Incognito's log


incognito
 Share

Recommended Posts

  • Replies 2.6k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

hvis jeg kan låne dine squat skills er det vel ok? :cool:

Tuja og jeg har været til forældresamtale i vuggestuen, da gustav ikke har det godt dernede. Han har været lidt dårligt tilpasset i lang tid og pædagogerne dernede siger at det er blevet meget værre i forbindelse med gustavs ugentlige flytten frem og tilbage mellem os. Særligt dagene lige efter skiftet (vi skifter søndag, så mandag og tirsdag) er præget af at han er forvirret og ked af det. Det er rigtigt møgsurt, så vi skal nu til at have ham to uger af gangen hver, skifte fredag og iøvrigt indføre nogle andre mindre ting. Det gør det godt nok lidt svært for os, men hvad som helst for børnene...

Så jeg er vist nødt til at få en eller anden form for plan på benene, med hensyn til pasning og så videre, så jeg kan få trænet og passet mig selv lidt i de uger jeg har ham....

Var i IFI hallen og knække lidt jern

Military press

1x8@30

1x8@30

1x8@30

superlet, men skuldern driller

OL squat

1x5@50

1x5@50

1x5@80

1x3@110

1x5@110

1x8@110

1x4@120

Haargh failure... Var egentlig opsat på at lave 8 med 120, men jeg tabte totalt psyken undervejs... Tror godt jeg kunne have fået dem, med det rigtige humør... :mad:

Dødløft

1x6@110

1x6@140

1x6@140

1x6@140

1x6@140

Hammer curls

1x6@16

1x6@21

1x6@23,5

1x6@26

1x6@26

Larry scott curls

1x12@35

Fransk pres

1x10@35

1x10@35

1x10@35

1x10@35

supersættet back-to-back med

laterals

1x12@11

1x12@11

1x12@11

1x12@11

Desværre er min skulder ret fucked.... Nu giver jeg det lige en uge til med de ting jeg selv kan gøre (RC øvelser, tænker over min holdning, sover på maven, strækker ud) og hvis det ikke er begyndt at hjælpe da, må jeg besøge en fagmand... Nu er det ikke sjovt længere... Og så må træningen bare til at spille igen. Jeg skal bare lige have overbevist mig selv om at presseøvelser ikke er nødvendige i de næste måneder.... :laugh:

Til gengæld så jeg vildere ud i spejlet, lige efter træningen, end jeg nogensinde har set før... Man kan faktisk ane striber i triceps og jeg har tydelige blodårer på maven og skuldrene... Men hvad fanden nytter det, når jeg bare vil squatte 200 raw? :w00t::wub:

Link to comment
Share on other sites

lige over, du! :4thumbup:

Jeg havde forrsten nisserne fra thor på besøgs i lørdags, da vi skulle snakke lidt om at lave hjemmeside for Thor, hvor de havde lidt gamle billeder og ting og sager med. Fuuuck, der er alligevel nogle af de drenge fra gamle dage, der har været buff (uden kosttilskud og andet BB-lir) og nogen der har været stærke. Thor har faktisk haft en løfter med i sværvægt til OL i 1972.... Så nu skal vi sgu købe det kamera og komme ud over stepperne.

Vil prøve at klemme en træning ind i eftermiddag...

Edited by incognito
Link to comment
Share on other sites

vil kigge ned i IK i eftermiddag, tror jeg. Hvis nogen af jer (fra IK99, forstås), skulle læse dette, må i gerne skrive hvornår i skal derned i dag (og jeg har set at Måtte og Krumme har været dernede).

Hvis der ikke kommer nogen forbi, tager jeg nok i IFI hallen... Jeg tror den står på noget squat med knæbind og nogle tunge kropshævninger

Link to comment
Share on other sites

Hej Incognito,

Du skriver i forbindelse med dine skulder problemer skriver du under ting du kan gøre: "RC øvelser, tænker over min holdning, sover på maven, strækker ud"

Når du skriver "sover på maven", er det så en del af problemet eller en del af løsningen, og er det med armene ned af siden eller over hovedet? Grunden til at jeg spørger er fordi jeg selv sover på maven med højre arm over hovedet og faktisk mistænker dette for delvist at give mig mine problemer med skuldren (uden at have nogen fysisk forklaring på hvorfor dette i såfald skulle have nogen indfyldelse)

God bedring med skuldren!

Mvh,

AxBard

Link to comment
Share on other sites

HA! Ja, det har været rimeligt amok med guldøl, snaps, kaffe ad libitum og (feck) smøger, men nu har jeg godt nok fået nok og kører den på havregryn, urtethe og morgenmeditation i det næste stykke tid. Jeg har osse en plan for hvordan jeg kan få træningen til at spille med to-ugers perioderne med gustav, så nu er der da en rimelig chance for, at der snart begynder at ske noget...

Link to comment
Share on other sites

Så fik jeg slæbt mig over til noget træning i IFI hallen. Det er selvfølgeligt hverken gået værre eller bedre end at Gusen har fået skoldkopper og min cykel er blevet stjålet i påsken. Typisk...

OL squat

1x8@50

1x8@80

1x8@80

1x8@80

Superlet, men lur mig om det ikke kommer til at gøre naller. Faktisk fik jeg lidt kramper og ting og sager, så jeg lavede det planlagte frivend om til rumænsk dødløft

Rumænsk dødløft

1x8@50

1x8@80

1x8@80

1x8@100

Superlet

Rodede lidt rundt med military og dips, men skulderen er stadig fucked. Afsted til idrætsklinikken med mig....

Kropshævninger

1x8@mig

1x8@mig

1x8@mig

Laterals

1x8@11

1x8@11

1x8@11

Hammercurls

1x8@16

1x6@21

1x6@21

1x6@21

Korte pauser

Træt af skulderen...

Link to comment
Share on other sites

Så fik jeg slæbt mig over til noget træning i IFI hallen. Det er selvfølgeligt hverken gået værre eller bedre end at Gusen har fået skoldkopper og min cykel er blevet stjålet i påsken. Typisk...

Aiiiii hvor super-neder-pis-pis-pis!

Så kan man lære at blive hjemme og holde øje med sagerne istedet for at føjte rundt med Thor Pilsner i håret, kanonslag i øerne og smide med kastestjerner :nonono:

Træt af skulderen...

Hvor sjovt, der er lige et ledigt medlemskab tilbage i "Spasser-kropsdels-Klubben"

Var det noget? :w00t:

kærligste hilsner

Sally :smile:

Link to comment
Share on other sites

halløjsa, Sally. Har du nogle fifs til udmelding af klubben?....

Nej, skulderen er stadig rimeligt fucked, så nu skal der ske noget... Jeg vil lige prøve drengene inde på idrætsmedicinsk i denne uge, men det er begrænset hvad de kan lave af diagnostik og behandling, når jeg ikke har en henvisning fra en praktiserende læge. Hvis ikke det kan noget må det jo være hele turen omkring min praktiserende....

Jeg må tilstå at motivationen ikke helt har det ligeså godt, når kroppen ikke kan det jeg gerne vil have den til... Men den bliver jo heldigvis altid god igen og altid stærkere endnu efter hver pause. Til gengæld har jeg støvet min gamle gi af og vil prøve at tage til karate igen i denne uge... Hvis skulderen da ellers kan holde til det (det tror jeg godt den kan).

Edited by incognito
Link to comment
Share on other sites

halløjsa, Sally. Har du nogle fifs til udmelding af klubben?....

Nej, skulderen er stadig rimeligt fucked, så nu skal der ske noget... Jeg vil lige prøve drengene inde på idrætsmedicinsk i denne uge, men det er begrænset hvad de kan lave af diagnostik og behandling, når jeg ikke har en henvisning fra en praktiserende læge. Hvis ikke det kan noget må det jo være hele turen omkring min praktiserende....

Jeg må tilstå at motivationen ikke helt har det ligeså godt, når kroppen ikke kan det jeg gerne vil have den til... Men den bliver jo heldigvis altid god igen og altid stærkere endnu efter hver pause. Til gengæld har jeg støvet min gamle gi af og vil prøve at tage til karate igen i denne uge... Hvis skulderen da ellers kan holde til det (det tror jeg godt den kan).

Heeeey Senseiiii !!! :smilejap:

daaaaayng, :raisebrow: dét lyder da som noooget af en shiiiatbreak, for tiden :unhappy: ..

stjålet cykel.. syg knægt.. ææææææwerlig krop, der driller :blink::4crutches: ..

Sender dig fluuuux en ordentlig omgang Kriger energi & :sun:-skin din vej!!! Håber virkelig at, dét hele arter sig- HURTIGT!!! :smile:

:w00t: KARATE???? :bruce: AWESOME!!! ...Dét erAyyylt for blæret, Anders!!!! :yahoo: .. Hvilken stilart er dét?? .. og ..erhm.. må man spørge hvilken grad du har i dét???

Stor :1356: Herfra!!

Ossssu - Lars

Link to comment
Share on other sites

Heeeey Senseiiii !!! :smilejap:

daaaaayng, :raisebrow: dét lyder da som noooget af en shiiiatbreak, for tiden :unhappy: ..

stjålet cykel.. syg knægt.. ææææææwerlig krop, der driller :blink::4crutches: ..

Sender dig fluuuux en ordentlig omgang Kriger energi & :sun:-skin din vej!!! Håber virkelig at, dét hele arter sig- HURTIGT!!! :smile:

:w00t: KARATE???? :bruce: AWESOME!!! ...Dét erAyyylt for blæret, Anders!!!! :yahoo: .. Hvilken stilart er dét?? .. og ..erhm.. må man spørge hvilken grad du har i dét???

Stor :1356: Herfra!!

Ossssu - Lars

jeg gik til Ashihara karate de år jeg var soldat og et års tid efter cirka... Jeg blev vel gradueret 3-4 gange og var fornuftigt med til kamptræningerne. Da jeg flyttede til københavn var det svært at komme til en ashihara klub, så jeg brugte et års tid på kyukushin, hvor jeg så er graqdueret een gang kun. begge bruger knockdown regler (spark med fuld kontakt mod hele kroppen undtagen skridtet, og undtagen frontspark og stempelspark direkte i ansigtet, slag med fuld kontakt alle steder undtagen i skridtet og ansigtet og man bruger ikke handsker), som jo egentlig er noget fis, men tillader en at give den godt med gas i træningen...

Derudover fik jeg trænet ovre i IFI hallen

Frivend fra hæng

1x8@60

1x8@60

1x8@60

1x8@60

1x8@60

supersættet med

laterals

1x8@11

1x8@11

1x8@11

1x8@11

1x8@11

Kropshævninger (overhånd, medium bredde)

1x8@mig

1x8@mig

1x8@mig

1x8@mig

1x8@mig

supersættet med.

Woodchops

1x8@40

1x8@40

1x8@40

1x8@40

1x8@40

Superlet, men jeg kunne mærke allerede efter første sæt at det her nok skal sætte sig

DB rows

1x8@26

1x8@31

1x8@31

Lightweight..supersættet med...

sidebends

1x6@11

1x8@11

1x6@11

Dét kommer til at gøre naller imorgen, selv om det var let

Det hele var let nok, men nye øvelser kan sagtens snyde, så jeg tog den meget stille og roligt.... Og skal nok blive øm som ind i det sorteste helvede... Jeg har iøvrigt lige downl..købt serenity in fire med Kataklysm, som er rætti. rætti amok. Det kan anbefales...

Link to comment
Share on other sites

hmmm.. pis ossse... jeg når ikke til karate i dag... Til gengæld snakkede jeg lidt RC med en fys jeg kender og fandt ud af noget sjovt... Jeg har jo lavet externe og interne rotationer i nogen tid med begge arme. Men jeg laver dem kun med armene ned langs siden, idet jeg ikke har været af den opfattelse at det gjorde den store forskel om det var i en en abduceret eller adduceret stilling man lavede externe rotationer (og at det altid har virket fint i den adducerede stilling, altså med overarmen ned langs kroppen).

Så prøvede jeg at lave dem med 90 graders abduktion og fandt at jeg er betydeligt svagere i venstre end i højre arm i denne stilling (det er venstre skulder, der driller), hvilket jo må svare til en Teres minor insufficiens af en eller anden type. Måske er det dét der skal til! Jeg håber ihvertfald.

Og FÅÅÅRK hvor er det lækkert vejr idag!!!

God vind

Edited by incognito
Link to comment
Share on other sites

Hejsa Fabbe!

Rendte ind i Per F. i går. Han sagde, at han skulle hilse og vil da lige hilse igen. Han kunne også fortælle sjove historier fra baren, hvor 2 tosser havde diskuteret børns manglende fysiske evner. Konklusionen var vist at de slås for lidt, så nogen måtte sætte et godt eksempel… :laugh:

Regner med vi ses til loaded!

Rock'n Roll :strat:

SaintPauli

Link to comment
Share on other sites

Hvad omhandler det og hvilken skole snakker vi om?... de dumme spørgsmål står i kø

Du lee'

Det er fitnessDK's instruktøruddannelse...

Hejsa Fabbe!

Rendte ind i Per F. i går. Han sagde, at han skulle hilse og vil da lige hilse igen. Han kunne også fortælle sjove historier fra baren, hvor 2 tosser havde diskuteret børns manglende fysiske evner. Konklusionen var vist at de slås for lidt, så nogen måtte sætte et godt eksempel… :laugh:

Regner med vi ses til loaded!

Rock'n Roll :strat:

SaintPauli

Haha... ja, jeg var ude og slås med en 2 meter høj og 115 kilo tung gut med et enormt fuldskæg i en 40-hestes brandert. Det var fænomenalt! Skal du afsted sammen med Martin?

Prismatic Dragon in your face!

Link to comment
Share on other sites

Det er fitnessDK's instruktøruddannelse...

Haha... ja, jeg var ude og slås med en 2 meter høj og 115 kilo tung gut med et enormt fuldskæg i en 40-hestes brandert. Det var fænomenalt! Skal du afsted sammen med Martin?

Prismatic Dragon in your face!

Martin B. Olesen? Har ikke talt med ham om det. Ved du om han skal afsted da?

Rock'n Roll :strat:

SaintPauli

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share