Incognito's log


incognito
 Share

Recommended Posts

  • Replies 2.6k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

nå, så var jeg i O'ense for at se fight galla...

Jeg tog toget klokken 1130 og var fremme i OBBC ca. klokken 2 med dsb's vanlige ½ times forsinkelse. Jeg fik selvfølgeligt smidt min rutebeskrivelse væk, så jeg var nødt til at ringe til en af mine kammerater og krakke OBBC og give mig lidt online-realtime-rutebeskrivelse... Men jeg fandt da frem til OBBC, hvor Henning (friis) var i gang med at straffe rygstykkerne. Oppe i åbøbøcø fik jeg hilst på JesperT (flink fyr, men hold op hvor han er på kraaadt :laugh: ), Rall, som osse havde taget et smut til Odense, erectordronningen, Kragen og muligvis flere endnu.. Jeg fik kæwet noget men osse trænet lidt:

Stød

1x3@40

1x3@40

1x3@50

1x3@50

1x3@60

1x1@70 (+1 vend)

1x1@80 (+1 vend)

1x1@90 (+1 vend)

1x1@100

1x1@100

1x1@100

De var rimeligt lette og sad faktisk fornuftigt. Så skulderen har da fået det noget bedre. Kæft det buldrede

Stødhiv

1x4@100

1x2@130

1x2@130

1x2@130

1x2@130

Var ok..

OL ben

1x5@60

1x5@100

1x2@130

1x2@130

1x2@130

Blaaah. kom ud og hænge på de fleste. Gad ikke mere.

EZ bar curls

1x8@45

1x4@65 (+4 faaaaarced fra Rall. Tak skipper)

Så røg Henning og jeg om til Onkel Troels, for at straffe lidt junkfood og lidt grafrakka og se videoer af vilde mænd der knækker jern.

Herefter røg vi så ud til sankt jørgens hallen (med lidt omveje og en opsamling af Jeanette K undervejs) for at se på folk der tæver hinanden. Havldelen af kampene var vel overstået da vi kom, men vi fik da set lidt af hvert. Specielt en af vale tudo kampene og den sidste Muay THai kamp var gode. Men til sidst var det jo aftenens main event, Lars B mod en eller anden tjekke. Needless to say vandt lars efter et minuts tid. Det var en lidt rodet affære, men Lars demonstrerede stort fysisk overskud og mere drive og vandt kampen på submission på en ankellås.

Så røg Henning, Onkel T og jeg hjem til Jeanette (som gavmildt donerede drinks, leverpostej og mayonaisse) hvor vi fik kastet noget i skakten. Det var ret hyggeligt.

Så røg vi ned i byen og undervejs allieret os med Moos og kigget på på odenses hunkøn. Jeg havde egentlig fået arrangeret at skulle sove hos Troels, men det var der vist andre der osse gerne ville :tongue: , så jeg endte med at hente mine stumper henne hos ham og tage det første tog hjem...

da konduktøren var der, spurgte jeg hvornår vi var i københavn og fik svaret klokken 7. Så jeg stillede alarmen på mobilen til 0650 og lagde mig tilat sove. Jeg vågnede så klokken 0730 og kiggede ud på dybbølsbro (lige før hovedbanen). Så kan man vist godt bruge dsb forsinkelser til noget alligevel....

Sjov tur

Link to comment
Share on other sites

nå, så var jeg i O'ense for at se fight galla...

Nå, din bandit!

Så man ta'r til Odense uden at sige noget om det :raisebrow: nå, nå nå...

Jeanette skrev nemlig at hun havde været sammen med dig igår. Jeg skal til O'ense (-og forældre) der den 12-13 nov. og har lige aftalt med Jeanette at vi skal ses :w00t: Hun lyder jo som en rigtig fin værtinde

:smile:

Kærligste hilsner

Sally

P.S Kommer ikke til at kunne træne lørdag. Vi kunne ikke få hjemrejse billetter fra Reykjavik før lørdag. Så ikke noget stress vel :tongue:

Link to comment
Share on other sites

for jeg spiller rollespil i den mørke skov

og du må ik' vær' med før du for lov,

ja jeg spiller rollespil med mit papgevær,

pas på min enmand's-hær.

Ja, jeg spiller rollespil, jeg har brynje på

er du bange kan du bare gå.

Jeg kaster med håndgranater af trylledej

så vis respekt for mig

:4disguise::4disguise::4disguise::4disguise::4disguise: :4thumbup:

Link to comment
Share on other sites

wow, sikken aktivitet.

Tak for sidst til alle odense folkene, det var hygsomt!

OG så fik jeg trænet lidt i går

Opvarmning

Bronzecirkel

x2, ingen tid

Hop til bord

[email protected] m

Der er ved at være godt med hurtighed i hjulene

Træk fra hæng

1x4@40

1x4@40

1x4@50

1x4@50

Træk

Træk

1x3@60

1x2@60

0@70 (blaaaaah. sad fremme)

1@70

1/1@70

1/0@@70

1@75 (mere vægt på krebsens kommando)

1@80 (igen mere vægt på krebsens kommando og PR!!)

1/1/1@70 (fra hæng)

1/0@75 (fra hæng)

1/0@70 (fra hæng)

Tjaaa, en lidt blandet fornøjelse. Jeg er vist bare ikke særligt god til træk.... De fleste løft sidder fremme og jeg får ofte ikke hevet gennem. På nuværende tidspunkt har jeg faktisk bedst succes (kg-mæssigt) med bare at slukke for CPU'en og flå i lortet. Lige så snart jeg forsøger at tænke over det, bliver det noget juks. Krebsen sagde at hvis man kan trække 80 lige så grimt, som mig, burde man snildt kunne trække 90 hvis teknikken spiller :tongue:

Trækhiv

Ikke efter så mange træk

Ben

Benbøjning foran

1x6@50

1x4@80

1x2@110

1x2@110

0@130

Jeg skulle lige prøve... Jeg stegte ikke helt vildt med den, så går nok, selvom jeg ikke burde løfte så tungt nu.

CAT bænk m. stop

ikke i dag

Link to comment
Share on other sites

arrhhh... travl dag i går

på laboratoriet fra lidt over 8 til lidt over 4, hente Jr. i vuggeren, cykle hjem, finde ud af at jeg har tabt ALLE mine plastickort, cykle tilbage ud for at finde dem, kun for at blive ringet op hjemmefra med at en eller ander har fundet dem og er kommet forbi med dem, cykle hjem igen, pakke gustav og træningstøj sammen og cykle ned i Thor, træne lynhurtigt, hjem og spise aftensmad, puttte gustav, få besøg af drengene fra jylland, i seng klokken 0015. Brændt aw'

Hop til bord

6x3@forskellige højder

Der er virkeligt ved at være godt med skud i hjulene... Jeg lavede lige et estimate af min vertical leap til små 70 cm, hvilket er ret godt for mig

Stød

1x3@40

1x3@40

1x3@50

1x3@50

1x1@70

1x1@70

1x1@90

1x1@90

1x1@90

1x1@100

1x1@100

1x1@100

Alle løftene var lette og hurtige. Vendet var lidt sløset og jeg havde svært ved at ramme opspændet i bunden. Opadstødene var rimeligt gode og specielt det sidste var godt.

OL squat

1x6@50

1x4@80

1x3@110

1x3@110

1x3@110

1x3@80

1x3@80

1x3@80

jeg prøvede at lave de 110 eksplosivt, men det rev godt nok i hoftebøjerne (?). De 80 var raketter.

Det hele tog 45 minutter!

Har ikke helt fået trænet nok de her dage, men det må bare være godt nok.

Link to comment
Share on other sites

Imorgen engang burde jeg nok kunne få tid....

Fik trænet lidt i dag

Bronzecirkel

x1, inge tid

Hop til bord

6x3@forskellige højder op til ca. 1,2 (bord + 2 tykke og en tynd plade)

masser af fart i benene. Hoppede højere end jeg nogensinde har gjort før.

Træk

1x5@40

1x3@40

1x3@50

1x1@50

1x1@50

1x2@60 (hæng)

1x1@60 (havde så meget fart på at det blev til et udfrivilligt råtræk)

1x2@60

4x1@70 (hæng)

4x1@70

2x1@70 (hæng)

Trækhiv

1x2@90

1x2@90

1x2@90

Stød

1x2@50

1x3@50

1x2@60

1x2@70

1x2@80

Det nev lidt i skulderen og jeg var lidt træt, så jeg stoppede her. Tager lidt stød imorgen osse

Jeg fik osse lavet lidt RC prehab

Link to comment
Share on other sites

var nede i Thor med Long Tall Sally og brænde lidt. Undervejs dukkede storm (tvebakke) og hans ukendte makker op.

Bronzecirkel

x1, ingen tid

Hop til bord

6x3@forskellige højder

Ikke lige så meget fart i dem som igår

Stød

1x3@40

1x3@40

1x3@50

1x1@50

1x1@70

1x1@80

1x1@90

1x1@90

1x1@100

1x1@100

Igen lidt rusten i det hele i forhold til igår... vendene var lidt bedre end sidst, så det er jo godt nok.

Front squat

1x6@50

1x3@80

1x3@80

1x3@80

Dé var til gengæld ret hurtige.

Fik lavet lidt let bænk, kropshævninger og RC prehab osse.

Det var næstsidste træning... på onsdag eller tirsdag står den på lidt let ben og hiv og så kører lokomotivet..

Sally fik sgi brændt godt igennem og vi fik snakket noget om bugpres, som blev implementeret til ug krølle og pil op.

Link to comment
Share on other sites

Hey Anders, spekulerede på om du ikke kunne tage Hefty-cd´en med en af dagene?

Muggz.

P. S. Har dig og hefty-hurtig ikke nogle emailadresser, så vi et kunne msn´ne lidt eventuelt? Selvfølgelig kun hvis det er noget i kunne tænke jer..? :smile:

Link to comment
Share on other sites

Sally fik sgi brændt godt igennem og vi fik snakket noget om bugpres, som blev implementeret til ug krølle og pil op.

Tak Hr. Lærer! FREMRAGENDE undervisning. Kan fortælle at det er noget der trækker søm ud i reklamebranchen, sådan at sidde og snakke bugpres over frokosten :4thumbup: :4thumbup: :4thumbup: Tror de synes jeg er ved at blive lidt nørdet :tongue:

Kærligste hilsner og på gensyn i morgen :smile:

Sally

Link to comment
Share on other sites

tark!

Det her peaking træning er godt nok ved at være kedeligt. Jeg har godt nok trænet lidt mindre end planlagt pga. at min højre bagskulder (bageste delotoid, teres minor og infrapsinatus - dog mest teres minor tror jeg) af en eller anden grund enormt let bliver irriteret af specielt kombinationen vend og stød (altså egentlig disciplinen stød), men selvom jeg havde haft måske 50% større volumen i denne periode, havde jeg nok savnet at brænde... Jeg kan godt mærke at jeg er blevet meget, meget mere eksplosiv, men jeg savner fanme at brænde hjernedødt hårdt igen. Peaking træning skaber heller ikke så meget appetit, hvilket jeg mærker rigtigt meget...

Om en uge skal jeg bare brææææænde og hælde 1000 kcal shakes med sesamolie i skakten...ARRRRHM. Så skal jeg bare lave den lede monstervolumen træning kombineret med julefrokost bulkning.

Link to comment
Share on other sites

var lige nede i thor og lave den sidste træning i KM på lørdag.. lavede lidt træk op til 60 og lidt stød op til 90. Det var pewernø'er. HEffe var der osse og hans ryg var rimeligt glad, så det er bare top dollar.

FUCK HVOR SKAL JEG RIVE DERES VÆGTE RUNDT, MAAAAAND!!!

OG FUCK HVOR SKAL DER BRÆÆÆÆÆNDES BAGEFTER!!

Nu skal jeg vist i seng....

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share