Crossing to the Brightside


Brightside
 Share

Recommended Posts

Så blev det endelig mandag, efter en lang weekend/semi ferieuge, med rigelige mængder fest, alkohol og løjer. Sikke et slid! Tilbage ved arbejdsstationen med ro på og kaffe. Ja tak.

Dagens tur i kælderen med bomstærke Niels blev til:

99% Standard opvarmning.

3 x

200 m C2

10 Air Squat, strækkere, rygbøj, mavebøj.

Pendlay Rows

8 x 20, 30

5 x 40, 50, 55, 55, 55

Squat

Opv -> 70

8 x 70, 70, 70

Længe siden at der har været 8 reps på squatten, og det var et fin omgang med lidt overskud til mere. "Det behøver jo ikke være tungt hvergang".

Ring push-ups

8, 8, 10

Edited by Brightside
Link to comment
Share on other sites

Rystebensløbetur.

4.5 km, ca. 10 km/t. Stille og rowli'.

Lettere ramt af squatten i stængerne... selvfølgelig. Drømmer om en tur i Garagen i morgen, og om at komme lidt hyppigere derud. Der er ved at være en lidt træls tendens med kun 1-2 besøg om ugen.

Link to comment
Share on other sites

Wod hold i Garagen.

Opvarmning

Løb/mobilitet/led.

Opv. Wod - 2 x

15 push ups

15 v-ups

15 kb swings, 16 kg.

100 sjip / 50 du´s.

Wod Wod - 5 runder, hurtigst muligt

10 Pull-ups

10 KB Goblet squats, 20 kg

10 Burpees

10 Box Jumps

10 KB Swings, 20 kg

tid: 16.xx

Mistede tælling et eller andet sted, og prøvede at finde ind i rytmen og rækkefølgen igen. Vil ikke gå i retten og sværge på, at jeg kørte de 5 runder igennem uden at tabe et sæt et sted... For fanden det var hårdt. Ad.

Bonus Gut Buster - 2 runder, 30 sekunders pause mellem runderne.

30 sek planke

30 sek atomic sit-ups

30 sek planke, højre arm

30 sek rygbøj

30 sek planke, venstre arm

30 sek V-ups, 1 ben på skift.

Huraaah!

Link to comment
Share on other sites

Landevejstur med 2 kollegaer.

Alt pakket og klar 14.00... efter at den første punktering allerede var indhentet, PÅ VEJ til arbejde. Herre jemeni!

55 km senere, og yderligere 2 punkteringer var målet nået. Heldigvis tog kollega Tim sig af de sidste 2 punkteringer... Morten endte på 0 punkteringer, så der er mindre ubalance i det regnskab.

Havde ikke meget juice på batterierne i dag, og var klart den med mindst hastighed på cyklen i dag. Meh.

Til gengæld nåede vi at køre på tværs af en DMI's "0.01 cm regn" sky to gange... så alt i alt var det en helt klassisk cykeltur i den danske sommer. Punkteringer og gennemblødt af regn.

Link to comment
Share on other sites

Fredags tur i Garagen med nabo + hans 2 buddies. Good times for all!

Wod hold med Coach Jan aka. Hurricane / Training for Warriors entusiast.

Opv.

3 x

10 Mavebøj

10 Push-Ups

10 Air Squats

Hold Prowler - 3 mand per hold

Max antal laps - 9 minutter

Resultat: 33 laps

Skillwork på Power Clean.

WOD - Power Clean vs Double Unders

10 Power Clean, 65 kg

10 Double unders / 30 singles

8 PC

20 DU's / 60 singles

6 PC

30 DU's / 90 singles

4 PC

40 DU's / 120 singles

2 PC

50 DU's / 150 singles

Tid: 9:40

Mjaeh... det skulle være en TUNG wod.. og jeg skulle nok have kørt op på 70 kg PC, specielt når timecap var 18 minutter.. Min indre stemme, som er en super sissy, havde dog mest at skulle have sagt. Endnu en fornuftig wod.

Finisher Tabata

Front Bridge -> Side Brigde Venstre -> Front Bridge Side Brigde Højre - > Repeat.

Rigtig lækker fredagstræning, der også må "afløse" lørdagens VL, da hele familien Jylland kommer på besøg.

På søndag er der HURRICANE træning igen. God weekend!

Link to comment
Share on other sites

Søndagstur i Garagen med naboen.

Den i øvrigt dygtige træner, var ikke klar over at det var HAMMERTIME! eller.. HURRICANETIME! Men han var snarrådig nok til at omskrive en ellers lækker Annie, til en omgang Fight Gone Baaaad.

Opvarmning i makkerpar med medicinbold, 5 kg.

Kaste, squatte, gribe, armbøjninger mv.

3 x påmp!

8 x High-pull, 20 kg KB

8 x Pistols

8 x Diamond push-ups

Fik lært en ny skalering til pistols, som faktisk fik givet mig troen på, at det en dag må lykkedes :) Super fint!

Fight Gone Bad - 3 runder, 1 minut per station, 1 minuts pause mellem runder.

1. Prowler laps, 40 kg

2. KB Swings, 24 kg

3. Box Jumps

4. OH Lunges, 20 kg

1. runde: 51 reps

2. runde: 52 reps

3. runde: 59 reps

Der skal altid være lidt i reserve...

Finisher - makker Russian Twist vs. Planke

1 minut Twist / makker i planke -> skift.

45 sekunders Twist / makker i planke -> skift

30 sekunders Twist / makker i planke -> skift.

Stor søndagsfrokost om 3....2....1..

Edited by Brightside
Link to comment
Share on other sites

Træning på jobbet med Niels-Evig-Glad, der både ønskede dødløft og cardio. Det kan heldigvis sagtens kombineres.

Opv.

2-4-6-8-10

Air squat, side outs, mavebøj, push ups.

-> Wod opv.

WOD - 12 minutters makker AMRAP, you go, I go.

6 x Dødløft, 80 kg.

8 x HR push-ups

2 x længde spring, samlede ben.

resultat: 18½ runder.

Ca. 10 minutters udstræk og selfpity.

Wod'en blev ramt meget fint på niveau, og vi kunne slide os igennem, med en dyb vejrtrækning hist og her. Det blev dagens fysiske aktivitet.

Link to comment
Share on other sites

Koneløb - en tur med fornuftigt tempo i en sindsyg lækker aftensol rundt om Damhussøen.

Distance: 5.55 km.

Tid: 30:38

Gns. 10.84 km/t.

Det blev endda til et rekordløb for prinsessen, som var meget tilfreds :)

Masser af motivation og med 6 træningspas sidste uge, så kan jeg vidst tillade mig at sige, at der er kommet momentum på træningen igen.

Link to comment
Share on other sites

Kompromistræning på jobbet. Viljen var til Garagen, men livets gang dikterede, at dagens fysik måtte afvikles på arbejdspladsen. Nuvel.

Opv.

2 x 200 m C2

Diverse gulvsager.

Squat

8 x 20, 40

5 x 60, 70, 80, 80, 85

Så er jeg ved at være tilbage på mit "gamle" max, inden jeg startede forfra med squatten for at få den gode dybde med. Det går overraskende godt, både med knæ og dybden i øvelsen.

Press!

5 x 20, 30, 40

5 x 50, 50

Det er dælme også længe siden, at stangen er blevet presset over hovedet, på helt almindelig vis, og formen var knap så imponerende på de 50 kg. Jeg tog en håndfuld HSPUs for dulme samvittigheden efterfølgende.

Finisher: Tabata

Atomic Sit ups vs Side Bridge

Nu starter 2 uger som hus- og hundepasser, hvor livet som midlertidig villaejer med tilhørende bil, skal nydes. Jeg ser allerede frem til at være en del af den morgentrafik, som jeg altid griner på cyklen - og hvis jeg er rigtig heldig, ligger prinsessen vel veto på en IKEA tur. 100% win... sådan ca.

Link to comment
Share on other sites

Slappe-af-dags løbetur i Utterslev mose.

Prinsessen var klar igen, og det blev en lidt afslappet kopi af tirsdagens løbetur.

Distance: 4.95 km

Tid: 30:00

Hastighed: 9,84 km/t.

I morgen er der cykeltur med jobbet, og der er en 60 km planlagt.. sidste gang var jeg dårligst på 2 hjul, så nu må vi se om jeg kan få lidt oprejsning denne gang :)

Link to comment
Share on other sites

Rock on! Så blev der cyklet igennem.

Der var planlagt fælles cykeltur på arbejdet, og alderdomseliten "Gode Gamle Gert" trak os 3 yngre banditter rundt i managen i lige under 2 timer.

Ruten var fra Glostrup til Gundsømagle, ud og nyde vandet, og retur via Lille Valby.

Jeg skal lige have de præcise data af Tim-med-GPS'en, men!

Distance 55 km.

Hastighed 31.9 km/t.

Tid: 1:43:35

Det må siges at være super meget PR, for at bruge et godt log-term, midt i alt cykleriet. Gert trak læsset og stak lidt af i tide og utide, imens vi andre gik kolde på skift. Men super fedt at prøve at gennemføre 50km+ med den hastighed.

Weekenden skal forhåbentligt nydes med lidt ballade i Garage eller Lab... afhængigt af hvor der nu må være plads, oven i stævne-helvede.

Link to comment
Share on other sites

Fantastisk VL træning i Garagen!

Tim Kring tilbage i trænerrollen, og der blev grebet dybt i tekniksækken. Rigeligt med udfordringer og gode råd.

Mobilitetsopvarmning.

Skulderfiksering, kryb/kravl, andegang mv.

Andegang blev spicet up med nu også at være til siderne + bagud. Yay.

BB complex med press bag nakke og OH squats med smallere fatning end normalt.

Rack split jerk bag nakken + 1 jerk fra split position (1+1)

2 x 20, 30, 40, 45, 50

Clean complex, 1 træk til knæ + 1 fuldt clean

2 x 30, 40, 40, 50, 55, 60, 60

Clean og jerk singles

50, 50, 60, 60, 70, 70

Rigtig lækkert at kombinere dagens tekniktræning med en flok clean and jerks til sidst. Som altid var der rigeligt med punkter der skulle forbedres, dog følte jeg mig knapt så forvirret i dag, da det hele skulle sammensættes. Der var dårlige løft på 50 kg og gode løft på 70... så det var helt standard. Mere VL!

Link to comment
Share on other sites

Turbologopdatering.

Mandagsfysik på jobbet feat. Niels.

Opv.

500 m C2

+ div. gulvøvelser og mobilitet.

Front Squat, jf, CF HQ.

5 x 20, 40, 50

3 x 60, 70, 80, 85, 90[!]

Mini makker wod, you go, I go. 10 minutter. AMRAP.

5 x Suppinated pull-ups

5 x Atomic Sit Ups

5 x Burpees

Resultat: 18½ runde.

IGEN blev det mig der vandt den ekstra halve runde...

Om en lille time skal der 2 kg. ungkvæg på grillen. Lige præcis.

Link to comment
Share on other sites

Solo Garage for første gang i 100 år. Sådan ca.

Afveksling er godt, og det var længe siden, at jeg havde brugt lidt kvalitets tid alene på platformen.

Opvarmning light

Let mobilitet og gulvøvelser + dislocates med kosteskaft.

BB Complex / OHS.

Overhead Squat

5 x 20, 30, 35

3 x 40, 45, 47,5, 50

Power Snatch

3 x 50

5 x 2 x 52.5

Jeg tror min "teknik" har indhentet trangen til at muscle stangen op, og jeg blev semi-irriteret over at trækket ikke helt ville makke ret. Der var power nok, men power snatch var ikke helt min ven i dag..

Dødløft

5 x 60, 80, 90

5 x 100, 105, 105

Næm'.

Lækkert at hygge lidt med platformen, og jeg tror fremtiden vil bringe lidt mere squat/press/dødløft blandet med kråssen.

Link to comment
Share on other sites

11.07.13

Aftentur med fruen ved Vallensbæk strand. De 4 søer.

ca. 4 km løb på sti og græs

ca. 3 km løb langs stranden i sandet.

Total: 6.75 km

Tid. 44 min.

Super lækker tur i aftensolen, med start kl. ca. 19.30. Et rigtig fedt område at løbe i, og hvis det ikke lå 10 km væk fra bopælen, skulle det klart benyttes oftere.

Benene gør ikke det store væsen af sig, her dagen derpå, hvilket ellers var forventet, da vi lagde god vægt på at løbe i det SÆRLIGT bløde sand :)

Link to comment
Share on other sites

Fredags-Tabata på jobbet.

Til mit forsvar, så var mit oplæg til dagens træning: "Nej Niels, vi skal ikke lavet noget som helst cardio-relateret.."

Opvarmning

Tabata x 2

C2 vs gulvøvelses-medley

Jonas: 850 m

Niels: 853 m (for fanden da)

Styrke: BÆNK!

5 x 60, 70, 75

4½ x 75

Så blev det halvårlige bænkpres også ordnet.

Tabata Festival

Push ups: 69

Atomic Sit ups: 80

Burpees: 45 (6, 6, 6, 6, 6, 5, 5, 5)

Fra loggen kan jeg se, at jeg 29. september sidste år, nåede 32 burpees, men at jeg d. 30. januar 2013, lavede 48 burpees... så, hm. Flere burpees.

Edited by Brightside
Link to comment
Share on other sites

Fantask lørdags VL i Garagen.

Mødte op i god tid, så der var tid til øve, at stå på hænder med nogle af de andre fra holdet.
Det lykkedes at komme op og stå i ca. 6 sekunder, hvilket var rekord med ca. 5 sekunder. Hell yeah.

Opvarmning til VL.

Div. gulvøvelser, skuldermoblitet + andegang. Gode gamle andegang.

Overhead squat, med stødfatning

2 x 5 x BB

Push press, 2 foran + 2 bag

40, 40, 45, 50, 50, 60

Power Clean + 2 split jerks

40, 40, 45, 50, 55, 60, 60, 65, 75

2 løft til knæ position + 2 cleans

40, 50, 55, 65, 70, 75

Der var super god instruktion fra Tim K, og masser af succesoplevelser med løft og teknik. På trods af en halvsmadret fornemmelse i kroppen efter ugens træninger, så var der overraskende meget styrke tilstede.

Super opturstræning, for at bruge nogle nutidige begreber!

Link to comment
Share on other sites

15.07.2013.

Etape Bornholm nærmer sig med hastige skridt, og gårsdagens løbetur er den 3. sidste inden 5-dagsløbet bliver skudt igang, for prinsessen og jeg.

Vi havde aftalt en længere tur, i joggingtempo, da planen er at vi løber 2 dage i streg.

Utterslevmose - Gladsaxe - Tingbjerg

Distance: 8.3 km

Tid. 48:30

Gns. 10.2 km/t.

Stille og roligt, ingen smerter.

Dagen i dag skulle gerne byde på lidt pump, samt strandløb ved Vallensbæk.

Link to comment
Share on other sites

GUNSHOW i kælderen. 45 minutters træning inden frokost.

Opvarmning.

Kryb og kravlen + lidt almindelige gulvøvelser.

Skillwork: Håndstand.

Ring push ups, feet elevated

8, 8, 8, 10, 10

Suppinated ring pull ups, feet elevated

10, 10, 10

DB Curls

3 x 18 x 15 kg.

Back Extensions

3 x 10 + 5/10 kg.

Swissball mavebøj

3 x 10

Lækkert, effektivt, overkommeligt.

Løb på stranden i eftermiddag.

Link to comment
Share on other sites

Strandløb ved Vallensbæk med prinsessen.

ca. 500 meter fra p-pladsen ned til stranden, ellers blev det til en solid slåskamp i sandet.

Der blev kørt intervaller med 2 - 2.5 - 3 minutters løb og 1 minuts gang, og vi skiftede imellem at løbe i det blødeste dybeste sand, og helt nede i vandkanten.

Distance: 5.6 km

Tid. 41:42

Der var god holdning over at løbe en længere tur i sandet, og der var rigeligt med opbakning fra badegæster og livreddere. Strandløb er fedt.

Sidste løbetur inden Etape Bornholm på torsdag... tror det bliver en mellemlang tur, uden nogen form for pres.

Link to comment
Share on other sites

45 minutters pump i kælderen - en lidt tweaked kopi af tirsdagens træning.

Opvarmning.

Kravlen + div. gulvøvelser og mobilitet for lyske/hofte.

Skillwork: Håndstand.

På både push ups og pull ups, fik elevationen en tak op af, så belastningen blev øget.

Ring push ups, feet elevated

10, 10, 10, 9½

Der blev brølet igennem, som det nu er passende, når man har en kælder for sig selv. De 10 cm. ekstra elevation/dybde var til at mærke.

Ring pull ups, feet elevated

8, 8, 8, 8

- også her var den nye belastning meget tilstedeværende, omend ganske velkommen.

DB Curls

3 x 18 x 15 kg.

Nu er jeg jo "tvunget" til at løbe i idrætsklubbens løbetrøje, som slet ikke er en trøje, men t-shirtens svar på en G-streng. En såkaldt "singlet", som jeg absolut er særlig bekvem ved... Fameboy ville med stor sikkerhed være glad for at bære singlets.. Just saying.

Back Extensions

3 x 10 + 5/10 kg.

Atomic sit ups

8, 8, 15, 15, 15

Fokus på pæne og nydelige repetitioner. Særlig atletisk.

Håndstand vs Dips - 2 x håndstand til udmattelse/nedstyrtning + Dips

håndstand + 3 x 12 dips.

Dips er super lækre når man lige har brændt igennem på håndstanden.

Sidste løbetur inden Etape Bornholm i eftermiddag.

Link to comment
Share on other sites

Så er forberedelsen til Etape Bornholm til endebragt, og de sidste 10 km blev løbet med prinsessen her til aften.

Rute: Valby - Frederiksberg have - Søndermarken - Frederiksberg -Valby.

Distance 10 km

Tid. 59:50

På lørdag sejles der til Bornholm, og så går den vilde skattejagt ellers fra mandag og 5 dage frem. Choo choo.

Link to comment
Share on other sites

Fri leg i Garagen, inden turen går til Bornholm i en uges tid.

Valgte at melde fra på VL holdet, for at give benene en pause inden 5-dags løbet. Så det var en solo træning, efter hel egen plan.

Opvarmning.

2 x 1 minut på SkiErg

Mobilitet, dislocates med kosteskaft, mavebøj, armbøj, kettlebell sjov.

3 x 12 reps, Planke + crossover med 12/16/24 kg kb

3 x 10 reps, Russian Twists med 12/16/24 kg kb

Slædetræk - siddende og liggende i planke

Der var ingen lange reb i garagen, så jeg måtte bruge min totale mangel på spejderskills, til at sætte en 2-3 andre reb sammen. Det gik.

Masser af træk med 20/30/40/50/60 kg, stille og roligt.

8 x 80 kg, siddende. On the minute.

Tabata: Hammerslag på traktordæk, udenfor.

Kort vejledning af Simon H og så blev dækket ellers tævet.. Fik på ingen måde talt reps, da det var lidt en førstegangsøvelse.

Bliver nødt til at bruge voksen-hammeren næste gang.

Ring Dips

4 x 8

/Fri leg.

Link to comment
Share on other sites

Uge 30 - Etape Bornholm 2013 - 5 dags løb.

Hjemme igen fra en fantastisk uge på klippeøen med prinsesse og svigerfamilie. Nu skal resten af weekenden gå med kaffe, sødmælk, pandekager og high fives.

e87lns.jpg

En del af den romantiske vedligeholdelse var, at Line og jeg havde aftalt at følges på første og sidste etape. En fin og snedig ordning, der samtidig efterlod en smule hensyn til dommedagsknæet, der opførte sig pænt alle 5 løbsdage.

Samlet oversigt

Etape 1 - mandag - 10 km ved Hasle

Tid: 55:18

Min/km: 5.31

Km/t:10:85

Den bløde start. Fantastisk vejr og god stemning. Hverken Line eller jeg har erfaring med "løb" og vi blev for så vidt en smule overraskede, da få løbere efter 1-2 km allerede begyndte at falde fra, sætte sig ned i vejkanten mv... så er der 4 lange dage forude. Line havde ikke løbet 10 km hurtigere end 59 minutter hidtil, så det var lækkert at starte ud med en rekord tid til hende.

Etape 2 - tirsdag - 5.8 km strandløb ved Dueodde

Tid: 28:57

Min/km: 4:59

Km/t: 12.03

I forberedelsen til løbet, har vi 2 gange været ved Vallensbæk strand for at løbetræne, og det var suverænt at "kende" udfordringen med det bløde sand. Etapen var bygget op med 3-4 km løb langs vandet, og så en værdig afslutning med 1.5 km løb i klitter og blødt sand. Jeg fik den klassiske alfahan-kortslutning, og gav den alt hvad den kunne trække. Mega fed etape.

Etape 3 - onsdag - 7.8 km bakke og skov ved Almindingen

Tid: 36:20

Min/km: 4:39

Km/t: 12.89

Op, ned, op, op, ned.. op. Undervejs på ruten fik jeg spekuleret meget over, hvorfor jeg havde givet den 110% på gårdsdagens etape. Der var langt i mål, og jeg fik på ingen måde nydt skovens dybe stille ro. Fik fastlagt, at jeg klart har min force op af bakken, hvor der blev indhentet folk i rigelige mængder... ned af bakke gik det knapt så godt. Tak til bakkerne i Frederiksberg have for at forberedt mig på de bornholmske højdemeter.

Etape 4 - torsdag - 8.5 km bjergløb ved Hammershus "HAMMEREN"

Tid: 42.01

Min/km: 4:56

Km/t: 12.14

Kongeetapen. Rigeligt med nerver før dagens løb. Hvor meget har benene tilbage at byde ind med? Bliver man én af dem der må gå op af den sidste stigning? No way.

Alle snakker om den sidste stigning, de berømte 700 meter med en stigning på omkring 80 meter, op til Hammersfyret.

Ruten starter med 1 km op af bakke, efterfulgt af 1 km ned af bakke. Så er man også igang. Omkring de 4-5 km flader etapen lidt ud, og man har mulighed for at finde sig selv igen, inden den sidste del. Ved de sidste 700 meter står hele Bornholm samlet, og der bliver heppet godt igennem. På de sidste 400 meter er stigningen på sit højeste, og der blev også fundet overskud til en slutspurt. Rock n, roll.

Etape 5 - fredag - 10 km ved Rønne

Tid: 55.03

Min/km: 5:30

Km/t: 10.90

2hofqt1.jpg

Tilbage i rollen som "hare" for Line, og jeg er klart typen der snakker(motiverer!) unødvendigt meget når der løbes. Jeg blev kun henstillet til "hold nu kæft!", en enkelt gang, så jeg vil mene at motiveringen har været passende. Line løb endnu 15 sekunder af hendes 10 km tid, hvilket efter 4 dages løb, må siges at være ret flot. Turens absolutte højdepunkt, i den yderst tilstedeværende aftensol, må være de venlige bornholmere der har have ud til løberuten - og vælger at stå derude med tændte haveslanger. På ægte Baywatch manér kaster man sig igennem samtlige vandstråler, og nyder afkølingen.

Samlet tid på de 42.2 km: 03:37:39

Løbet kan 110% anbefales, og er virkelig velarrangeret. Dette var 20. gang, at der løbes Etape Bornholm, hvilket kan mærkes. Der er ikke meget efterladt til tilfældighederne. Der bliver vist 1 times udsendelse fra løbet på Tv2 Bornholm hver dag, som kører i loop. Det er super skægt at sidde tilbage i feriehytten og gense etapen, samt medløberne.

Afslutningsvist skal det bemærkes, at både Line og jeg, inden starten på 5. etape, tilmeldte os løbet til næste år :)

Edited by Brightside
Link to comment
Share on other sites

Garagen, VL hold ved Lise.

Jeg fik lige lavet et gæstevisit på mandagsholdet, og det bliver forhåbentlig ikke sidste gang. Lise var super godt til at punktere alfa-handen yderligere, og besinde til "ned i vægt, styr på teknikken". Et faktum jeg skal mindes om... ofte.

Opvarmning

3 x

10 armbøj, rygbøj, mavebøj

Overhead squat andegang med kosteskaft.

Forlæns, baglæns, og overhead press undervejs.

BB complex - 3 runder

3 x OHS

3 x Pres fra laveste squat position

3 x Snatch balance

Power Snatch - fokus på at komme helt i bund og hente stangen op med korrekt opspænd

3 x 20, 30, 40, 40, 40, 45, 45

Det rodede lidt med balancen i dag. Enkelte gode iblandt, men for lidt for mange svipsere.

Power clean & Jerk

2 pc efterfulgt af 2 jerks.

30, 40, 50, 60, 65, 70, 70

Klart bedre kørende end på snatcheriet. Fik alverdens rettelser på jerket, som jeg ikke helt fik omsat til god praksis. Kom aldrig helt pænt under stangen, men fik presset stangen op ved brug af vold og magt. Ikke optimalt.

Slow Squat, 4 sekunder ned, 4 sekunder op. Ingen "bounce", bare konstant flow.

5 x 40, 50, 50, 50, 50

Forfærdeligt. Hårdt. Modbydeligt. Lise var dog super god til at få rettet min usmidige krop til. Jeg ser frem til at squatte igen, med en håndfuld gode pointers i posen. Jeg græd lidt på de 4-5 reps, imens jeg talte til 4..

Lækker træning, og overraskende meget at give af, ovenpå sidste uges strabadser :)

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share