Hoosier's log


Hoosier
 Share

Recommended Posts

  • Replies 1.7k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

(bær over med mig, er både træt og småfuld...)

...fuld..... :unsure: - nåja, det var jo også en højhellig Tirsdag, så man skal da have lidt til halsen :lol:

Hoosier> hm, nu ved jeg ikke med gedeskind ... jeg er måske en skidt een til at svare på dit spørgsmål vedr. at vaske tøj - fordi det er ikke sjældent at jeg får konverteret hvide trøjer om til lyserøde, og tryller X-Large om til Small.

Men det jeg kan gøre, er at sige at "da jeg trænede med handsker" (*HOST* - herinde er det ikke så hardcore at være mand, og træne med handsker) - der vaskede jeg dem et par gange om ugen ved 30 grader, og der var ingen problemer - de bliver selvfølgelig lidt slidt i længden - men det kan ikke undgåes.

Og hellere et par slidte handsker end at rende rundt med sådan nogle der dufter af noget der er løgn ;)

Link to comment
Share on other sites

Fitt>>> var det ikk også dig der på et tidspunkt skrev noget med nogen sko der helle ikke havde kunnet tåle turen i maskinen??? :) Hvis ikke så sorry...

Redigeret: jeg tog ikke fejl, det står omme på side 4 i denne log :lol: Jeg gør det med mit vasketøj at jeg afleverer det til min mor, sådan nogle størrelser er vildt hårde til det med programmer, temperaturer osv. :lol:

Edited by tulle
Link to comment
Share on other sites

Tulle:

Fitt>>> var det ikk også dig der på et tidspunkt skrev noget med nogen sko der helle ikke havde kunnet tåle turen i maskinen???  Hvis ikke så sorry...

:afro: :a-okhand: im the maan ! - Yepper, man skal lade være med at vaske sko ved 90 grader !

Er vel uden at prale een af dem på MOL der har størst erfaring i vask.....ihvertfald hvordan man får det til at gå galt....

Redigeret: jeg tog ikke fejl, det står omme på side 4 i denne log  Jeg gør det med mit vasketøj at jeg afleverer det til min mor, sådan nogle størrelser er vildt hårde til det med programmer, temperaturer osv.  

Ja, mødre er eksperter i dette her - men et eller andet sted havde jeg håbet at man blev bedre, men det er stadig lige stor en videnskab for mig.....har du nogensinde prøve at skulle vaske tøj på en vaskemaskine, der IKKE er samme mærke som din egen ? det er overhovedet ikke til at finde udaf.

Men egentligt tankevækkende som jeg bliver ved med at blande mig i vaske-tøjs-debatter :unsure: ?

PS: sorry Hoosier....max svineri i din log.

Edited by FittSmoker
Link to comment
Share on other sites

Mange tak.  Men nu ved jeg selvfølgelig heller ikke, om jeg udfører øvelsen korrekt, da jeg kun gør det baseret på, hvad jeg har forstået af Watts m.fl.'s deskriptioner. Men no matter what, så kan det i hvert fald mærkes.  
- Så stopper du ! Ikke noget med at trække i land og underlige søforklaringer, stå ved hvad du kan tøs ;) (Amerikansk jantelov : Du skal tro du er bedere end de andre, og gør du ikke det, er det samtæ også din egen skyld...)
Er vel uden at prale een af dem på MOL der har størst erfaring i vask.....ihvertfald hvordan man får det til at gå galt....

- arh det ved jeg nu ik' ... jeg har også et par lyserøde eventyr på samvittigheden B) ... min filosofi : hvis det ikke kan vaskes ved 40 grader og tørretumbles, ja så er det sku selv uden om det.... og det der "med tøj med overskudsfarve" = MAX ANNOYING !!!!!!

Link to comment
Share on other sites

BrainRoid>> Okay da! I'm da queen of body raises. :headbanger:

Nå ja, jeg fik da også trænet i går (men har ikke haft tid+energi til at få opdateret loggen før nu): :sshh:

Styrketræning den 2-4-03:

Opvarmning: 10 min på crosstrainer

Styrketræning:

1. DL: 6/6/6@35 kg (med et par sek pause ml. hvert rep - var noget tung, så det bliver nok kun 30 kg næste gang <_< )

2. BP: Opv. m. 15 kg + 10@20 kg + 6/6@25 kg (PR :devil: - var lidt tung, men på en god måde, så tager nok også et par sæt med denne vægt næste gang)

3. Squat: opv. m. 20 kg (let) + 8/8/8@30 kg (første sæt i noget ringe stil - de sidste reps i de sidste sæt var lidt hårde - men okay) derefter kørte jeg et sæt kun med stangen for at træne lidt teknik -(kunne overhovedet ikke mærke, jeg havde noget på ryggen, så det går da fremad)

4. Bent over BB row: 10@20 kg + 8@25 kg + 10@20 kg (første gang med Bent Åge, så jeg skulle lige pejle mig ind på vægten - det bliver 20 kg næste gang - skal lige have teknikken i orden - jeg havde ikke overkroppen helt vandret, og jeg blev lidt i tvivl om, hvordan armene skal køre - vel albuerne langs kroppen? :confused2: (i modsætning til strittende lidt ud til siderne))

5. MP: 8/8@15 kg (Bent Åge fra før kunne godt mærkes, så det var lidt hårdt)

6. Laterals: 8/8@4 kg (kørte vel okay, men det bliver altså aldrig min yndlingsøvelse <_< )

7. Dips: 10/10@-10 kg

8. Pull-ups: 10/10/10@-20 kg (greb: 1x bredt + 2x underhånds)

9 Body raises: 2x10 + 1x15 :superman: :poptøs:

supersettet med:

10. Hyperextensions: 2x10

Kommentarer:

God træning! :D Der var ikke mange ude at træne - ikke så underligt, da jeg træner i F&F, Parken, og det var midt i anden halveg, da jeg kom derud (men så blev der da lavet lidt fornuftigt i Parken i går... <_< ). Dejligt med PR i bænkpres, og jeg tror, jeg bliver glad for Bent Åge. :)

Dog må jeg trække en banan for først at skrive log i dag, så: :banana: :banana: :banana:

En lille historie: Da jeg skulle squatte, var en fyr igang med at køre biceps curl i squatstativet (med 20 kg total - og der er indtil flere "løse" stænger, der vejer 20 kg :blink: ). Nå, men han gik væk fra stativet men var tydeligvis ikke færdig, så jeg gik op til ham og spurgte, hvor mange sæt han havde tilbage i squatstativet. "Jamen, jeg bruger slet ikke squatstativet", var hans svar... han troede, jeg talte om Smith stativet! :blink::blink: :angry: (Han manglede dog kun ét sæt, som han var så venlig at tage med det samme...)

Link to comment
Share on other sites

Dødløft? Body Raises? Bent Over Row?

Jeg tror der en vaskeægte bodybuilder under opsejling her! B)

Noget andet, ved du hvad åbningstiderne er søndag i F&F i Parken? Jeg er lidt i tidsnød på søndag og jeg bor lige ved siden af, så jeg tænkte om jeg skulle ta' en "prøvetime" (hihi) til lidt let træning.

Link to comment
Share on other sites

Dødløft? Body Raises? Bent Over Row?

Jeg tror der en vaskeægte bodybuilder under opsejling her!  B)

Noget andet, ved du hvad åbningstiderne er søndag i F&F i Parken? Jeg er lidt i tidsnød på søndag og jeg bor lige ved siden af, så jeg tænkte om jeg skulle ta' en "prøvetime" (hihi) til lidt let træning.

Anyone>> F&F, Parken har åbent 8-19 om søndagen. Held og lykke med at få dig forhandlet frem til en gratis prøvetime - har hørt, at det koster 150,- :blink: Men det kan da være, vi ses så - jeg regner i hvert fald med at skulle træne søndag (aften).

Body builder? Tja... jeg vil bare gerne bruge min tid på nogle fornuftige øvelser, der giver noget. ;)

Link to comment
Share on other sites

Blandet cardio den 3-4-03:

- 20 min CII (de sidste 5 min med fuld knald)

- 6 min stepper

- 27 min kondicykel (24 min prg. med en del hårde spurtintervaller, hvor pulsen virkelig kom op at ringe + 3 min nedkøling)

Derefter: lidt udstrækning/smidighedstræning (det var ved at være længe siden sidst, men jeg har nu ikke mistet noget - øvede mig også i at holde spændet i den lodrette position som i body raises bare på gulvet (gav det mening? :confused2: ) :) )

Ang. body raises: hvor hurtigt er det egentlig meningen, man skal hæve/sænke benene/kroppen? Jeg plejer at køre den rimeligt langsomt og så kontrolleret som muligt samt at holde spændet i toppen i et par sek. Men i dag så jeg en fyr, der kørte den ekstremt hurtigt... Hvis jeg skulle køre den så hurtigt, ville jeg for det første få overbalance og skvatte af bænken, og for det andet ville jeg ikke kunne spænde ordentligt op i maven?? :unsure:

Okay træning til 3x :banana:

P.S. Kender I de der dage, hvor man bare ikke kan blive mæt, uanset hvor meget man spiser? Sådan en dag har jeg i dag... :rolleyes: :eatchicken: :pint:

Link to comment
Share on other sites

F&F, Parken har åbent 8-19 om søndagen. Held og lykke med at få dig forhandlet frem til en gratis prøvetime - har hørt, at det koster 150,- Men det kan da være, vi ses så - jeg regner i hvert fald med at skulle træne søndag (aften).

150kr?!? Det er mere end en måneds kontingent ude i styrke klubben! :blink:

Så smutter jeg nok ikke derned, men vi havde nok ikke mødtes uanset, jeg ville være smuttet derned ved 10-tiden. ;)

hvor hurtigt er det egentlig meningen, man skal hæve/sænke benene/kroppen? Jeg plejer at køre den rimeligt langsomt og så kontrolleret som muligt samt at holde spændet i toppen i et par sek. Men i dag så jeg en fyr, der kørte den ekstremt hurtigt... Hvis jeg skulle køre den så hurtigt, ville jeg for det første få overbalance og skvatte af bænken, og for det andet ville jeg ikke kunne spænde ordentligt op i maven??

Nu har jeg jo også selv fået andenhåndens forklaring på øvelsen, men jeg laver den så den føles mest "rigtige", eksplosiv bevægelse op med kroppem, hooolder dem oppe i et par sekunder, laaaangsomt ned. Det kan ihvertfald mærkes!!! :kj:

Link to comment
Share on other sites

Tillykke med din PR i bænkpres!

4. Bent over BB row: 10@20 kg + 8@25 kg + 10@20 kg (første gang med Bent Åge, så jeg skulle lige pejle mig ind på vægten - det bliver 20 kg næste gang - skal lige have teknikken i orden - jeg havde ikke overkroppen helt vandret, og jeg blev lidt i tvivl om, hvordan armene skal køre - vel albuerne langs kroppen?

Du behøver ikke at holde overkroppen helt vandret når du laver Bent Åge, så længe du ikke bliver alt for oprejst - så no worries :)

Jeg er i øvrigt misundelig på dien bodyraises, jeg kan ikke lave EN i ordenlig form. Men det kommer vel en dag

Link to comment
Share on other sites

Tillykke med din PR i bænkpres!

Jo tak. (Ikke meget af en PR, men alligevel... ;) ).

Nu har jeg jo også selv fået andenhåndens forklaring på øvelsen, men jeg laver den så den føles mest "rigtige", eksplosiv bevægelse op med kroppem, hooolder dem oppe i et par sekunder, laaaangsomt ned. Det kan ihvertfald mærkes!!!

Anyone>> Okay. Det kan være, jeg skal prøve at se, om jeg kan køre den lidt hurtigere opad - nedad gør jeg ligesom dig. Og ja, det kan i hvert fald mærkes. :kj: (Ens mave føles så dejligt flad bagefter :D ).

Ang. F&F, så kan det da sagtens være, du kan forhandle dig frem til noget billigere(/gratis ;) ). Jeg fik lov at træne gratis den første gang, så det skulle ikke være umuligt.... (meldte mig godt nok også ind bagefter....).

Link to comment
Share on other sites

Det ser fint ud med træningen Hoosier og tillykke med PR'rn i BP. :)

Keep up the good work. :bigsmile:

jarvig13>> Mange tak! :D

Dagens træning - styrketræning den 4-4-03:

Opvarmning: 10 min crosstrainer

Styrketræning:

1. DL: 8/8/8@30 kg (kørte fint)

2. squat: opv. m. 15 kg + 8/8/8@30 kg (skal virkelig koncentrere mig om at bruge begge ben lige meget, så jeg ikke kommer skævt op :blink: )

3. BP: opv. m. 15 kg + 8@20kg + 6/6@25 kg (noget tung, men det gik)

4. Bent Åge: 12/12/12@20 kg (25 kg næste gang)

5. MP: 12@12 kg + 6@15 kg (følte mig lidt træt i skuldrene, så jeg ville nøjes med 12 kg, men det var simpelthen for let)

6. dips: 10/10@-10 kg

7. pull-ups: 10/10/10@-20 kg (greb: 1x bredt + 2x underhånds - tror, alle de pull-ups har fået mine biceps til at vokse... men det skulle de jo selvfølgelig også gerne :tongue: )

8. laterals: 12/12@3 kg (ville have kørt den efter MP men kunne kun finde én 4 kg håndvægt, så jeg ventede - kunne stadig kun finde én 4 kg, så jeg kørte øvelsen med 3 kg - ret let, men så var stilen også god, hvis jeg selv skal sige det.... :rolleyes: )

9. seated leg curl: 12@50 kg (bare for sjov :D )

10. leg press: 10@90 kg (mere sjov.... :D )

11. body raises: 3x12

supersetted med:

12. hyperextensions: 2x10

Kommentarer:

Var egentlig ikke i særlig godt humør og overvejede at blive hjemme fra træning. Havde fornemmelsen af, at mine inderlår er/var kolloenorme, og det gjorde mig lidt halvdepri... :unsure::rolleyes: Nå, jeg fik da snøvlet mig til træning. Havde på forhånd besluttet at køre lidt lettere i MP end sædvanligt, da mine skuldre som sagt føltes en anelse trætte i det. Træningen kørte egentlig meget godt - dødløft føltes rigtig godt. Fik også en kommentar med på vejen om, hvor godt der er, at jeg kører dødløft og squat :D - nå ja, så bliver man da i godt humør. ;) Da jeg har planer om at holde hviledag i morgen, mente jeg ikke, det kunne skade noget, hvis jeg lige tog et enkelt sæt seated leg curl. Af en eller anden underlig grund, er jeg blevet helt vild med den øvelse. :tongue: Det gik jo meget godt... måske man skulle forsøge sig med de 55 kg næste gang?!? :confused2: Og så smed jeg lige et enkelt sæt leg press ind, da det er meget lang tid siden, jeg sidst har kørt den. Det kunne selvfølgelig godt mærkes, men det føltes dog alligevel som om, jeg er blevet noget stærkere i benene. :bigsmile: Og til slut vil jeg gerne lige sige tak til dem, der har skrevet om body raises i deres log bøger - I ved selv, hvem I er - den øvelse er altså bare magnifique!!! :w00t:

Rigtig god træning, så det er helt klart :banana: :banana: :banana: :banana: værd.

Link to comment
Share on other sites

Hoosier> godt at høre at du kom til træning alligevel, hvis du nogensinde bliver lidt depri igen, så gå herind og læs din log, det er da den reneste motivation....og 4 bananer ! :bigsmile:

Om ikke andet, så skriv det ihvertfald så man kan få dig på andre tanker, fordi dette her er da klar thumbs-up, virkelig godt at se den intensitet du lægger for dagen.

Link to comment
Share on other sites

Fitt>> Tak for opmuntringen. :) :) I dag føltes lårene heldigvis også mindre. :lol: (Men hvis inderlårene skrumpede en smule, ville det da ikke gøre noget... :rolleyes: )

Lav-intensitets cardio den 5-4-03:

Var ude at gå ca. 5,5 km i dag. Det kan ikke kaldes træning, men jeg må hellere give 1x :banana: alligevel for at komme afsted, selvom det blæste en halv pelikan, og jeg overhovedet ikke havde lyst. <_<

Og i går fik jeg da forresten også gået en halv times tid. :)

Link to comment
Share on other sites

Hvis man ikke kan overskue tingene og er nede - og alligevel får taget sig sammen og får trænet - tilmed en så god træning - ja, så er der da al mulig grund til at tage hatten af for dig.

Spock>> Tak, tak. Det er bare sådan nogle flip, jeg får engang imellem... :rolleyes: - det går heldigvis over igen.

Styrketræning den 6-4-03:

Opvarmning: 10 min crosstrainer

Styrketræning:

1. squat: opv. m. 15 kg + 8/8/10@30 kg + back-off set: 20@20 kg :devil:

2. BP: opv. m. 15 kg + 10@20 kg + 6/6@25 kg (hårdt til sidst <_< )

3. DL: 8/8/8@30 kg (puha - det var hårdt i dag :retard: - det var vidst de ekstra 20 reps i squat, der kunne mærkes der)

4. Bent Åge: 8/8/8@25 kg (der er godt nok stor forskel på 20 kg 25 kg - men det gik okay)

5. MP: 9/7@15 kg (har godt nok elendig teknik i MP)

6. laterals: 8/10@4 kg

7. dips: 10/10@-10 kg

8. pull-ups: 10/10/10@-20 kg (greb: 1x bredt + 2x underhånds - og så var mine arme godt nok også færdige!)

9. leg press: 6@100 kg (skulle lige bevise overfor mig selv, at jeg godt kunne)

10. body raises: 3x12

supersetted med:

11. hyperextensions: 2x10

Kommentarer:

Kom ud i centret ca. en halv time før FCK-Brøndby gik i gang (træner i Parken), så det var noget af en kamp at komme hen til døren. :tongue: Men ind kom jeg da, og der var faktisk ikke ret mange oppe at træne i dag - dejligt, så kunne man bare lige vade hen til, hvad man nu end skulle bruge. :D Selvom det af og til blev lidt tungt i dag, følte jeg, at træningen kørte ret godt, og jeg var topmotiveret. :D Desuden rendte jeg ind i Valdemar, hvilket jo altid er hyggeligt :) (han var desværre lige blevet færdig med at træne, så vi nåede ikke at træne sammen), så det kan da ikke blive til andet end 4x :banana: i dag. :devil: Der manglede bare lige en PR for, at det kunne være blevet til 5. ;)

Link to comment
Share on other sites

10. body raises: 3x12

supersetted med:

11. hyperextensions: 2x10

AYE CARAMBA!!!

Superset mellem de to? Jeg tror helt bogstaveligt jeg ville kaste op! :chicken::blink: :dead:

Og du lavede 12 reps? Hmmm… Jeg må presse mig selv lidt mere, hvsi jeg vil vinde en bodyraise konkurrence kan jeg se… <_< :lol:

Link to comment
Share on other sites

Imponerende med al den weekend-træning....  B)

Var også i Parken - men på stadion for at se kampen.... (satans også at vi ikke vandt...  :devil: )

Spock>> Træner stort set altid både fredag og søndag - er normalt mindre stresset og mere motiveret de dage. :)

Og så vover jeg lige pelsen og spørger: hvem er "vi"? ;)

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
 Share