Incognito's log


incognito
 Share

Recommended Posts

  • Replies 2.6k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

så var jeg i IK99 og fik lavet lidt igen

OL squat

1x8@50

1x5@50

1x8@100

1x8@100

1x8@100

1x8@100

1x8@100

Rumænsk dødløft

1x8@100

1x8@100

easypeasy, men udløste øjeblikkelig ømhed med små ticks og så videren... Tænkte at det var rigeligt, så rykkede videre.

Læg i hack squat

1x8@70

1x8@70

1x8@70

Ny øvelse, så tog den med ro

Stående BB curl

1x8@40

1x8@40

1x8@40

Og så nåede jeg ikke mere, da jeg kom i tanke om at jeg havde glemt at hente mine biletter til Loaded på posthuset, så det var afsted ind og hente dem... Mine bestillinger var gået ud af systemet, så jeg jeg fik nogle nye pladser...

Og iaften skal jeg til karate for første gang i 3 år eller lignende.... Bliver sjovt, og med garanti møg hårdt...

Link to comment
Share on other sites

hehe, tak. I virkeligheden er det jo bare en gammel sportsgren, det kunne være sjovt at tage op igen....

Jaaaaaaaa men det er trods alt 3 år siden - hvilken er lidt som at starte forfra i min bog. :4thumbup: Jeg følge med her i loggen og glædes over i som forældre deler ansvaret og arbejder så hårdt for at din bette mand får de bedste betingelser selvom det er træls for din træning.

Pøj på med alt :superman:

Link to comment
Share on other sites

Så var jeg til karate nede på bryggervangen.. Fåååårk, det var hårdt. Mine lunger var ved at eksplodere og mine stakkelse DOMS'ede hjul skreg på nåde. Jeg nåede selvfølgelig osse at få slået begge hænder til blods og nogle stabile hæmetomer på skinnebenene. Alt i alt en tilfredsstillende oplevelse.

Dog kan man godt blive lidt fed up af den her karatelogik, når de skal forklare hvorfor man lige præcis skal gøre ting på een bestemt måde... Nogle gange skal man bare sige at det er som det er færdig basta... Men sådan er det...

Jeg tror jeg bliver hjernedødt øm. Rock'n'roll.

Link to comment
Share on other sites

Så var jeg til karate nede på bryggervangen.. Fåååårk, det var hårdt. Mine lunger var ved at eksplodere og mine stakkelse DOMS'ede hjul skreg på nåde. Jeg nåede selvfølgelig osse at få slået begge hænder til blods og nogle stabile hæmetomer på skinnebenene. Alt i alt en tilfredsstillende oplevelse.

Dog kan man godt blive lidt fed up af den her karatelogik, når de skal forklare hvorfor man lige præcis skal gøre ting på een bestemt måde... Nogle gange skal man bare sige at det er som det er færdig basta... Men sådan er det...

Jeg tror jeg bliver hjernedødt øm. Rock'n'roll.

YIIIIIIRH :lee:

Alt for blæret, Anders!!! :4thumbup: .. Herlig beskrivelse af træningen :shades: Hehe!!!!

*ser frem til morgendagens doms-helvede rapport* :devil:

Respekt - Lars

Link to comment
Share on other sites

avavav.... DOMS og almindelig smadretheds rapport

Knoer med sår går ikke særligt godt sammen med gummihandsker

Mine fødder og det nederste af skinnebenene er totalt fucked up... Bare det at tage sko på var ikke for sjov...

Og så er jeg møgsmadret i det nederste af ryggen... Ikke lænden, thoracolumbalis tror jeg det hedder.

Og så kan man lige smide lidt DOMS fra vægtene oveni...

Kæft det er sjovt... Glæder mig allerede lidt til på mandag

Link to comment
Share on other sites

:laugh: Fed måde at genopdage karate på.

Dog kan man godt blive lidt fed up af den her karatelogik, når de skal forklare hvorfor man lige præcis skal gøre ting på een bestemt måde... Nogle gange skal man bare sige at det er som det er færdig basta... Men sådan er det...

hehe, der er meget af det samme indenfor yoga.

F.eks. skal man altid vende sig om på højre side og så rejse sig derfra, hvis man har ligget på ryggen. De kunne sige, at sådan har man bare valgt det skal være, men der følger en forklaring med om at det er så blodet kan løbe den rigtige vej rundt :blink: Jeg kan kun gå ud fra at det må være baseret på noget med hjertets orientering, men stadig noget BS :wink:

Link to comment
Share on other sites

avavav.... DOMS og almindelig smadretheds rapport

Knoer med sår går ikke særligt godt sammen med gummihandsker

Mine fødder og det nederste af skinnebenene er totalt fucked up... Bare det at tage sko på var ikke for sjov...

Og så er jeg møgsmadret i det nederste af ryggen... Ikke lænden, thoracolumbalis tror jeg det hedder.

Og så kan man lige smide lidt DOMS fra vægtene oveni...

Kæft det er sjovt... Glæder mig allerede lidt til på mandag

*fniser og smiler over hele fronten* :4thumbup:

Lars

Link to comment
Share on other sites

Du bliver jo aldrig en led vægtløfter med alle de svinkeærinder. Har du skruet ned for ambitionerne der?

næ. Men jeg kan ikke rigtigt give den gas så længe min skulder er fucked. og iøvrigt lider motivationen stærkt under de her skadespauser. Og jeg kunne egentlig godt lide karaten i gamle dage, så mon ikke det kan virke for mig igen? Så nej, der er bare lidt lavere blus på vægtene, indtil min skulder spiller igen.

Edited by incognito
Link to comment
Share on other sites

DU SKAL BARE KOMME IGANG, KOM NU FOR FANDEN DIN MONGOL, AAAARRRRRGGGGHHHH, KOM NU, KÆMPE PATTER, KÆMPE SKULDERPUDER!!!!!!!!! :4thumbup: :4thumbup: :blink::tongue:

Ej, håber det går iorden snart mayn, så da kan få lawet nowet vægtløftning.

Jæssør, muggz.

Link to comment
Share on other sites

Jeg havde jo egentlig osse engang en plan om at det her skulle være sommeren hvor jeg bænkede 130, men det har da lange udsigter nu.....

Det kommer nok. det gør det altid og jeg bliver osse altid overrasket over hvor hurtigt det går. så jeg venter fortrøstningsfuldt...

Link to comment
Share on other sites

Var i IFI hallen og løfte trods voldsomme protester fra min krop...

Frivend fra hæng

1x8@20

1x5@40

1x5@60

1x8@70

1x8@70

1x8@70

1x8@70

1x6@70 (grebet failede)

Det er satme lang tid siden mit greb ikke har slået til... Det skyldes nok at stængerne i ifi hallen er ret nye, at jeg svedte som en gris, at der ikke var noget magnesim og at mine underarme var fuldstændigt ristede (indsæt tudekiks her). Fik mig iøvrigt 4 vabler hvoraf den ene er en blodvabel, der gør monster naller. supersættet med...

LAterals

1x8@11

1x8@11

1x8@11

1x8@11

1x8@11

Kropshævninger

1x8@mig

1x8@mig

1x8@mig

1x8@mig

Hårdt... grebet var fucked. Supersættet med...

Woodchops

1x8@60

1x8@60

1x8@60

1x8@60

Ikke det store men nok til at gøre et fornuftigt pump i ryggen og forhåbentlig holde atrofien fra døren til på søndag.... Skal på Loppen og se Veto. God vind til jer alle..

Ses til Loaded!

Link to comment
Share on other sites

arrrrgh... Har ostet en hel dag væk...

Fik en rætti træls spændingshovedpine i går til loaded, som holdt helt hen på eftermiddagen. og jeg var ude alle aftner i sidste uge, så jeg syntes jeg havde lov til bare at stene en dag væk. Men nu sidder man alligevel med sådan en dum følelse af ikke at have udrettet en skid.... Tro jeg vil gå over i Park Bio og se Capote her klokken 2115. Så får jeg da om ikke andet noget frisk luft.

Og så er jeg godt nok bitter over den skulder lige nu, for jeg har ret så meget lyst til at give den gas, så jeg kan blive stor og lee og klar til Athletic fitness til næste år. Ville fanme gerne klikke ind på 85-90 kilo caat, men så skal jeg nok helt op på 105, hvilket trods alt er 5 kilo over min hidtidige maxvægt og meget, meget langt fra den nuværende....

Imorgen står den på brænder og karate...

Edited by incognito
Link to comment
Share on other sites

....Og så er jeg godt nok bitter over den skulder lige nu, for jeg har ret så meget lyst til at give den gas, så jeg kan blive stor og lee og klar til Athletic fitness til næste år. Ville fanme gerne klikke ind på 90 kilo caat, men så skal jeg nok helt op på 105, hvilket trods alt er 5 kilo over min hidtidige maxvægt og meget, meget langt fra den nuværende....

Imorgen står den på brænder og karate...

Hey du!

Kan godt forstå at du synes det er noget arrrvvt tang med den skulder, -ta' den nu lidt med ro indtil du er ovenpå (ligesom du si'r til mig ikk' :innocent: ) Er alt det karate-tju-bang særlig godt? :blink: Nå, det har du jo, om nogen, nok styr på!

Men op med humøret, du skal nok nå dine mål, der er alligevel lang tid til næste år, og du skal jo ikke tænke på at bruge så lang tid på diæt :laugh: !

Op med hagen knægt - klap dig selv på skuldren :laugh: (-ikke for hårdt vel!)

Kærligste hilsner

Sally :smile:

Link to comment
Share on other sites

Hey du!

Kan godt forstå at du synes det er noget arrrvvt tang med den skulder, -ta' den nu lidt med ro indtil du er ovenpå (ligesom du si'r til mig ikk' :innocent: ) Er alt det karate-tju-bang særlig godt? :blink: Nå, det har du jo, om nogen, nok styr på!

Men op med humøret, du skal nok nå dine mål, der er alligevel lang tid til næste år, og du skal jo ikke tænke på at bruge så lang tid på diæt :laugh: !

Op med hagen knægt - klap dig selv på skuldren :laugh: (-ikke for hårdt vel!)

Kærligste hilsner

Sally :smile:

jeg er jo ved at prøve karate af, så at sige. Så hvis jeg finder ud af at det påvirker min skulder negativt, stopper jeg selvfølgelig igen.. Men det er mit indtryk at den er i bedring.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share