ANGEL


angel
 Share

Recommended Posts

Dagens træning Mandag d. 6. Juni

MORGENCARDIO kl. 4:40

POWERWALK

¤ 45 minutter

EFTERMIDDAGSTRÆNING kl. 17:30

RYG

DØDLØFT

1set x 5eps @ 60kg

1set x 5reps @ 80kg

1set x 5reps @ 100kg

1set x 3reps @ 110kg

... stoppede her - har stadigvæk probs i lænden efter dødløften i dragt for over 2 uger siden

ONE ARM DB ROW

1set x 12reps @ 30kg

1set x 10reps @ 35kg

1set x 10reps @ 40kg

1set x 10reps @ 40kg

1set x 8reps @ 46kg

strop

1set x 10reps @ 50kg

BENT OVER ROW - LEVER

1set x 10reps @ 20kg

1set x 10reps @ 40kg

1set x 12reps @ 50kg

1set x 8reps @ 60kg

ROW - LIGGENDE

1set x 12reps @ 20kg

1set x 10reps @ 40kg

1set x 12reps @ 40kg

1set x 10reps @ 45kg

1set x 10reps @ 45kg

LOW PULLEY ROW

1set x 10reps @ klods 10

1set x 15reps @ klods 10

1set x 20reps @ klods 10

CHINS

1set x 8reps @ BW

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 10.3k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Dagens træning Tirsdag d. 7. Juni

MORGENCARDIO kl. 4:40

POWERWALK

¤ 45 minutter

EFTERMIDDAGSTRÆNING kl. 16:30

SKULDER - MAVE - LÆG

SKULDERPRES DB

1set x 15reps @ 13kg

1set x 15reps @ 15kg

1set x 15reps @ 17.5kg

1set x 13reps @ 20kg

1set x 14reps @ 20kg

1set x 15reps @ 20kg

... ved faktisk ikke om det var rep PR på sidste set?? :w00t:

LÆG - SIDDENDE

1set x 20reps @ 50kg

1set x 20reps @ 50kg

1set x 20reps @ 70kg

1set x 17reps @ 80kg

1set x 15reps @ 90kg

1set x 10reps @ 100kg

1set x 10reps @ 100kg

1set x 10reps @ 100kg

1set x 10reps @ 100kg

UPRIGHT BB ROW

1set x 15reps @ 20kg

1set x 15reps @ 25kg

1set x 15reps @ 25kg

LATERALS DB

1set x 20reps @ 2 x 4kg

1set x 20reps @ 2 x 6kg

1set x 15reps @ 2 x 8kg

1set x 12reps @ 2 x 10kg

1set x 12reps @ 2 x 10kg

1set x 12reps @ 2 x 10kg

MAVE - LIGE

super koncentreret :4smartass:

1set x 15reps @ BW

1set x 15reps @ BW

1set x 15reps @ BW

+ lidt arm tam tam :4flex:

Næ hvor bliver det godt når weekendens skærmysler er overstået :cooldance: og man kan komme til at presse igennem i skulderøvelser igen og nøjes med et fokus - nemlig den der VM fitness ting :cheer:

Link to comment
Share on other sites

Nyt fra Toronto pro :cooldance:

Pro Figure:

1. Tara Scotti HOMEPAGE

2. Debbie Leung

3. Jane Awad

4. DJ Wallis

5. Cristiana Casoni

6. Melissa Frabbiele

7. Chandra Coffey

8. Tammy Leady

9. Marcy Porter

10. Tammy Strome

11. Kary Odiatu

12. Martha Lombardo-Grant

13. Alejandra Abdala

14. Karin Isaacson

15. Pia-Marlen Johnsen

16. Lisbeth Halikka

17. Susan Bock

18. Aristea Rizzo

En Pia Marlen i langt flottere form :4flex: en for blot en uge siden :4thumbup:

post-363-1118177649_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

Hun er da også ganske fin, hende Pia Marlen, men hun har altså ikke din udstråling :innocent:

Sov godt No :laugh:  :wink:

Du skal i seng nu :tongue:

Hilsen J-man :smile:

<{POST_SNAPBACK}>

biiip biiip .... der er sgu sukkerleverance fra øerne i aften :wink:

(me like :4winkkiss: )

... er på vej - skal jo op kl 4 :sleeping:

Link to comment
Share on other sites

Dagens træning Onsdag d. 8. Juni

MORGENCARDIO kl. 4:40

POWERWALK

¤ 40 minutter

EFTERMIDDAGSTRÆNING kl. 16:30

BEN

--> prøvede lidt forskelligt ... gik ikke :dry:

Knæ for ømme og tørre og motivationen var vist røget ud med den manglende nattesøvn :raisebrow:

BÆNKPRES

1set x 20reps @ 20kg

1set x 10reps @ 20kg

1set x 10reps @ 20kg

1set x 5reps @ 40kg

1set x 3reps @ 40kg

1set x 3reps @ 40kg

1set x 3reps @ 40kg

POWERWALK

¤ 12 minutter

Nå - men heller prøve at få gjort noget ved den manglende søvn, for ellers kommer det da til at gå af H til på lørdag!!

Er overtrænet pga. jeg de sidste mange uger har sovet AAAAALLLTTT for lidt!!! Får kun halvdelen af de timer jeg burde og det betaler jeg så for nu!!!

SÅ KAN JEG LÆRE DET :bottom:

Link to comment
Share on other sites

Mind mig lige om hvordan det var vi aftalte at du sku straffes hvis det ikke går godt på lørdag ?

:innocent:  :tongue:

Og kan du så få sovet... :wink:

<{POST_SNAPBACK}>

Som hendes trofaste væbner er jeg indviet, selve afstraffelses ceremonien inkluderer: knæbind, 2 x 25 kg's skiver, bands, egetræ, 10 bananer samt læderbælte.

Link to comment
Share on other sites

Mind mig lige om hvordan det var vi aftalte at du sku straffes hvis det ikke går godt på lørdag ?

:innocent:  :tongue:

Og kan du så få sovet... :wink:

<{POST_SNAPBACK}>

Som hendes trofaste væbner er jeg indviet, selve afstraffelses ceremonien inkluderer: knæbind, 2 x 25 kg's skiver, bands, egetræ, 10 bananer samt læderbælte.

<{POST_SNAPBACK}>

Det troede jeg da var vinder ceremonien :blink::blink::raisebrow::poking:

:tongue:

Link to comment
Share on other sites

Er træt og brugt, så har besluttet at carbe op til omkring de 75 kg i aften vægt over de næste par dage, så burde jeg veje ind omkring de 74 og HAVE ENERGI :bunny: til bænken og så fortsætter jeg diæten bagefter for ellers er jeg sgu bange for at falde i søvn når jeg først placere mit korpus på bænken :blink::sleeping:

Edited by angel
Link to comment
Share on other sites

Mind mig lige om hvordan det var vi aftalte at du sku straffes hvis det ikke går godt på lørdag ?

:innocent:  :tongue:

Og kan du så få sovet... :wink:

<{POST_SNAPBACK}>

Som hendes trofaste væbner er jeg indviet, selve afstraffelses ceremonien inkluderer: knæbind, 2 x 25 kg's skiver, bands, egetræ, 10 bananer samt læderbælte.

<{POST_SNAPBACK}>

Det troede jeg da var vinder ceremonien :blink::blink::raisebrow::poking:

:tongue:

<{POST_SNAPBACK}>

Jeg har fremlagt et vinder-scenarie for brødrene og motivet har været højeste priorietet til vor seancer de forgangne måneder. Hårde ræsonnementer CUR brødrene imellem har båret frugt til din store eudaimoni.

Det du skal være vidne til, er et brud i en 4000 år gammel CUR konvention, hvor ellers kun fuldgyldige medlemmer og særligt udvalgte prospects fejres for deres extraordinære akkomplesimenter.

CUR's højeste instans, Grand Analshall Jacobinal, har deliberateret i samråd med CUR's højtagtede komité af Stor Analer, heriblandt Stor Anal Analders, og fundet dig værdig til at indgå i denne stolte CUR konvention, hvor du, indtil ceremonien er endt, immatrikuleres i CUR med titlen "Prospect Noanalrah, som gør dig midlertidig værdig til konventionen.

Du undres og glædes over denne bemærkelsesværdige ihærdighed fra min side og er i ave over denne fantasmagoriske mulighed for at opleve CUR i alt dens pragt og du tænker: "Hvorfor?"

Fordi din utopiske RØV allerede har tilranet sig 1. pladsen i sektens højtrespekterede og legendariske "Hall of Fame - CUR's Greatest Booty's", som fremtidige troubadurere i CUR vil sjunge om:

"Nu skal i høre, brødre mine,

pløkken gennemkøre, baller så fine,

rund og så fræk, ingen som den frister,

pigen er kæk, hun tigger om medister,

hendes vidtåbne anal, hun kan ikke få nok,

udvides hendes kanal, med 20 tommer stok,

den er aldrig set mage, er helt usam'lignelig

andres er jo vage, ja direkte pinlig,

englen er navnet, guddommelighed heri,

åhh gud hun er savnet, verdens bedste OM BAWI!"

Hymner som denne vil blive lovprist i al evighed, dine baller vil med tiden blive til en legende blandt booty's, en CUR kendt myte.

Du vil høre nærmere.

Ave rectum, Broder Kernanus.

Link to comment
Share on other sites

Dagens træning Torsdag d. 9. Juni

MIDDAGSCARDIO kl. 11:00

POWERWALK

¤ 60 minutter

OK - faldt i søvn på sofaen igår omkring kl 9, Kragen lod mig sove da han syntes det var synd at vække mig :wub: Vågnede i morges omkring kl 8 i mit kluns og under uldtæppet, frøs lidt og lagde mig derfor under dynen og vågnede først igen kl 11 :blink:

DAMN - jeg er bare i søvn underskud!!

Nå stod op, vaklede min "morgen"tur efterfulgt at tykmælkskoldskål med tvebakker og kammerjunker, et par timer senere blev det til en is i BILKA :icecream: efterfulgt af lille cafebesøg med Bozne hvor den stod på kaffe og chokoladekage :4mewantfood:

... måske jeg skulle forsøge at få noget prot nu!!! :innocent:

(mangler også stadigvæk 1500 kcal for at nå dagens bulkforsøg!!!)

Edited by angel
Link to comment
Share on other sites

Mind mig lige om hvordan det var vi aftalte at du sku straffes hvis det ikke går godt på lørdag ?

:innocent:  :tongue:

Og kan du så få sovet... :wink:

<{POST_SNAPBACK}>

Som hendes trofaste væbner er jeg indviet, selve afstraffelses ceremonien inkluderer: knæbind, 2 x 25 kg's skiver, bands, egetræ, 10 bananer samt læderbælte.

<{POST_SNAPBACK}>

Det troede jeg da var vinder ceremonien :blink::blink::raisebrow::poking:

:tongue:

<{POST_SNAPBACK}>

Jeg har fremlagt et vinder-scenarie for brødrene og motivet har været højeste priorietet til vor seancer de forgangne måneder. Hårde ræsonnementer CUR brødrene imellem har båret frugt til din store eudaimoni.

Det du skal være vidne til, er et brud i en 4000 år gammel CUR konvention, hvor ellers kun fuldgyldige medlemmer og særligt udvalgte prospects fejres for deres extraordinære akkomplesimenter.

CUR's højeste instans, Grand Analshall Jacobinal, har deliberateret i samråd med CUR's højtagtede komité af Stor Analer, heriblandt Stor Anal Analders, og fundet dig værdig til at indgå i denne stolte CUR konvention, hvor du, indtil ceremonien er endt, immatrikuleres i CUR med titlen "Prospect Noanalrah, som gør dig midlertidig værdig til konventionen.

Du undres og glædes over denne bemærkelsesværdige ihærdighed fra min side og er i ave over denne fantasmagoriske mulighed for at opleve CUR i alt dens pragt og du tænker: "Hvorfor?"

Fordi din utopiske RØV allerede har tilranet sig 1. pladsen i sektens højtrespekterede og legendariske "Hall of Fame - CUR's Greatest Booty's", som fremtidige troubadurere i CUR vil sjunge om:

"Nu skal i høre, brødre mine,

pløkken gennemkøre, baller så fine,

rund og så fræk, ingen som den frister,

pigen er kæk, hun tigger om medister,

hendes vidtåbne anal, hun kan ikke få nok,

udvides hendes kanal, med 20 tommer stok,

den er aldrig set mage, er helt usam'lignelig

andres er jo vage, ja direkte pinlig,

englen er navnet, guddommelighed heri,

åhh gud hun er savnet, verdens bedste OM BAWI!"

Hymner som denne vil blive lovprist i al evighed, dine baller vil med tiden blive til en legende blandt booty's, en CUR kendt myte.

Du vil høre nærmere.

Ave rectum, Broder Kernanus.

<{POST_SNAPBACK}>

Som du dog kan :w00t::w00t::4winkkiss:

Link to comment
Share on other sites

Hey Angel, har du set denne artikel/konklussion?

link

<{POST_SNAPBACK}>

Hey der

... nu synes jeg generelt det er et dårligt studie!!

Kun 3 forskellige slags drikke??! og så på 18 km løbere - de er jo allerede færdige med at løbe efter 1:15 minutter, så er der sgu ikke brug for noget ekstra ud over en smule vand :smile:

Generelt så mener jeg at man skal indtage drikke med en smule sukker (for at få en hurtigere passsage af vand til blodet så det heller ikke generer i GI-kanalen og ikke for at undgå hypoglukæmi) og slet ikke de mængder der ofte er i færdigkøbte sportsdrikke, derudover små mængder salt i drikken for at ersatte den tabte mængde og undgå kramper under og efter kamp

Her er en undersøgelse omkring ændring i plasma hos 18-km løbere i varmt klima, som du kan se er der ikke belæg for at indtage noget ektra sukker undervejs blot væske :smile:

- så hvorfor overhovedet lave en undersøgelse som ovenstående på 18-km løbere - det havde været mere relevant med marathonløbere for her er der unægteligt et behov for sukker GI genere eller ej :wink:

(note fra nedenstående undersøgelse

However, excessive consumption of pure water or dilute fluid (ie. up to 10 litres per 4 hours) during prolonged endurance events may lead to a harmful dilutonal hyponatremia(23) which may involve disorientation, confusion, and seizure or coma(8).)

KLIK KLIK

Haematological and Plasma Electrolyte Changes After Long Distance Running in High Heat and Humidity

Aim of Study: To investigate the acute effects of an 18 km run on the haematological and plasma electrolyte parameters, in recreational runners under conditions of high temperatures and humidity.

Method: Haematological and electrolyte parameters changes were measured in 21 acclimatised recreational runners before and after an 18 km run in environmental temperatures and relative humidity of 27.1 w 0.3-C and 85.0 w 1.7% respectively, which was measured using the wet bulb globe monitor.

Results: There was a loss of weight which averaged 2.5 w 0.2% (p < 0.001) of initial body weight. Rectal temperature increased by an average of 2.7 w 0.2-C (an increase of 7.2 w 0.7%; p < 0.001). Immediately after the race, there was a significant (p < 0.01) increase in haemoglobin, haemotocrit and plasma osmolality. Mean plasma volume decreased by 4.1 w 1.1%. Plasma sodium and potassium significantly (p < 0.01) increased by 4.5 w 0.5% and 20.3 w 3.5% respectively, while magnesium significantly (p < 0.01) decreased by 9.0 w 1.8%. Peripheral blood profile showed significant increases in the post-race white blood cell counts (p < 0.001) and platelets (p < 0.01).

Conclusion: The acute changes in haematological variables and plasma electrolytes reported in this study at relatively high ambient temperature and humidity were found to be similar to that seen after long-distance running under cooler climatic conditions. However, it is recommended that long-distance runners should be hyperhydrated just before the race and also be encouraged to consume 150 mL to 300 mL every 15 minutes while running to prevent the effects of dehydration.

Edited by angel
Link to comment
Share on other sites

kan man så sige noget om hvor længe den fysiske aktivitet skal vare, før salt og sukker i vandet bliver nødvendig? 1,5, 2, 2,5 timer? (alt afhængig af intensiteten selvfølgelig).

<{POST_SNAPBACK}>

som du selv skriver --> Afhængig af typen af idræt, intensitet, klima og genetik :wink:

Men jeg ville sige at når man ved at man skal være igang + 1.5 time så bør man overveje at øge dosis af sukker i vandet efter 1 time ellers bør man blot tilsætte en smule for at lette vandets overgang til blodet :smile:

Edited by angel
Link to comment
Share on other sites

... måske jeg skulle forsøge at få noget prot nu!!!  :innocent:

(mangler også stadigvæk 1500 kcal for at nå dagens bulkforsøg!!!)

Hep hep....kom nu lige ind i kampen! Min sympati bulk ( :innocent: ) skulle jo gerne virke lidt motiverende for dig :4eat:.....for det er jo ganske ufrivilligt fra min side :violin::rolleyes: :4whistling:

Link to comment
Share on other sites

... måske jeg skulle forsøge at få noget prot nu!!!  :innocent:

(mangler også stadigvæk 1500 kcal for at nå dagens bulkforsøg!!!)

Hep hep....kom nu lige ind i kampen! Min sympati bulk ( :innocent: ) skulle jo gerne virke lidt motiverende for dig :4eat:.....for det er jo ganske ufrivilligt fra min side :violin::rolleyes: :4whistling:

<{POST_SNAPBACK}>

JEG ER SUPER MOTIVERET ... og hold kæft hvor du tager kejler med alt det kaffe drikkeri :wink:

PAS NU PÅ at det ikke tager overhånd :cooldance:

Link to comment
Share on other sites

Sad i min sygdom og søgte desparat efter lidt inspiration der kunne sende mig igang med at arbejde og stompede over den her illustration af Claire Wending… Jeg er sikker på hun har set et foto af Englen før hun gik igang! :4thumbup:

(Jeg kom ihvertfald til at tænke på dig da jeg så den)

post-619-1118390785_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

Sad i min sygdom og søgte desparat efter lidt inspiration der kunne sende mig igang med at arbejde og stompede over den her illustration af Claire Wending… Jeg er sikker på hun har set et foto af Englen før hun gik igang!  :4thumbup:

(Jeg kom ihvertfald til at tænke på dig da jeg så den)

<{POST_SNAPBACK}>

:blush::blush::w00t::w00t:

Total cool :cooldance:

JA - der kunne godt være lidt engel over det :innocent:

(minder i hvert tilfælde meget om det kluns jeg altid havde på i de glad technodage :cooldance::tongue: )

Link to comment
Share on other sites

Held og lykke i morgen  :4thumbup:

Nu må du sgu lige få de 100kg med  :smile:

<{POST_SNAPBACK}>

Tak for det Jan :w00t:

... men tror nu at jeg vil gå efter de 95 kg i første omgang og være mere end tilfreds hvis det lykkes :cooldance:

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
 Share