Incognito's log


incognito
 Share

Recommended Posts

Hej smukke. Lækkert billede der!

Hvaffor en udsyret japanoramarock film skal vi ind og se sammen næste gang?

Glæder mig i øvrigt meget til at blive inviteret på gædtetræning i IK99...

Jeg var forresten i Thor og ryyyykke vilde 40 kilo rundt i ben foran og bænke løs med en hel blå på hver side. Til gengæld var det klokken 8.30 så det må kunne modregnes med ca 300%...

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 2.6k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Hej smukke. Lækkert billede der!

Hvaffor en udsyret japanoramarock film skal vi ind og se sammen næste gang?

Glæder mig i øvrigt meget til at blive inviteret på gædtetræning i IK99...

Jeg var forresten i Thor og ryyyykke vilde 40 kilo rundt i ben foran og bænke løs med en hel blå på hver side. Til gengæld var det klokken 8.30 så det må kunne modregnes med ca 300%...

Du kan da bare komme forbi :smile: ved en 1'er idag :wink:

Link to comment
Share on other sites

var iøvrigt inde at se "Container" igår aftes.. En Lukas Moodysson historie, som jeg egenlig havde glædet mig til, men det var lige artsy nok for mig, specielt set i lyset af min biografoplevelse fra i forgårs, og faktisk en rigtigt ubehagelig, men ikke uinteressant oplevelse....

I dag ved jeg ikke helt hvad der skal ske udover at jeg skal op i IK og brænde om 1½ times tid....

Link to comment
Share on other sites

var iøvrigt inde at se "Container" igår aftes.. En Lukas Moodysson historie, som jeg egenlig havde glædet mig til, men det var lige artsy nok for mig, specielt set i lyset af min biografoplevelse fra i forgårs, og faktisk en rigtigt ubehagelig, men ikke uinteressant oplevelse....

I dag ved jeg ikke helt hvad der skal ske udover at jeg skal op i IK og brænde om 1½ times tid....

Få røven i gear And! du har en time :tongue:

Link to comment
Share on other sites

Huuaargh.. Brænder i grotten emd Tunen, der svømmede rundt med sine no-hands fronts

Rodede rundt med lidt presseøvelser, for at finde ud af hvad skulderen gider være med til. Det endte med

Smal bænk

1x8@60

1x8@60

1x8@60

1x8@70 (av skulder)

1x12@60

1x12@60

1x12@60

Dødløft fra lige under knæ

1x5@100

1x8@130

1x5@160

1x3@180

1x4@180

1x3@200

Skullcrushas

1x10@26

1x10@31

1x8@36

1x6@36

Laterals

1x10@11

1x10@11

1x10@11

1x10@11

Gjorde lidt ondt i skulderen til sidst

Pushdowns

1x10@20

1x10@25

1x10@25

Gjorde lidt ondt i skulderen til sidst

fuck jeg er træt af den skulder!!! Jeg tror vist den kommer til at stå på VL indtil den vil være med til noget pres igen.....

Link to comment
Share on other sites

fåååårk... jeg er smadret... Havde helt glemt hvor hårdt det er at starte afbrænding op..... Men det hjælper da på appetitten :4thumbup:

Og så har jeg langt om længe fået scoret mig en hængekøje til min lejlighed. Sådan noget koster 600 slask, og det var endda først efter jeg havde fået snakket 100 kroner af ham!?!?!... phew.. Så lmangler jeg bare det rustikke plankebord, en der til hørende bænk, en chesterfield sofa, et totalt fancy modernistisk sofabord, et anlæg med pladespiller, 3-400 skiver vinyl, et par malerier og så er den vist ved at være der......

Lange udsigter :tongue:

Ingen træning imorgen, hvilket bliver meget godt

Link to comment
Share on other sites

fåååårk... jeg er smadret... Havde helt glemt hvor hårdt det er at starte afbrænding op..... Men det hjælper da på appetitten :4thumbup:

Og så har jeg langt om længe fået scoret mig en analgynge til min lejlighed. Sådan noget koster 600 slask, og det var endda først efter jeg havde fået snakket 100 kroner af ham!?!?!... phew.. Så lmangler jeg bare det rustikke plankebord, en der til hørende bænk, en chesterfield sofa, et totalt fancy modernistisk sofabord, et anlæg med pladespiller, 3-400 skiver vinyl, et par malerier og så er den vist ved at være der......

Lange udsigter :tongue:

Ingen træning imorgen, hvilket bliver meget godt

:blink:

Link to comment
Share on other sites

avavAV, hvor har jeg ondt i benene... :laugh:

Til gengæld er jeg blevet lidt sløj.. Håber ikke det er under udvikling, for så får jeg vist ikke trænet imorgen... piv...

Har opdaget noget fantastisk tidsspilde på noget, der hedder fumbll... Her kan man spille online blood bowl mod andre.. fænomenalt...

Link to comment
Share on other sites

avavAV, hvor har jeg ondt i benene... :laugh:

Til gengæld er jeg blevet lidt sløj.. Håber ikke det er under udvikling, for så får jeg vist ikke trænet imorgen... piv...

Har opdaget noget fantastisk tidsspilde på noget, der hedder fumbll... Her kan man spille online blood bowl mod andre.. fænomenalt...

Så link dog for helvede..

Link to comment
Share on other sites

Træningi IK99 med min kammerat Kasper og FerieDoktoren

Opvarmning

lidt overhead squat og armsving... rodede lidt med military for at mærke på skulderen (den er helt fucked)

OL squat

1x5@60

1x5@60

1x5@80

1x5@90

1x5@100

1x5@110

1x5@120

Fik en spotter af doktoren, men det gik fint og der havde nok osse været et par reps ekstra med Lexington Steeles ånde i nakken. 125 næste gang... Planen er at når jeg ikke kan øge min 5 RM skifter jeg til en anden squat variant, sandsynligvos front squat eller power squat

Pullups (underhånds)

1x5@mig

1x5@mig

1x5@mig+11

1x5@mig+16

1x5@mig+21

1x3@mig+31

burde have prøvet på 26 først....

Var for brændt af til at lave mere... lige nu føler jeg mig faktisk ret sløg igen.... Nederen..

Edited by incognito
Link to comment
Share on other sites

Træningi IK99 med min kammerat Kasper og FerieDoktoren

Opvarmning

lidt overhead squat og armsving... rodede lidt med military for at mærke på skulderen (den er helt fucked)

OL squat

1x5@60

1x5@60

1x5@80

1x5@90

1x5@100

1x5@110

1x5@120

Fik en spotter af doktoren, men det gik fint og der havde nok osse været et par reps ekstra med Lexington Steeles ånde i nakken. 125 næste gang... Planen er at når jeg ikke kan øge min 5 RM skifter jeg til en anden squat variant, sandsynligvos front squat eller power squat

Pullups (underhånds)

1x5@mig

1x5@mig

1x5@mig+11

1x5@mig+16

1x5@mig+21

1x3@mig+31

burde have prøvet på 26 først....

Var for brændt af til at lave mere... lige nu føler jeg mig faktisk ret sløg igen.... Nederen..

Gode squats - selvom din workload er ikke hvad den har været :unhappy: Håber sgu' ikke du ligger dig syg - må sige til hvad du skal med ned imorgen, Jakob og jeg er på fra kl 13 - selvom Sune har nævnt noget om, at der er noget DM? :blink: (hvilket jo sikkert også var noget for dig :smile: )

Link to comment
Share on other sites

har lige hørt om sjov historie om gustav... For et par dage siden var min eks og gusen på besøg, så vi kunne lave noget sammen (vi satser på at lave noget sammen med ham, en gang om ugen, ud over de ugentlige bytninger) og Tuja fortalte at de de var kommet tilbage til Christianshavns torv, havde gustav løbet hen over pladsen efter nogle duer. Det har han sådan set gjort en del gange før, men denne gang var det akkompagneret af ordene "Træde på". :laugh::laugh::laugh:

Krafthelved' krummer i den knægt!

Iøvrigt er jeg blevet lidt mere sløj idag igen, så jeg får vist først trænet imorgen igen

Edited by incognito
Link to comment
Share on other sites

Træning i går i Thor med Chris27, Krebsen og Gusen

Stød

1x3@50

1x3@60

1x3@70

1x2@70

1x1@80

1x1@80

1x1@80

Der var masser af power men balancen var en smule off... Og så gjorde det ondt i den f.... skulder, så jeg stod af her. Havde ellers håbet på at opadstødet ville være mere skånsomt end pressebevægelser...

Frivend

1x4@80

1x4@80

1x4@80

1x4@80

Easypeasy

Rumænsk dødløft

1x8@100

1x8@100

1x8@100

easypeasy

Kropshævninger (overhånds, medium bredde)

1x8@mig

1x8@mig

1x12@mig

DB curls

1x8@21

1x8@21

1x8@21

Ikke det store pep... jeg er godt nok træt af den skulder... og så synes jeg osse det ene knæ spøger lidt... Men nu må det da gå fremad igen :bigsmile:

god vind

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share