Incognito's log


incognito
 Share

Recommended Posts

Hej mester. Jeg kan godt forstå du er frustreret. Det er noget crap med en dårlig skulder. Rev selv min af led for lidt over 1 år siden og det tog pænt lang tid (6 mdr+) inden jeg kunne komme i gang med at træne den igen. :dry:

Men men men, du kan stadig træne ben og ryg og så bliver du en ål? Den holder da ikke helt i retten? :wink::tongue: Kan sagtens forstå det ikke er så motiverende ikke at kunne træne det hele, men jeg er selv af den faste overbevisning, at man træner det man kan og glæder sig over det. Når så det andet kommer igen skal man ikke samle sig selv helt op fra kælderen, for man har momentum. :smile:

Hvis du kan powercleane tror jeg ikke på, at al din skuldermasse og styrke forsvinder selvom du ikke kan presse, fx.

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 2.6k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Cool :cool: , Skal vi få stablet noget fællestræning på plads imorgen så? Insaniacco er vist osse klar, og lur mig om Nis ikke godt kan lokkes fra bøgerne! Måske Tunen og Ninja'en følger trop!?

Kan hele dagen, man er vel studerende :cool::blush: !

*host host*

Link to comment
Share on other sites

yes

klokken 16 i IFI hallen bliver det så til

Var inde og se Illdisposed på Stengade sammen med nogle af rødderne. Fuck Bo Sommer har den onde stemme. Efter sådan en god bytur tror jeg hans stemme bliver så dyb at kun hunde kan høre den og hans kæreste må have lært at tolke hvad han siger udfra vibrationerne i gulvet (tak for lån, KK :cool: ).

Link to comment
Share on other sites

yes

klokken 16 i IFI hallen bliver det så til

Var inde og se Illdisposed på Stengade sammen med nogle af rødderne. Fuck Bo Sommer har den onde stemme. Efter sådan en god bytur tror jeg hans stemme bliver så dyb at kun hunde kan høre den og hans kæreste må have lært at tolke hvad han siger udfra vibrationerne i gulvet (tak for lån, KK :cool: ).

Yeah, Kanon! Hvordan finder man lige IFI når man står ved HCØ/Idræt parkeringspladsen!?

Og fedt at høre det var en god koncert :superman: ! Skal der GB med i IFI Hallen eller er det no-go!? :devil:

Link to comment
Share on other sites

IFI hallen hedder osse Christian d. 9. hallen og er den hvide bygning, der ligger umiddellbart mellem IFI og HCØ. Hvis i bare stiller jer på parkeringspladsen dér imellem, kan vi nok finde hinanden.

Og der er anlæg med CD-afspiller i IFI hallen, så der er inten behov for GB. :blush:

Link to comment
Share on other sites

Iøvrigt var jeg hos fysioterapeut igår og det tror jeg der kommer noget godt ud af. Han havde ihvertfald noget interessant nyt at sige... SÅ nu bliver jeg instillet til MR-scanning ude på bispen og skal ind og snakke med ortopædkirurg Michael Krogsgård i næste uge.

Link to comment
Share on other sites

IFI hallen hedder osse Christian d. 9. hallen og er den hvide bygning, der ligger umiddellbart mellem IFI og HCØ. Hvis i bare stiller jer på parkeringspladsen dér imellem, kan vi nok finde hinanden.

Og der er anlæg med CD-afspiller i IFI hallen, så der er inten behov for GB. :blush:

Så stiller jeg mig der UDEN min Ghettoblaster :sneaky2: ......

Link to comment
Share on other sites

Var inde og se Illdisposed på Stengade sammen med nogle af rødderne. Fuck Bo Sommer har den onde stemme. Efter sådan en god bytur tror jeg hans stemme bliver så dyb at kun hunde kan høre den og hans kæreste må have lært at tolke hvad han siger udfra vibrationerne i gulvet (tak for lån, KK :cool: ).

No problemo. :wink:

Og tak for sidst. Hold kæft det var skægt. Det er godt nok lang tid siden (år, faktisk! :blush: ) jeg sidst har headbanget med håret slået heeeelt ud. Det var sgu drengerøvsagtigt at gøre det igen, og BadBoy og undertegnede styrede det shit oppe i front. Som vi alle blev enige om, så var det en skam drengene ikke spillede mere end en times tid, men den time var så til gengæld rigtig go'. Dundrende dødsmetal, og Bo med sin dejlige århusianske accent mellem numrene. Fuck han er en bonderøv, og det elsker vi!! :superman::devil:

Blev desværre en anelse beruset til sidst, men mener at kunne huske jeg fik lavet en fræk date med Tunen engang i sensommeren, når Volbeat vist nok gæster KBH. Så prøver vi igen... :smile:

Feeee' aften. :4thumbup: :4thumbup:

Link to comment
Share on other sites

Hargh... så blev Illdisposed koncert overstået og der kan rapporteres nakkeDOMS... Der var MOL er i huset (bad boy, Taninja, Heffe, Kongen, Tunen + pynt og sørme om Long Tall Sally ikke osse dukkede op hen af aftenen). Der blev skisme gået til makronerne fra alle sider og det var møsjovt. Torsdag var der tømmermandstræning i IFI hallen med drengene.

Helt klart game på Volbeat!

Link to comment
Share on other sites

Og så må jeg hellere komme i gang med noget struktureret træning igen. Det er jo rigtigt nok at det ikke nutter noget at tude over skavankerne. Jeg har fået lavet en aftale med eks'en om at kunne træne sammen i ny og næ, hvilekt gør de praktisk omstændigheder omkring træning lidt lettere med hensyn til pasning af gusen, men det betyder så også at jeg skal cykle en del ud til Thor, men så komm erjeg da derud.

Træning bliver noget HST med sæt/rep ranges 3x9/4x6/5x3 i frivend, front squat og kropshævninger, 2x15/3x10/4x5ish i rumænsk dødløft, bentover front raises, laterals, biceps og triceps. Regneark kommer senere

Link to comment
Share on other sites

Var ovre i ØSterbro svømmehal... Det er 100 år og en krig siden jeg har været i svømmeren. Desværre har jeg nu erfaret at svømning HELLER ikke går særligt godt med skulderen :unhappy: . Så efter 10-15 baner med forskellige bentag, stod jeg op og tog hjem igen. Superlækker svømmehal iøvrigt...

Link to comment
Share on other sites

Var ovre i ØSterbro svømmehal... Det er 100 år og en krig siden jeg har været i svømmeren. Desværre har jeg nu erfaret at svømning HELLER ikke går særligt godt med skulderen :unhappy: . Så efter 10-15 baner med forskellige bentag, stod jeg op og tog hjem igen. Superlækker svømmehal iøvrigt...

AAAAAAAarrg, crap, lort, tis :sneaky2: Møgskader. Håber sku snart du er ovre den. :bigsmile:

Har du prøvet USG svømmeren.??

Link to comment
Share on other sites

ro på drenge :smile: ... Det beløb sig til så meget som 3 lette crawl tag, 3 lette bryst tag, 5-6 lette rygcrawl tag og 1 lette høj ryg tag. LEtte og langsomme...

Og jeg følger jer, og har tænkt alle de samme ting, men tro mig, jeg har IKKE forceret noget som helst i 3 måneder. Skulle jeg have lavet mindre, skulle jeg have holdt totalt pause. Alle de gange jeg har "mærket efter" om der var noget i en bestemt øvelse, har jeg stoppet med det samme hvis der var noget, også i tvivlstilfælde. Som sagt, jeg har ikke lavet ting, der gør ondt, så skulle jeg være mere konservativ, skulle jeg have skåret alt væk, hvad der kunne tænkes at influere på skulderen, hvilket i praksis er ensbetydende med at holde totalt pause, da det er MEGET få ting, der slet ikke berører skulderen. At jeg beslutter mig for at træne uden om er iøvrigt mere i tråd med teraeutiske anbefalingerend at holde totalt pause.

Edited by incognito
Link to comment
Share on other sites

... Aaaaaaave Hin Horneeeede!!! asilvpentw.gif

... Sender dig liiiige MAD METAL PROPS - for ILLDISPOSED koncerten på Stengade Thirty !! :4thumbup:

Illdispuuuunked - The Devil made med Dooooooo it.. .again :wink:

.. Det var mega sjøøøøøw.. glæder mig allerede til næste gang!!

iøvrigt, Tak for alle dine træningstips - og fordi, jeg måtte sove i Ske med dig.. Daddy :shades:

From HELL - Lars B

Link to comment
Share on other sites

Træning bliver noget HST med sæt/rep ranges 3x9/4x6/5x3 i frivend, front squat og kropshævninger, 2x15/3x10/4x5ish i rumænsk dødløft, bentover front raises, laterals, biceps og triceps. Regneark kommer senere

Hvis formålet er større styrke ville det så ikke være bedre at vælge en anden form for periodisering :smile:

Link to comment
Share on other sites

Formålet er ikke specielt styrke, men bare at lave noget, som er planlagt på forhånd. Når jeg skal træne på dagsform med en svigtende motivation (pga skulderen) får jeg aldrig lavet særligt meget. Derfor nørværende valg. Mange andre ting kunne ahve været lige så gode...

Rigtigt styrke- og for den sags skyld hypertrofitræning må vente til min skulder spiller igen.

Edited by incognito
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share