvægt

Dagens arbejde

OL ben

1x8@47

1x8@67

1x8@92

1x8@92

1x8@92

1x8@92

1x8@92

Dødløft

1x12@92

1x12@92

1x12@92

Military

1x8@47

1x8@47

1x8@47

1x8@47

Lette nok, men megapump. På friske arme kan jeg sagtens lave 8'ere med 55, ja, måske 60..

Bænk

1x5@47

1x6@67

1x8@67

1x8@67

stadig monsterpumpet fra før... Håndleddet brokkede sig

Kropshævninger, overhåndsgreb, medium bredde

2x3@mig

2x4@mig

2x5@mig

4x6@mig

2x5@mig

58 i alt...

det var godt med lidt volumen...

Link to comment
Share on other sites

Efter en uge i sommerhus med patofysiologi 15 timer om dagen, var det godt at komme hjem og ned i kollegiets motionsrum og brænde lidt. Mit håndled har ikke fået det bedre.....

Opvarmning

lidt DB træk

lidt cuban press

lidt maverulninger

Dagens arbejde

Military press/stem

1x8@37

1x8@47

1x10@47

1x8@57 (PR!)

1x4@62

1x10@47

1x8@47

sådan!... så er der ikke langt til 10'ere med 60!

Chinups

1x5@mig

1x5@mig

1x8@mig

1x8@mig

1x8@mig

1x5@mig

1x5@mig

1x5@mig

1x5@mig

Bænk (non-lockout)

1x8@47

1x8@67

1x8@77

1x8@77

1x8@77

Gik overraskende godt, taget i betragtning, hvor lidt jeg har bænket på det seneste. Hvis jeg bare ikke låser ud, klager håndleddet ikke.

OL ben

1x8@47

1x8@67

1x6@77

1x8@92

1x8@92

Jeg stoppede her... jeg kunne mærke at det var nok.

Jeg prøvede osse på lidt front squat, men det ville håndleddet ikke være med til

Edited by incognito
Link to comment
Share on other sites

eksamenslæsning en masse. Jeg har holdt et par dages pause, grundet min ærgelige hånd og snarlig eksamen. Selvom jeg har undgået ting der gjorde direkte ondt, har det nok alligevel heller ikke gjort decideret godt at jeg har trænet med det.

Jeg skal til den fuldstændigt vilde patofysiologi eksamen i overmorgen (og denne gang med væsentligt mindre stress), og jeg er lige ved at få de sidste ting på plads.

Så alt i alt, så træner jeg først igen i weekenden engang, hvor jeg starter det program op jeg har proklameret i min BLog, dog muligivs med småændringer for at tilgodese mit håndled, som vistnok er blevet lidt bedre.

Link to comment
Share on other sites

så er eksamen langt om længe ovre. Det blev til en 8'er, hvilket jo ikke er fantastisk, men det kan simpelthen ikke bringe mit pis i kog. nervøsitet var en medvirkende faktor, trods masser af betablokkere i blodet.... Nu har ferie indtil 1. martsm hvor specialet starter.

I de sidste par uger er der røget et par hurtige kilo, så jeg er nede på 90 nu (til gengæld er jeg rimelig cååt). Mit håndled er blevet lidt bedre, men stadig ikke godt nok til at kunne træne træk, vend og front squat.

Nevertheless, så er plan maaaax bååålk i det kommende år. Jeg har tænkt mig at gå op til 14 MJ i den første uge, op til 18-20MJ indtil marts og så vil jeg lige se det an før jeg beslutter mig for mængden af mad fremover. Jeg har tænkt mig at tælle maden ihvertfald i resten af januar og februar. Jeg håber på at kunne ligge på 95-96 i marts og lidt over 100 til sommer

Vægttræning vil følge nedenstående plan og jeg har tænkt mig at supplere med lidt løb (evt. støveløB), svømning og bronzecirkel, så jeg ikke bliver for fee' med så stort overskud. Jeg regner med at tage en del på her op til sommer, så det er osse for at være lidt på forkant med at slæbe de ekstra kilo rundt. Jeg har før kunnet mærke de ekstra kilo, f.eks. når jeg gik op af trapper, under bulkeperioder.

vægttræning kommer altså til at se således ud (det er fullbody 3-4 gange om ugen, med to alternerende dage). jeg starter submaximalt ud og trapper op indtil uge 13-14. Der tages forbehold for ændringer pga min håndledsskade. (det er sakset fra min BLog), særligt bortfald af tekniktræning i træk og stød (snøft) og så erstattes frivend worksæt nok af stødhiv.

uge 3-6

Dag 1

teknik: stød - 20-30 løft

Frivend - 4x10

OL ben - 4x10

Military press - 4x10

BB rows - 4x10

Hammer curl - 3x15

Dag 2

teknik: træk - 20-30 løft

Ben foran - 4x10

Dødløft - 4x10

Bænk m. stop - 4x10

chinups - ladders til 50 reps ialt

Fransk pres - 3x15

uge 7-9

Dag 1

teknik: stød - 20-30 løft

Frivend - 5x6

OL ben - 5x6

Military press - 5x6

BB rows - 5x6

Hammer curl - 4x10

Dag 2

teknik: træk - 20-30 løft

Ben foran - 5x6

Dødløft - 5x6

Bænk m. stop - 5x6

chinups - ladders til 35 reps ialt +10 kilo

Fransk pres - 4x10

uge 10-12

Dag 1

teknik: stød - 30-40 løft

Frivend - 6x3

OL ben - 6x3

Military press - 6x3

BB rows - 6x3

Hammer curl - 5x6

Dag 2

teknik: træk - 30-40 løft

Ben foran - 6x3

Dødløft - 6x3

Bænk m. stop - 6x3

chinups - ladders til 20 reps ialt +20 kilo

Fransk pres - 5x6

uge 13

Dag 1

teknik: stød - 20-30 løft

Frivend - 4x2

OL ben - 4x2

Military press - 4x2

BB rows - 3x3

Dag 2

teknik: træk - 20-30 løft

Ben foran - 4x2

Dødløft - 5x3@65%

Bænk m. stop - 4x2

chinups - 10-15 reps ialt +30 kilo

uge 14-15

Dag 1

teknik: stød - 10-20 løft (op til 70%)

Frivend - 5x3@60%

OL ben - 4x2@60%

Military press - 3x3@65%

Dag 2

teknik: træk - 10-20 løft (op til 80%)

Ben foran - 6x3@60%

Bænk m. stop - 6x3@65%

Edited by incognito
Link to comment
Share on other sites

Guest Slettet bruger

Vi har begge 2 probs med vores håndled.

Jeg har sat 2 cirkler om der hvor det gør ondt hos mig.

Jeg får ondt ved VL greb, og ved chins (og curls).

karin20wristhand4cp.jpg

Er det samme sted du har ondt? Hvad kan vi gøre for at behandle det?

Link to comment
Share on other sites

min smerte er mere diffus i hele håndroden og er kun et problem, når jeg laver lockouts med tunge vægte i pressebevægelser, vend, træk og VL grebs front squat. Jeg skal til lægen emd det igen i næste uge.

og så er der lige smolov regnearket, som jeg lovede at smide op.

Smolov.xls

Edited by incognito
Link to comment
Share on other sites

min smerte er mere diffus i hele håndroden og er kun et problem, når jeg laver lockouts med tunge vægte i pressebevægelser, vend, træk og VL grebs front squat. Jeg skal til lægen emd det igen i næste uge.

og så er der lige smolov regnearket, som jeg lovede at smide op.

<{POST_SNAPBACK}>

Så må du lige sige at din læge, skal tage sig sammen og fixe det! Du har jo en stærkmands-konkurrence, du skal træne til! :wink:

Link to comment
Share on other sites

Guest Slettet bruger

Lægen kan vel ikke gøre andet end at smide dig nogle Voltaren piller eller hvad?

fiskeolie + msm + voltaren + hvile er nok hvad Doktormanden vil sige :4boxing:

Vi kan vel ikke gøre andet end at hvile og sluge olien og pillerne.

Link to comment
Share on other sites

min smerte er mere diffus i hele håndroden og er kun et problem, når jeg laver lockouts med tunge vægte i pressebevægelser, vend, træk og VL grebs front squat. Jeg skal til lægen emd det igen i næste uge.

og så er der lige smolov regnearket, som jeg lovede at smide op.

<{POST_SNAPBACK}>

Så må du lige sige at din læge, skal tage sig sammen og fixe det! Du har jo en stærkmands-konkurrence, du skal træne til! :wink:

<{POST_SNAPBACK}>

heh... ja, det store uofficielle drømmemål... Nu starter jeg jo op med lette vægte, så mon ikke det går... jeg synes det er blevet bedre her i weekenden. Men jeg tager nu ned til doktormanden her en af dagene under alle omstændigheder.

Og i morgen starter operation "farvel abs og goddaw store garnz og et psycho dødløft" aka maaax bååålk! jeg glæder mig som en lille dreng juleaften til at brænde gennem 4 gange om ugen og æde til jeg bliver syg....

Link to comment
Share on other sites

Lægen kan vel ikke gøre andet end at smide dig nogle Voltaren piller eller hvad?

fiskeolie + msm + voltaren + hvile er nok hvad Doktormanden vil sige :4boxing:

Vi kan vel ikke gøre andet end at hvile og sluge olien og pillerne.

<{POST_SNAPBACK}>

han kan jo henvise til en ortopæd, som kan fortælle noget mere om hvad der er i vejen. Alternativt kan han henvise til en kiropraktor. Lige præcis med håndled, der er ømme og stive efter forstuvninger, kan manipulation godt hjælpe.

Link to comment
Share on other sites

første træning i Thor i laaang tid. Morten var i huset og vi fik kastet noget metal på.

opvarmning

lidt sjipning

lidt pind

Dagens arbejde

Frivend

udgået pga. håndledsskade. erstattet med...

stødhiv

1x6@40

1x10@50

1x10@50

1x10@50

rigtigt godt smæk på allesammen, men det gjorde naller, der på lårene, hvor den bumper mod, når andethivet starter. Der burde mindst være til 90 for 10'ere i stødhiv

Benbøjninger

1x10@70 (SL)

1x10@70 (VL)

1x10@70 (VL)

jeg har haft svært ved at beslutte mig for om det skulle være SL eller VL benbøjninger, men mit håndled gør ondt ved SL benbøjninger, så det blev VL..... syre iøvrigt

Stem

1x10@40

1x10@40

1x10@40

overraskende hårdt taget i betragtning at jeg fik 8 med 57 for et par ugr siden... men det nok mest bare syre.

BB rows

1x10@60

1x10@60

1x10@60

smack-pow, den sad lige i latten. overskuuuuu

Hammer curl

1x15@13,5

1x15@13,5

Kan godt mærke jeg ikke har curlet i over en måned.....

Det var dejligt at kommer i Thor igen. Vægtene var overvejende lette, men jeg var ret plaget af mælksyre. næste gang jeg skal gennem denne træning, bør der være et sæt mere på over hele linien.....

Dagens mad....

post-2046-1105991899_thumb.jpg

Edited by incognito
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share