ANGEL


angel
 Share

Recommended Posts

Og et held og lykke fra mig! I må have en god tur til Aarhus og så regner jeg selvfølgelig med at du nakker et par rekorder :poking:  :bigsmile:

Vi ved du har styrken til at lave minimum 100kg i patpres :devil:

<{POST_SNAPBACK}>

Skal gøre mit bedste og håbe at nerverne holder :innocent:

Aftenvægt med tøj er nu 75.1 kg, så burde fylde trøjen fint ud i morgen --> måske så meget igen at jeg bliver nødt til at have de 95 kg på for at få stangen ned :blush::tongue:

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 10.3k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

HELD & LYKKE imorgen! - tro på det og giv den GAZ:firebounce:  :firebounce:  :firebounce:  :firebounce:

( Jeg glæder mig allerede til at læse din log i morgen aften.... :w00t:  :w00t:  :w00t:).

<{POST_SNAPBACK}>

ARGGHHHHHHHH :w00t:

Så er jeg parat :cooldance: ...... håber jeg --> kun "lidt" nervøs :blink:

Skal nok opdatere i aften eller i morgen - vil også forsøge at tage lidt billeder undervejs :4thumbup:

Link to comment
Share on other sites

DM BÆNKPRES

Efter 3 dages "intens" deload blev det endelig tid til lidt bænkpres. Da jeg vågnede føltes det også som om der var godt med overskud og mere end pænt med nervøsitet til dagen...

Jeg stod op kl 6 --> tjekkede min morgenvægt som var 1.5 kg under klassens maksvægt på 75kg, besluttede derefter at jeg ikke gad min morgentur eftersom jeg ikke skulle nå at smide noget før indvejning :4thumbup: så jeg hoppede tilbage i kanen! Men da det ikke lykkedes at falde rigtigt til ro stod jeg i stedet op, tog et langt bad og brugte derefter cirka 15 minutter på at poserer :4flex: ude i mine svigerforældres gang hvor der er et fabelagtigt morgenlys :innocent:

Mere eller mindre parat ankom jeg efter 5 minutter i bil til Stævnelokalerne og inden længe dukkede min opbakning op i form af Bozne samt Nina :cheer: og ikke mindst en lille time senere en super parat Baardi :smile:

Eftersom jeg ikke har det specielt godt i sådan en situation og nerverne var lidt uden på tøjet, så brugte Bamz'far den første halve time på at berolige mig :rolleyes: inden jeg blev hevet i trøjen :4whip:

1. løft - 90 kg ... underkendt 2-1

Mit første løft blev 90 kg som egenligt var ganske lette, men der er jo noget der hedder signaler :poking: hvilket jeg endnu ikke har lært :blush:

2. løft - 95 kg DM REKORD ... godkendt 2-1

2. løft havde ikke helt så mange nerver som første --> tror jeg havde fyret størstedelen af min adrenalin af :tongue:

Inden løftet stod jeg og håbede på at ingen ville nævne at det var rekord forsøg... Hvilket de heller ikke gjorde - heldigvis, for det ville kun have stresset mig yderligt :sleepy:

Bagefter var jeg så helt i tvivl om det rent faktisk var rekord da ingen sagde noget???! Så jeg måtte sende Kern hen for at undersøge sagerne ... og ganske rigtigt - så var det rekord :cooldance:

3. løft - 97.5 kg DM REKORD ... godkendt 2-1

Begyndte at føle mig lidt slap efter min store nervøsitet, så kunne godt mærke at jeg ikke havde overvældende mange kræfter samt det er som om min hjerne giver op når jeg har lavet det resultat jeg kom efter, meeeeen det ville også være for pinligt ikke at lave et 3. forsøg, så jeg nøjedes med at øge vægten 2.5 kg, hvilket da heller ikke voldte de helt store problemer :smile:

4. løft - 100 kg DM REKORD FORSØG ... underkendt 3-0

Halvhjertet forsøg --> Gik helt kold i hovedet samt jeg syntes det var for hurtigt at skulle makse igen lige efter det 3. forsøg, så prøvede langt fra 100% på at gennemføre løftet, men løftet er der uden tvivl på et andet tidspunkt :bigsmile:

Det var det ... ved nærmer eftertanke egenligt meget fedt at få lov at sætte to DM rekorder lige efter hinanden :blush::innocent: men mest af alt fedt langt om længe at få et godkendt løft i trøje samt at få en hel dag sammen med en masse andre "styrke" nørder :4thumbup:

Lige et par hurtige billeder fra Svigermor... der skal nok komme en del flere billeder fra stævnet + lidt filmklip på ATHLETIC.DK inden et par dage :smile:

DMBP1.jpg

DMBP2.jpg

DMBP3.jpg

DMBP4.jpg

DMBP5.jpg

DMBP6.jpg

DMBP7.jpg

DMBP8.jpg

DMBP9.jpg

DMBP10.jpg

Edited by angel
Link to comment
Share on other sites

Jamen yillykke med rekorderne :cooldance:

<{POST_SNAPBACK}>

TAK TAK :bigsmile:

... tror vi skal have lavet et MOL-hjørne til næste stævne så vi lige kan få sat ansigt på alle folk :w00t:

tillykke med det

det er jo ikke styrke der fejler noget

det er hvis bare hovedet du skal have rette lidt til :poking:

<{POST_SNAPBACK}>

Hverken styrken eller min fantastiske METAL fejler noget.... men fortæl lige min hjerne det :wink:

Stort tillykke til Engle-pigen  :4thumbup:  :smile:

<{POST_SNAPBACK}>

:cooldance:

Link to comment
Share on other sites

Tillykke med DM rekorden...

Tror du at du ku ha nuppet de 100 kg i dit 3. forsøg?

<{POST_SNAPBACK}>

JA... hvis jeg havde været indstillet på det fra starten, men havde "kun" sat næsen op efter de 95 kg og da det løft var i hus var det ligesom om luften sev ud af ballonene ... det er noget som jeg skal arbejde med!! Bare at kunne køre selv efter et løft jeg er super tilfreds med... det skal nok komme :innocent:

Tillykke med rekorden, kunne desværre ikke se dine løft da jeg var inde at varme op.

<{POST_SNAPBACK}>

Tilgiver dig aldrig :wink:

p.s. En anden gang må du da godt hilse ... jeg bider ikke :devil::innocent:

Link to comment
Share on other sites

Tillykke med rekorden, kunne desværre ikke se dine løft da jeg var inde at varme op.

<{POST_SNAPBACK}>

Tilgiver dig aldrig :wink:

<{POST_SNAPBACK}>

Du må jo bare løfte det en dag hvor jeg ser det.. ellers tæller det ikke :tongue:

p.s. En anden gang må du da godt hilse ... jeg bider ikke  :devil:  :innocent:

Muligvis ikke, men du har meget store gunzz :freaked:

Hygge

PS. skal nok hilse næste gang

Link to comment
Share on other sites

du har så lige givet baghjul til 95% af fyrene i mit Gym :bigsmile::bigsmile: Jeg tror kun vi er 3 (mænd!) på Læsø der bænker mere end Nora = you're too bad !!! :bigsmile::bigsmile::bigsmile::devil::bigsmile::devil::bigsmile:

det er helt vildt flot...

Nora ...a frigging force of nature!!!!

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
 Share