ANGEL


angel
 Share

Recommended Posts

Jeg syntes kragen hakker noget til dig i disse dage :laugh:

Hvordan kan det dog være :blink:

Han prøver jo nok at fortælle dig, at du ikke har nogen grund til bekymring, hvilket du vitterlig ikke har. Dine øjne spiller dig bare et puds, men det er forståeligt nok, for du gør åbenbart hvad du kan for at brænde øverste etage af :laugh: Her mener jeg et kcal-underskud, samt et cardiohelvede, som kan få femøren til at snurre rundt på selv den mest garvede selvpiner :devil:

Ingen grund til panik engel :nono: . Husk på, at du allerede nu er i en lækker form, og jeg taler på ingen måde om kageform, men jeg ved også godt, at mere vil have mere :king:

Lyt du lidt til kragen, for han er ikke så tosset enda, og så hold skruen i vandet her til sidst :wink:

Jeg ved du kan :smile:

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 10.3k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Og det så da ikke helt skidt ud rent symmetrimæssigt. Det kan godt være jeg er væsket (men hvem er ikke det  :innocent: ) men synes symmetrien overordnet er som den skal være og det er det primære!!  :cooldance:

Skriver det bare lige for at huske mig selv på det, da jeg jo satte mig som mål at oppe min muskelvolumen lidt efter DM nok på bekostning af en lidt højere fedt% eller bare nogenlunde det samme ... og det koster altså væske i huden så længe det står på, så skal bare huske at kigge på symmetrien i stedet for min "vanddunk" på maven  :tongue: .... ALTSÅ.... prøver lige igen for prins Knud :blink:

min symmetri er fin --> tjek

muskelvolumen OK --> tjek

stadigvæk ingen pinlige deller --> tjek

minus appelsinhud --> tjek

håret lidt fedt men det går nok --> tjek

... det var vist det  :laugh:

ANGEL

:cheer:

<{POST_SNAPBACK}>

Nemlig ja! Det hele ser fint nok ud, men ofte har diæten det med at spille én et puds eller flere. Hvis ikke man er opmærksom på det, så kan man falde i et stort hul af "jeg er ærwelig :violin: " og også selvom man "objektivt" godt kan se at det ikke er tilfældet :wink::wub: Lidt væske kommer der engang imellem og så ser man langt ringere ud end ellers. Forskellen kan være meget udtalt, men så længe man ved at det kun er væske, så kan det være det samme :tongue: Det skal nok ryge igen :wink::heartpump:

<{POST_SNAPBACK}>

Som sagt... problemet er nok at jeg går og sammenligner mig med Mr. 0 i fedt% :blink:

Jeg er jo total FEE' ved siden af dig :dry:

Har besluttet at næste gang jeg skal på diæt vil jeg bruge Klaus noget mere til objektive vurderinger :bigsmile: Så kan han fortælle mig om jeg er helt gal på den, for det dutter sgu ikke at vurdere sig selv hver eneste dag for du ser ikke forandringerne (gode som skidte!!!)

Density> :innocent: :4thumbup:

(Snart hedder det jule-kage-form :tongue: )

Link to comment
Share on other sites

Har besluttet at næste gang jeg skal på diæt vil jeg bruge Klaus noget mere til objektive vurderinger  :bigsmile:  Så kan han fortælle mig om jeg er helt gal på den, for det dutter sgu ikke at vurdere sig selv hver eneste dag for du ser ikke forandringerne (gode som skidte!!!)

Density:innocent:  :4thumbup:

(Snart hedder det jule-kage-form  :tongue: )

<{POST_SNAPBACK}>

Jeg ville nok kunne se det lidt bedre, hvis holdt op med at gemme dig hele tiden, fordi du synes du er fee' eller noget andet :wink: Vi kunne også bare bruge billeder, hvis du kan overvinde din kameraskyhed :innocent: Der er jo ikke ligefrem nogen grund til at være bange for kameraet...det ka' jo li dig :wub::wink:

Density> Hehe, du har jo nok ret i at jeg hakker lidt mere end ellers, men når man selv ville tage imod ekstra mad med kyshånd, så er det lidt kreperligt at se på Englen, som burde enten spise mere eller lave mindre cardio, vægre sig for det pga væske og en indbildt ærwelighed :crybaby:

Edited by Crawdaddy
Link to comment
Share on other sites

Muligvis et dumt spørgsmål... men skrev du ikke på et tidspunkt noget om, at du var begyndt på kreatin igen? :unsure: Kan det ikke bare være derfor, du er væsket? :smile:(Men det var måske også det, du mente, med det du lige skrev?!  :unsure:)

<{POST_SNAPBACK}>

Jeg er på creatin men det giver absolut ikke væske i huden :blink:

men kan mærke det positivt i musklerne :4thumbup:

Vil tro at dem som får væske i huden når de benytter creatin er fordi de ikke tåler det :dry:

<{POST_SNAPBACK}>

Ah - doh! :4slap: Så er jeg med igen. :rolleyes:

Som sagt... problemet er nok at jeg går og sammenligner mig med Mr. 0 i fedt%  :blink:

Jeg er jo total FEE' ved siden af dig  :dry:

<{POST_SNAPBACK}>

For pokker, Norah! Du er jo totalt lækker - og du har lige vundet DM i BF!! :kickass: Det kan godt være, du er en anelse væsket, men fed - heck no! :4whip:

(Og jeg ved godt, du altid siger til mig, at jeg skal lade være med at sammenligne mig med andre på den her måde - men hvis du er fed, hvad er jeg så?! :blink:)

Density> Hehe, du har jo nok ret i at jeg hakker lidt mere end ellers, men når man selv ville tage imod ekstra mad med kyshånd, så er det lidt kreperligt at se på Englen, som burde enten spise mere eller lave mindre cardio, vægre sig for det pga væske og en indbildt ærwelighed :crybaby:

<{POST_SNAPBACK}>

Craw>> Faldt lige over denne, og kom til at tænke på dig. :tongue:

Link to comment
Share on other sites

Som sagt... problemet er nok at jeg går og sammenligner mig med Mr. 0 i fedt%  :blink:

Jeg er jo total FEE' ved siden af dig  :dry:

<{POST_SNAPBACK}>

For pokker, Norah! Du er jo totalt lækker - og du har lige vundet DM i BF!! :kickass: Det kan godt være, du er en anelse væsket, men fed - heck no! :4whip:

(Og jeg ved godt, du altid siger til mig, at jeg skal lade være med at sammenligne mig med andre på den her måde - men hvis du er fed, hvad er jeg så?! :blink:)

Du er ekstra FEEE' :tongue:

Naaaa.... det er netop derfor jeg har besluttet at benytte mig mere af en overordnet "kontrollant" næste gang så jeg ikke kun skal høre på mig selv, for som de fleste kvinder er jeg ALDRIG tilfreds :mad:

Density> Hehe, du har jo nok ret i at jeg hakker lidt mere end ellers, men når man selv ville tage imod ekstra mad med kyshånd, så er det lidt kreperligt at se på Englen, som burde enten spise mere eller lave mindre cardio, vægre sig for det pga væske og en indbildt ærwelighed :crybaby:

<{POST_SNAPBACK}>

Craw>> Faldt lige over denne, og kom til at tænke på dig. :tongue:

HEHE ... den var sgu ellers FED Hoos :4thumbup:

Link to comment
Share on other sites

Har besluttet at næste gang jeg skal på diæt vil jeg bruge Klaus noget mere til objektive vurderinger  :bigsmile:  Så kan han fortælle mig om jeg er helt gal på den, for det dutter sgu ikke at vurdere sig selv hver eneste dag for du ser ikke forandringerne (gode som skidte!!!)

Density:innocent:  :4thumbup:

(Snart hedder det jule-kage-form  :tongue: )

<{POST_SNAPBACK}>

Jeg ville nok kunne se det lidt bedre, hvis holdt op med at gemme dig hele tiden, fordi du synes du er fee' eller noget andet :wink:

<{POST_SNAPBACK}>

Gemme mig siger du... Bare fordi man ikke har lyst til at udfolde sig foran et kamera :blink:

Vi kunne også bare bruge billeder, hvis du kan overvinde din kameraskyhed :innocent:
Mig og kamera..... HUUUUU - ind i mellem går det men generelt NEJ TAK :annoyed:

Er lidt spændt på fotooptagelserne i Århus efter Decembercuppen. Dog føler jeg mere at det er et job end det er noget med et kamera :blink: så det er jeg slet ikke nervøs for :4thumbup:

Der er jo ikke ligefrem nogen grund til at være bange for kameraet...det ka' jo li dig :wub::wink:

Alle kameraer er sgu ikke lige glade for mig :tease:

Density> Hehe, du har jo nok ret i at jeg hakker lidt mere end ellers, men når man selv ville tage imod ekstra mad med kyshånd, så er det lidt kreperligt at se på Englen, som burde enten spise mere eller lave mindre cardio, vægre sig for det pga væske og en indbildt ærwelighed :crybaby:

ELSKER en tom fornemmelse i min mave... tidligere miljøskade :innocent:

Link to comment
Share on other sites

Hvis du kan lide A perfect Circle vil du måske også elske Tool - Maynard er forsanger i begge bands, tool laver måske en anelse mere "underligt" musik - men det er også meget meget bedre. ;)

<{POST_SNAPBACK}>

Hey Junkie...

FE' FE' musik ... tror sgu også at det er noget Kragen ville kunne lide :4thumbup:

Link to comment
Share on other sites

:bunny:Dagens træning tirsdag d. 16. november

MORGENCARDIO kl. 6:10

POWERWALK

¤ 58 minutter

POSERING

¤ 8 minutter

EFTERMIDDAGSTRÆNING kl. 13:00

RYG - BICEPS - LÆG - MAVE

ECLIPSE

¤ 15 minutter

CHINS

1set x 17 :4sport: @ BW

... YEAAH BUDY!!! :cooldance::cooldance:

...og så rullede stangen endda i mine hænder så jeg slet ikke havde ordenligt greb :4whistling:

One arm DB row blev superset'et med læg pres

ONE ARM DB ROW

1set x 12reps @ 30kg

1set x 10reps @ 35kg

1set x 9reps @ 40kg

1set x 8reps @ 42kg

1set x 7reps @ 44kg

1set x 6reps @ 46kg

1set x 5reps @ 48kg

DIPS - swedish

1set x 33reps @ BW

:blink::blink::blink:

... endnu en swedish-PR :devil: Hvornår stopper det??! :innocent:

SIDDENDE LÆGPRES

1set x 15reps @ 40kg

1set x 15reps @ 50kg

1set x 15reps @ 60kg

1set x 15reps @ 70kg

1set x 12reps @ 80kg

1set x 12reps @ 80kg

1set x 12reps @ 80kg

1set x 15reps @ 80kg

BAGSKULDER - maskine

1set x 15reps @ 30kg

1set x 10reps @ 35kg

1set x 10reps @ 35kg

1set x 10reps @ 35kg

LAT PULLDOWN TO FRONT

smalt V-greb

1set x 15reps @ klods 10

1set x 15reps @ klods 12

1set x 12reps @ klods 14

1set x 9reps @ klods 16

1set x 5reps @ klods 18

LOW PULLEY ROW

smalt V-greb

1set x 15reps @ klods 10

1set x 12reps @ klods 12

1set x 12reps @ klods 14

Biceps DB curl blev superset'et med lidt mave

BICEPS DB CURL

1set x 15reps @ 11kg

1set x 12reps @ 13kg

1set x 10reps @ 15kg

1set x 6reps @ 17kg

1set x 8reps @ 15kg

1set x 11reps @ 13kg

MAVE - LIGE

1set x 15reps @ 100lb

1set x 15reps @ 110lb

1set x 11reps @ 120lb

1set x 10reps @ 130lb

1set x 20reps @ 110lb

padded crunch

1set x 30reps @ BW

PREACHER CURL - maskine

3set x 12reps @ 20kg

BENT OVER BB CURL

1set x 20reps @ lille stang

... afstresser set :smile:

HYPEREXTENSION

1set x 15reps @ BW

... super, super slowmotion for ekstar baldesqeeeezzze i toppen :tongue:

STEP

¤ 20 minutter

Virkelig god træning om end lidt langsom... jeg var i slowmotion tempo i dag på trods af minus kæbe og træningen tog næsten 45 minutter længere end beregnet :raisebrow:

En lille smule kæbe blev det dog til da jeg fik snakket lidt med en ung gut Christian som er interesseret i BF til DM næste år og har absolut ingen problemer hvad det angår... SUPER FORM :4thumbup:

Vi begynder efterhånden at få samlet en hel OBBC-trup til DM :4jumpy:

ANGEL

:cheer:

Edited by angel
Link to comment
Share on other sites

Naaaa.... det er netop derfor jeg har besluttet at benytte mig mere af en overordnet "kontrollant" næste gang så jeg ikke kun skal høre på mig selv, for som de fleste kvinder er jeg ALDRIG tilfreds  :mad:
Jeg kan kun sige, at min übercoach har virket fantastisk som den overordnede kontrollant :4thumbup: - uden hende havde jeg aldrig haft troen på det, så jeg ku' stille op til BF. :w00t:

Og så skal vi vist snart have lavet en klub der hedder: "Vi spiller MAX" eller noget i den retning...kan være det hjælper på komplekserne... :dry:

Vi begynder efterhånden at få samlet en hel OBBC-trup til DM :4jumpy:
Jaa, det bliver sjaw!! Husk nu på vores aftale med t-shirts, bæltetasker...und alles! :cooldance:
Link to comment
Share on other sites

QUOTE(junkie @ 15. Nov 2004, 19:32)

Hvis du kan lide A perfect Circle vil du måske også elske Tool - Maynard er forsanger i begge bands, tool laver måske en anelse mere "underligt" musik - men det er også meget meget bedre. ;)

Hey Junkie...

FE' FE' musik ... tror sgu også at det er noget Kragen ville kunne lide 

A Perfect Circle er fedt at stene til, specielt "When the Levee breaks", men jeg vil mene at man slet ikke kan sammeligne det Maynard laver med Tool og så A Perfect Circle. Tool er en del hårdere og vildt, men stadig fantastisk rock.

Link to comment
Share on other sites

:bunny:Dagens træning onsdag d. 17. november

MORGENCARDIO kl. 6:30

POWERWALK

¤ 56 minutter

POSERING

¤ 10 minutter

EFTERMIDAGSTRÆNING kl. 13:30

BRYST - SKULDER - TRICEPS - LÆG - MAVE

STEP

¤ 15 minutter

BÆNKPRES

2set x 20reps @ 20kg

1set x 8reps @ 35kg

1set x 6reps @ 42.5kg

1set x 5reps @ 50kg

1set x 4reps @ 55kg

2set x 3reps @ 60kg

SKULDERPRES DB

1set x 10reps @ 15kg

1set x 10reps @ 17.5kg

1set x 8reps @ 19kg

1set x 6reps @ 20kg

1set x 7reps @ 19kg

1set x 9reps @ 17.5kg

Laterals superset'et med donkey raise

LATERALS DB - Kragestil :wub:

1set x 15reps @ 6kg

1set x 12reps @ 8kg

1set x 11reps @ 9kg

1set x 10reps @ 10kg

1set x 10reps @ 10kg

DONKEY RAISE

3set x 30reps @ 100kg

... DAMN de brændte i dag :blink:

FLYES - maskine

1set x 30reps @ 27.5kg

1set x 12reps @ 32.5kg

... så døde patten fuldstændig :sly:

MAVE - SKRÅ

maskine

3set x 10reps @ 110lb

ROTATORCUFF

internal

1set x 20reps @ 8lb

external

1set x 20reps @ 8lb

Triceps pushdown superset'et med upright row ... ARGHHHHH :4whip:

TRICEPS PUSHDOWN

1set x 33reps @ 55kg

1set x 33reps @ 50kg

1set x 35reps @ 45kg

UPRIGHT ROW

3set x 20reps @ 20kg

CII

¤ 1 minut ~ 310 meter

... og så stoppede jeg endda 5 sekunder før tid... gad ikke mere :tongue:

AFTENCARDIO kl. 19:00

POWERWALK

¤ 40 minutter

... Fik lov at følge en udsultet og mager Krage til toget --> er ikke meget for at han er så hård ved sig selv :unhappy: (det er nok jeg er det :wink: ) men det skal nok blive godt næste lørdag når han står på scenen og det har været al slidet værd :4thumbup:

Det skal nok blive en kanon tur... min malermester/opvarmer Klaus skal med igen og så har vi været så heldig at Density også har sagt JA :w00t: så nu bliver det ren lejerskole med os 4 på et hotelværelse i det svenske :cooldance: bliver nok snakket mere end sovet den nat :innocent:

Lige nu ligger min vægt omkring det samme sted som før DM så planen holder. Jeg har fået skruet lidt op for kalorierne :4mewantfood: (som Kragen anbefalede) de sidste par dage så er fyldt lidt ud igen :4thumbup:

Godt nok er jeg blevet mere væsket meeeen det ryger jo nok ud onsdag når cola'en kommer på bordet om ikke andet så bliver der forhåbenligt rigeligt energi at fyre af på chins, dips og CII :4thumbup:

ANGEL

:cheer:

Edited by angel
Link to comment
Share on other sites

Det er altså en fornøjelse at følge jeres log's (din og kragens) :wink: I er jo simpelthen så dedikerede, og resultaterne udebliver jo ikke ligefrem :king:

Men jeg glæder mig til at høre lidt sidste-diæt/cola beretning igen - når vi når den sidste uge inden K-dag i december cup'en :bigsmile:

... og så skulle jeg da være et skarn hvis ikke jeg håbede på at der skulle dukke lidt lækre billeder op igen :innocent: haha :laugh:

Og så lige et spørgsmål:

Du/I har også skrevet at I på k-dagen skulle backstage og "ligge med benene oppe" og nu har kuldskær lige postet et billede i princess' log hvor du ligger med benene oppe. Har det nogen funktion? eller er det bare mig der nærlæser unødigt?

Edited by Jakkedrengen
Link to comment
Share on other sites

Det er altså en fornøjelse at følge jeres log's (din og kragens)  :wink:  I er jo simpelthen så dedikerede, og resultaterne udebliver jo ikke ligefrem  :king:

<{POST_SNAPBACK}>

Fedt du nyder det :4thumbup:

Men jeg glæder mig til at høre lidt sidste-diæt/cola beretning igen - når vi når den sidste uge inden K-dag i december cup'en :bigsmile:
Kan godt forestille mig hvad Kragens bliver.... "HUUU - det er bare så fedt at ligge med benene i vejret og ikke lave noget" :innocent:

Min bliver et eller andet hen ad... "Jeg havde planlagt en stille dag med video men endte med at ommøbelere lejligheden" :tongue:

Uanset hvad så bliver det godt at komme på den anden side af d. 27. november for det er i allerhøjeste grad tiltrængt med lidt ferietid :w00t:

... og så skulle jeg da være et skarn hvis ikke jeg håbede på at der skulle dukke lidt lækre billeder op igen  :innocent:  haha :laugh:

Har allerede planlagt lidt nissebilleder fra Hotelværelset :santa2: og mon ikke der kommer lidt billeder ud af vores 3-dags fotooptagelse :cooldance:

Edited by angel
Link to comment
Share on other sites

glemte lige mit spørgsmål og du nåede at svare, så jeg copy/paster lige:

Du/I har også skrevet at I på k-dagen skulle backstage og "ligge med benene oppe" og nu har kuldskær lige postet et billede i princess' log hvor du ligger med benene oppe. Har det nogen funktion? eller er det bare mig der nærlæser unødigt?

Link to comment
Share on other sites

glemte lige mit spørgsmål og du nåede at svare, så jeg copy/paster lige:

Du/I har også skrevet at I på k-dagen skulle backstage og "ligge med benene oppe" og nu har kuldskær lige postet et billede i princess' log hvor du ligger med benene oppe. Har det nogen funktion? eller er det bare mig der nærlæser unødigt?

<{POST_SNAPBACK}>

Du som arbejder i butik må da kende til hvordan ens ben kan væske efter en hel dag på fødderne??

Netop det er funktionen med benene til vejrs --> simpelthen at undgå væske i benene så man ikke kan se muskelseperationerne. Det er nok mest aktuelt for Kragen, da hen har stor tedens til væske i benene... jeg har det underligt nok i maven ... så måske jeg burde stå op i stedet :blink::laugh:

Link to comment
Share on other sites

glemte lige mit spørgsmål og du nåede at svare, så jeg copy/paster lige:

Du/I har også skrevet at I på k-dagen skulle backstage og "ligge med benene oppe" og nu har kuldskær lige postet et billede i princess' log hvor du ligger med benene oppe. Har det nogen funktion? eller er det bare mig der nærlæser unødigt?

<{POST_SNAPBACK}>

Du som arbejder i butik må da kende til hvordan ens ben kan væske efter en hel dag på fødderne??

Netop det er funktionen med benene til vejrs --> simpelthen at undgå væske i benene så man ikke kan se muskelseperationerne. Det er nok mest aktuelt for Kragen, da hen har stor tedens til væske i benene... jeg har det underligt nok i maven ... så måske jeg burde stå op i stedet :blink::laugh:

<{POST_SNAPBACK}>

Jeg har egentlig ikke tænkt over det sådan før, men nu har jeg jo heller ikke stået overfor et absolut krav om muskelseperation i samme grad som I gør til konkurrencer.

Btw, så er jeg studerende nu og arbejdsløs :innocent: haha

Men tilbage til dit svar. Det giver jo fint mening :4smartass: Men at du har tendens til væske i maven er jo straks mere besværligt at modarbejde :sneaky2:

Men forløbigt tak for det, jeg vender tilbage når der igen er noget jeg kan lære :laugh:

Edited by Jakkedrengen
Link to comment
Share on other sites

Det er vel ikke nok med at bare have benene i vejret eller er det? Benytter i jer ikke af venepumpe øvelser?

<{POST_SNAPBACK}>

Nope... ikke mellem sceneturene.. det trækker simeplthen for mange kræfter! Så heller lade tyngdekraften gøre arbejdet :4thumbup:

Link to comment
Share on other sites

Det skal nok blive en kanon tur... min malermester/opvarmer Klaus skal med igen og så har vi været så heldig at Density også har sagt JA  så nu bliver det ren lejerskole med os 4 på et hotelværelse i det svenske  bliver nok snakket mere end sovet den nat

Ja, det bliver alt for fedt :4thumbup: Der skal rigtig pruttes og guffes :laugh: undskyld, I må jo ikke guffe, så jeg skal nok spise noget ekstra chokolade for jer :innocent:

Glæder mig meget til at se hvordan de holder stævne i det svenske land :wink:

Link to comment
Share on other sites

Det skal nok blive en kanon tur... min malermester/opvarmer Klaus skal med igen og så har vi været så heldig at Density også har sagt JA  så nu bliver det ren lejerskole med os 4 på et hotelværelse i det svenske  bliver nok snakket mere end sovet den nat

Ja, det bliver alt for fedt :4thumbup: Der skal rigtig pruttes og guffes :laugh: undskyld, I må jo ikke guffe, så jeg skal nok spise noget ekstra chokolade for jer :innocent:

Glæder mig meget til at se hvordan de holder stævne i det svenske land :wink:

<{POST_SNAPBACK}>

Jeg har allerede pakket lidt sukker-guf til dig og Klaus... I skal jo ikke gå for lud og koldt vand :w00t:

Link to comment
Share on other sites

:bunny:Dagens træning torsdag d. 18. november

MORGENCARDIO kl. 8:00

POWERWALK + 7.5kg

¤ 50 minutter

EFTERMIDDAGSTRÆNING kl. 17:00

BEN - BICEPS

LEG PRES - slæde, 45 grader

1set x 20reps @ 150kg

1set x 20reps @ 175kg

1set x 20reps @ 200kg

1set x 20reps @ 225kg

1set x 20reps @ 250kg

1set x 20reps @ 275kg

1set x 15reps @ 300kg

1set x 15reps @ 300kg

1set x 13reps @ 300kg

... kørte ufatteligt godt i dag og føltes meeeeget let :cooldance: måske skyldes det lidt mindre powerwalk :innocent:

CHINS

1set x 12reps @ BW

1set x 12reps @ BW

... ikke i nærheden af failure

LIGGENDE LEGCURL

1set x 20reps @ 50kg

1set x 12reps @ 70kg

1set x 12reps @ 70kg

1set x 12reps @ 70kg

LIGGENDE LEGCURL

1set x 20reps @ 70lb

1set x 20reps @ 80lb

1set x 15reps @ 90lb

LEG EXTENSION

1set x 20reps @ 70lb

1set x 20reps @ 80lb

1set x 20reps @ 90lb

DIPS - swedish

1set x 20reps @ BW

... bare lige for at holde gang i triceps :innocent:

BICEPS DB CURL

alternate curl

1set x 30reps @ 10kg

1set x 20reps @ 11kg

1set x 20reps @ 12kg

hammercurl blandet med front curl

1set x 20reps @ 12kg

En god træning med overskud :4thumbup: nok fordi det kun var én muskelgruppe der havde fokus eller også bare det faktum at Bamz'en var i huset og det er et stykke tid siden jeg har haft fornøjelsen af hans bootydans :wootdance:

Havde på forhånd besluttet at der skulle være minus cardio i relation til bentræningen så det gav også lidt ekstra plads til noget :blahblah:

ANGEL

:cheer:

Edited by angel
Link to comment
Share on other sites

:bunny:Dagens træning fredag d. 19. november

FORMIDDAGSCARDIO kl. 10:00

POWERWALK

¤ 70 minutter

HOLD DA OP!!! :blink:

Sov til jeg vågnede af mig selv for en gangs skyld --> det var sgu dejligt :cooldance:

EFTERMIDDAGSTRÆNING kl. 17:00

POWERWALK

¤ 70 minutter

~gennemsnitsstigning 7.5% --> nåede at kravle 700 meter til vejrs :innocent:

CHINS

1set x 15reps @ BW

... føltes overkommeligt på trods af 2 kg ekstra balast i dag på grund af det månedlige + ekstra carbs igår :blush:

DIPS - swedish

1set x 28reps @ BW

... nåede ikke de 30 reps i dag men var også lidt kold pga. for meget :blahblah:

MAVE - LIGE

hyperextensionbænk

4set x 25reps @ BW

LAT PULLDOWN - træk til bryst

skulderbredt greb

1set x 25reps @ klods 10

1set x 20reps @ klods 10

Fik kørt lidt kæbe med MASS og Grinder + et par andre hoveder der havde forvildet sig ned i OBBC på en fredag aften :smile:

Kragen nåede jeg ikke at se så meget til men det gør jeg i aften :wub: og så er han CARBLOADED så han vil oven i købet være frisk :blush::innocent::cooldance:

ANGEL

:cheer:

Link to comment
Share on other sites

:bunny:Dagens træning lørdag d. 20. november

MORGENCARDIO kl. 6:30

POWERWALK

¤ 55 minutter

MIDAGSTRÆNING kl. 11:00

BRYST - BICEPS - TRICEPS - LÆG

POWERWALK

¤ 25 minutter

CHINS

1set x 12reps @ BW

BÆNKPRES

2set x 20reps @ 20kg

1set x 8reps @ 35kg

1set x 6reps @ 42.5kg

1set x 5reps @ 50kg

1set x 4reps @ 55kg

1set x 3reps @ 60kg

DIPS - swedish

1set x 27reps @ BW

SKRÅ MAVE

hyperextensionbænk

2set x 15reps @ BW

SKRÅ DB PRES

1set x 10reps @ 19kg

1set x 10reps @ 21kg

1set x 10reps @ 23kg

1set x 12reps @ 21kg

1set x 18reps @ 19kg

LÆGPRES

slæde, 45grader

1set x 20reps @ 150kg

1set x 24reps @ 150kg

1set x 24reps @ 150kg

1set x 27reps @ 150kg

FLYES - KABEL

1set x 35reps @ 20kg

Biceps curl superset'et med DB laterals

BICEPS DB CURL + LATERALS DB

1set x 15reps @ 12kg + 12reps @ 5kg

1set x 12reps @ 13kg + 12reps @ 5kg

1set x 10reps @ 15kg + 12reps @ 5kg

1set x 7reps @ 17kg + 12reps @ 5kg

Forskellige curls superset'et med DB laterals i kragestil

BICEPS DB CURL + LATERALS DB

frontcurl

1set x 15reps @ 12kg + 12reps @ 5kg

hammercurl

1set x 15reps @ 13kg + 12reps @ 5kg

front hammercurl

1set x 15reps @ 15kg + 12reps @ 5kg

Pullover med DB blev superset'et med bagskulder i maskine

PULLOVER + BAGSKULDER

1set x 15reps @ 25kg + 15reps @ 30kg

1set x 14reps @ 25kg + 14reps @ 30kg

1set x 12reps @ 25kg + 15reps @ 30kg

Stivarmet pulldown blev superset'et med bent over rows med BB

STIVARMET PULLDOWN + BENT OVER ROWS BB

1set x 20reps @ 40kg + 20reps @ lille stang + 20kg

1set x 20reps @ 50kg + 20reps @ lille stang + 20kg

1set x 17reps @ 55kg + 20reps @ lille stang + 20kg

ANGEL

:cheer:

Link to comment
Share on other sites

:bunny:Dagens træning søndag d. 21. november

FORMIDDAGSCARDIO kl. 9:00

POWERWALK

¤ 85 minutter

Efter arbejde igår besluttede jeg mig for at sove længe IGEN!!!

Det tager jo helt overhånd men er også bare "lidt" stresset i disse dage pga. det er den tid på måneden, arbejde, konkurrence, læsning og :blahblah: så trænger bare til at slappe af!

Det ses også at jeg stresser min vægt svinger op og ned som en yo-yo (gid fanden havde de skide østrogen og cortisolreceptorer :innocent: )

--> det er sgu lidt irriterende at jeg er så følsom overfor specielt cortisol men er dog ikke helt alene om det da det er en familiesvaghed som jeg har arvet fra min mor som også er kanon god til at aktivere sin stress-cortisol-væskeretention-op i vægt - akse :tongue::blink:

Men det er nu hvad det er for mit humør er i top :cooldance: og er faktisk fuldstændig ligeglad med om jeg ikke er ligeså slank og evt. væsket til den konkurrence for skal bare have det sjaaaaaw og så nyde en Krage i topform :4thumbup:

p.s. et bonus ved væsker er at min butt faktisk også respondere fantastisk på det alle de rigtige steder :blush::w00t::cooldance:

Edited by angel
Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
 Share