ANGEL


angel
 Share

Recommended Posts

  • Replies 10.3k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Jeg kom lige til at se, at du også lavede bænk den dag. Shit man!! Hvis du presser 100kg op føler jeg mig rigtig ærgelig :(....  B)

Så vidt jeg kunne se, havde spotteren i hvert fald i den ene side lidt fat i stangen, men jeg er ikke i tvivl om, at Englen sagtens kan nuppe de 100 kg selv, når hun har prøvet trøjen et par gange. :devil: Og 90 kg blev jo presset op uden problemer - de var dog ikke helt nede at røre brystet. ;)

Link to comment
Share on other sites

Det ser fandme ud til at rykke for dig ...´

Bliver spændende at se hvordan det kommer til at køre for dig når du bliver helt vant til udstyret :)

At du så næsten bænker 100kg første gang du har trøjen på, vidner vel bare om at du har MEGET at hente i den endnu :devil:

Edited by JohnJohn
Link to comment
Share on other sites

Tror Hoos tog et billed som jeg måske kan ligge op i min log inden længe :D

Jep. Og også et, hvor du har 100 kg på stangen i bænk. B) Sender billederne til dig snarest muligt - senest fredag ;) - er nemlig ikke sikker på, jeg kan få det til at virke fra denne computer. :unsure:

Lyder godt HOOS :)

... så må vi se hvor mange af billeder jeg vil være bekendt at ligge ud på MOL... både af hensyn til mig selv og rødheden i mit hoved :lol: men ikke mindst pga. mdk - vi skulle jo nødig have at han ikke kan bære alle de billeder jeg uploader :lol:

Link to comment
Share on other sites

Det ser fandme ud til at rykke for dig ...´

Bliver spændende at se hvordan det kommer til at køre for dig når du bliver helt vant til udstyret :)

At du så næsten bænker 100kg første gang du har trøjen på, vidner vel bare om at du har MEGET at hente i den endnu :devil:

Jeg er lidt en spasser og :chicken: når det kommer til nye ting....

men nu har jeg godt nok fået blod på tanden, så nu ryger trøjen på hver uge, så jeg kan få den til at spille MAX...

... og jeg er godt nok spændt på hvad jeg ender på i bænk når det sker!!! :tongue:

Link to comment
Share on other sites

Dagens træning onsdag d. 14. juli

MORGENCARDIO kl. 7:45 :sun:

POWERWALK + 5 kg rygsæk ... hele 40 minutter :buny:

EFTERMIDDAGSTRÆNING kl. 15:00

SQUAT - BRYST - BICEPS - LÆG

SQUAT

2set x 10reps @ 20kg

1set x 8reps @ 40kg

1set x 6reps @ 60kg

1set x 6reps @ 70kg

1set x 3reps @ 80kg

2set x 3reps @ 85kg

3set x 1reps @ 90kg

1set x 2reps @ 85kg

1set x 4reps @ 80kg

... lidt tung i røven men skyldes nok de 2 x powerwalk igår - men det gik da OK til de 90 kg :D

BÆNKPRES

2set x 10reps @ 20kg

1set x 8reps @ 40kg

1set x 6reps @ 50kg

1set x 5reps @ 60kg

5set x 5reps @ 62.5kg

... POWER PACKED PECS!!! :w00t: Kanon pres idag - føltes let på hver rep :devil:

SKRÅ DB BÆNKPRES

1set x 5reps @ 21kg

1set x 5reps @ 23kg

1set x 5reps @ 26kg

1set x 5reps @ 29kg

1set x 5reps @ 30kg

... godt pres hele vejen med super fitness motivator a'MAAA som spotter :4winkkiss:

KABEL FLYES

1set x 17reps @ 25kg

1set x 20reps @ 20kg

ROTATOR CUFF - maskine

---external---

2set x 15reps @ 10kg

---internal---

2set x 15reps @ 10kg

DIPS

1set x 17reps @ BW

... stadigvæk god DOMS i triceps fra mandags + var godt træt i patten efter brystomgangen, så fik kun sneget den op på 17 ubesværet reps!

BICEPS DB CURL

1set x 10reps @ 12kg

1set x 10reps @ 13kg

1set x 10reps @ 15kg

1set x 10reps @ 17kg

1set x 6reps @ 19kg

... kan ikke mindes at have taget 10 reps med 17 kg i strikt stil før B)

DONKEY RAISE

---peak contraction 2 s.---

1set x 14reps @ 120kg

1set x 12reps @ 120kg

1set x 12reps @ 120kg

1set x 12reps @ 120kg

.... ARGHHH :dead: det sidste set brændte godt nok!

CHINS

1set x 8reps @ BW

... igen - kørte ikke til failure - tror ikke på den slags :D

Lang og lækker omgang træning med en del kendte ansigter i huset - har allerede nu godt stive ben efter den smule squat, så håber at det er min nye stil der gør jeg kører dem lidt mere effektivt :D

Både Høppo og bamsen sagde også at min stil er næsten ass to the grass - så ingen tvivl om at jeg har meget at vinde i kg, når jeg først får sporet mig ind på den rigtige stop-højde :D

Link to comment
Share on other sites

Dagens træning torsdag d. 15. juli

MORGENCARDIO kl. 7:45 :sun:

POWERWALK + 5 kg rygsæk

... 40 minutter :firebounce: med kanon DOMS i balderne efter gårdsdagens squat

AFTENTRÆNING kl. 19:00

SKULDER - TRICEPS - MAVE

Skulderpres blev superset'et med maveøvelserne

SKULDERPRES

1set x 12reps @ 13kg

1set x 12reps @ 15kg

1set x 12reps @ 17kg

1set x 12reps @ 19kg

1set x 8reps @ 21kg

1set x 7reps @ 21kg

1set x 6reps @ 21kg

MAVE - SKRÅ

---horisontial hyperextensionbænk---

1set x 10reps @ BW

1set x 12reps @ BW

1set x 11reps @ BW

MAVE - LIGE

---horisontial hyperextensionbænk---

1set x 25reps @ BW

1set x 23reps @ BW

1set x 20reps @ BW

"SEMI" FLAGS

---incline bænk---

1set x 10reps @ BW

1set x 8reps @ BW

1set x 7reps @ BW

LATERALS DB

1set x 14reps @ 6kg

1set x 12reps @ 8kg

1set x 10reps @ 9kg

1set x 11reps @ 8kg

1set x 12reps @ 7kg

1set x 9reps @ 6kg

SIDDENDE LATERALS DB

---syreset---

3set x 10reps @ 5kg

SKULDERPRES MASKINE

1set x 15reps @ klods 9

Triceps pushdown blev superset'et med stivarmet pulldown

TRICEPS PUSHDOWN

1set x 22reps @ 45kg

1set x 10reps @ 55kg

1set x 10reps @ 65kg

1set x 6reps @ 75kg

STIVARMET PULLDOWN

1set x 12reps @ 45kg

1set x 10reps @ 55kg

1set x 7reps @ 65kg

1set x 10reps @ 50kg

Edited by angel
Link to comment
Share on other sites

Guest Slettet bruger

Hej

Jeg har lige et hurtigt spørgsmål til lille dig. " er du monster powerlifter :w00t: eller fitness fugl :angry: "

For det må da være svært at kombinere de to ting, dvs det er jo ikke pisse godt for styrken at tabe sig 10-12 kg, eller er det bare mig , og hvad har landstræneren sagt til at du køre begge ting på højt nivau.

dette indlæg er ikke for at være provo, jeg ville bare lige spørge :) :)

MVH KÅRE

NEMLI JAE

Link to comment
Share on other sites

Jeg har lige et hurtigt spørgsmål til lille dig. " er du monster powerlifter :w00t:  eller fitness fugl :angry:  "
Hej Kåre

Jeg er da begge dele :4flex:

... dog ikke fitness fugl i den danske forstand men athletic-fitness "JEG ER LEEE'" monster efter nordiske standarder ;)

For det må da være svært at kombinere de to ting, dvs det er jo ikke pisse godt for styrken at tabe sig 10-12 kg, eller er det bare mig , og hvad har landstræneren sagt til at du køre begge ting på højt nivau.

Det er intet problem at kombinere de to ting så længe de lægger i hver side ende af året - forstået.. det nytter selvfølgelig ikke at skulle stille op til DM i styrkeløft ugen før jeg skal være med i en fitness-konkurrence eller omvendt!

Umiddelbart er det slet ikke så dårlig en ide at kombinere de to ting.

Fitness træningen kan komme som en velkomment afbræk i den normale tunge og hårde styrekløfttræning, og rent styrkemæssigt er det kun de sidste par uger op til konkurrencen at jeg begynder at blive svag, men mest pga. mindskede glycogendepoter. Allerede et par dage efter min sidste fitness-konkurrence var jeg tilbage og træne for fuld styrke, så ind til nu har jeg ikke mærket noget til det!

Jeg stoppe jo heller ikke med at løfte tungt bare fordi jeg træner op til fitness - faktisk så ville jeg for alt i verden ikke begynde på det for så ryger musklerne helt sikkert! <_<

Landstræneren har slet ikke nogle indvendinger - tværtimod - han har før trænet piger til miss fitness som har kombineret det med vægtløftning på landsplan - og gjort det med succes :D

dette indlæg er ikke for at være provo, jeg ville bare lige spørge :)  :)

Kan ikke se hvor det provokerende skulle være - men til gengæld så er det altid fedt med nogle spørgsmål der går lidt mere i dybden :a-okhand:

Edited by angel
Link to comment
Share on other sites

Igår var en rigtig feee' dag....

Undertegnet, Kragen, Høppo og Bamzen var på Tysklandstur, hvilket jo ikke går stille af sig, når sådan et slæng går i selvsving :wacko:

Vi startede med at lægge vejen forbi en af grænsebutikkerne og læsse Mazda'en med 18 kasser Pepsi Max, lidt sprut til drengene plus selvfølgelig lidt guf til ganen (mit er dog allerede gemt væk til efter DM <_< )

Den fedeste oplevelse på turen var nok besøget i tøjbutikken New Yorker i Flensburg hvor Kragen faldt over den "fedeste" skovmandsskjorte uden ærmer i bedste BB-stil - JEG MÅTTE KØBE DEN :D

Så nu har powerpossét en officiel skjorte som ALLE skal fotograferes i - lille som stor :tongue:

En kanon hyggelig dag - med et par fede snapshots imellem.....

post-12-1090003136.jpg

Link to comment
Share on other sites

Og så det bedste af det hele... VORES SKJORTE....

Bamsen lavede som sædvanligt et kæmpe nummer ud af det hele og vi var ved at dratte om på gulvet af grin inde i butikken - specielt fordi Kern også lige skulle lave hans discomoves i det lækre tøj....

post-12-1090003475.jpg

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
 Share