ANGEL


angel
 Share

Recommended Posts

Hvordan opfører dit brachiale plexus sig?

Går ud fra det er det der holder dig tilbage?

Tænker på om ikke du kan få din tunge bentræning i squatmaskinen eller lignende?

Nerveskader skal man ikke ønske sig  :wink:

<{POST_SNAPBACK}>

Lige nu mærker jeg intet :w00t:

... og det er ikke det der holder mig tilbage - det der holder mig tilbage er at singler --> tripler ikke kan give mig den øgning i muskelmasse som jeg skal have for at forbedre min symmetri i fitness :slut:

Tung bentræning siger du ... det synes jeg da allerede jeg gør i :tongue:

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 10.3k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Down sets og en masse 3'ere øger da også muskelmassen :wink:

10x3 fungerer.

Ligesom et skift imellem tunge singles og reps fungerer. F.eks. 85%%x1, 70%xmax, 87,5%x1, 72,5%xmax, 90%x1, 75%xmax osv..

Der kan man hvis man holder længe nok pause imellem sættene drage fordel af potentieringen fra de tunge singles og banke flere reps ud med submaksimale vægte.

Det bedste fra begge verdener :devil:

Poliquin skriver om det her: http://www.t-nation.com/readTopic.do;jsess...hydra?id=459575

Men måske handler det om, at du bare skal brænde max? :innocent:

Anygay, jeg syntes det er meget respektable vægte du håndterer, men er overbevist om, der er potentiale til MEGET mere :smile:

Link to comment
Share on other sites

Down sets og en masse 3'ere øger da også muskelmassen :wink:

10x3 fungerer.

Ligesom et skift imellem tunge singles og reps fungerer. F.eks. 85%%x1, 70%xmax, 87,5%x1, 72,5%xmax, 90%x1, 75%xmax osv..

Der kan man hvis man holder længe nok pause imellem sættene drage fordel af potentieringen fra de tunge singles og banke flere reps ud med submaksimale vægte.

Det bedste fra begge verdener  :devil:

Poliquin skriver om det her: http://www.t-nation.com/readTopic.do;jsess...hydra?id=459575

Men måske handler det om, at du bare skal brænde max? :innocent:

Anygay, jeg syntes det er meget respektable vægte du håndterer, men er overbevist om, der er potentiale til MEGET mere :smile:

<{POST_SNAPBACK}>

Poul ... som altid argumentere du godt og jeg kan ligefrem høre din sweettalk-voice forsøge at gejle mig endnu længere ud på tynd is end jeg allerede er :tongue:

Naaaa.... første priotet her i år har været at få noget masse på lårbasserne og i de +10 år jeg har trænet har jeg erfaret én ting --> mine ben vokser ikke maks hvis jeg ikke både træner dem ofte samt med mange gentagelser...

Ikke dermed sagt at jeg ikke også ville få god fremgang ved at køre tungere og få gentagelser men nu snakker vi maks muskeltilvækst på kortest mulig tid eftersom jeg kun har haft små 5 måneder til at lave væsentlige forbedringer :smile:

Den bedste fremgang jeg nogensinde har haft, var for små 5 år tilbage inden min lændebetændelse. Da trænede jeg ben stort set hver 3. dag i en længere priode - det var der jeg lavede mit bedste rå maks UDEN KNÆBIND med 127.5 kg på trods af at jeg normalt ellers bare rep'ede løs :innocent: så uden tvivl styrken er der... det som lagger mest er M-M connection og måske i bund og grund motivationen for at køre tunge løft med få reps... for som du siger - JEG ÆLSKER AT BRÆNDE :heartpump:

Edited by angel
Link to comment
Share on other sites

Anygay, jeg syntes det er meget respektable vægte du håndterer, men er overbevist om, der er potentiale til MEGET mere :smile:

<{POST_SNAPBACK}>

Det er Dét Jeg har sagt ALWAYS - Angel er en bette stærk & fremforalt SUPER LEEEE Tøs ( - med en herrenice bootay)!!! - selvfølgelig sagt med mest mulig respekt i stemmen...

*kigger forvirret rundt og bestemmer sig for at gemme sig hurtigst muligt under det nærmeste bord* SWOOOOSH!!! :w00t:

Ha en Fantastisk Weekend - knus fra toppen af DK - L@rs

Link to comment
Share on other sites

Dagens Træning Fredag d. 20. Maj

EFTERMIDDAGSTRÆNING kl. 15:00

BRYST - BICEPS - LÆG - lidt Triceps

BÆNKPRES

1set x 20reps @ 20kg

1set x 15reps @ 20kg

1set x 10reps @ 40kg

1set x 10reps @ 50kg

1set x 10reps @ 60kg

1set x 5reps @ 65kg

1set x 3reps @ 70kg

1set x 4reps @ 70kg

1set x 6reps @ 70kg

... er lidt øm i venstre albue med tilhørende knæk i den hver gang den bukkes??? så valgte at holde den lidt ned i BP'en i dag

INCLINE DB PRESS

1set x 10reps @ 22.5kg

1set x 16reps @ 25kg rep PR :cooldance:

1set x 13reps @ 25kg

1set x 13reps @ 25kg

... weee :firebounce: den smule skrå pres gav et virkeligt godt pump :4flex:

FLYES - maskine

1set x 10reps @ 37.5kg

1set x 10reps @ 47.5kg

1set x 7reps @ 57.5kg

DONKEY RAISE

1set x 15reps @ 110kg

1set x 15reps @ 130kg

1set x 15reps @ 150kg

1set x 15reps @ 170kg

1set x 15reps @ 190kg

1set x 15reps @ 210kg

1set x 11reps @ 230kg

1set x 13reps @ 230kg

1set x 11reps @ 230kg

... mishandlede vist lidt maskinene med ale de ekstra kg jeg havde puttet oven på (+120 kg) :blush: så vores alt-mulig-mand kom og spurgte om jeg ikke kunne kigge om efter en ny maskine med flere kg på, for han var ret sikker på at jeg ellers ender med at ødelægge den ...ups :blush:

DONKEY RAISE

1set x 15reps @ 110kg

1set x 15reps @ 130kg

1set x 15reps @ 150kg

BICEPS DB CURL

1set x 10reps @ 12.5kg

1set x 10reps @ 15kg

1set x 10reps @ 17.5kg

... albuen føltes lidt underlig så valgte at stoppe her for en sikkerheds skyld :smile:

Link to comment
Share on other sites

Anygay, jeg syntes det er meget respektable vægte du håndterer, men er overbevist om, der er potentiale til MEGET mere :smile:

<{POST_SNAPBACK}>

Det er Dét Jeg har sagt ALWAYS - Angel er en bette stærk & fremforalt SUPER LEEEE Tøs ( - med en herrenice bootay)!!! - selvfølgelig sagt med mest mulig respekt i stemmen...

*kigger forvirret rundt og bestemmer sig for at gemme sig hurtigst muligt under det nærmeste bord* SWOOOOSH!!! :w00t:

Ha en Fantastisk Weekend - knus fra toppen af DK - L@rs

<{POST_SNAPBACK}>

Hej Lars

MWHHHAUAHAHAHHAHAH :lolabove:

Håber du er kommet frem fra under bordet :4flex:

... så du selv kan få en god weekend :wink:

/no

Link to comment
Share on other sites

Hvordan opfører dit brachiale plexus sig?

Går ud fra det er det der holder dig tilbage?

<{POST_SNAPBACK}>

Det er nærmere 100kgs barrieren der spøger og ikke den fysiske evne til at løfte vægten :wink: Hun skal nok bare have bind for øjnene eller noget i den stil :wink::tongue:

<{POST_SNAPBACK}>

Den gode Pavel Tsatsouline anbefaler faktisk at man prøver at løfte med lukkede øjne, for at få bedre føling med kroppen og ikke gøre sig afhængig af spejle eller andre visuelle hjælpemidler.

Link to comment
Share on other sites

Hej Lars

MWHHHAUAHAHAHHAHAH :lolabove:

Håber du er kommet frem fra under bordet :4flex:

... så du selv kan få en god weekend  :wink:

/no

<{POST_SNAPBACK}>

*griner* .. jamen - så du mig ikke?? jeg lavede ellers dét lede ninja trix - og smuttede væk i skyen af en protein-pråååt :w00t::wink:

..OG selvfølgelig får jeg én fantastisk weekend.. Jeg er jo MIG!!! :smile:

Stort weekend kram ..for for lige at markere alpha han status - tilhørende suplex - dog med en blød landing :wink: - L@rs !!

Link to comment
Share on other sites

Hvor lang er din TUT på dine løft  :smile:

Det er godt nok nogle imponerende vægte

<{POST_SNAPBACK}>

Den er lang :innocent:

... jeg træner jo ikke specielt eksplosivt og har stor fokus på den eccentriske fase :smile:

I bænk er den nok omkring 3-5 sek alt efter vægten der er på... det samme gælder skrå pres ---> squat og læg er nok de øvelser som jeg tager længst tid om :blink:

Link to comment
Share on other sites

Dagens træning Lørdag d. 21. Maj

FORMIDDAGSCARDIO kl. 10:45

POWERWALK

¤ 40 minutter

.... Det her er lidt vildt i min verden, men sidst jeg PW'ede den var i mandags :blink::blink:

Men så længe vægten er stabil og gå et par hundrede gamr ned per uge så ser jeg ingen grund til at lave mere end højst nødvendigt :innocent:

I dag var også første dag i meeeeeget lang tid hvor jeg sov til jeg vågnede :blink: Jeg var jo til Bamz'fars fødselsdag i går hvilket var mægtigt hyggeligt og ikke mindst med suveræn mad :4mewantfood:

.... men resultat var at jeg først kom i seng kl 3 så syntes godt jeg kunne tillade mig at sove til jeg selv vågnede hvilket var kl 10 :tongue:

Efter morgencardio cyklede jeg på posthuset og hentede 2 stk Viking Deadlifter fra jfk som skal prøves i morgen :cooldance: har lige prøvet at se om jeg kunne trække i str 46 hvilket ikke lykkedes men tror godt at det kan lykkes i morgen med lidt benarbejde samt et par glatte slip-on-pants og så må vi se om der er noget at hente .... DET HÅBER JEG FANDME eller bliver jeg nok lidt :4ranting:

Edited by angel
Link to comment
Share on other sites

Dagens Træning Søndag d. 22. Maj

MORGENCARDIO kl. 06:00

POWERWALK

¤ 50 minutter

EFTERMIDDAGSTRÆNING kl. 15:30

RYG

DØDLØFT

HALV DRAGT

1set x 8reps @ 60kg

1set x 6reps @ 60kg

1set x 5reps @ 80kg

1set x 3reps @ 100kg

HEL DRAGT

1set x 1rep @ 120kg

1set x 1rep @ 140kg

1set x 1rep @ 162.5kg

... alle 3 set utroligt lette og eksplosive, så der 100% til langt mere :smile:

1set x -reps @ 172.5kg

... kunne bare ikke få hovedet til at fungere ordenligt og det var som om min krop ikke gad trække og min vejrtrækning fuckede fuldstændigt med absolut intet luft i maven så jeg kan stive af - DET TYPISKE MENTALE DRILLERI :bottom:

1set x 1rep @ 170kg PR

... men ikke med min gode vilje :nonono: DAMN jeg er evnesvag :4ranting: og bare overhovedet ikke kan noget som helst fordi jeg ikke tror jeg kan :newtongue: Det fungere kun fordi jeg daskede lidt til mig selv :innocent:

Skulle prøve en METAL DL'er str 46 i dag - den fungere faktisk OK :smile:

Dog føles den ikke spor anderledes end min INZER DL'er men er dog væsentligt lettere at få på ... et stor minus ved den er dog at jeg virkeligt føler at man hænger/krummer i ryggen i den - men det kan måske også skyldes at det er så lang tid siden jeg har været i dragt???!! Eller er der noget om snakken??

Det føltes i hvert tilfælde temmeligt anspændt i lænden da jeg var færdig og helt spame agtigt :dry: men det nok igen fordi jeg lige pludselig røg 40 kg over hvad jeg normalt leger med i dødløften :innocent:

Link to comment
Share on other sites

Hey Norah, har du fået min PM?

<{POST_SNAPBACK}>

Jep .. har bare ikke lige været hjemme ved min kalender :wink:

Har arbejdet hele weekenden i Nyborg :smile:

Edited by angel
Link to comment
Share on other sites

1set x 1rep @ 170kg PR

<{POST_SNAPBACK}>

Først og fremmest KÆMPE TILLYKKE med din PR :w00t: :4flex:

2: Eftersom det er første gang du er iført dragt i vældig lang tid er det da endnu mere vildt med dit løft!

DAMN jeg er evnesvag :4ranting: og bare overhovedet ikke kan noget som helst fordi jeg ikke tror jeg kan  :newtongue: Det fungere kun fordi jeg daskede lidt til mig selv  :innocent:

<{POST_SNAPBACK}>

Kender det kun alt for godt :blink: Møg belastende og skide irreterende! :newtongue: :4ranting:

....men syntes altså stadigvæk det er flot løftet :wink:

Bozne :smile:

Edited by bozne
Link to comment
Share on other sites

Jeg synes det er tarweligt af dig at trække 170 kg når vi ikke er der.... bamz' er ikke sur, han er skuffet.

<{POST_SNAPBACK}>

det må jeg tilslutte mig...æw...

Leee trukket  :devil:

på trods af at du ikke tror på dig selv  :tongue:

<{POST_SNAPBACK}>

... prøv nu at tænke på hvis jeg troede på mig selv :blink:

<{POST_SNAPBACK}>

prøv det :wink:

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
 Share