Hoosier's log


Hoosier
 Share

Recommended Posts

Hej Kbh-mini-mol-træffere fredag.

Nu har jeg forsøgt som en desperat at krybe uden om den fødselsdag jeg skal til, men det er ikke muligt. Det er jeg sgu ked af, for jeg gad vildt godt forsøge at overgå jer alle i kæbe (lyder som en hård opgave men jeg ville godt påtage mig den :lol: )

HVIS I mod forventning skulle synes det var hyggeligt og skulle ud senere, så giv mig evt. en sms, så skal jeg se om jeg kan skride fra mit arrangement. Har ikke skrevet nogen personlig besked, da jeg ikke ved hvem af jer der når at læse dette inden I skal afsted.

Mit mobilos nr er: +45 24 48 96 55

Takker og bukker. Næste gang er jeg med, og muligvis senere iaften (afhængigt af hvad I finder på). :w00t::w00t::w00t:

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 1.7k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Tulle:Også et godt bud AF  Men med det kendskab Fitt selv har givet os mht hans viden og evner inden for tøjvask tror jeg ikke helt han ved hvad ord som skånevask helt præcist betyder  (sorry Fitt, håber ikke du tager det nært 

Skånevask :blink::blink: jeg har aldrig hørt om noget ligende ?! min vaskemaskine har et program der vist gør lige det modsatte....findes det kun på nyere modeller ?

Og seriøst....40 grader det er kropstemperatur næsten ?! - det skal da være minimum være 90 ! :confused2:

Vedr. iaften - så prøver jeg at nå frem til jer til spisningen, men det kan godt gå hen og blive lidt presset - ved i om i tager i byen bagefter ?

Link to comment
Share on other sites

Vedr. iaften - så prøver jeg at nå frem til jer til spisningen, men det kan godt gå hen og blive lidt presset - ved i om i tager i byen bagefter ?

Fitt>> Håber, du når det. :) Hvad jeg ved af, er der ingen planer om at tage i byen bagefter - det er vist et spørgsmål om, om vi har lyst eller ej, når vi er færdige med spisningen. :4mewantfood: :pint:

Link to comment
Share on other sites

Mini-MOL-træf i TSK den 25-4-03: :superman:

Træning: Ikke særlig meget. Et sæt eller to af lidt af hvert. Ikke noget at skrive hjem om. Meeen, jeg cyklede da også derud og tilbage igen, så det kan lige snige sig op på :banana:

Og helt ringe var det da heller ikke. Fandt ud af, at min teknik i squat og dødløft er ret okay (fik også dødløftstips af en landsholdsløfter :) ), og ilfg. Arne, er der en del kilo i reserve. :D Desuden skal det da lige nævnes, at Supertoria fik 110kg i dødløft - flot! :dropjaw: (og det var vist kun anden gang nogensinde, hun kørte dødløft). Det blev vist også til en pr i dødløft til Watts og en flot demonstration af body raises af Anyone. B)

Link to comment
Share on other sites

Det var også kanon hyggeligt. Vi må gøre det igen en anden gang, helt bestemt! B)

Det er vist lidt uklart, hvem der vandt i kæbe - men jeg kan da sige så meget, at jeg i hvert fald fik snakket væsentligt mere, end jeg fik trænet. :rolleyes: På cykelturen til og fra TSK tror jeg i hvert fald, jeg fik snakket Arne et øre af. :bblush: :D

Link to comment
Share on other sites

Jeg har begge mine øre endnu Kathrine - det var hyggeligt :) :lol: Anyone, jeg kan fortælle at Kathrines squat var teknisk lige i øjet! Den unge dame skal bare have nogle flere kg på stangen, der er massere af kapacitet :)

Link to comment
Share on other sites

Aftenløb den 26-4-03: :elephant:

Distance: est. knap 8 km

Tid: 47:21 min

Av. hr: 148 bpm

Kommentarer:

Planen var at løbe 10 km i dag. Grundet regnen og mavepine blev jeg en rigtig lille :chicken: og var meget tæt på at løbe hjem allerede efter 5 km. Efter en længerevarende indre debat, indgik jeg dog et kompromis med mig selv, og det blev således til omkring 8 km. Der var ikke rigtig nogen rytme i benene, men tilgengæld mærkede jeg ikke noget til mine småskader, så det trækker helt klart op i den samlede bedømmelse. :) De sidste tre km var i øvrigt de bedste - der begyndte det vist at ligne løb. :rolleyes: Træningen burde kun få 2 bananer pga. den kortere end planlagte distance, men det bliver alligevel til 3 små :banana: pga. humøret. :w00t:

Og nu vil jeg gå ud at bage en kage (til min fætter - bare rolig :rolleyes: ). :birthday:

Link to comment
Share on other sites

Canoing>> Det går meget bedre med skulderen, tak (så godt som ingen smerter). :) Jeg skal styrketræne i morgen, men jeg vil droppe millitary press, dips og nok også pull-ups. I stedet vil jeg køre nogle BB curls og en eller anden triceps øvelse som erstatning. B)

Edited by Hoosier
Link to comment
Share on other sites

Hey...

Håber i havde en rigtig hyggelig eftermiddag/aften den anden dag... Det lyder i hvert fald sådan :)... Stadig ked af jeg ikke kunne komme :crying: :sad944:...

Jeg er også glad for at høre at det går bedre med skulderen.. Sikker på den snart er hel god igen...

:wave: Cat

Link to comment
Share on other sites

Den med BB curls vil jeg nok også vente med hvis jeg var dig.

Hvis det er noget irritation i skulderen - øverste del af overarmen, kunne det nemlig godt være en irriteret (betændt) "Biceps"sene.

jeg ville nok holde mig til ben, ryg, og triceps øvelser

Taget fra dit program d. 18-4

Styrketræning:

1. DL: 8/8/8@30kg

2. Bent Åge: 8/8/8@25kg

3. squat 12@15kg + 8/8/10@30kg

4. BP: 12@15kg (close grip) + 10/10/10@20kg

5. pull-ups: 8/10/10@-20kg (greb: 1x bredt + 2x underhånds)

supersetted med:

6. dips: 1xkropsvægt + 10/10@-10kg

7. MP: 8/6@15kg

8. laterals à la AF: 8/8@3kg

9. leg press: 10@100kg

10. leg ext: 10@50kg

11. mave: 4x15

12. hyperext: 2x12

fint farveskema ik´? :D

Link to comment
Share on other sites

Canoing>> Tak for rådene. B)

Spock>> Det er helt okay. :D Jeg ved faktisk heller ikke, om Fitt var der?!? Men jeg fik da kørt en smule kæbe med MZ. ;)

Styrketræning den 27-4-03: :firebounce:

Opvarmning: 10 min cykling

Styrketræning:

1. squat: 12@20kg + 10@30kg + 8/8@35kg + 5@40kg (PR :devil: ) + 10@30kg

2. DL: 10/10/10@30kg + 1@40kg (PR :devil: ) + 1@50kg (PR :devil::devil::devil: - godkendt af MZ :D ) + 1@40kg

3. Bent Åge: 8/8/8@25kg

4. seated leg curl: 10/8@50kg

5. leg ext.: 8/8@50kg

6. mave: 4x10

supersetted med:

7. hyperextensions: 2x12

Kommentarer:

Pga. min skulder (der dog har det meget bedre) har jeg besluttet at sylte armtræningen indtil videre. Der er jo snart skriftlig eksamen, og jeg vil nødig risikere noget. :unsure:

Rigtig god træning i dag. :D Der var god power i benene, god fart på squat og dødløft, så jeg besluttede mig for at maxe. (Tak for hjælpen til MZ). Så Arne havde ret, der var 50 kg i mig i dødløft - men de blev godt nok fightet op! :rolleyes:

PR i to af de tre store, kan det jo ikke blive til andet end :banana: :banana: :banana: :banana: :banana:

Link to comment
Share on other sites

Tillykke manner!! - kan du SÅ tage og melde dig ind i TSK og snuppe guldmedaljen i 3-kamp til SM i efteråret!!  :devil:  :4whip:  :)

Rolig nu. :D Du skulle vist hellere prøve at hverve Supertoria - der er en sand styrkeløfter - eller Cat, hun løfter også væsentligt mere end mig. Men tak for tilliden. :D

Og tak skal I have allesammen for lykønskningerne. :)

Link to comment
Share on other sites

Tillykke med dine PRs og jeg kan jo kun tilslutte mig Watts og foreslå dig at komme ud i TSK (The Styrke Kælder), der er massere "lette" rekorder at hente for stærke kvinder i DK.

:4whistling: :4whistling: :4whistling: :chicken: Takker mange gange for tilliden, men jeg er næsten flov over at måtte indrømme, at S.A.T.S. nok mere passer til mit temperament træningsmæssigt. Der var hyggeligt i TSK og en god stemning, men jeg er lidt af et luksusdyr, så jeg ville have svært ved at motivere mig selv til at komme til træning derude, tror jeg. :bblush: Og så har jeg også over et år tilbage af mit medlemsskab i S.A.T.S. - men man skal aldrig sige aldrig... ;)

Aftencardio: :walking:

Ca. 3 km gang - skulle ned til fætteren med den kage, jeg bagte til ham i går. :birthday:

Link to comment
Share on other sites

Tillykke Hoosier ! PR er de hårde er flot ;)

Nej Fitt nåede det ikke, jeg nåede absolut ingenting af hvad der var planlagt for denne weekend; kom først fra jobbet sent fredag aften, og endte bagefter i byen - hvilket jeg også gjorde igår, så vi havde lige et kort debatmøde imorges "skal vi tage ud og træne i parken......okay, sov godt!"

...måtte have en hviledag idag, sikke et hoved. :blink::blink:

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
 Share