Incognito's log


incognito
 Share

Recommended Posts

  • Replies 2.6k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Fik lige en ubændig trang til at bruge penge i eftermiddags... En trang som jeg har en del års træning i at undertrykke (jf. SU). Så da jeg kom forbi GUF, skulle der shoppes skiver. Det blev til:

Manowar : Triumph of steel

Guns'n'roses: Use your illusion I

Nirvana: Bleach

Queens of the stone age: Songs for the deaf

Deftones: Adrenaline

og så lidt til tøserne

Sigur ros

Og jeg fik faktisk en lille shopping high! Fanme lang tid siden jeg har spontan shoppet....

Link to comment
Share on other sites

Guns'n'roses: Use your illusion I

Nirvana: Bleach

Queens of the stone age: Songs for the deaf

Deftones: Adrenaline

De duer i hvert fald, de cd'er.. flere næsten-rock klassikere imellem. hehe.. Men hvem sigur ros er, må guderne vide :blink:

Link to comment
Share on other sites

Så var jeg ved ortopæd og fysioterapuet herude på bispen... Dommen lød på en lidt for løs skulder, hvilket så stiller øgede krav til stabilisation, hvilket så har givet anledning til inflammation af infraspinatus og lidt andet hist og pist i akslerne. Iøvrigt mente fysioterapeuten at jeg godt kunne trænge til en lidt mere udviklet muskulatur nederst i trapezius, i forbindelse med at holde skulderbaldene stabiliseret og holde skuldrene tilbage.

Jeg skal over og snakke genoptræning med fysioterapeuten i næste uge...

Både lidt glad for det og lidt ked af det... Det ville på den ene side være fedt, hvis det var noget man kunne gøre noget helt konkret ved og på den anden side vil jeg nødig skæres op. Jeg tror nemlig på at vi som udgangspunkt virker bedst som vi er. Men over til fyssen i næste uge og så må vi se....

Link to comment
Share on other sites

Havde desværre glemt en aftale, så jeg var ndt til at brænde IK-drengene af.... :unhappy: Nåede dog lige ned og hilse på og mødte Taninja :bigsmile:

Efter min aftale tog jeg i thor og brændte

Rehab gulvpres

1x10@40

1x10@40

1x10@40

1x10@40

1x10@40

Fyssen ude på bispen anbefalede at jeg prøvede floorpress og eksperimenterede lidt med hvor langt ude albuerne var. Jeg TROR at det går.... knock on wood

Front squat

1x5@50

1x5@60

1x5@70

1x5@80

1x5@90

1x5@100

1x5@100

1x5@100 (arrrgh. leee)

1x5@80

1x5@80

Dødløft

1x5@100

1x5@140 (wtf. den føles bare alt for tung....)

1x5@140

1x5@140

1x16@140

Det skulle bare være løgn, så jeg spyttede i hænderne og reppede løs... Jeg kan kun sige een ting: "baller i bål"

EZ bar curl

1x8@45

1x8@45

1x6@45

1x6@45

Regner med at træne lidt mere i dag engang... Nogen der er game på en brænder i IK eller IFI hallen?

Link to comment
Share on other sites

Hey Incog

Hyggeligt at få hilst på dig :4thumbup: Ærgeligt, at du ikke kunne blive og træne.

Viiild træning igår (troede først det var morgen træning.. :blink: :blink: ).... "Baller i bål" - ja, det kan jeg dælme godt forstå med 16 reps.... :dropjaw: :devil:

:ninja: krammer, Tania

Link to comment
Share on other sites

hov jeg glemte at skrive mine walkouts fra i lørdags på....

Highbar walkout

1@140 + 3 quarter squats

1@170 + 3 quarter squats

1@200 + 3 quarter squats

Det mærkelige er, at de 200 ikke føltes synderligt tunge. Bizart, når man tænker på hvor langt fra jeg reelt er fra at kunne dykke med dem...

Træningen fra igår (søndag)

Var i IFI hallen med Nissen

Rehab military press

1x8@20

1x8@20

1x8@20

1x8@20

1x8@20

Kropshævninger

1x8@mig

1x8@mig

1x8@mig

1x8@mig

1x8@mig

Laterals

1x8@11

[email protected]

[email protected]

[email protected]

[email protected]

OL bar curls

1x8@40

1x8@40

1x10@30 (slooooow)

1x10@30

1x10@30 (brænd lort, brænd!)

Triceps extensions

1x10@noget

1x10@noget

1x10@stakken

1x10@stakken

1x10@stakken

Jeg snakkede lidt med fyssen om evt. at lave presseøvelser med en vægt så lav at jeg ikke bliver generet af dem. Det ser dog ud til at selv vægte der ikke giver akutte smerter overhovedet kan give en regning dagen efter... Så ud med dem... Lorteskulder

Link to comment
Share on other sites

Dødløft

1x5@100

1x5@140 (wtf. den føles bare alt for tung....)

1x5@140

1x5@140

1x16@140

Det skulle bare være løgn, så jeg spyttede i hænderne og reppede løs... Jeg kan kun sige een ting: "baller i bål"

Psykopat...

IK i aften ved en 18'er? Du skylder din forrædder :nonono:

Har du i øvrigt lyst til at tage med til koncert med Illdisposed onsdag aften? Det bliver ledt og beskidt med død og helvede og tilbedelse :superman: Kongen, Besand og Ninja'en er inventar udover jeg selv :smile:

Edited by Tunen
Link to comment
Share on other sites

nå... skulderen tér sig værre end den har gjort i lang tid og udsigterne er ikke specielt lyse... Det er efter alt at dømme ikke noget jeg kan komme ud af med medicin eller kirurgi og de genoptræningsøvelser jeg laver, oplever jeg ikke gør nogen forskel.

Efter at have været i en alltime bedste form i december , styrkemæssigt såvel som kosmetisk, har det gået hastigt ned at bakke til niveau "ÅL". Jeg er egentlig ret desparat og er stort set villig til hvad som helst for at det kan blive godt igen.... Det kan godt være jeg kan træne ben og ryg stadigvæk, men det er ligesom at gå til karate uden at kunne slå - ikke særligt sjovt... :unhappy:

Jeg har fået en tid hos fysioterapeut Peter Rheinlænder, som jeg har fået anbefalet fra flere sider i forbindelse med idræt og skader...

Jeg gider ikke tænke mere over mine planer om at stille op i Athletic fitness eller om hvorvidt jeg kan få en medalje til DM i vægtløftning eller ej. Jeg kan forhåbentlig forberede mig til EvolutionRace uden at fucke min skuldere mere op, så det er vist det eneste kropslige mål jeg kan forholde mig til....

Edited by incognito
Link to comment
Share on other sites

nå... skulderen tér sig værre end den har gjort i lang tid og udsigterne er ikke specielt lyse... Det er efter alt at dømme ikke noget jeg kan komme ud af med medicin eller kirurgi og de genoptræningsøvelser jeg laver, oplever jeg ikke gør nogen forskel.

Efter at have været i en alltime bedste form i december , styrkemæssigt såvel som kosmetisk, har det gået hastigt ned at bakke til niveau "ÅL". Jeg er egentlig ret desparat og er stort set villig til hvad som helst for at det kan blive godt igen.... Det kan godt være jeg kan træne ben og ryg stadigvæk, men det er ligesom at gå til karate uden at kunne slå - ikke særligt sjovt... :unhappy:

Jeg har fået en tid hos fysioterapeut Peter Rheinlænder, som jeg har fået anbefalet fra flere sider i forbindelse med idræt og skader...

Jeg gider ikke tænke mere over mine planer om at stille op i Athletic fitness eller om hvorvidt jeg kan få en medalje til DM i vægtløftning eller ej. Jeg kan forhåbentlig forberede mig til EvolutionRace uden at fucke min skuldere mere op, så det er vist det eneste kropslige mål jeg kan forholde mig til....

Hvorlang tid har du lavet dine rehabøvelser? Normalt regner man genoptræning i måneder, og især for skulderens vedkommende ofte i halve år. God bedring :superman:

:smile:

Link to comment
Share on other sites

jeg har vel lavet rehab i 3 måneder, men faktisk uden at opleve væsentlige forbedringer... Men tak.

Iøvrigt så går jeg udfra at de tal du nævner dér er i forbindelse med egentlige skader... Jeg har jo ikke haft en rigtig skade, bare en ret semikronisk inflammation. Men det går jo nok over engang... suk

Edited by incognito
Link to comment
Share on other sites

jeg har vel lavet rehab i 3 måneder, men faktisk uden at opleve væsentlige forbedringer... Men tak.

Iøvrigt så går jeg udfra at de tal du nævner dér er i forbindelse med egentlige skader... Jeg har jo ikke haft en rigtig skade, bare en ret semikronisk inflammation. Men det går jo nok over engang... suk

Ok, jeg forstod bare, at du først nu var begyndt at træne scapulær stabilitet, især nedre trap og serratus på fysioterapeutens anbefalinger :superman:

:smile:

Link to comment
Share on other sites

Jeg har jo ikke haft en rigtig skade, bare en ret semikronisk inflammation. Men det går jo nok over engang... suk

Det tog mig omkring et år at slippe af med de eftergener jeg havde efter jeg vred min skulder af led, så det kan sagtens tage lang tid. Jeg havde også perioder med genoptræning hvor jeg ikke følte at jeg kom nogen vegne, ganske frusterende.

Det tager tid at komme af med den slags. :dry:

Link to comment
Share on other sites

Desværre... jeg skal til noget jubilæum i vuggeren...

Jeg har måske testet den for ofte, selvom jeg ikke synes jeg har lavet særligt meget med den. Men jeg glæder mig til at høre hvad Peter Rheinlænder har at sige. :4thumbup:

MEn jeg har jo kort til IFI hallen, som giver 24-7 adgang. Hvis i vil træne torsdag eller fredag, kan vi arrangere noget derovre.

Link to comment
Share on other sites

Øv, øv Anders.. Er ked af at høre du ikke oplever bedring med skulderen :unhappy: men synes du griber det rigtig an ved ikke at forvente for meget af dig selv. Ta´en dag ad gangen og inden du ved af det, står du på scenen og flexer din røv ud af poserings bukserne :w00t:

Link to comment
Share on other sites

MEn jeg har jo kort til IFI hallen, som giver 24-7 adgang. Hvis i vil træne torsdag eller fredag, kan vi arrangere noget derovre.

Cool :cool: , Skal vi få stablet noget fællestræning på plads imorgen så? Insaniacco er vist osse klar, og lur mig om Nis ikke godt kan lokkes fra bøgerne! Måske Tunen og Ninja'en følger trop!?

Kan hele dagen, man er vel studerende :cool::blush: !

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share