ANGEL


angel
 Share

Recommended Posts

Så begynder tiden at nærme sig til Decembercuppen :cooldance:

decembercupen_2004s.jpg

Som "sædvanligt" er jeg eneste danske pige som deltager.. underligt nok :blink: men det skal jeg nok få lavet om på til næste år :4whistling:

Vi er tilmeldt 11 piger i min klasse men nogle gange når der at komme flere til ... så nu må vi se :raisebrow:

Og uden tvivl så bliver der hård kamp :4flex: Vinderen fra sidste år er med igen samt et par andre "grove" svenske piger så intet er at tage forgivet :gal:

Det "sjove" ved den her konkurrence er at jeg stiller i off-season form :blink::blink::blink:

Skal lige vende mig til tanken, men det er jo et faktum at hvor jeg rent kropsmæssigt er nu, ja så bliver det min fremtidige form uden for konkurrence :devil:

Bliver nok sjovt om et par år og kigge tilbage på billederne fra søndag d. 27. november 2004 og tænke...

"hold da kæft hvor var jeg feee' og væsket til den konkurrence!!" :innocent:

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 10.3k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

BAmz'far & Density>

HEHE... hvor er I søde drenge :blush::blush:

... meeeen nu er det desværre sådan at til konkurrence er det lige meget om man er en "pæn" pige specielt i Sverige --> der skal man være stor, hård og hakket men om ikke andet så kan jeg være en "blød pind" (i forhold til de svenske piger) med glimt i øjet :slut:

Athletic Fitness +165cm

Maria Zeniou Team Dahlblads Nutrition AB Stenkullen

Charlotta Fredriksson Coach Online Karlstad

Maria Andersson City Gymmet Linköping

Kerstin Nilsson Coach Online Karlstad

Anna Ekström Enköpings Styrkelyftarförening Gym Uno

Lottaa Hjalmarsson Sveriges Sport och Prestation Jönköping

Marie Vuorisalo Team Nutrition Outlet Västerås

Mirjana Ivanic Delta Gym Stockholm

Pernilla Eriksson Workoutcenter Gävle

Norah Josephsen Danmark

Anna Bergli Get Fit Karlstad

Lise Bergman Fitness Club Sundbyberg Klass?

Deltagerne fra min klasse.. vi er nu på 12 stk :cooldance:

Link to comment
Share on other sites

Held og lykke med konkurrencen!  :cooldance:

Ved du hvordan de svenske piger "træner"?  :innocent:

Rommel

<{POST_SNAPBACK}>

Hej Rommel :smile:

Sjovt nok har mange af pigerne en styrkeløftaaaa-orienteret baggrund hvilket har givet dem en ret så massiv "frame"

Det er langt mere almindeligt med kraftsport i Sverige i forhold til Danmark så nogle af dem er ligefrem falsket op med at løfte tungt ... snyyyyyd :dry:

Held og lykke ønskes du også helt fra Esbjerg  :cheer:

Hvis du er i lige så god form som til DM, så får vores nordiske naboer da noget at leve op til!

Pøj pøj

Adelaide  :4thumbup:

<{POST_SNAPBACK}>

HEj Adelaide

Lang tid siden du har gæstet MOL :wink: men du havde vist også en ny hest at se til :4thumbup: håber at alt går som det skal med den? :smile:

Jeg håber da også at det går godt :cooldance: : meeeeen ligesom til DM er jeg bare til fis og ballade.... måske jeg skulle begynde at tage det seriøst på et tidspunkt og give mig de 100% :blush::innocent:

Link to comment
Share on other sites

Ville helt klart foretrække englen på den flyer dér....... er 99.9% overbevist om at du ville tiltrække flere publikummer..... både drenge og piger  :wink: 

Eller er jeg helt galt på den?......  :tongue:

<{POST_SNAPBACK}>

Kan stadigvæk ikke komme mig helt over det billede :blush:

Held & lykke, Angelito.

Niske

Link to comment
Share on other sites

:bunny:Dagens træning mandag d. 22. november

MORGENCARDIO kl. 7:15

POWERWALK

¤ 50 minutter

Så er det altså blevet vinter! Ikke fordi det var så koldt :smile: men der var is på vejene flere steder og det blev til en gang trippen i stedet for powerwalk på nogle få af strækningerne. Kan nu meget godt lide årstiden og den friske luft men det er sgu lidt irriterende når man pludselig er ved at vælte om fordi flisen er glat og man ikke kan se det :dry:

EFTERMIDDAGSTRÆNING kl. 17:00

BEN + blandet godt :innocent:

POWERWALK

¤ 15 minutter

MAVE - LIGE

1set x 30reps @ BW

LEG PRES - slæde, 45 grader

2set x 12reps @ 150kg

1set x 12reps @ 200kg

1set x 12reps @ 220kg

1set x 12reps @ 240kg

1set x 12reps @ 260kg

1set x 12reps @ 280kg

CHINS

1set x 15reps @ BW

... lidt tung i røven men vel egenligt OK og i godkendt stil

DIPS - swedish

1set x 28reps @ BW

... var ikke helt tilfreds for følte mig svag på grund af lidt slat-forstyrrelse i systemet :dry:

UPRIGHT ROW

3set x 20reps @ 20kg

1set x 20reps @ 20kg

SPLIT SQUAT DB

3set x 10reps @ 2 x 17kg

... kørte overraskende godt og smertefrit :innocent:

LEG PRES - slæde, 45 grader

1set x 20reps @ 200kg

1set x 20reps @ 200kg

1set x 20reps @ 200kg

1set x 40reps @ 200kg

... jeg er sgu ved at være HØJ_REP-KÆLLING :slut: ved ikke hvad der gik galt på sidste set :blink: valgte at stoppe det sindssyge høj-rep trip ved 40 da min fornuft sagde mig det måske ikke liiiiige var så smart i denne uge :innocent: men tror faktisk der er til en 100 rep én af de kommende uger :firebounce:

INDERLÅR

1set x 20reps @ 110lb

1set x 20reps @ 130lb

1set x 20reps @ 130lb

LEG EXTENSION

3set x 20reps @ 70lb

LIGGENDE LEGCURL

3set x 20reps @ 70lb

DONKEY RAISE

3set x 20reps @ 80kg

LAT PULLDOWN

3set x 20reps @ klods 10

Superset mellem triceps pushdown og stivarmet latpulldown

TRICEPS PUSHDOWN + STIVARMET LAT. PULLDOWN

1set x 50reps @ 45kg + 20reps @ 35kg

1set x 30reps @ 55kg + 20reps @ 40kg

... så gik det sgu galt med en "lille" højrep igen på første set :blush:

BICEPS DB CURL

alternate curl

1set x 25reps @ 12.5kg

hammercurl

1set x 20reps @ 10kg

front hammercurl

1set x 20reps @ 10kg

På trods af et pisse irriterende misbrug af mine timer op til træning på de mest hjernedøde ting :mad: som at finde min cykel på Banegården, stå i kø ved kassen, stå i kø ved flaskeautomaten som havde slugt mine falsker uden bón, stå ved kø i kassen igen, lede efter saltfrie riskiks i de første 7 butikker som ALLE selvfølgelig havde udsolgt og :blahblah: JA... så var træning faktisk kanon god :cooldance:

Dog begyndte jeg allerede i går med et øget væskeindtag i håb om at det kan afhjælpe de værste menstruationsforstyrrelser i min underhud :blink: men det resulterer selvfølgelig også i at jeg allerede nu vasker nogle af blodets salte ud hvilket er mindre smart :raisebrow: og det kunne mærkes under den første ½ times træning! Jeg var langt mere muskelsvag end ellers men det var som om det ændrede sig efter et lilles stykke tid tilbage til normalen så træningen derfra var skøn :4thumbup:

ANGEL

:cheer:

Link to comment
Share on other sites

Ville helt klart foretrække englen på den flyer dér....... er 99.9% overbevist om at du ville tiltrække flere publikummer..... både drenge og piger  :wink: 

Eller er jeg helt galt på den?......  :tongue:

<{POST_SNAPBACK}>

Kan stadigvæk ikke komme mig helt over det billede :blush:

Held & lykke, Angelito.

Niske

<{POST_SNAPBACK}>

:blush::blush:

Hvis du opfører dig ordenligt kan det være du snart får et nyt :tongue::wink:

Og lidt held og lykke kan en TØZ vel altid bruge :cooldance:

Edited by angel
Link to comment
Share on other sites

Ville helt klart foretrække englen på den flyer dér....... er 99.9% overbevist om at du ville tiltrække flere publikummer..... både drenge og piger  :wink: 

Eller er jeg helt galt på den?......  :tongue:

<{POST_SNAPBACK}>

Kan stadigvæk ikke komme mig helt over det billede :blush:

Held & lykke, Angelito.

Niske

<{POST_SNAPBACK}>

:blush::blush:

Hvis du opfører dig ordenligt kan det være du snart får et nyt :tongue::wink:

Og lidt held og lykke kan en TØZ vel altid bruge :cooldance:

<{POST_SNAPBACK}>

Er det et løfte? :w00t::blush:

Desuden, så tror jeg mere på leee numzapower end vikingpower.... :devil:

Niske

Link to comment
Share on other sites

Jov tak, det går rigtig godt med hesten. Har dog utroligt ondt i inderlårene når jeg har redet, så det går lidt ud over bentræningen, men mon ikke det bare er et spørgsmål om tid...

Er hun ikke smuk?

post-6579-1101152365_thumb.jpg

<{POST_SNAPBACK}>

WOOOOW ... heldige TØZ (både dig og hesten :wink: )

Er det en DV eller ??

Hvad er hendes stang og hvor gammel er hun?

(hmmmm... kunne blive ved!!)

IHHHH... ikke noget som en blød hestemule :wub:

Link to comment
Share on other sites

Jov tak, det går rigtig godt med hesten. Har dog utroligt ondt i inderlårene når jeg har redet, så det går lidt ud over bentræningen, men mon ikke det bare er et spørgsmål om tid...

Er hun ikke smuk?

post-6579-1101152365_thumb.jpg

<{POST_SNAPBACK}>

WOOOOW ... heldige TØZ (både dig og hesten :wink: )

Er det en DV eller ??

Hvad er hendes stang og hvor gammel er hun?

(hmmmm... kunne blive ved!!)

IHHHH... ikke noget som en blød hestemule :wub:

Hun er RDH, 170 i stg, 3 år øøøøh blev forøvrigt også ærespræmieføl!!!!

Nu har jeg også fået at vide hjemmefra, at jeg har at gøre mig gældende indenfor ridesporten med sådan en hest!!! Så er det jo bare i gang og lægge en strategi for hvordan jeg gør det!

<{POST_SNAPBACK}>

Link to comment
Share on other sites

Adelaide>

Hun er bare skøn :w00t:

Og det lyder jo som en plan med at få udnyttet hendes potentiale :cooldance:

Havde selv DV heste i nogle år :smile:

--> Først en rød vallak - FELIX - 170 stang (passer perfekt til lange piger som os :w00t: ) der gik M-dressur

--> så én 3-åring på 176 i stang - ROSALIA - Hun var dog lige en tand for meget for mig! For stor og for meget temperament men virkeligt godt potentiale. Det holdt kun 4 måneder før jeg måtte indse at mine 50 kg ikke kunne tumle hendes kaliber :raisebrow: Hun er i dag en kanon dressurhest i Klasse MA1A og det skal nok komme videre :4thumbup:

--> Den sidste var en af mine store kærligheder :wub: CARDI :bigsmile:

Han var også DV vallak, rød og 170 stang (har en stor svaghed for røde vallak'er :innocent: ) Han var en rigtig god dressur hest meeeen potentialet var ikke længere end midt M-klasser samt hans temperament nok var lidt for fladt til at det kunne blive noget i længden. Så da jeg stoppede med at ride blev han solgt som jagthest til Jylland hvor han fræser rundt i dag :w00t:

Sjovt som man kan huske alle navnene på sine heste :w00t: men jeg kan slet ikke huske navnene på mine ungdomskærster :blush:

Link to comment
Share on other sites

Jeg forstår stadig ikke hvordan du kan banke 40 reps aw i leg press, mens jeg gik hen over platformen, lavede 2 reps i racket og så tilbage over platformen og hen til dig :blink:

Uhh du lee' !!!

Iøvrigt så giver du MASS og jeg våde drømme i nat, da du flexede garnz for os..... der er ikke noget bedre end at få et bjørneknus af englen og mærke hvordan garnz'ene klemmer ens delts sammen :devil:

Link to comment
Share on other sites

Så begynder tiden at nærme sig til Decembercuppen :cooldance:
Du har slet ingen anelse om hvor SEJ jeg synes du er :1356: - 2 konkurrencer i streg...med diæt, træning osv, det kræver altså en vis mængde DISCPLIN! :w00t:
Som "sædvanligt" er jeg eneste danske pige som deltager.. underligt nok  :blink: men det skal jeg nok få lavet om på til næste år :4whistling:
Ja, det er jeg også ret sikker på, at du skal! :wink::w00t::smile:
Bliver nok sjovt om et par år og kigge tilbage på billederne fra søndag d. 27. november 2004 og tænke...

"hold da kæft hvor var jeg feee' og væsket til den konkurrence!!"    :innocent:

Det tror jeg så godt du kan skyde en hvid pind efter...har svært ved at forestille mig, at det er tilfældet!!! :raisebrow::wink:

Sikkert ikke særlig pænt af mig at nævne lige nu...men opskriften på Snøfler jeg fik af dig er nu afprøvet...med succes. :4thumbup:

Edited by Kuldskær
Link to comment
Share on other sites

Goodmorning Angel :smile:

Har lige et spørgsmål ang din diæt:

lede efter saltfrie riskiks i de første 7 butikker

Jeg ved godt at salt binder væske osv men er det virkelig så vigtig at i på konkurrence diæter er nødt til at styre uden om alt der indeholder salt så vidt det er muligt? :unsure:

Hey hey fra Tulle

Link to comment
Share on other sites

Goodmorning Angel  :smile:

Har lige et spørgsmål ang din diæt:

lede efter saltfrie riskiks i de første 7 butikker

Jeg ved godt at salt binder væske osv men er det virkelig så vigtig at i på konkurrence diæter er nødt til at styre uden om alt der indeholder salt så vidt det er muligt? :unsure:

Hey hey fra Tulle

<{POST_SNAPBACK}>

Hvis det ikke var vigtigt, ville hun nok ikke have gidet at rende 7 butikker igennem :wink::nahnah::laugh:

Link to comment
Share on other sites

Så begynder tiden at nærme sig til Decembercuppen :cooldance:
Du har slet ingen anelse om hvor SEJ jeg synes du er :1356: - 2 konkurrencer i streg...med diæt, træning osv, det kræver altså en vis mængde DISCPLIN! :w00t:

<{POST_SNAPBACK}>

TAK søde :blush::cooldance:

Som "sædvanligt" er jeg eneste danske pige som deltager.. underligt nok  :blink: men det skal jeg nok få lavet om på til næste år :4whistling:
Ja, det er jeg også ret sikker på, at du skal! :wink::w00t::smile:

:wink::tongue:

Bliver nok sjovt om et par år og kigge tilbage på billederne fra søndag d. 27. november 2004 og tænke...

"hold da kæft hvor var jeg feee' og væsket til den konkurrence!!"    :innocent:

Det tror jeg så godt du kan skyde en hvis pind efter...har svært ved at forestille mig, at det er tilfældet!!! :raisebrow::wink:

Hehe... det har jeg nu ikke :wink:SELVKRITIK DU!!! SELVKRITIK :tongue:

Sikkert ikke særlig pænt af mig at nævne lige nu...men opskriften på Snøfler jeg fik af dig er nu afprøvet...med succes.  :4thumbup: 

Ved du hvad... kunne ikke lade være at købe hele hans Kagebog :blush:

Kan varmt anbefales... DAMN der er mange gode klassiske opskrifter i :icecream:

p.s. Vi snakker om Markus Grigos Kager :innocent:

Link to comment
Share on other sites

INDERLÅR

1set x 20reps @ 110lb

1set x 20reps @ 130lb

1set x 20reps @ 130lb

Hey Angel

Af ren nysgerrighed, hvad er grunden til, du træner denne øvelse?

<{POST_SNAPBACK}>

ØHHH... større inderlår :blink:

Jeg har det klassiske hul i mellem lårmuskulaturen som langbenet og tynde piger ofte har og det ser sgu ikke så pænt ud på line-up! (... og nej --> det skal ikke misforståes det her!!! :dry: )

Ved at køre øvelsen højrep får jeg "pumpet" musklen lidt op den sidste månedstid, noget som ingen anden benøvelse kan gøre for mig. Derved kan jeg minimere eller så godt som få "hullet" helt væk :bigsmile:

Har du hørt mere om, hvornår resultaterne af dopingprøverne fra DM er på plads?

Efter rygterne skulle de komme i denne uge men nu får vi at se :confused:

Edited by angel
Link to comment
Share on other sites

Goodmorning Angel  :smile:

Har lige et spørgsmål ang din diæt:

lede efter saltfrie riskiks i de første 7 butikker

Jeg ved godt at salt binder væske osv men er det virkelig så vigtig at i på konkurrence diæter er nødt til at styre uden om alt der indeholder salt så vidt det er muligt? :unsure:

Hey hey fra Tulle

<{POST_SNAPBACK}>

Hvis det ikke var vigtigt, ville hun nok ikke have gidet at rende 7 butikker igennem :wink::nahnah::laugh:

<{POST_SNAPBACK}>

Du er ret kæk lige fra morgenstuden "lille" Krage :wub:

Tulle> Det er ret så vigtigt de sidste 3 dage før K-dag, da du her fjerne alt salt for at dræne al overflødig væske ud, resten af tiden er det lige meget :bigsmile:

Edited by angel
Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
 Share