ANGEL


angel
 Share

Recommended Posts

  • Replies 10.3k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

jeg gør det dog med min gun semi-flexet 

:laugh: Go stiil!!

Det ser dælme godt ud Angel!! - De udendørs billeder :blink: :4thumbup: : :cooldance::devil: Alt for lee form og farve jeps!!

Rigtigt cool med beretningen og de mange pics generelt iøvrigt.

Plejer ellers at natprotte den med et frasierafsnit, eller 2, men nu sidder jeg bare her og venter på updates :bigsmile:

Link to comment
Share on other sites

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

LØRDAG d. 27. november - finale

Kl. 17 stod det så på romaskinen (CII).

Jeg fik vist nok 2. bedste tid (320 meter) og måtte for første gang i mit liv opleve lyde komme ud af min mund på grund af ren anstrengelse :blink:

... JA .... jeg kan faktisk sige noget hvis jeg anstrenger mig nok :w00t: det kom sgu helt bag på mig :tongue:

Det var den nye CII som vi benyttede og den var væsenligt tungere at trække end den gamle udgave. Forstår dog ikke at det kun blev til 320 meter, da jeg lå under 1:28 per 500 meter fra 1. sekund... det burde give en distance på over 340 meter på et minut :raisebrow: men heldigvis har beregningen jo været ens for alle så føler mig ikke snydt :smile:

Jeg tror at Jørgen knibsede nogle billeder af mig i romaskinen som jeg smider ind på et senere tidspunkt!

Herefter gik der 2 timer før vores finale løb af stablen.

Lidt posering før scenen...

sort.jpg

Og så igen lidt lånte billeder indtilvidere

b1.jpg

b2.jpg

b3.jpg

Finalen var meget spændende for jeg viste ikke rigtigt hvad jeg kunne regne med!

Under forbedømmelserne var jeg jo først hevet ud i 3. sammeligning og nu stod jeg så og krydsede fingre for at jeg var kommet i finalen!

DAMN et hul man får i maven :sleepy: for hver atlet der bliver kaldt op....

13-12-11-10-9-8-7.... og så blev finalisterne bedt om at blive på scenen.... og der var jeg så blandt :cooldance:

Allerede der var jeg super tilfreds og jeg var endnu mere glad da jeg fik min 5. plads for i et felt blandt så muskuløse piger og atleter som er langt mere trænet i athleti-fitness end jeg er... så var det lidt af en sejr :firebounce:

Lidt tilfreds så jeg da også ud

tilfreds.jpg

Fik også lige snuppet et plastic-fantastic billed lige bagefter... ser meget cool ud :4thumbup:

plastic.jpg

Her efter var det ren ventetid da Christian først kom på scenen igen lidt efter 21 men med hans 3. plads var det al ventetiden og slidet værd og han så da også mere end tilfreds ud...

krageglad.jpg

Jeg brugte en del tid på at savle og filme Christian da han poserede for os efter hans præmieoverrækkelse... ser jo kun lidt fokuseret ud mens jeg står og trækker mig selv lidt i fletningen :tongue:

ef1.jpg

Vores opvarmere/hjælpere som var guld værd under hele opholdet og konkurrencen med en rolig og cool attitude :4thumbup:

jorgenklaus.jpg

Og til slut et gruppepic fra Sverige

gruppe.jpg

Link to comment
Share on other sites

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

MANDAG d. 29. november - pump it up

Og så kommer der lige et par pump-up billeder fra mandagstræning i Olympic... så blev jeg endelig fyldt ud :4flex: men trætheden kan ses :sleeping:

Sjovt som en fitnezz-tøz som mig faktisk kan se muskuløs ud under de rette forhold og med den rette mad :4mewantfood:

o-trichest.jpg

o-trichest2.jpg

o-triceps.jpg

o-sidechest.jpg

o-gun.jpg

o-ryg.jpg

Link to comment
Share on other sites

Dagen i dag bød også på Hygge....

Baardi Bilder kom forbi med en pose fuld af pakkegaver så glæder mig til min første gave i morgen tidligt!

Jeg bød Bamz'en på lidt godt karamelis med smeltet toblerone og jordbær guf .... da jeg jo havde spisedag :blush: :4mewantfood:

hygge.jpg

Og så fik jeg ellers åbnet min første sponsorpakke fra GYMGROSSISTEN som har valgt at gå ind og sponsorere mig 100% med mine kosttilskud :cooldance:

Man kan vist ikke sige andet end at min første pakke indeholdte alt hvad en fitnezztøz's hjertet kan begære :innocent:

tilskud.jpg

Fra i morgen står den på kvali kosttilskud, max god kost og så skal der nok komme en god muskeltilvækst over de næste par måneder :4flex:

De næste par dage skal også bruges på at drive væske ud og jeg vil skyde på at jeg først lørdag/søndag er ved at være tilbage til normalen :blink:

Edited by angel
Link to comment
Share on other sites

Uhm!! :4mewantfood: Til både dessert og kosttilskud. :innocent: :4whistling:

Du ser godt nok viiiild ud på de billeder fra mandag. :blink::devil::kickass:

Og som altid ser du også godt ud på scenen. :wink:

Btw. hende i den røde bikini på finalebillederne er godt nok cåååt. :blink: :dropjaw:

Link to comment
Share on other sites

Damn du er bare i form :w00t:

Forbandet hot er du også, det må være rottehalerne der gør det :wink:

Christians fysik er viiiiild! Den talje bare perfekt, og de pec´s!!!

:bowdown:

Vi måtte vente længe på billederne, men det var ventetiden værd.

Kan ikke bruge for mange udråbstegn i dette indlæg!!!!!!!!!!!!

ps: Dejligt med de kosttilskud, du har så rigeligt fortjent dem :4thumbup:

Edited by ptpoul
Link to comment
Share on other sites

Det ser kanon ud og jeg forstår ikke at der ikke er et par af de andre, som du ikke slår :blink: Især hende i den orange bikini og så hende med det korte røde hår ser ud til at have langt dårligere symmetri og proportioner samt at den ene af dem er i dårligere form :raisebrow:

Næste gang skal jeg satme tvangsfodre dig, så der kommer carbs ud i de gunz og delts :wink: Ikke noget med at nippe til riskiks og bananer :nonono: Det bliver stopfodring med muffins, chokolade og kage :devil::laugh: Så bliver det en hel anden snak når de svenske flickar må tage tudende hjem :king:

Link to comment
Share on other sites

Hej Angel!

Jeg vil lige tilslutte mig alle de andre og sige, FUCK det ser knaldhamernde godt ud. :4thumbup: :4thumbup:

Og jeg vil gi Kragen ret i, at du (efter hvad jeg kan se på billederne) ser bedre ud end de 2 han nævner. Men det er jo sommetider svært at se det dommerne ser, eller ikke ser :blink::blink:

KNUZZZZ

Link to comment
Share on other sites

Hvad kan man sige andet end…

For vildt.

Når protan lægges på i lag

Når riskiks har en lækker smag

Når intet kan findes med fedt-tangen

Og guns flexes vildt i solnedgangen

Når 17 vilde chins hamres af

Og 27 dips kommer i bogen

Så ved du det er Nora’s dag!

Og hun har trodset tyngdeloven

Link to comment
Share on other sites

Du ser dylme godt uuuuuu......oh mæ overskuuuuu... :blush:

Tillykke med placeringen,

Niske

<{POST_SNAPBACK}>

Tak Niske :4thumbup:

Ja tillykke med det Angel, og det ser rigtig godt ud - kan især godt lide din def på baglåret på de poses der  :4thumbup:

<{POST_SNAPBACK}>

TAK Everlast… synes også mine ben er kommet OK med efterhånden :innocent:

Dog skal der ske noget mere med hensyn til sweep på ydersiden og masse på balden men jeg har tiltro til at det nok skal komme i det nye år --> der bliver i hvert tilfælde lagt et hårdt arbejde i det nu :4whip:

Selvom det ikke huer mig, MÅ jeg nu citere Nik & Jay: "for du' for lækker, lækker, lækker...."!!  :4jumpy:  :4jumpy:  :4jumpy:  :4jumpy:  :4jumpy:

<{POST_SNAPBACK}>

hehehe …. Kan ligefrem høre tonerne i mit hoved :cooldance:

jeg gør det dog med min gun semi-flexet 

:laugh: Go stiil!!

Det ser dælme godt ud Angel!! - De udendørs billeder :blink: :4thumbup: : :cooldance::devil: Alt for lee form og farve jeps!!

Rigtigt cool med beretningen og de mange pics generelt iøvrigt.

Plejer ellers at natprotte den med et frasierafsnit, eller 2, men nu sidder jeg bare her og venter på updates :bigsmile:

<{POST_SNAPBACK}>

Jamen jeg kører da total med klatten :w00t:

Håber ikke jeg holdt dig vågen for længe… det tog jo lidt tid :sleeping:

Ser sgu godt ud, angel!  :4thumbup:

....du ser sgu da sød ud med fletninger...!!  :wink:

<{POST_SNAPBACK}>

TAARK :blush:

- fletninger var også lidt et hit hos dommerne :slut:

Jeg fik en helt anden opmærksomhed da jeg kom på scenen med dem i forhold til håret løst, så det må jo være stilen fremover i Sverige :innocent:

Link to comment
Share on other sites

Det er jo de syge billeder  :w00t:

Stort tillykke herfra også!  :4thumbup:  :cooldance:

Synes Kragen ses i sovende tilstand på de fleste af billederne  :tongue:

<{POST_SNAPBACK}>

Kragen lavede vist heller ikke meget andet end at sove den dag :sleeping: men ellers havde det jo nok også været røvsygt at ligge på et betongulv i 12 timer :blink:

Uhm!! :4mewantfood: Til både dessert og kosttilskud. :innocent: :4whistling:

Du ser godt nok viiiild ud på de billeder fra mandag. :blink::devil::kickass:

<{POST_SNAPBACK}>

JA… jeg er LEE’ :devil:

Hæhæhæ - det er jo samme historie som fra sidste år! Musklerne er fyldt ud 1-2 dage for sent… nu må jeg snart lære det :4flex:

Btw. hende i den røde bikini på finalebillederne er godt nok cåååt. :blink: :dropjaw:
JEP… hun var faktisk mere cut end dem som stillede op i BB :blink:

Faktisk var langt de fleste deltagere i kvindernes athletic-fitness større end nogle af BB’erne... IGEN!!

de forstår ikke rigtigt at skille de to klasser ad :raisebrow:

Nr. 2 fra venstre ser ikke lige helt heldig ud.

<{POST_SNAPBACK}>

Nej… lidt en gulvmoppe hun render rundt med

Btw. fantastisk pumpebillede af din delts :4thumbup:

Niske

JA, det ser sgu lidt vildt ud!!! Kommer også lidt bag på mig
Rigtig flotte billeder, jeg syntes især at latspreaden tager sig ud ti ldin fordel iforhold til de andre i felten  :smile:

<{POST_SNAPBACK}>

Tak Granhof :bigsmile:

… ryggen er også en af min stærke sider :rolleyes: især min bagdelt og ikke mindst lat :w00t:

Og for pokker en lækker pakke fra gymg  :w00t:

JEP … Gymgrossisten forkæler mig sgu lidt :blush:

Link to comment
Share on other sites

Damn du er bare i form :w00t:

Forbandet hot er du også, det må være rottehalerne der gør det :wink:

<{POST_SNAPBACK}>

Helt sikkert rottehalerne :innocent:

Tror jeg skal have dem til min først SL-stævne i det nye år for at distrahere Drengenes modstandere :slut:

Christians fysik er viiiiild! Den talje bare perfekt, og de pec´s!!!

:bowdown:

Kragen er for vild :wub: og billederne yder ham langt fra retfærdighed! Det er sindssygt som han forvandlede sig i dagene op til konkurrencen og de første par dage i Århus! Det var som om han blev dobbelt så stor, det var helt skørt at være vidne til :sleepy:
Vi måtte vente længe på billederne, men det var ventetiden værd.

COOL :cooldance:

Det ser kanon ud og jeg forstår ikke at der ikke er et par af de andre, som du ikke slår :blink: Især hende i den orange bikini og så hende med det korte røde hår ser ud til at have langt dårligere symmetri og proportioner samt at den ene af dem er i dårligere form :raisebrow:

<{POST_SNAPBACK}>

Det er nok det subjektive som spiller ind her.. jeg er jo dansk og derfor kan jeg simpelthen ikke gøre mig gældende… men måske næste år når jeg er med 3. gang :blink:

Næste gang skal jeg satme tvangsfodre dig, så der kommer carbs ud i de gunz og delts :wink: Ikke noget med at nippe til riskiks og bananer :nonono: Det bliver stopfodring med muffins, chokolade og kage :devil:  :laugh: Så bliver det en hel anden snak når de svenske flickar må tage tudende hjem :king:
:blush:

Mon ikke jeg har lært lektien nu…. Det burde man mene :tongue:

Meeeeen du må heller holde et vågent øje med mig alligevel :wink: og lidt tvang er jo heller aldrig af vejen :w00t::tongue:

Hej Angel!

Jeg vil lige tilslutte mig alle de andre og sige, FUCK det ser knaldhamernde godt ud.  :4thumbup:  :4thumbup:

Og jeg vil gi Kragen ret i, at du (efter hvad jeg kan se på billederne) ser bedre ud end de 2 han nævner. Men det er jo sommetider svært at se det dommerne ser, eller ikke ser  :blink:  :blink:

KNUZZZZ

<{POST_SNAPBACK}>

Hej MissPiggy

Tak for de søde ord :4thumbup:

Det er svært at sige hvad dommerne helt præcis går efter og nogle gange undrer jeg mig også, men jeg tror som skrevet ovenfor, så tror jeg en del af min placering bunder ud i at jeg er dansk samt ikke har en fedt% på 8… det er jo noget de godt kan lide deroppe i det svenska!!!

Hvad kan man sige andet end…

For vildt.

Når protan lægges på i lag

Når riskiks har en lækker smag

Når intet kan findes med fedt-tangen

Og guns flexes vildt i solnedgangen

Når 17 vilde chins hamres af

Og 27 dips kommer i bogen

Så ved du det er Nora’s dag!

Og hun har trodset tyngdeloven

<{POST_SNAPBACK}>

WOOOW :blush:

… sikken du kan Blackmoore :w00t:

Nææææ hvor cool, mit helt eget digt :cooldance:

Edited by angel
Link to comment
Share on other sites

DAMN GIRL -YOUR LOOKING HOT :bowdown::devil::4jumpy::w00t::cheer::clap: :4thumbup: :wootdance: :dropjaw:

Er tosset med din bagskulder på mandags posen :jodler:

Må jo lige skrive mig bag øret det med at have fletninger i det store udland -håber bare det også virker for mig.. :hands:

STORT tillykke herfra med din flotte placering!!!!

Link to comment
Share on other sites

mass.jpg

Yeah, selvom håret og "stropperne" dækker så er det en  :4thumbup:  trapz med brøl pose :king: det kan vi li i fish-city :wink:

Tillykke med resultatet :4thumbup:

<{POST_SNAPBACK}>

hæhæ... tror ikke jeg laver den pose nøgen :innocent:

men godt du kan lide den også med tøj :wink:

DAMN GIRL -YOUR LOOKING HOT :bowdown:  :devil:  :4jumpy:  :w00t:  :cheer:  :clap:  :4thumbup:  :wootdance:  :dropjaw:

Er tosset med din bagskulder på mandags posen :jodler:

Må jo lige skrive mig bag øret det med at have fletninger i det store udland -håber bare det også virker for mig.. :hands:

STORT tillykke herfra med din flotte placering!!!!

<{POST_SNAPBACK}>

Hey skønne pige :santa2:

Ved godt Kragen babler hele tiden om at min bagskulder er stor :raisebrow: og må da også give ham ret efter det billed :innocent:

... så må vi se om jeg kan få resten til at følge med :w00t:

Du kan godt få lidt "udenlands"-tips af mig når tiden nærmer sig :w00t:

Link to comment
Share on other sites

yiiiiiiiirh....... Go Go Gooooo' Norah it's ya birthdayyy'  :cooldance:

Så kom den fandme..... shit du gør det dælme godt :4flex:  :w00t:  :biggrin:

Fleeex den aw' for maaaaa'  :shades:

<{POST_SNAPBACK}>

Jeg skylder dig jo stadigvæk et live scenepose... og du skal nok få det før eller siden :innocent:

Wauw for nogle pics  :w00t:  :w00t:  :w00t:

Du har godtnok en vilje og evne som mange af os kun drømmer om at være i besiddelse af og sikke resultater du også får ud af det  :bowdown:  :cheer:  :clap:  :dropjaw: 

:1356:  :1356:  :1356:

<{POST_SNAPBACK}>

:blush:

Hvis det ikke var fordi Kragen er god til at holde mig på jorden så var alle de skønne komplimenter da snart steget mig til hovedet :4whistling:

Jeg synes jo ikke det jeg gør er noget særligt :blink: og faktisk finder jeg til tider min egen evne ret så utilstrækkelig --> så det er lidt vildt ofte at høre at andre personer synes man er bare lidt "sej" :4flex: :w00t:

Link to comment
Share on other sites

Angel:

Jeg synes jo ikke det jeg gør er noget særligt  og faktisk finder jeg til tider min egen evne ret så utilstrækkelig --> så det er lidt vildt ofte at høre at andre personer synes man er bare lidt "sej" 

Det er jo fordi du elsker denne sport, at du ikke kan se at du gør noget som er udover det sædvanlige :) - når de tanker fyger ind i dit hoved, så kig i denne log - den indsats du (og din mage) lægger for dagen er altså ekstraordinært, og fokus udover det sædvanlige.

Dyb respekt for det arbejde, så selvom det måske er drevet af lyst - så ligger der altså også nogle solide rygrade bag det - så du kan rolig være stolt :) :4thumbup:

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
 Share