ANGEL


angel
 Share

Recommended Posts

WEEEEEEE :firebounce:

... så er der bestilt stof til 2 x bikini samt 2 x badedragt!!

Det er 100% at de kommer til at overgå sidste års med en million en milliard .... nææææ hvor jeg glæder mig :w00t:  :w00t:  :w00t:

<{POST_SNAPBACK}>

Hvorfor også badedragt? Den runde er jo ikke med i Athletic Fitness (hvor jeg forresten glæder mig til at se sig rykke de andre tøser rundt med 40+ dips :w00t: )

Rock'n Roll :strat:

SaintPauli

P.S. Tillykke med det 95. Det magiske tal er bare så nær...

<{POST_SNAPBACK}>

Tror ikke helt du er med i reglerne... jeg er stadigvæk Bodyfitnesstøz :wink:

... vil heller have perler og stiletter end bare fødder og ensfarvet bikini :innocent:

<{POST_SNAPBACK}>

Hmmm vidste ikke, at de holdt begge konkurrencer for damer...

Det ændrer dog ikke på noget. Piger der laver chinups og dips er pisse seje. Og desuden er de badedragter altså ikke særlig sexede. :dry:

Men ja ja. Hvis du hellere vil vinde en skønhedskonkurrence... :tongue:

Rock'n Roll :strat:

SaintPauli

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 10.3k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

WEEEEEEE :firebounce:

... så er der bestilt stof til 2 x bikini samt 2 x badedragt!!

Det er 100% at de kommer til at overgå sidste års med en million en milliard .... nææææ hvor jeg glæder mig :w00t:  :w00t:  :w00t:

<{POST_SNAPBACK}>

Hvorfor også badedragt? Den runde er jo ikke med i Athletic Fitness (hvor jeg forresten glæder mig til at se sig rykke de andre tøser rundt med 40+ dips :w00t: )

Rock'n Roll :strat:

SaintPauli

P.S. Tillykke med det 95. Det magiske tal er bare så nær...

<{POST_SNAPBACK}>

Tror ikke helt du er med i reglerne... jeg er stadigvæk Bodyfitnesstøz :wink:

... vil heller have perler og stiletter end bare fødder og ensfarvet bikini :innocent:

<{POST_SNAPBACK}>

Hvilket tvinger visse andre til at vælge at være athleticTøz.... :innocent::blush:

Link to comment
Share on other sites

WEEEEEEE :firebounce:

... så er der bestilt stof til 2 x bikini samt 2 x badedragt!!

Det er 100% at de kommer til at overgå sidste års med en million en milliard .... nææææ hvor jeg glæder mig :w00t:  :w00t:  :w00t:

<{POST_SNAPBACK}>

Hvorfor også badedragt? Den runde er jo ikke med i Athletic Fitness (hvor jeg forresten glæder mig til at se sig rykke de andre tøser rundt med 40+ dips :w00t: )

Rock'n Roll :strat:

SaintPauli

P.S. Tillykke med det 95. Det magiske tal er bare så nær...

<{POST_SNAPBACK}>

Tror ikke helt du er med i reglerne... jeg er stadigvæk Bodyfitnesstøz :wink:

... vil heller have perler og stiletter end bare fødder og ensfarvet bikini :innocent:

<{POST_SNAPBACK}>

Hvilket tvinger visse andre til at vælge at være athleticTøz.... :innocent::blush:

<{POST_SNAPBACK}>

næææææ..... er du hoppet den vogn Anja???

Så må du sige til hvis du skal have nogle tips :wink: har jo prøvet det 3 gange :innocent:

Link to comment
Share on other sites

WEEEEEEE :firebounce:

... så er der bestilt stof til 2 x bikini samt 2 x badedragt!!

Det er 100% at de kommer til at overgå sidste års med en million en milliard .... nææææ hvor jeg glæder mig :w00t:  :w00t:  :w00t:

<{POST_SNAPBACK}>

Hvorfor også badedragt? Den runde er jo ikke med i Athletic Fitness (hvor jeg forresten glæder mig til at se sig rykke de andre tøser rundt med 40+ dips :w00t: )

Rock'n Roll :strat:

SaintPauli

P.S. Tillykke med det 95. Det magiske tal er bare så nær...

<{POST_SNAPBACK}>

Tror ikke helt du er med i reglerne... jeg er stadigvæk Bodyfitnesstøz :wink:

... vil heller have perler og stiletter end bare fødder og ensfarvet bikini :innocent:

<{POST_SNAPBACK}>

Hvilket tvinger visse andre til at vælge at være athleticTøz.... :innocent::blush:

<{POST_SNAPBACK}>

næææææ..... er du hoppet den vogn Anja???

Så må du sige til hvis du skal have nogle tips :wink: har jo prøvet det 3 gange :innocent:

<{POST_SNAPBACK}>

Hey No

Hvis jeg skal være ærlig, og det skal jeg jo :innocent::innocent: så er mine planer at gøre det, for at undgå dig og din alt for perfekte krop... :blush::blush:

Men jeg har ikke endelig besluttet mig, da jeg sucks lidt for meget i de chins, og lige pt. føler jeg mig alt for feee' til at tage ret mange dips... :4mewantfood:

Men jeg vil MEGET gerne ahve nogle tips fra dig. :4thumbup: Du er jo ved at være ret kompetent i div. konkurrencer :4smartass:

Edited by MissPiggy
Link to comment
Share on other sites

Hey No

Hvis jeg skal være ærlig, og det skal jeg jo  :innocent:  :innocent: så er mine planer at gøre det, for at undgå dig og din alt for perfekte krop...  :blush:  :blush:

hmmmmm ... sikken et kompliment at få så tidligt på dagen :blush::blush:

.... men jeg er nu ret sikker på at det ikke skal komme an på det :wink:

Den eneste måde du kan blive bedre er jo ved at prøve konkurrencer i den sportsgren du hælder mest til og finde dine svagheder og ikke mindst styrker og så bygge videre på dem derfra :smile:

Der er jo stor forskel på hvordan man præsentere sin fysik i hhv. AF og BF så man skal nok gøre op med sig selv hvad man helst vil på længere sigt og så satse på det :bigsmile:

Men jeg har ikke endelig besluttet mig, da jeg sucks lidt for meget i de chins, og lige pt. føler jeg mig alt for feee' til at tage ret mange dips...  :4mewantfood:

At blive bedre i chins kræver regelmæssig træning hver gang du er i centret så du kan få bygget en kondition op i musklen.

Prøv evt. at køre et system hvor du starter med en 1 rep, holder derefter en pause der svarer tl den tid det tog dig at køre den ene rep, derefter 2 reps, igen pause svarende til de 2 reps osv . ... når du kommer til det punkt hvor du ikke kan tage flere rep så bevæger du dig baglæns ned til 1 rep igen

Det kunne se sådan ud...

1rep ... 1 reps pause

2rep ... 2 reps pause

3rep ... 3 reps pause

5rep ... 4 reps pause

5rep ... 5 reps pause

4rep ... 4 reps pause

3rep ... 3 reps pause

2rep ... 2 reps pause

1rep ... 1 reps pause

... og så ikke mindst!! Lad for guds skyld være med at holde igen på vej ned! Det bruger ALT for mange kræfter, du skal lære at lade dig "falde" ned så du kun skal bruge kræfter på at komme op.

Men jeg vil MEGET gerne ahve nogle tips fra dig.  :4thumbup:  Du er jo ved at være ret kompetent i div. konkurrencer  :4smartass:

1. tip er givet og ellers så skriver du bare hvis jeg kan være behjælpelig :wink:

Link to comment
Share on other sites

Mange tak... :4thumbup: Jeg er sikker på at der dukker et par spørgsmål mere op, som jeg gerne vil have lidt hjælp til. :innocent:

Jeg er ikke helt sikker på hvad der er min foretrukne konkurrence, for jeg synes der er fordele ved dem begge, men lige som dig, så er jeg jo til de høje hæle og de glimtende smykker/bikinier.. :slut:

Link to comment
Share on other sites

Mange tak...  :4thumbup:  Jeg er sikker på at der dukker et par spørgsmål mere op, som jeg gerne vil have lidt hjælp til.  :innocent: 

Jeg er ikke helt sikker på hvad der er min foretrukne konkurrence, for jeg synes der er fordele ved dem begge, men lige som dig, så er jeg jo til de høje hæle og de glimtende smykker/bikinier..  :slut:

<{POST_SNAPBACK}>

Man er vel en tøøøøz :innocent:

Link to comment
Share on other sites

Dagens træning Tirsdag d. 17. Maj

EFTERMIDDAGSTRÆNING kl. 16:30

SKULDER - BICEPS

SKULDERPRES DB

1set x 15reps @ 13kg

1set x 15reps @ 15kg

1set x 12reps @ 17.5kg

1set x 10reps @ 20kg

1set x 10reps @ 22.5kg

1set x 6reps @ 25kg

1set x 5(+1)reps @ 25kg

1set x 8reps @ 22.5kg

LATERALS DB

1set x 15reps @ 2 x 5kg

1set x 15reps @ 2 x 8kg

1set x 15reps @ 2 x 10kg

1set x 12reps @ 2 x 12kg

1set x 8reps @ 2 x 13kg

1set x 8reps @ 2 x 13kg

1set x 8reps @ 2 x 13kg

1set x 12reps @ 2 x 10kg

... jeg synes godt nok at jeg er blevet helt habil i denne øvelse :innocent:

FRONT RAISE

skråt ind foran, underhånd

1set x 10reps @ 2 x 5kg

1set x 10reps @ 2 x 7kg

1set x 10reps @ 2 x 9kg

1set x 10reps @ 2 x 11kg

DIPS - swedish

1set x 25reps @ BW

UPRIGHT ROW

1set x 20reps @ 20kg

1set x 15reps @ 25kg

1set x 15reps @ 30kg

1set x 12reps @ 35kg

1set x 10reps @ 40kg

... DAMN - lang tid siden jeg har kørt så tungt i denne øvelse og jeg havde ABSOLUT ingen problemer med spændinger i nakken :4thumbup:

LATERALS - maskine

1set x 12reps @ 50lb

1set x 12reps @ 55lb

1set x 12reps @ 60lb

1set x 9reps @ 65lb

TRICEPS ONE ARM DB KICKBACKS

1set x 20reps @ 10kg

1set x 20reps @ 10kg

1set x 20reps @ 10kg

BICEPS EZ-CURL

1set x 20reps @ 20kg

1set x 20reps @ 20kg

1set x 15reps @ 25kg

1set x 15reps @ 25kg

1set x 15reps @ 30kg

1set x 15reps @ 30kg

... ikke så meget for biceps træning i dag - føltes lidt flad i armene

TRICEPS PUSHDOWN

1set x 12reps @ 50kg

1set x 12reps @ 60kg

1set x 12reps @ 70kg

1set x 12reps @ 80kg

+ en hel del :blahblah: hvilket var kanon hyggeligt

Edited by angel
Link to comment
Share on other sites

Var der ikke noget med nogle billeder, du skulle have sendt?  :wink:

Godt bænket forleden, forøvrigt... Bliver sq godt, hvis du kan få det til at spille  :smile:

<{POST_SNAPBACK}>

Jo .. men Kragen har leget comp så har ikke lige haft muligheden :poking:

Link to comment
Share on other sites

Der var godt nok nasty pump på dine delts idag :blink:  :freaked: Man går jo og bliver helt misundelig på de delts der. De er fanme Lee' :devil:

Bare ærgeligt at man selv hader at træne delts  :dry:

<{POST_SNAPBACK}>

Faktisk så tror jeg at jeg vil give dig ret :blink:

For måske første gang i hele mit liv :poking: syntes jeg faktisk at jeg er ved at få noget skulderbredde :cooldance: Er begyndt at posere på en ny måde ... lidt mere BB-agtigt hvilket pludselig gjorde at jeg så meget større ud i spejlet og jeg faktisk kunne se at jeg havde delts :tongue::blink::innocent:

Du skal bare komme igang med at træne dem... det er sgu sjovt nok når musikken :4flex: først spiller :wink:

Link to comment
Share on other sites

Dagens træning (eller mangel på samme :innocent: ) Onsdag d. 18. Maj

Noget helt nyt :blink:

Lavede INTET i dag :blink::blink: ud over praktik i Vejle :4smartass:

Skulle prøves ... absolut ikke noget jeg kan anbefale :wink:

Link to comment
Share on other sites

Dagens træning Torsdag d. 19. Maj

EFTERMIDDAGSTRÆNING kl. 15:30

BEN

SQUAT

1set x 15reps @ 20kg

1set x 10reps @ 20kg

1set x 10reps @ 40kg

1set x 10reps @ 65kg

1set x 10reps @ 75kg

1set x 10reps @ 85kg

KNÆBINDE - LØSE

1set x 10reps @ 97.5kg PR

teknik - fokus på udførelse og rigtig god dybde

1set x 1reps @ 102.5kg

1set x 2reps @ 105kg

Backoff

1set x 15reps @ 85g rep PR :devil:

... tempoet i dag var kontrolleret og ro med fokus på dybde og udførelse, hvilket spillede MAX :4thumbup: De 85 kg i backoff var vist lidt halvhjertet for pressede slet ikke mig selv nok og var ikke spor forpustet bagefter... SKAL HUSKE ... FOKUS!!!!

LEG PRES

1set x 20reps @ 150kg

1set x 20reps @ 200kg

1set x 20reps @ 225kg

1set x 20reps @ 250kg

1set x 17reps @ 275kg

1set x 15reps @ 300kg

1set x 13reps @ 320kg

1set x 15reps @ 340kg

1set x 9reps @ 360kg

SPLIT SQUAT

1set x 10reps @ 2 x 20kg

1set x 12reps @ 2 x 20kg

1set x 12reps @ 2 x 20kg

ADDUCTOR

1set x 15reps @ 120lb

1set x 15reps @ 140lb

1set x 10reps @ 160lb

1set x 10reps @ 180lb

1set x 7reps @ 200lb

... også syntes jeg ligesom at jeg havde trænet nok!!! :innocent:

Edited by angel
Link to comment
Share on other sites

Jeg fatter bare nada af din træning. :blink:
1set x 10reps @ 97.5kg PR

1set x 1reps @ 102.5kg

1set x 2reps @ 105kg

Først laver du en 10er med 97,5 efterfulgt af en single og en double med vægte der bare er 5 og 7,5 kg tungere. :blink:

<{POST_SNAPBACK}>

Nå det... det var bare lidt efterspræl som ikke var en del af den oprindelige plan... bare for at prøve dybde og teknik (burde have skrevet det :blush: )

Edited by angel
Link to comment
Share on other sites

Jeg fatter bare nada af din træning. :blink:
1set x 10reps @ 97.5kg PR

1set x 1reps @ 102.5kg

1set x 2reps @ 105kg

Først laver du en 10er med 97,5 efterfulgt af en single og en double med vægte der bare er 5 og 7,5 kg tungere. :blink:

<{POST_SNAPBACK}>

Nå det... det var bare lidt efterspræl som ikke var en del af den oprindelige plan... bare for at prøve dybde og teknik (burde have skrevet det :blush: )

<{POST_SNAPBACK}>

Ok, syntes bare generelt at du laver alt for mange højrep set med submaximale vægte. Har dig mistænkt for at læse for meget FLEX. :poking:

Link to comment
Share on other sites

Hvordan opfører dit brachiale plexus sig?

Går ud fra det er det der holder dig tilbage?

<{POST_SNAPBACK}>

Det er nærmere 100kgs barrieren der spøger og ikke den fysiske evne til at løfte vægten :wink: Hun skal nok bare have bind for øjnene eller noget i den stil :wink::tongue:

Link to comment
Share on other sites

Jeg fatter bare nada af din træning. :blink:
1set x 10reps @ 97.5kg PR

1set x 1reps @ 102.5kg

1set x 2reps @ 105kg

Først laver du en 10er med 97,5 efterfulgt af en single og en double med vægte der bare er 5 og 7,5 kg tungere. :blink:

<{POST_SNAPBACK}>

Nå det... det var bare lidt efterspræl som ikke var en del af den oprindelige plan... bare for at prøve dybde og teknik (burde have skrevet det :blush: )

<{POST_SNAPBACK}>

Ok, syntes bare generelt at du laver alt for mange højrep set med submaximale vægte. Har dig mistænkt for at læse for meget FLEX. :poking:

<{POST_SNAPBACK}>

Igen ... jeg er højrep tøz for ellers får jeg aldrig smækket masse på mine ben :wink:

Har hele tiden sagt at når jeg når de 10 reps med 100 kg samt får en squatdragt jeg kan passe så begynder jeg at lege med de tunge kg'er :innocent:

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
 Share