Hoosier's log


Hoosier
 Share

Recommended Posts

Chin-ups:

3@bw (PR )

Damn, du er ved at være godt med! :bigsmile:

Skal du forresten ikke i seng? :) -Der er jo tilmelding til MOL-træf kl. 10 i morgen tidlig.

Tak. :xmas:

Hehe... jo, smutter i seng igen lige om lidt (har sovet hele aftenen). :yawn:

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 1.7k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Snoopy>> I lige måde. :)

------------------------------------------------------------

Styrketræning den 7-12-03: :santa2::santa2::santa2:

Opvarmning: 10 min crosstrainer (niveau 5-6)

Styrketræning:

Squat:

[email protected] + [email protected] + 5/5/[email protected] (jeg læner mig stadig for langt forover <_<)

Goodmornings:

[email protected] + [email protected] + [email protected] + 10/10/[email protected] (det var vistnok det, jeg tog - kørte ret godt, og mine baglår var i hvert fald pænt brugte bagefter :santa2:)

Sheiko bp, uge 8, dag 4:

Bænkpres: (vægt iflg. prg. i parentes)

55%: [email protected] (23)

65%: [email protected] (28)

75%: 2/2/2/2/[email protected] (32)

Meget let i dag. :)

Derefter:

Db row:

(2x)8@16kg + (2x)8/8/8@18kg (er ved at være forholdsvis let for højre side, mens jeg stadig må kæmpe en del med venstre (starter derfor altid med venstre for tiden))

Seated db shoulder press:

12/8/7@10kg

Standing db hammercurls:

10@8kg + 5/5@9kg (ville have kørt tre lette sæt i dag, men 8 kg's vægtene blev optaget)

supersetted med:

Seated rear laterals:

12/10/12@5kg

Leg extension:

10/9@60kg (syntes lige, quads trængte til lidt ekstra :santa2:)

Triceps pushdown med reb:

15/10/7@10kg

Incline reverse bench crunch:

12/12/12@bw (sidste sæt var pænt hårdt :dead:)

supersetted med:

Reverse hypers:

25/25/25@bw

Rotator cuff (stående, opad):

20/20@2kg

Mavemaskine:

12/12/12@45kg

Db sidebend:

(2x)15/15@14kg (uden pause mellem sættene)

Cardio:

- 10 min stepper (niveau 6-8-9-10-11-12, 1-2-3-2-1.5-0.5 min)

- 10 min crosstrainer, prg. 1 (9 min niveau 6, 1 min niveau 7)

:banana: :banana: :banana:

Den nærmeste fremtid:

Endnu engang en udmærket træning i dag; men som jeg vist før har nævnt, trænger kroppen vist snart til en pause. Planen er nu, at jeg kører de to sidste uger af min Sheiko benchpress cycle, dog minus det ene deload-pas. (Dvs. fire pas tilbage). På den måde kan jeg nemlig maxe fredag den 19. i TSK i stedet for søndag den 21. i Parken. :)

I morgen står jeg egentlig på hold til en spinning-udholdenhedstime, men min motivation for spinning kan ligge på et ret lille sted for tiden. Ved ikke hvorfor, for jeg synes jo stadig, det er en fed form for træning. Men jeg har altså mere lyst til at løbe for tiden, og det synes jeg heller ikke belaster kroppen så meget, som en knaldhård spinningtime gør. :chicken: Så jeg regner med, at timen i morgen bliver droppet til fordel for en løbetur - men nu må vi se.

Mellem jul og nytår skal jeg "hjem" til Sønderborg. Hvis jeg er heldig, kan jeg få tiltusket mig en enkelt gang træning eller to i mit gamle træning (disse pas bør i så fald være deload pas). Ellers må den bare stå på cardio, indtil jeg kommer til Kbh. igen. :o

Jeg har min sidste eksamen den 5. januar. Herefter har jeg fri resten af januar, hvorfor jeg regner med at træne i TSK tre gange om ugen i den periode (og forhåbentig en enkelt gang i OBBC også :bigsmile:). Derefter bliver det kun til træning i TSK om fredagen, mens resten at træningen kommer til at foregå i Parken. :)

Til marts er der junior DM, hvilket jeg satser på at deltage i. Mit mål der må bare være at få noget godkendt i alle tre løft. :tongue: Derudover skulle 100 kg i dødløft, 50 kg i bænk samt en nogenlunde squatteknik gerne komme indenfor den nærmeste fremtid. :angelgrin:

Link to comment
Share on other sites

Til marts er der junior DM, hvilket jeg satser på at deltage i. Mit mål der må bare være at få noget godkendt i alle tre løft. :tongue: Derudover skulle 100 kg i dødløft, 50 kg i bænk samt en nogenlunde squatteknik gerne komme indenfor den nærmeste fremtid. :angelgrin:

Hey

Det lyder som nogle gode mål, du har sat dig der! 100 kilo i dødløft - lidt af en milepæl...

Link to comment
Share on other sites

Til marts er der junior DM, hvilket jeg satser på at deltage i. Mit mål der må bare være at få noget godkendt i alle tre løft.  Derudover skulle 100 kg i dødløft, 50 kg i bænk samt en nogenlunde squatteknik gerne komme indenfor den nærmeste fremtid. 

Hvor er Junior DM henne? Kunne jo være at der dukkede et MOL-heppekor op :bigsmile:

Det ser jo bare ud som om det kører for dig, Hoosier :xmas:

Niske

Link to comment
Share on other sites

Snoopy>> Jep! :santa2: Men de skal nok komme op - snart! :devil::tongue:

Niske>> Det ved jeg ikke. :blink:

-------------------------------------------------------------

Løb, eller forsøg på samme, den 8-12-03: :walking:

Distance: 5.90 km

Tid: 35:56 :thumb_down:

Gns.puls: Ej målt

Kom afsted kl. 23.03 (PR :blink:) trods selvforskyldt kvalme og lavt energiniveau. :rolleyes: Turen blev da også derefter - med lavt tempo og tunge ben det meste af vejen. Det lykkedes mig dog af få sneget fem spurt-lignende intervaller ind. :dead:

2x :banana: - den ene for at komme afsted, den anden for intervallerne. :xmas:

Link to comment
Share on other sites

Til marts er der junior DM, hvilket jeg satser på at deltage i. Mit mål der må bare være at få noget godkendt i alle tre løft.  Derudover skulle 100 kg i dødløft, 50 kg i bænk samt en nogenlunde squatteknik gerne komme indenfor den nærmeste fremtid. 

Held og lykke :xmas:

Hvad vejer så'n sheiko-tøs som dig i grunden?

Link to comment
Share on other sites

Til marts er der junior DM, hvilket jeg satser på at deltage i. Mit mål der må bare være at få noget godkendt i alle tre løft.  Derudover skulle 100 kg i dødløft, 50 kg i bænk samt en nogenlunde squatteknik gerne komme indenfor den nærmeste fremtid. 

Held og lykke :xmas:

Hvad vejer så'n sheiko-tøs som dig i grunden?

dj>> Tak. :) Morgenvægten sagde 58.5 kg for et par dage siden, så jeg satser på at stille op i -67.5 kg's-klassen. :pumpin: Men jeg er altså stadig lidt nervøs for, om jeg får lært at squatte bare nogenlunde inden da... :unsure:

Link to comment
Share on other sites

Morgenvægten sagde 58.5 kg for et par dage siden, så jeg satser på at stille op i -67.5 kg's-klassen.  Men jeg er altså stadig lidt nervøs for, om jeg får lært at squatte bare nogenlunde inden da... 

Så skal du jo "kun" bænke 8 kg mere for at få en danmarksrekord, hvis du går i -60 :devil:

Link to comment
Share on other sites

Morgenvægten sagde 58.5 kg for et par dage siden, så jeg satser på at stille op i -67.5 kg's-klassen.  Men jeg er altså stadig lidt nervøs for, om jeg får lært at squatte bare nogenlunde inden da... 

Så skal du jo "kun" bænke 8 kg mere for at få en danmarksrekord, hvis du går i -60 :devil:

Jeg tror ikke, jeg går i -60, for jeg vil gerne tage nogle kg muskelmasse på. :santa2:

Link to comment
Share on other sites

dj>> Tak. :) Morgenvægten sagde 58.5 kg for et par dage siden, så jeg satser på at stille op i -67.5 kg's-klassen. :pumpin: Men jeg er altså stadig lidt nervøs for, om jeg får lært at squatte bare nogenlunde inden da... :unsure:

HA Hoosier.... :lol:

Så bliver vi jo konkurrenter når du rykker op fra juniorklassen ;)

GLÆDER mig allerede :devil:

Link to comment
Share on other sites

Det ville nu være meget smart lige at nappe rekorden i -60 først og så hoppe i -67,5 bagefter.

Hoosier anno DM Marts 2004: sq 100 (knæbind :evillaughter: ) | bp 60 | dl 100.

Sådn cirka! :santa2:

MaxP

Yessir! Og der er god grund til at møde op, til den ondeste omgang TSK POWAAA ever!!!

Edited by anyone
Link to comment
Share on other sites

Godt så! Nu har anyone og jeg aftalt, at jeg skal holde mig i -60 til Junior DM, og så skal han tilgengæld holde sig i -100:evillaughter:

Jeg synes ikke rigtig det harmonerer med knægten har lovet mig hurtigst mulig at rykke sin lille numza op i 125kg+ <_<

Link to comment
Share on other sites

Jeg synes ikke rigtig det harmonerer med knægten har lovet mig hurtigst mulig at rykke sin lille numza op i 125kg+ <_<

Hey dy! Jeg har kun lovet -125… Og hurtigst muligt betyder inden for en 2års margin! ;)

Kathrine skal jo trods alt ha' en mulighed for at catche up med vores TSK powerbootyes! :santa2:

Link to comment
Share on other sites

Styrketræning den 9-12-03: :xmas: :xmas: :xmas:

Opvarmning: 10 min crosstrainer, niveau 5 + lidt kæbe med Arne

Styrketræning:

Sheiko bp, uge 9, dag 1:

Bænkpres: (vægt iflg. prg. i parentes)

50%: [email protected] (21)

60%: [email protected] (26)

70%: 3/[email protected] (30)

80%: 2/2/2/[email protected] (34 :4whistling:)

Nice'n easy - især sidste sæt kørte godt - de foregående var nu heller ikke specielt tunge - bare ikke særlig kønne at se på. ;)

Desuden:

Low-box squat:

10/[email protected] + 4/3/[email protected] (miserabelt! :( )

Goodmornings:

[email protected] + [email protected] + [email protected] + 8/10/[email protected] (PR :devil:) (på de tunge sæt, bliver jeg næsten altid nødt til lige at tage en halv rep først - det er ligesom om, jeg har behov for at vænne mig til vægten :unsure: - på sidste sæt var stangen ved at trille ned ad skuldrene, og det var det, der satte begrænsningen <_< )

Så fik jeg lokket Arne til lidt cardio (har jo en vægtklasse at tænke på nu... :rolleyes:):

- 20 min sidecykel, niveau 5-4 + kæbe ad libitum

Derefter:

Incline reverse bench crunch:

12/12/12@bw

supersetted med:

Reverse hypers:

25/25/25@bw

Mavemaskine:

12/12/12@45kg

En god og rigtig hyggelig træning. :xmas: Men, som jeg før har nævnt, kan jeg godt mærke, at jeg snart trænger til en pause - diverse led er en smule ømme. Men nu har jeg kun tre træningspas tilbage (idet jeg dropper det ene deload-pas) før jeg skal maxe i bænk næste fredag. :o

3x :banana:

På mandag havde jeg egentlig tænkt mig at træne i TSK, men nu skal jeg til Rødovre at prøve squatsko mandag aften, :w00t: så jeg tror bare, jeg træner i Parken. :xmas:

Link to comment
Share on other sites

har jo en vægtklasse at tænke på nu

:lol:

Jeg bliver altså nødt til at se dine squats på fredag - jeg nægter at tro på det kan være så galt. :)

På Cilles videos hvor du squatter i baggrunden ser det da meget fornuftigt ud, selvom det måske kun er 20kg du har på ;)

Link to comment
Share on other sites

Jeg bliver altså nødt til at se dine squats på fredag - jeg nægter at tro på det kan være så galt. :)

På Cilles videos hvor du squatter i baggrunden ser det da meget fornuftigt ud, selvom det måske kun er 20kg du har på ;)

Det er de heller ikke - jeg kender mange der gerne villle bytte teknik med Kathrine - det er meget små ting der er at udsætte - i går var hun tæt på at bruge gulvet som box.....

Link to comment
Share on other sites

Når jeg med min nuværende "stil" kun kan squatte ca. 40 kg, og jeg samtidig (let!) kan køre goodmornings for mange flere reps med den vægt, vil jeg tillade mig at kalde min squatstil dårlig. :(

Men jeg skal da nok få det lært! ;)

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
 Share