Incognito's log


incognito
 Share

Recommended Posts

jaja... lille pige... i HØJDEN ik'? :laugh: Er det ikke rigtigt? Men jeg tror jeg så dig....

Din beskrivelse indtil videre: 5 årig dværg :laugh: Men nej, så er det nok ikke mig, for jeg er 172 cm. høj, så synes ikke jeg går i kategorien lille. Men ellers ses vi sikkert snart dernede... Skal du derned igen i den kommende tid eller?

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 2.6k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Din beskrivelse indtil videre: 5 årig dværg :laugh: Men nej, så er det nok ikke mig, for jeg er 172 cm. høj, så synes ikke jeg går i kategorien lille. Men ellers ses vi sikkert snart dernede... Skal du derned igen i den kommende tid eller?

Nej, det var det nok ikke så. hvad er der i vejen med 5-årige dværge? :crazy:

Jeg skal derned igen engang i en af de næste uger, men jeg ved ikke hvornår. Henrik skulle aftale et møde med den faglig ansvarlige.

Link to comment
Share on other sites

Nej, det var det nok ikke så. hvad er der i vejen med 5-årige dværge? :crazy:

Jeg skal derned igen engang i en af de næste uger, men jeg ved ikke hvornår. Henrik skulle aftale et møde med den faglig ansvarlige.

Intet. Jeg ville ønske jeg var en 5-årig dværg faktisk!

Jamen så skriv da lige, når du ved hvornår, for så skal jeg da helt sikkert lige troppe og og se hvad du er for en sjov fidus :tongue: Jeg vil smutte derned for 2. gang i dag nu. Og du har vist også en træning du skal nå, lyder det til.

Link to comment
Share on other sites

Træning i IK99. Knægtene og samvittigheden var i huset.

Jeg var faktisk temmeligt afbrændt og havde ondt i stængerne fra karate, men det blev faktisk en ret god brænder...

OL squat

1x5@50

1x5@50

1x5@50

1x5@80

1x5@100 (wuuuuut, den var jo tung?)

1x8@100

1x16-17@100 (og SÅ var der lukket og slukket)

Det er måske faktisk en PR... Og under alle omstændigheder tilfredsstillende. Måske man skulle begynde at praktisere det her breathing squat?

Dødløft

1x5@100

1x5@100

1x5@130

1x3@150

1x1@170

1x1@180

1x1@190 (bræææææææænd)

Igen helt klart tilfredsstillende. Ingen af løftene var eksempler til efterlevelse. Godt nok osse lang tid siden jeg har dødløftet for alvor.....

EZ bar curl

1x10@30

1x10@30

1x10@30

1x10@30

Laaaangsom eccentrisk fase... Det beee' godt nok i forhjulene og pumpede dem op til 26 bar

siddende triceps ekstentioner

1x8@11

1x8@11

1x8@11

1x8@11

Igen laaangsom eccentrisk fase... Det bee osse

De langsomme eccentrisk faser på guns var egentlig for at kunne køre med en lavere vægt, for at kunne skåne skuldrene

Edited by incognito
Link to comment
Share on other sites

Træning i IK99.

Jeg var faktisk temmeligt afbrændt og havde ondt i stængerne fra karate, men det blev faktisk en ret god brænder...

"Jeg hader at tage herhen, men jeg elsker at være her"

Undertegnede på en meget træt dag, om at tage til træning..... :wink:

Lars

Link to comment
Share on other sites

Guest Slettet bruger
nederen... Min cykel punkterede på vejen hjem, så jeg kunne ikke nå til karate....

Så er du vel med på lidt træning her klokken 19?

Link to comment
Share on other sites

Guest Slettet bruger
haha... Det skulle da lige være lidt mere guns...

Nej, jeg ved det ikke, jeg er godt nok smadret efter i går.

Måske

Jeg skal nok også mest smadre guns, og lidt ryg, i dag. Så det kunne da være skægt nok.

Link to comment
Share on other sites

har lige været ude at gå en lang tur i solskinnet... Det lugter virkeligt af sommer derude... Trist at man så skal sidde og brænde eftermiddagen af på at skrive artikel... Men det er vist bare the name of the game...

smut så ud og få noget sol

Link to comment
Share on other sites

har lige været ude at gå en lang tur i solskinnet... Det lugter virkeligt af sommer derude... Trist at man så skal sidde og brænde eftermiddagen af på at skrive artikel... Men det er vist bare the name of the game...

smut så ud og få noget sol

Har du ikke se l'easy reklamen din blege nørd? :wink:

Der er bål i IK kl 18 btw..

Link to comment
Share on other sites

Træning i IK99 med rødderne

Jeg var næsten slet ikke blev øm efter dødløft, så jeg havde tænkt mig at lave lidt mere... men under opvarmning vågnede mine baglår helt vildt og det stod mig hurtigt klart at det ikke var min skæbne at dødløfte i dag. :laugh:

Kropshævninger

1x8@mig

1x8@mig

1x8@mig

1x8@mig

1x8@mig

supersættet med...

Laterals

1x8@13,5

1x8@13,5

1x8@13,5

1x8@13,5

1x8@13,5

DB rows

1x8@30

1x8@38,5

1x8@38,5

1x8@38,5

Kickbacks

1x10@11

1x10@11

1x10@11

1x10@11

jeg troede faktisk at det var første gang ever jeg har lavet kickbacks, men det kom til miog at jeg rent faktisk har lavet dem, da jeg trænede i albertslund...

Fik kævet len del

Og Samvittigheden kom og var helt vild i blikket og plagede mig om at tage nogle billeder af ham, mens der var pump på hans guns, så jeg fik lidt mobil billeder af ham, der kommer op senere.. :laugh:

Link to comment
Share on other sites

Og Samvittigheden kom og var helt vild i blikket og plagede mig om at tage nogle billeder af ham, mens der var pump på hans guns, så jeg fik lidt mobil billeder af ham, der kommer op senere.. :laugh:

Tror at jeg var hyper fordi at jeg var tvangsindlagt til at deloade :laugh: Sku' ikke meget pump i gunzz med den smule jeg fik løftet idag...

glæder mig dog til at se billederne alligevel :innocent:

Link to comment
Share on other sites

Træning i IK med rødderne

OL squat

1x5@50

1x5@50

1x5@80

1x5@80

1x3@100

1x5@100

1x20@100 (breathers, PR!)

Så fik jeg osse prøvet det... OG der var en smule ekstra at give af

Rumænsk dødløft

1x8@100

1x8@100

1x8@100

En masse forskellige curls.. prøvede osse på noget fransk pres, men skulderen drillede

ok runde

Link to comment
Share on other sites

Guest Slettet bruger
Den bliver altså ikke ved med at virke Simon..

:laugh: Din WANKSTER, jeg mener det faktsik! :laugh:

Kongens have i morgen??

Edited by DocHolliday
Link to comment
Share on other sites

Guest Slettet bruger
Nej!

Et rungende nej?!?! Hvorfor!! HVEM VIL I KONGENS HAVE I MORGEN! Hvad med dig Thomas??? Anders?? Er der ingen fornuftige ennesker tilbage!

Link to comment
Share on other sites

Et rungende nej?!?! Hvorfor!! HVEM VIL I KONGENS HAVE I MORGEN! Hvad med dig Thomas??? Anders?? Er der ingen fornuftige ennesker tilbage!
looser.jpg
jo, det kan vi nok finde ud af... Lad os lige skrives ved

Anders.. Jeg håber du ved hvad du roder dig ud i. He never stops.

Edited by Krumborg
Link to comment
Share on other sites

Guest Slettet bruger

Her er et billede af Bolo Yeung, mit forbillede:

bolo12rc.jpg

Krumpukkel, det er jo ikke min skyld du blander rundt på "IK" og "kongens have" :laugh:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share