Incognito's log


incognito
 Share

Recommended Posts

fuck jeg er brændt ned....

Jeg er totalt stresset ud over eksamen og gider ikke mere. Jeg har fået nok! JEg ville ønske jeg bare skulle være professionel flaskedreng i netto. Min motivation er lig nul og jeg synes min indsats sutter røv. Min faglige selvtillid er faldet i marianergraven og det hele er noget lort. Det nytter ikke engang noget at skubbe det hele et år... til den tid, kan jeg ikke se hvorfor det ikke skulle være det samme.

Eksamen på torsdag

Og en endnu ledere eksamen medio januar...

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 2.6k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Også "op med humøret" herfra, incognito! Prøv evt. at få tid til at komme ned og løfte lidt tungt... det er sgu godt at afstresse på!! Held og lykke med det hele :4thumbup:

BTW, det er stadigvæk min plan at tjekke Thor snart, men skal lige ordentlig igang med skolen først!

Link to comment
Share on other sites

tak, folkens.

Jeff, du kan godt begynde at glæd dig til der står 1x10@95 i min log i ben foran... Kæft, hvor er det vildt at træne på kcal-oversku'. Jeg havde helt glemt hvor fedt det er.

Jeg har iøvrigt fået nogle betablokkere af min læge til eksamensnervøsitet, som jeg prøvede af igår. Enten så virkede de ret godt eller osse var jeg totalt placeboagtig, men jeg fik det ihvertfald noget bedre hen ad dagen....

Edited by incognito
Link to comment
Share on other sites

yes, self.

Mit håndled er desværre ikke blevet godt igen endnu.... jeg satser på det er en forstuvning. OG fååååårk jeg er nervøs og stresset og alt muligt over den eksamen.... Og så virker det selvfølgelig som om alle andre har fået knaldhøje karakterer.....

Link to comment
Share on other sites

update: træning og eksamen

Tja... jeg har ikke trænet siden i lørdags pga. eksamensstress, et forstuvet venstre håndled og for det ikke skal være løgn har jeg fået noget influenza noget her i forgårs. I nat var jeg så freaket ud over det hele at jeg slet ikke fik sovet - altså SLET ikke.... ærgerligt.

Men altså, nu er eksamen overstået. Det var i cellebiologi og den første halve time var en præsentation af det projekt jeg afleverede for 3 uger og den sidste halve time var i supplerende spørgsmål til projektet og til pensum generelt (2 bøger, Lodish og Strachan). Jeg synes selv at opgaven jeg havde afleveret var noget juks og var iøvrigt ret deprimeret over det hele på grund af præstationsangst stress. Men jeg var altså til eksamen og jeg synes godt nok de gik til stålet... Og jeg var helt sikker på at det var noget lort.

Nu hader jeg selv alle de der tøser, der siger "ajjj, det gik bare helt vildt dårligt" og så får høje karakterer, men nu ser det ud til at jeg har gjort mig skyldig i det samme. Eksaminator kom ud og sagde "vi gir dig 10!" og min umiddelbare repons var "det er fanme løgn!".

Bagefter havde jeg lidt den samme fornemmelse som en fisk, der levet på 10 km vand må have når den bliver hevet op til havoverfladen og der blev knebet en 7-800 tårer....

Men det er overstået nu... Lektien må være at bruge noget mere sparring undervejs og ikke sidde at sumpe med pensum og selvhad, så mine forventinger til sværhed og præstation holder jordforbindelsen og at sørge for at planlægge noget fritid, så jeg ikke føler mig så stresset...

Mit håndled er blevet bedre og jeg er træt og snottet... jeg skal til julefrokost i morgen og overmorgen, men mon ikke der kan klemmes noget træning ind et sted i weekenden? :bigsmile:

God jul

Link to comment
Share on other sites

Det er satme flot min ven... men jeg har nu ikke tvivlet på dig på noget tidspunkt... Hvis Incog ikke kan bestå den eksamen så er der ingen der kan... og selvfølgelig er der andre der kan og dermed placerer det Incog i den bedste halvdel af eksamens-feltet... simpel logik :4thumbup: :smile:

Link to comment
Share on other sites

Det er satme flot min ven... men jeg har nu ikke tvivlet på dig på noget tidspunkt... Hvis Incog ikke kan bestå den eksamen så er der ingen der kan... og selvfølgelig er der andre der kan og dermed placerer det Incog i den bedste halvdel af eksamens-feltet... simpel logik  :4thumbup:  :smile:

<{POST_SNAPBACK}>

Tak for det, men jeg er altså ikke i den bedste halvdel.... skræmmende men sådan er det.. Den laveste karakter der var givet før jeg var oppe var 9...

Link to comment
Share on other sites

manner, hvor er det bare øv at have skavanker! JEg ville satme gerne træne lidt inden weekendens julefrokoster, men jeg tvivler at det vil gavne hverken mit forstuvede håndled eller min forkølelse/influenza/whatever

Og mange tak til de pæne ord og tanker fra alle. Det luner

Link to comment
Share on other sites

Debriefing for 2004

Nu er året jo snart omme og da der nok ikke sker det helt vilde med hensyn til træning inden nytår ville jeg lige lave min årlige debriefing. I starten af året var jeg oppe på 95-96 kilo og var stærkere end nogensinde før, men så stod mine skuldre af og der var først en lang periode med skånetræning, som ikke rigtigt virkede på nogen måde, så en periode på en måneds tid med total pause og så en gradvis optrapning af træningen derfra. Samtidig med at jeg trappede træningen op, flyttede fokus sig lidt over imod olympisk vægtløftning og jeg skal da også stille op til de københavnske begyndermesterskaber til april. Nu er jeg på 92-93 og ok stærk igen. Skulderen er først lige blevet klar til at få prygl igen nu her. Pt. Prøver jeg sådan noget lineær periodisering af, hvor jeg kører højreps (3-4 sæt á 10) i mit alterende fullbody program i 3-4 uger, og hvor jeg så går til kortere sæt og tungere vægte, for endeligt forhåbentligt at toppe til stævnet til april.

Hvad angår træning i 2005, så bliver det året, hvor jeg runder 0,1 tons mærket, kan jeg mærke. Jeg begynder jo som specialestuderende ude på idrætsklinikken på bispebjerg hospital, hvor der er bedre muligheder for at æde hele tiden end f.eks. på biblioteket. Desuden er der flere derude som selv træner meget, så det vil nok virke som motivation i sig selv. Der er træningsfaciliteter ude på bispebjerg, hvilket tillader endnu mere fleksibilitet i træningen. Desuden er det mentalt ikke så stor en forhindring at spise nok til at gaine, som det tidligere har været.

Jeg har tidligere haft ret god succes med smolov junior programmet i bænkpres og jeg overvejer kraftigt at give det en chance igen, eventuelt sammen med en russisk squat cyklus og TJ’s dødløft program, sammen med vægtløftningstræningen engang i det næste år… Jeg har også overvejet noget rigtigt KISS træning med frivend, OL squat, bænkpres og rows og kun det 4 gange om ugen med høj volumen som BB træning… Men planer har jeg nok af… Til Zoa og andre pedanter vil jeg lige påpege at jeg har holdt mig nogenlunde til det samme træningskoncept i over 3 måneder nu…

Fra nytår tror jeg, at jeg vil jeg til at benytte mig af Blog funktionen, hvis det er kommet til at spille ordentligt, men resten af 2004’s træning bliver her…

Link to comment
Share on other sites

træning i thor med krebsen, rene, batman og morten. Det må vist kategoriseres som en skånetræning på grund af mit døde håndled.

Opvarmning

Gåtur

2-3 km@mig+varmt tøj

Hoppeserier

udgået da det stadig gør ondt i mit skinneben

Sjipning

en lille smule

Dagens arbejde

OL benbøjning

1x8@60

1x8@70

1x8@80

1x6@90

1x8@90

1x8@100

Så ramte jeg endelig den helt perfekte OL benbøjning. Jeg har vist haft en tendens til at holde den for lavt på nakken. Nu kom den op og det spillede bare.

Military pres

1x8@20

1x8@40

1x8@45

1x10@50

1x8@50

1x5@55

1x4@60

Det gik jo over al forventing! Når jeg får bulket noget mere kan jeg lugte de 80

Bentåge

1x6@80

1x6@80

1x6@80

1x15@60

Gjorde lidt ondt i håndleddet

Tonnage

ikke så meget (tilgår)

kursiveret tekst=opvarmning

Det gik meget, meget bedre end jeg havde troet... Fedt nok.

Link to comment
Share on other sites

træning i motionsrummet på kollgiet... det hele blev afviklet på 40 minutter

Opvarmning

lidt af hvert

hop og stræk@mig+varmt tøj

Dagens arbejde

OL benbøjning

1x6@37

1x10@67

1x8@92

1x8@92

1x8@92

Og imellem opvarmningssættene lavede jeg...

håndvægt snatches

1x8@21

1x6@21

Ny øvelse. Den rev godt nok i lungerne.... Prima opvarmningsøvelse

Military press

1x8@17

1x6@37

1x6@47

1x8@47

1x8@47

1x8@47

1x4@57

1x10@37 (backoff repout)

Så var de skuldre godt nok brændt ned... Nu var de jo preexhausted (hehe...BB fnidder i min log), så jeg sprang videre på noget

Bbænkpres m. stop

1x5@37

1x8@57

1x6@67

1x8@67

Gjorde lidt ondt i håndleddet

Chinups

1x6@mig

1x6@mig

1x6@mig

1x6@mig

1x6@mig

1x6@mig

1x6@mig

1x6@mig

Fordelt ud over hele træningen... Godt pump i latten.

Laterals

1x10@7,5

1x12@7,5

1x10@7,5

De brændte godt i skuldrene og nakken, da de var brændt aw' i forvejen....

Tonnage

ikke så meget (tilgår)

kursiveret tekst=opvarmning

god træning... Deltkanonerne så jo helt fornuftige ud efter noget pump

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share