Incognito's log


incognito
 Share

Recommended Posts

  • Replies 2.6k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Guest Slettet bruger
Bwaaahaaaaa @ dét billede!! :4thumbup:

Hold kæft han ser crazeeee uw!!

LArs

Bolo Yeung er da nok den SEJESTE!

Jeg tror også han var en led fighter...bodybuilder, styrkeløfter, vægtløfter, trænede med Bruce Lee, noget med en bænkpresrekord (???) - han har vist gjort det hele!

CHONG LI CHONG LI!

Ja, jeg sku' ikke slås med ham da

Edited by DocHolliday
Link to comment
Share on other sites

Guest Slettet bruger
Hep!

Hvad synes Incognito så om vejret?

Uhhh hvor har du sukket efter det hva'! :laugh:

Kærligste hilsner og al magt til nærmest eksploderende kirsebærtræer!

Sally Sunshine :smile:

Sådan som Anders løb rundt og flexede i Kongens Have i går ville jeg tro at han er ganske glad for vejret :tongue::smile:

Link to comment
Share on other sites

Hep!

Hvad synes Incognito så om vejret?

Uhhh hvor har du sukket efter det hva'! :laugh:

Kærligste hilsner og al magt til nærmest eksploderende kirsebærtræer!

Sally Sunshine :smile:

ha! Det er jo super kewlt... Og ja, jeg har godt nok sukket efter det.

Og næsten lige så meget magt til eksploderende æbletræer :smile:

Link to comment
Share on other sites

i mandags fik jeg lavet lidt jern inden karate. det var

Dødløft

1x5@60

1x5@100

1x5@120

1x5@140

Og så stod jeg af... lænden var helt stegt efter 20 rep squats

Kropshævninger

1x8@mig

1x8@mig

1x8@mig

Laterals

1x8@13

1x8@13

1x9@13

OG så stod den på karate, hvor vi lavede hjernedødt mange strækkere, maverulninger, hindu squats og meget andet sjovt

I dag var jeg osse til karate, hvor den rent faktisk stod på noget sparring... Meget kan man sige, men et eller andet sted, så handler det jo om at hakke ham den anden ned. Om man så bruger en undskyldning med at man leder efter sit zen mens man smadrer folk, så er det altså stadig det, det handler om... Så det var fedt at komme igang med at hakke folk lidt. Desværre må jeg nok også bare indse at min skulder ikke kan holde til det.... Derfor bliver karaten nok stillet i bero indtil skudleren arter sig igen... Lidt ligesom det ikke er fedt at knække jern, når man ikke kan lave presseøvelser, er det ikke fedt at gå til karate, hvios man ikke kan hakke folk (og nej, det er ikke godt nok at sparke). Det er øv, men sådan er det...

De ovenstående kommentarer om kampsportens natur skal selvfølgelig læses med et gran salt, men pointen skulle være til at se...

Iøvrigt har jeg besluttet at prøve en NSAID "kur" for min skulder, nu hvor der ikke rigtigt er flere ting, der kan genere den. Jeg synes egentlig af princip at det ufedt at selvmedicinere for den slags, men nu skal der bare ti lat ske noget...

Har osse været til møde på Instruktørskolen om mit job dér, men det er en helt anden historie.... (og ganske sjov iøvrigt)

God vind

Iøvrigt hørte jeg det var Chuck Norris' føs'da i går... Tillykke med dagen, gamle ranger, skulle du læse her (ja, Chuck kan osse læse dansk)

skal iøvrigt over i ifi hallen og squatte og prygle guns imorgen...

Edited by incognito
Link to comment
Share on other sites

i mandags fik jeg lavet lidt jern inden karate. det var

Dødløft

1x5@60

1x5@100

1x5@120

1x5@140

Og så stod jeg af... lænden var helt stegt efter 20 rep squats

Kropshævninger

1x8@mig

1x8@mig

1x8@mig

Laterals

1x8@13

1x8@13

1x9@13

OG så stod den på karate, hvor vi lavede hjernedødt mange strækkere, maverulninger, hindu squats og meget andet sjovt

I dag var jeg osse til karate, hvor den rent faktisk stod på noget sparring... Meget kan man sige, men et eller andet sted, så handler det jo om at hakke ham den anden ned. Om man så bruger en undskyldning med at man leder efter sit zen mens man smadrer folk, så er det altså stadig det, det handler om... Så det var fedt at komme igang med at hakke folk lidt. Desværre må jeg nok også bare indse at min skulder ikke kan holde til det.... Derfor bliver karaten nok stillet i bero indtil skudleren arter sig igen... Lidt ligesom det ikke er fedt at knække jern, når man ikke kan lave presseøvelser, er det ikke fedt at gå til karate, hvios man ikke kan hakke folk (og nej, det er ikke godt nok at sparke). Det er øv, men sådan er det...

De ovenstående kommentarer om kampsportens natur skal selvfølgelig læses med et gran salt, men pointen skulle være til at se...

Iøvrigt har jeg besluttet at prøve en NSAID "kur" for min skulder, nu hvor der ikke rigtigt er flere ting, der kan genere den. Jeg synes egentlig af princip at det ufedt at selvmedicinere for den slags, men nu skal der bare ti lat ske noget...

Har osse været til møde på Instruktørskolen om mit job dér, men det er en helt anden historie.... (og ganske sjov iøvrigt)

God vind

Iøvrigt hørte jeg det var Chuck Norris' føs'da i går... Tillykke med dagen, gamle ranger, skulle du læse her (ja, Chuck kan osse læse dansk)

skal iøvrigt over i ifi hallen og squatte og prygle guns imorgen...

Hov, hov, så nemt slipper du ikke mester -fortæl :w00t:

Link to comment
Share on other sites

hehe... Du må væbne dig med tålmodighed. Anders er brændt af og nødt til at sove... Når der står en ritalindværg ved siden af sengen klokken 6 om morgenen er man nødt til at være i seng klokken 11... Kommer imorgen...

Hahaha :laugh: Ja sådanne unger kan være virkelig standhaftige :w00t:

Jeg må jo vente.... :wink:

Link to comment
Share on other sites

Glæder mig også til at høre mere om dit møde.... og så vil jeg da lige sige, at jeg synes det er ærgeligt, at karaten kommer på hylden, når den lige var kommet på programmet igen.... Var da begyndt at læse fast i loggen efter der kom lidt Kiaaaii på siderne :wink::smile:

& ja... i bund og grund - vil vi jo bare hakke hinanden ned :laugh: med lidt zen i hatten :innocent::wink:

God bedring med skulderen!!!

:ninja: kram, Tania

Link to comment
Share on other sites

historien fra skolne kommer lige senere... ens net-liv bliver sat lidt i bero, når jeg har gusen.... Ja, jeg regner med at træne i weekenden (skylder jo en omgang fra i forgårs :laugh: ), men jeg ved ikke helt hvor og hvornår... Hvad med jer?

Link to comment
Share on other sites

historien fra skolne kommer lige senere... ens net-liv bliver sat lidt i bero, når jeg har gusen.... Ja, jeg regner med at træne i weekenden (skylder jo en omgang fra i forgårs :laugh: ), men jeg ved ikke helt hvor og hvornår... Hvad med jer?

Jeg har opfordret til en søndag rundt omkring.. Mest pga. vejret ser ud til at blive forrygende lørdag og ikke søndag.

edit: Alt for blæret at du har et net-liv.

Edited by Krumborg
Link to comment
Share on other sites

historien med instruktørskolen var egentlig bare den at vi kom til at snakke om hvilke typer der søger ind på fitness uddannelsen på instruktørskolen og hvilke udfordringer det medfører for undervisningen. Faktum er at der er altså er en del etnisk, socialt eller intellektuelt udfordrede mennesker, som bare har svært ved at lære ting eller bare forstå ting, som vi som uddannede mennesker tager for givet...

Derfor, fortalte Kristian, at han plejer at bede de elever, der ved hvad 70% af 100 er, om at række en hånd i vejret... og nu kommer det sindssyge...

Han havde været ude for, flere gange, at under halvdelen rakte en hånd i vejret!!! Han fortalte osse at han indtil flere gange har stået og revet papirstrimler af et ark, for at forklare hvordan brøker og procenter virker.. For ikke at komme ind på nogla af tingene omkring læsefærdigheder...

Edited by incognito
Link to comment
Share on other sites

historien med instruktørskolen var egentlig bare den at vi kom til at snakke om hvilke typer der søger ind på fitness uddannelsen på instruktørskolen og hvilke udfordringer det medfører for undervisningen. Faktum er at der er altså er en del etnisk, socialt eller intellektuelt udfordrede mennesker, som bare har svært ved at lære ting eller bare forstå ting, som vi som uddannede mennesker tager for givet...

Derfor, fortalte Kristian, at han plejer at bede de elever, der ved hvad 70% af 100 er, om at række en hånd i vejret... og nu kommer det sindssyge...

Han havde været ude for, flere gange, at under halvdelen rakte en hånd i vejret!!! Han fortalte osse at han indtil flere gange har stået og revet papirstrimler af et ark, for at forklare hvordan brøker og procenter virker.. For ikke at komme ind på nogla af tingene omkring læsefærdigheder...

Håber du lærte lidt pædagogik på uni, for tror de får problemer med at følge dit niveau, ligesom du får svært ved at forklarer det på deres.. :unhappy: Ellers pm'er du bare - jeg har jo nogle børnehaveklasser fast.

Hvad med babuu på søndag?

Link to comment
Share on other sites

historien med instruktørskolen var egentlig bare den at vi kom til at snakke om hvilke typer der søger ind på fitness uddannelsen på instruktørskolen og hvilke udfordringer det medfører for undervisningen. Faktum er at der er altså er en del etnisk, socialt eller intellektuelt udfordrede mennesker, som bare har svært ved at lære ting eller bare forstå ting, som vi som uddannede mennesker tager for givet...

Derfor, fortalte Kristian, at han plejer at bede de elever, der ved hvad 70% af 100 er, om at række en hånd i vejret... og nu kommer det sindssyge...

Han havde været ude for, flere gange, at under halvdelen rakte en hånd i vejret!!! Han fortalte osse at han indtil flere gange har stået og revet papirstrimler af et ark, for at forklare hvordan brøker og procenter virker.. For ikke at komme ind på nogla af tingene omkring læsefærdigheder...

Findes der virkelig sådanne mennesker? :cry:

Link to comment
Share on other sites

Håber du lærte lidt pædagogik på uni, for tror de får problemer med at følge dit niveau, ligesom du får svært ved at forklarer det på deres.. :unhappy: Ellers pm'er du bare - jeg har jo nogle børnehaveklasser fast.

Hvad med babuu på søndag?

jeg er game... skal bare bruge et tidspunkt... Har jo trods alt voksenpædagogisk grunduddannelse og undervisningserfaring fra army... Også nogle sammenlignelige målgrupper dér :laugh:

Link to comment
Share on other sites

jeg er game... skal bare bruge et tidspunkt... Har jo trods alt voksenpædagogisk grunduddannelse og undervisningserfaring fra army... Også nogle sammenlignelige målgrupper dér :laugh:

Jamen så er udgangspunktet hermed kl 15.

I hvilken relation har du fået de erfaringer? Fortæl fortæl :bigsmile:

Link to comment
Share on other sites

jeg var sergent i hæren... Dér står5 befalingsmændene jo selv for undervisning at svendene i førstehjælp, skyttetjeneste, ABC-tjeneste, FUT osv. I army er det osse primært unge mænd, hvoraf en del har ringe uddannelses baggrund, så det var dét jeg mente med at det var sammenlignelige grupper... Jeg søgte selv ind til pinf'erne som jo nok ikke får de skarpeste knive i skuffen...

Link to comment
Share on other sites

Guest Slettet bruger
Jamen så er udgangspunktet hermed kl 15.

I hvilken relation har du fået de erfaringer? Fortæl fortæl :bigsmile:

Lukker IK ikke kl. 16 om søndagen? Det mener jeg nok det gør.

Link to comment
Share on other sites

så kommer det til at knibe for mig.... ritalindværgen sover nok middagssøvn indtil 1430.. Jeg prøver på at nå det...

Var i Thor og træne i dag. Kæwede den en del med Krebsen.

Frivend

1x5@40

1x5@50

1x5@50

1x5@60

1x5@70

1x5@80

1x5@90

1x5@90

1x5@90

Rygstyrken fejler skam ikke noget... På en god dag kan jeg nok stadig lave en 5'er på 100

Front squat

1x5@50

1x5@80

1x5@90

1x5@90

1x5@90

1x5@90

1x5@90

Lang tid siden. reps'ene var relativt svære, men deet var ikke tungt i benene. Kræver nok lidt mere torso styrke igen...

Rumænsk dødløft

1x5@80

1x5@110

1x5@110

1x5@110

1x5@110

1x5@110

Easypeasy...

Prøvede lige om skulderen ville være med til lidt CG bænk men den gik ikke.

Kropshævninger (medium bredde, uh= underhånd, oh=overhånd)

1x5@mig (oh)

1x5@mig (uh)

1x5@mig+5 (uh)

1x5@mig+10 (uh)

1x5@mig+15 (uh)

1x5@mig+20 (uh)

1x4@mig+25 (uh)

1x10@mig (oh)

Laterals

1x8@13,5

1x8@13,5

1x8@13,5

1x8@13,5

1x8@13,5

Der havde været god power i kroppen og mens jeg ventede på nisserne prøvede jeg lige om der var skud i dødløften

Dødløft

3x1@110

2x1@140

1x1@180 (ikke hurtig nok)

Men der var ikke skud i, så jeg stoppede

God træning... Det var fedt at være i Thor igen

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share