Crossing to the Brightside


Brightside
 Share

Recommended Posts

Tirsdagsløb - Løbeklubben på jobbet, 3 mand høj.



ca. 6 km i roligt tempo.



Løbeturen foregik midt i SNESTORMEN - storm of the century. Vi trodsede vejret, mest så vi kunne sige, at vi havde været ude i det vanvittige vejr..... der ligger nu næsten 1 cm sne, nogle steder, så det er jo helt crazy.

Link to comment
Share on other sites

Efter formiddagens meget overkommelige løbetur, kom jeg til at gå rimelig all-in på eftermiddagens romkugle udbud - og 4 romkugler senere, måtte der handles. Det var ikke de største romkugler i verden, og jeg kender romkugler som ingen andre - trust me. Men stadig... lidt fysisk afregning måtte der til.

100 Burpees

Tid: 11.26

Målet var 5 burpees og 15 sekunders pause, hvilket holdt hele vejen igennem. Næste gang skal den vidst sniges under 10 minutter... muligvis en dag hvor jeg ikke har spist et halvt kilo kage inden...

Link to comment
Share on other sites

ELITE!

Jeg tror jeg er off på bakker i weekenden pga bordtennisturnering lørdag.

Måske jeg på et tidspunkt kommer forbi dit ELITEhold med Tim - hvem ved? Det er jo egentlig sjovt at løfte vægte.

Ja, det er mega sjovt. Meget gymnastisk. Jeg tror sagtens du kan lave et drop-in... særligt når vi har været 4-6 ud af 15 tilmeldte de sidste 2 gange.

Ser om jeg kan lokke DJ Magic Peters med ud på bakker i weekenden så :)

Link to comment
Share on other sites

Jobtræning. Jeg måtte tage en voksen beslutning i morges, og erkende... at jeg nok ikke fik taget mig sammen til at cykle ud i garagen efter arbejdsdagen - nu hvor snestormen for alvor har ramt.

Så måtte jeg aflevere lidt kvalitetstræning i kælderen i stedet.

Opv.

2 min C2

5 minutters intensiv mobilitet - diverse kravl, gående udstræk, frø-hop, og alt hvad der ellers kunne hives op af posen.

Handstand Push-ups:

3, 5, 5, 6, 6, 6

Gode, stricte.

Swissball maveøvelser

10, 12, 12, 12

EZ Bar skuldertræk

10 x 20

17.5 x 10

17.5 x 10

Super ventetidsøvelse, indtil kælderens eneste vægtstang blev ledig..

Pendlay Row

50 x 5

55 x 5

60 x 5

60 x 5

Sniger mig stille og roligt op i pendlay, og der er til lidt mere endnu. Det er dog stadig en ny øvelse for mig, som jeg lige skal finde helt til rette i.

Dødløft

80 x 5

100 x 3

100 x 3

100 x 3

Supersæt:

Ring Push-ups: 5, 5, 8, 8, 8

Suppinated Ring Pull-ups: 8, 8, 8, 8, 8

Sådan! 1 god times fysik.

Link to comment
Share on other sites

Endnu en "jeg kommer nok ikke i garagen i dag, når det sner så voldsomt" dag, blev omsat til en ok omgang i kælderen.



Opvarmning



3 runder


10 Air Squat


10 Armbøjninger


10 Mavebøjninger


10-12 Walking Lunges, BB, 20, 20, 30 kg.



Wod relateret opv.



WOD - Grace


30 Clean & Jerks - 50 kg.


(rx: 60 kg)



Tid: 9.28


sidst gennemført d. 25. februar på tiden: 10.34



1 minuts forbedring! Yay. Kørte 3 reps af gangen, de første 2 "sæt", og så blev det til 2 reps og 15-20 sekunders pause, hvilket holdt hele vejen igennem.

Link to comment
Share on other sites

Lørdsags VL i Garagen.

I dag var vi 3 på holdet. Fantastisk med lidt intim privatundervisning. God service <3.

Var i garagen i god tid, så der blev varmet lidt ekstra op i dagens anledning.

Opv.

Foamroll

Sjipning

2 min AirDyne

div. mobilitet

3 x

10 Air Squats

10 Push Ups

10 Rygbøj

10 Mavebøj

Andegang 3 x 3 meter

Power Snatch, uden afsæt/hop + OH Squat

3+3 x 20, 20, 30, 30, 30, 30

Power Snatch, teknik, teknik, teknik

2-3 x 30, 30, 30, 30

2 x 40, 40, 40, 45, 45, 45, 50, 50... sådan ca.

Der blev kørt virkelig intenst teknik på de få reps, og den gode Tim Kring var skarp på detaljerne i dag. Vi nød super godt af at kun være 3 mand, og der var rig mulighed for at få styr på opspænd og kropsholdning.

Kroppen var ikke helt kørt død efter dagens VL... hjernen var til gengæld helt rundtosset. VL er svært men sjovt <3

Link to comment
Share on other sites

Ved morgenbordet havde vi en god snak om SKÆG. Jeg måtte fremvise fotoarkivet fra Butchers Garages facebook side, hvor der er meget godt skæg at kigge på.

En særlig ivrig kollega tabte dog helt mæglet over Fameboy... "Prøv lige at se ham! Hvor stærk er han lige? Hvor meget vægt kan der overhovedet være på sådan en stang?! Han er mit nye idol".

537266_505019596217400_262984746_n.jpg

Ja ja, man skal huske at viderebringe de rosende ord..

Mandags Squat. 1 lille time i kælderen inden frokost.

Opv.

2 min C2

3x

10 x Air Squat / Squat m. BB

10 x Push Ups

10 x Rygbøj

10 x Mavebøj

Lidt gummibånds træk og hiv.

Squat Squat!

10 x 30, 30

5 x 50, 70, 80

3 x 90, 90, 90

10 x 50

Jeg skulle lige synke spyttet,og erkende, at jeg sjovt nok ikke stiger i kilo ved ikke at squatte nogenlunde konsekvent. Der er stadig liiiidt bøvl med dybden, og selvom det ser bedre ud på de 90, så bevidnede de efterfølgende 50ér reps, at der var noget mere dybde at komme efter.

Elastik pull-aparts

4-5 sæt af 3-4 forskellige øvelser. Lige i skulderstabiliteten, yeah!

Edited by Brightside
Link to comment
Share on other sites

Wod hold i Garagen v. Thomas Ottzen, det smidige væsen.

Havde 20 minutter inden holdstart til at køre lidt C2, sjipning, foamroll og double under træning.

Hold opv.

15 minutters mobilitets/yoga/gulvøvelser. Urimelig hårdt.

Styrke: RM5 KB press

Endte på 24 kg, der var ikke helt til mere end 3 reps på 28 kg.

WOD: 3 runder på tid

10 F2B

15 HR Push Ups

20 Burpees

25 KB Swing, 28 kg.

1 Prowler+20 kg tur/retur

Tid: 15.??

Ad, ad, ad, ad.... Jeg skubbede kælken i mål på grænsen af opkast og med begyndene krampe i højre ben. Der gik lige 10 minutter før synet var nogenlunde synkront på begge øjne og at der var fremdrift nok i systemet til at komme på cyklen hjemad. Tak Thomas.

Link to comment
Share on other sites

Påskeopdatering.

Påsken har stået i kagens tegn. Rimelig sindsygt meget træningspause, og endnu mere kage. Jeg håber at det giver et boost til motivationen i den anden ende, for det må have være tiltrængt at lave NOTHING.

Torsdag d. 28 marts - stævnemøde med Till og Fameboy. Sludreklub i Garagen.

Opv.

2 min AirDyne

10 min sjip

Div. mobilitets og gulvøvelser.

Den sædvanlige opv. rutine med 10, 10, 10, 10 bøj/stræk.

4 x andegang.

4 x BB Hop

Power Clean

5 x 30, 40, 40, 50, 50

4 x 60, 60

2 x 70, 70, 70

1 x 80, 80, 80

Rack Jerk teknik

3 x 40, 40, 40, 50, 50, 50

Pause frem til i dag, mandag d. 1. april.

Clean teknik hold, Garagen m. genboen Jon.

1 time med den gode Simone. Lidt stort hold, men fint at have øje på clean teknikken i en times tid. Der er stadig laaaaangt i mål.

10 minutters kropshævninger efter holdtræningen - mest fordi der nu er dækket op til påskefrokost... woo!

Link to comment
Share on other sites

Stille og rolig eftermiddagstræning i kælderen på jobbet. Mere ømme knæ. Føler mig lidt ramt... selvom de får rigeligt med kærlighed og varmepude / creme. Gode råd?! Så trætte knæ skal man bare ikke have!

Opv.

10 x 100 m c2

20 sekunders pause. Stigende intensitet.

Div. gulvøvelser

Maveøvelser, swissball mv.

Skulder træk, BB

8 x 20, 20, 20

Power Snatch

5 x 20, 30, 40, 40

3 x 50, 50, 50

Den sad ikke helt så pænt i dag, som jeg kunne ønske. Brugte ellers særligt meget fokus på at have den gode teknik. Det koster nok lidt mere end jeg lige regner med :)

HSPU, strictly business. Lille fin trappe.

5, 6, 7, 8, 7, 6, 5

Der var god power i HSPU delen til gengæld. Kørte trappen som supersæt med diverse andre sager.

Suppinated Ring Pull-ups

8, 8, 10

Edited by Brightside
Link to comment
Share on other sites

God motiveret fredags motion!

Weekenden kommer til at gå med alle mulige gøremål, der ikke åbner op for de store træningspas, så planen var at skyde en god omgang cross af, således at der var god samvittighed til at nyde weekenden.

Opv.

Wod relateret.

WOD - "Fredags 40"

5 Burpees

10 Mavebøj (hænder til hæle)

15 Rygbøj

20 Clean & Jerk, 50 kg

25 Strict HSPU

30 Dødløft, 90 kg

35 Mavebøj

40 Burpees

Tid: 23.59

Det var et langt træk, og en rigtig god workout. Det virkede overskueligt hele vejen igennem, selvom jeg var særligt slidt omkring clean & jerks / HSPUs.

Inden jeg bliver stillet overfor wod-domstolen, må jeg hellere erkende, at hspu# 17 og 24 måske ikke var suuuper strict..

God weekend!

Edited by Brightside
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

For søren da også. Små 2 ugers sygdomsforløb kører nu forhåbentlig på sidste kapitel.

En grundig omgang influenza, der ikke helt vil slippe taget. Prøvede i dag, for første gang siden 5. april, at tage lidt træningstøj på og gå i kælderen, uden større ambitioner end at tage et par armbøjninger.

2 min CT

C2 - 10 x 30 sec on/off

ca. 1.5 km.

3 runder

10 armbøjninger

10 mavebøjninger

10 benbøj

Det var skønt at få lidt gang i systemet igen, men... der skal ikke wod'es igennem liiiige foreløbigt.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share