Incognito's log


incognito
 Share

Recommended Posts

  • Replies 2.6k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Tillykke med eksamen :4drunk: .

Støder vi så på dig i Thor i fremtiden, eller har IK 99 folkene helt hjernevasket dig.

Look deep into my eyes.. :shades:

Stærkt Anders.. Havde dog ikke forventet mindre. Bliver skuffet hvis du dukker op til træning i løbet af de næste to dage.

Link to comment
Share on other sites

Personligt synes jeg heller ikke du har grund til andet end, at være super tilfreds med din karakter, alle mand her på MOL ved "U are the man who knows everything!"

Sååååå et stort TILYKKE herfra også med alle de bedste ønsker for din fremtid.

Go get em boy!

:cheer:

:superman:

Edited by Jeanette K
Link to comment
Share on other sites

tak for det allesammen, hvor er i søde!!!

Jeg er vist i princippet stadigvæk i hegnet, men nu er det snart slut... Jeg havde jo egentlig proklameret at jeg ville ligge nede på hong kong bar klokken 10 søndag formiddag, sovende i en pøl af blod, bræk, fæces og urin, med armen begravet til albuen i røven på en grønlandsk prostitueret, absinthe og levertran ned af trøjen og 3 tatoveringer rigere... Det kommer nok ikke til at gå helt så galt, men lige en aften til og så har jeg fået nok sprut, smøger til det næste år....

Bulk i værksættes fra mandag. Jeg har købt ind. Træning bliver lidt ad hoc på grund af min fuckede skulder, men så bliver der vel bare tid til at prygle mere guns...

Opgavetitlen var "regulation of skeletal muscle protein degradation - calpain/calpastatin and ubiquitin proteasome system response to repeated mechanical loading"

Link to comment
Share on other sites

så er festen slut og livet skal starte igen... Det er virkeligt en tid med omvæltninger, i kraft af at min min situation med kvinder er ændret radikalt (to gange...blah), min studie/arbejdssituation (jeg skal godt nok lave det samme, men inde i mit hovede er det ret forskelligt) og endeligt at jeg er flyttet. I de seneste uger har det flere gange resulteret i en mærkelig følelse af at frit fald, rodløshed, alenehed og meningsløshed på trods af at jeg har gode venner som jeg ser meget. Egentligt er det jo en enorm frihed jeg har "vundet" mig og har mere tid til at gøre ting end jeg nogensinde har haft før... Jeg må vist hellere se at få gang i nogle af de projekter jeg havde sat mig for, så der kommer lidt mening med det hele igen.

Et af disse projekter er selvfølgelig træningen, som skal op og køre igen... Lige for tiden er min venstre skulder fucked, så det allerførste der skal ske er at den skal op og køre igen, men udover det, så har jeg tænkt mig at bulke op indtil jeg rammer 100 kilo igen. De næste mål med træningen er klare DM-kval krav i 105 kilos klassen i VL til københavns mesterskaber her til efteråret og desuden stille op til DM i athletic fitness i 2007, helst omkrinmg 90 kilo. Herudover er der jo det allestedsnærværende mål med at squatte 200 raw engang, men det lader sgu vente på sig.... :laugh:

Træningsmæssigt regner jeg med at lege med noget KAATSU træning for læggene eller armene, afhængigt af hvad der praktisk lettest lader sig gøre, en smolov i squatten og resten vil jeg egentlig bare se an.

Et andet projekt er at jeg er begyndt at skrive en populært tilgængelig bog om belastningstræning og i kommer desuden nok til at finde mig som skribent i flere af de danske fitness blade. Så vil jeg forsøge at udvide det her personlig træner noget lidt mere... Ja, der er meget at se til...

Nu vil jeg spise noget mere morgenmad.....

God vind, MOL :superman:

Link to comment
Share on other sites

Et forsinket tillykke med eksamen Anders. Det lyder som nogle super projekter du har i tankerne - og det er den helt rigtige strategi til at få stoppet den der føleles af "frit fald" som jeg så udemærket kender. Good luck :smile:

Link to comment
Share on other sites

Bliver rigtig spændende at følge! Både træningen op til Athletic og VL, men især dit projekt omkring personlig træning... Another guru coming up? :innocent: Du skal være velkommen til at benytte Måtten, Nissen og undertegnede til diverse træningsmæssige eksperimenter nede i IK99, hvis det skulle blive aktuelt..

Link to comment
Share on other sites

Bliver rigtig spændende at følge! Både træningen op til Athletic og VL, men især dit projekt omkring personlig træning... Another guru coming up? :innocent: Du skal være velkommen til at benytte Måtten, Nissen og undertegnede til diverse træningsmæssige eksperimenter nede i IK99, hvis det skulle blive aktuelt..

Yessir :4thumbup:

Link to comment
Share on other sites

og med kvinderne...
Som den bitre romantiker jeg er, har jeg pt valgt at droppe alle ideer om følelsesmæssigt engagement, indtil jeg har fået lidt mere styr på det hele... :crazy:
Bliver rigtig spændende at følge! Både træningen op til Athletic og VL, men især dit projekt omkring personlig træning... Another guru coming up? Du skal være velkommen til at benytte Måtten, Nissen og undertegnede til diverse træningsmæssige eksperimenter nede i IK99, hvis det skulle blive aktuelt..

ha! skal nok blive sjovt

så fik jeg trænet lidt. Det blev til en masse arbejde ved lav intensitet, så jeg ikke bliver for øm (og dermed kan træne mere tidligere :w00t: )

Overhead squat

1x8@40

1x8@40

1x8@40

OL squat

1x8@80

1x8@80

1x8@80

Masser af smæk

Frivend

1x8@70

1x8@70

1x8@70

Puha... så kom pulsen da osse op...

Rumænsk dødløft

1x8@80

1x8@80

1x8@80

Super let

Dips

1x8@mig

1x8@mig

1x8@mig

superslow. Det første sæt var fint men skulderen begyndte at bide fra sig på de to næste.....

Så prøvede jeg lidt military og bænkpres af for at finde ud af hvad skulderen bedst kan være med til...

Kropshævninger

1x8@mig

1x8@mig

1x8@mig

Hammer curl

[email protected]

[email protected]

[email protected]

Meget godt at få brændt lidt, når hovedet skrumler sådan... Møddte måtten og makker dernede og fik sladret lidt biokemi...

Edited by incognito
Link to comment
Share on other sites

Ganske spændende at høre dig fortælle lidt om det at læse videre som biokemiker nu når Lotte og jeg kun snart er færdig med vores andet år.

Men ham Moses Hansen, der var dernede i dag. Han er sq da bare for belastende :laugh:

Han bitchede vist også lidt over at du droppede stangen fra den højde. :tongue:

Link to comment
Share on other sites

Ja, det er jo osse altid fedt at få lov til at fortælle historier om dengang far var ung :tongue:

Ja, han var da godt nok en belastende type... Hvem fanden har nogensinde hørt om en stang der bøjede fordi den blev smidt fra 2 meters højde med 40 kilo???? Prøvede jeg så på at fortælle ham, men han var vist ligeglad.... Iøvrigt ligner hans VL-ting übercrap... :laugh:

Link to comment
Share on other sites

Guest Slettet bruger
Ja, det er jo osse altid fedt at få lov til at fortælle historier om dengang far var ung :tongue:

Ja, han var da godt nok en belastende type... Hvem fanden har nogensinde hørt om en stang der bøjede fordi den blev smidt fra 2 meters højde med 40 kilo???? Prøvede jeg så på at fortælle ham, men han var vist ligeglad.... Iøvrigt ligner hans VL-ting übercrap... :laugh:

Ja, ham Moses dér, aka. Mr. Cykelshorts, er jævnt belastende. Han er den mest emsige af alle dernede. Har før diskuteret bøjede stænger med ham. Dengang stammede de, i følge ham, fra, når "ikke VL'ere" kiksede et squat og droppede stangen bagover ned på den skammel de squattede til..... Men han har så åbenbart skiftet mening :laugh: . Desuden har jeg da set indtil flere dernede droppe stængerne fra hoved-/skulderhøjde med mere end 40 kg uden at Hr. Moses er gået dem på klingen af den grund.

Og tillykke med det veloverståede specialeforsvar, og med at du overlevede din tour de dødsdruk.

/Jakob

Link to comment
Share on other sites

Nissen: Jeg er vist slet ikke så god til dødsdruk længere... Det er alderen du ved.. :laugh:

PAttøj... jeg råtrækker den da.. og tak forresten da

ville lige skrive ind at jeg har fået lavet 4x20 externe og interne rotationer til venstre skulder spredt ud over dagen... Hvis jeg så lader være med at presse i den næste uge og hu8sker at lave dem hver dag, kan jeg måske begynde igen ligeså stille...

Link to comment
Share on other sites

Det var satans! Vidste slet ikke du kunne råtrække så meget.. Stærkt! :devil:

Fuck... de 80 kilo i sidste sæt var en typo.... Jeg tror dog på en god dag, med solen i ryggen og carbet max op på marcipanroulade at jeg nok kan råtrække 80... Ellers kan jeg ihvertfald om et par måneder...

Så iøvrigt lige Fight Club her iaften... Det var fanme lige det der skulle til for at få styr på hovedet!

Link to comment
Share on other sites

Guest Slettet bruger
Det der Google ads irriterer mig... På en side hvor jeg har postet flere gange i samme tråd, dukker der konsekvent 2-3 povl dissing booking ting op. Det er krafthelved rådneren.

:laugh::laugh:

Så kan du lære ikke at have sådan en popsmart signatur-ting!

Link to comment
Share on other sites

Fuck... de 80 kilo i sidste sæt var en typo.... Jeg tror dog på en god dag, med solen i ryggen og carbet max op på marcipanroulade at jeg nok kan råtrække 80... Ellers kan jeg ihvertfald om et par måneder...

Hehe, kunne nu heller ikke forstå det, men ok... De kommer jo :w00t:

I øvrigt tager jeg hatten af for dig, hvis du kan kværne en hel marcipanroulade :tongue::crazy: Vammelt, er hvad lortet er!

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share