Incognito's log


incognito
 Share

Recommended Posts

  • Replies 2.6k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

DU er min makker dit vilde baest. Og få så noget ordentligt at aede.

Sjovt at jeg sagde at jeg ville komme klokken 3 og du sagde du ville komme klokken 5 og det endte med at vi begge kom klokken 4, uden rigtigt at aftale noget

Træning i Thor med heffe, Chris27 og incognito Jr.

Opvarmning

Bronzecirkel

x2, ingen tid

Træk fra hæng

1x4@40

1x4@40

1x4@40

1x4@40

1x4@40

1x4@40

1x4@40

1x4@40

Tja, det virker stadig ikke helt.

Ben

Benbøjning foran

1x3@50

1x3@70

1x3@80

1x3@90

1x3@110 (PR+2 reps!)

1x3@110 (teknisk set volumen PR)

1x3@110 (ditto)

1x3@110 (ditto

1x6@110 (PR+5 reps)

HUUAAH! så fik jeg fanme straffet hjulene. Jeg skal osse nok lige love for at jeg kogte til sidst..

Træk

Opvarmning

as if...

Råtræk fra hæng

1x3@50

1x3@60

1x3@60

1x3@60

1x3@60

1x3@60 (og så var det begyndt at knibe med at få den op (ingen dumme kommentarer))

1x4@50

1x4@50

RIP traps... supersættet med lidt bænk

Bænk (noget af det med stop og andet uden, det meste riemligt hurtigt)

1x3@70

1x3@70

1x3@80

1x3@90

1x3@100 (røven oppe på andet rep... tror egentlig ikke det var nødvendigt)

1x3@80

1x2@80

Patten kan jo stadigvæk selvom den ikke får noget tungt...

Trækhiv

1x2@100

Brændt aw´!

kæft mine trapz og hjul er døde!!!!! Nu kan jeg deloade med god samvittighed.. Jeg føler virkeligt at det er noget godt jeg er inde med træning.. Jeg bliver hurtigere og stærkere, er tilfreds med hvordan kiloene sidder, skavankerne er i tilbagetog og fedtprocenten er lav. Og så føler jeg mig sund!!!

KEWL!

Keepin' it real

Link to comment
Share on other sites

er ved at lave madpakke til turen til herning

1x monstershake

700 g kyllingefilet

4-500 g ris

4 æg

1,5 l cola

1 liter skummetmælk

glæder mig som et lille barn til at tage over og kigge på pa... øhh.. veltrænede mennesker

nåja, og brænde lagoon totalt i sænk :w00t:

Edited by incognito
Link to comment
Share on other sites

tilbage til loggen....

Jeg fik brændt lidt i CF inden vi kørte til herning og se BB/fitness og det blev til en pr med 30 dips. I herning imponerede specielt Tunen, Peter lagermand og Miss.

med hensyn til min deload så har jeg fået ondt i knæet efter 2-3 dages pause, som så er aftaget lidt igen. Sjovt nok oplevede jeg præcis det samme under den sidste deload, så måske skal det være sådan....

Skuldrene er gode og hvis kroppen opfører sig som under den sidste deload bliver knæene osse gode... Rent psykologisk (i forhold til at løfte) er jeg sådan set stadig ovenpå og håber på at få vendt 115-120 og front squattet 125 i den næste loading periode... Dog er første prioriteten ubetinget at få mit opadstød til at køre og få lavet en masse løft med noget tungt, men overkommeligt i træk.

Jeg har ikke taget noget på?!? og vejer altså stadig omkring 92. Jeg havde egentlig troet at jeg var blevet tungere udfra spejlet og at jeg er blevet stærkere, men vægten har altså ikke ændret sig. Derfor vil jeg prøve at junk bulke lidt mere...

Edited by incognito
Link to comment
Share on other sites

Jeg har ikke taget noget på?!? og vejer altså stadig omkring 92. Jeg havde egentlig troet at jeg var blevet tungere udfra spejlet og at jeg er blevet stærkere, men vægten har altså ikke ændret sig. Derfor vil jeg prøve at junk bulke lidt mere...

That's the spirit... Husk at alt kan laves i friture...

Link to comment
Share on other sites

haha..

jeg læste lige at doc holliday drikker 4 l mælk om dagen

well, i call and raise

mon ikke jeg kan kaste 4 liter kakaomælk i skuret om dagen...

og jeg har tænkt mig at føre kakaomælkslog... så har jeg osse forpligtet mig lidt...

Edited by incognito
Link to comment
Share on other sites

Hey Incognito!

Kom lige forbi for at sige hej. Hvad var det I var til i Herning? Noget hvor du selv skulle på?

Ellers sidder jeg bare og er hammermisundelig over dine fritter. Er startet hos diætist, som sædvanlig effektivt men røvkedeligt -Rundetårn here I come...gahhhhh :gal: !!!

Kærligste hilsner

Sally

Link to comment
Share on other sites

Det var DM i BB og fitness.. Eller, det er nok mest fitness, for alle de hardcore BB'ere regner vist cph grand prix som det "rigtige" DM, da der ikke bliver testet der. MOL'erne gjorde sig godt, da SaintPauli vandt sin klasse i Athletic fitness, Miss vandt den høje BB klasse for kvinder og Conscience vandt den høje klasse i bodyfitness (med Tunen som nummer 2).

Men jeg var ikke selv på, er du gal... Jeg kunne ikke finde på at cutte med vilje før jeg vejer 105-110 kilo..

Men jeg skal stille op i en vægtløftningskonkurrence 5. november i AK Viking, hvor jeg, hvis jeg er meget heldig, kan kvalificere mig til DM.

Link to comment
Share on other sites

Det var DM i BB og fitness.. Eller, det er nok mest fitness, for alle de hardcore BB'ere regner vist cph grand prix som det "rigtige" DM, da der ikke bliver testet der. MOL'erne gjorde sig godt, da SaintPauli vandt sin klasse i Athletic fitness, Miss vandt den høje BB klasse for kvinder og Conscience vandt den høje klasse i bodyfitness (med Tunen som nummer 2).

Og Angel vandt den høje bodyfitness-klasse endnu en gang. :smile:

Btw. glæder mig til at høre om man bliver beskidt af 4L kakao om dagen! :4thumbup:

Link to comment
Share on other sites

Men jeg var ikke selv på, er du gal... Jeg kunne ikke finde på at cutte med vilje før jeg vejer 105-110 kilo..

Rettelse du kunne ikke finde på at cutte med vilje før du vejer mindst 130kg ellers kommer Thomas og tvangsfodrer dig med økologisk fod-kold-stampet grise-spæk i perverse mængder... ser ellers godt ud lille mand... og se så at få hældt noget ckokolade-mælk indenbords :devil:

Link to comment
Share on other sites

en deload træning i dag og så skal der kul på igen

mål for denne loading periode

125 i front squat

117,5 i vend

skal kunne køre stabile opadstød på mindst 100, og gerne 110

lavet RÆTTI mange løft på 70 i træk

lave 80 i træk

Edited by incognito
Link to comment
Share on other sites

Træning i Thor med Heffe, Morten, Krebsen og Chris27.

Opvarmning

bronzecirkel

x2, ingen tid

Hop til bord

5x5@ca. 1m

Frivend+opadstød

2x3@40

2x3@50

2x3@60

udemærket.. Rigtig god fart i lortet

Stød

Specialopvarmning

nil

Opadstød

1x2@70

1x2@70

1x2@80

1x2@80

1x2@90 (PR+5!)

1x2@90

1x1@95 (PR+10!!)

1x1@100 (PR+15!!!)

1x1@100

1x1@100

1x1@100

1x2@80

1x2@80

Rigtigt god runde... de 100 var tunge nok til at teknikken begyndte at blive testet, men de var ret sikre. Stor psykisk sejr.

Stående stem

1x4@50

1x3@60

1x3@60

1x3@65

1x3@60

1x3@60

1x3@60

1x3@60

1x3@60

havde håbet på liiidt mere skud i deltkanonerne, men det var der altså ikke.

Vend

specialopvarmning

nil

Frivend

1x3@80

1x3@80

1x3@90

1x3@90

1x3@90

1x3@80

1x3@80

1x3@80

1x3@80

Gik godt aggressivt til dem og fik revet dem igennem... Sidder godt i rygstykkerne og giver noget fornuftigt tonnage.

Stødhiv

Ingen i dag

udenfor program...

OL squat

1x5@60

1x3@100

1x3@100

1x3@100

1x1@120

1x1@120

Kan godt mærke det er lang tid siden jeg sidst har lavet den her... den beee sgu i inderlårene.

Edited by incognito
Link to comment
Share on other sites

Hej smukke... hvor stor overførsel vil du tro der er fra frontsquat til alm backsquat (styrkeløfter-stil)... jeg spørger fordi jeg er meget meget svag i frontsquat men godt kan køre den selvom min lænd er brændt lidt av da det ikke gør ondt grundet den meget oprejste stilling i frontsquat :wink:

Edited by Zoa
Link to comment
Share on other sites

Hej smukke... hvor stor overførsel vil du tro der er fra frontsquat til alm backsquat (styrkeløfter-stil)... jeg spørger fordi jeg er meget meget svag i frontsquat men godt kan køre den selvom min lænd er brændt lidt av da det ikke gør ondt grundet den meget oprejste stilling i frontsquat :wink:

ret god, hvis du osse får lavet noget ryg arbejde.

Kan du huske at jeg sprgte om du ikke skulle køre noget BB træning engang? Begynder det at dæmre hvorfor jeg spurgte?

Link to comment
Share on other sites

heffe har lige været ovre efter han har været til bestyrelsesmøde i Thor. Vi har fået afsat penge til at købe et kamera og til en hjemmeside... Så nu skal der leges

vi snakkede om at det kunne være fedt at lave et VL-øvelsesbibliotek på hjemmesiden... Feeee!!

Link to comment
Share on other sites

Træning i Thor med heffe, Rene, Kurterne og Morten

Opvarmning

Bronzecirkel

x2, ingen tid

Hop til bord

5x5@ca. 1m

Træk fra hæng

8x4@40

Træk

Træk (de fleste fra hæng)

1x2@50

1x2@50

1x2@60

1x2@60 (1 bagover)

1x1@60

1x1@60

1x3@60

1x3@60

Og så fik jeg et smæk i skulderen... sur røv. Og mistede det meste af min mojo. Jeg hader træk

Trækhiv

1x5@80

1x5@80

1x5@80

1x5@80

1x5@80

blabla

Ben

Benbøjning foran

1x6@50

1x4@80

1x4@100

1x5@105

1x1@110

1x1@115 (PR+5!)

1x1@120 (PR+10!!)

0x1@125

Et eller andet ville jeg have med hjem... 125 er mine, når jeg lige har fået tænkt dem ordentligt.

CAT bænk m. stop

ikke i dag...

og ingen beach work.

mindre god træning, reddet på målstregen af en nice pr i fronten

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share