ANGEL


angel
 Share

Recommended Posts

Kan slet ikke styre det kattesjaaaw for tiden :wub:

... så håber at I bærer over med mig :innocent:

Her kan man se hvor hurtigt den ene mis overtager den andens plads :raisebrow:

(hvis noger er i tvivl .. så er det Krawen til venstre under dynen!!! :tongue: )

post-363-1120285486_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 10.3k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Dagens træning Lørdag d. 2. Juli

MORGENCARDIO kl. 6:00

POWERWALK + 7kg rygsæk

¤ 65 minutter

Så røg der et ekstra kg i rygsækken, da jeg har tabt det på vejene et eller andet sted de sidste 10 dage :innocent:

(Kg'erne i rygsækken følger de kg'er jeg smider på vægten, på den måde føler jeg ikke det er nogen speciel belastning :4smartass: )

MIDDAGSTRÆNING kl. 11:30

BRYST - BICEPS - MAVE

BÆNKPRES

1set x 15reps @ 20kg

1set x 15reps @ 20kg

1set x 8reps @ 40kg

1set x 5reps @ 40kg

1set x 5reps @ 45kg

1set x 3reps @ 50kg

1set x 3reps @ 50kg

1set x 3reps @ 50kg

1set x 3reps @ 50kg

1set x 3reps @ 50kg

... fokus på hurtighed i den nedadgående del af bevægelse, god pause og eksplosivt bundpres :smile: :

MAVE - LIGE

hyperextensionbænk

1set x 15reps @ BW

1set x 15reps @ BW

1set x 15reps @ BW

1set x 15reps @ BW

1set x 15reps @ BW

FLYES - maskine

1set x 15reps @ 27.5kg

1set x 12reps @ 37.5kg

1set x 12reps @ 42.5kg

1set x 10reps @ 47.5kg

1set x 8reps @ 52.5kg

1set x 6reps @ 57.5kg

... SHIIIT - der var tryk på i dag!! Mangler kun 2 klodser for at være i bund på hele vægtstakken i maskinen :cooldance:

MAVE - SKRÅ

hyperextensionbænk

1set x 10reps @ BW

1set x 10reps @ BW

1set x 10reps @ BW

DB FRONT RAISE

underhånd, skråt ind og op foran kroppen, med tvist i bunden for ekstra peak contraction af brystmusklen

1set x 10reps @ 5kg

1set x 10reps @ 7kg

1set x 10reps @ 9kg

... arghhhhh mand den sad perfekt :wub:

DIPS

1set x 20reps @ BW

1set x 15reps @ BW

... ikke særligt hårdt - følte blot jeg burde, da det jo er ved at være langt tid siden :blink:

BICEPS DB CURL

1set x 8reps @ 12.5kg

1set x 8reps @ 15kg

1set x 8reps @ 17.5kg

1set x 8reps @ 17.5kg

1set x 8reps @ 17.5kg

STANDING CONCENTRATED BICEPS BB CURL

1set x 12reps @ lille stang + 5kg

1set x 12reps @ lille stang + 10kg

1set x 13reps @ lille stang + 10kg

1set x 15reps @ lille stang + 10kg

BB WRIST CURL

1set x 20reps @ lille stang + 10kg

1set x 20reps @ lille stang + 10kg

1set x 20reps @ lille stang + 10kg

DAMN mand - min egen form overraksede mig sgu lidt i dag :blink: hold da op der er kommet cuts mange stedet --> og så allerede nu!! :4thumbup:

Synes at min form lige nu ligner den jeg havde 5-6 uger før DM sidste år og der vejede jeg kun 66-67kg :blink: DET LOVER JO GODT :cheer:

(begynder faktisk at tro på projektet til en forandring :innocent: )

... og nu skal der lidt carbs i systemet så jeg ikke er total urimelig i morgen søndag når Krawns dejlige forældre kommer på besøg for at se babyen Bibi :wub:

--> sidste dag med raffineret sukker i ren form (red: SLIK) inden VM --> så skal nydes :4mewantfood:

Link to comment
Share on other sites

Dagens træning Søndag d. 3. Juli

CARDIO

POWERWALK

¤ 70 minutter

POWERWALK + 15 kg oppakning

¤ 20 minutter

.... og så hjem og :4mewantfood: :4mewantfood: :4mewantfood: :4thumbup:

HUUUUU - tror jeg bliver væsket i morgen :innocent:

Link to comment
Share on other sites

Dagens træning Søndag d. 3. Juli

CARDIO

POWERWALK

¤ 70 minutter

POWERWALK +  15 kg oppakning

¤ 20 minutter

.... og så hjem og  :4mewantfood:  :4mewantfood:  :4mewantfood:  :4thumbup:

HUUUUU - tror jeg bliver væsket i morgen  :innocent:

<{POST_SNAPBACK}>

Jeg tror faktisk jeg så sig powerwalke idag.. hvis du altså gik på en bro ved en 20 tiden i en rød t-shirt hehe :smile:

Hvordan får du egentligt tid til så meget cardio :blink::blink: ??

Link to comment
Share on other sites

Dagens træning Søndag d. 3. Juli

CARDIO

POWERWALK

¤ 70 minutter

POWERWALK +  15 kg oppakning

¤ 20 minutter

.... og så hjem og   :4mewantfood:  :4mewantfood:  :4mewantfood:  :4thumbup:

HUUUUU - tror jeg bliver væsket i morgen  :innocent:

<{POST_SNAPBACK}>

Jeg tror faktisk jeg så sig powerwalke idag.. hvis du altså gik på en bro ved en 20 tiden i en rød t-shirt hehe :smile:

Hvordan får du egentligt tid til så meget cardio :blink::blink: ??

<{POST_SNAPBACK}>

Tror du ikke det er fordi Krawen går derhjemme og er huslig?

:laugh:

Niske

Link to comment
Share on other sites

Dagens træning Søndag d. 3. Juli

CARDIO

POWERWALK

¤ 70 minutter

POWERWALK +  15 kg oppakning

¤ 20 minutter

.... og så hjem og   :4mewantfood:  :4mewantfood:  :4mewantfood:  :4thumbup:

HUUUUU - tror jeg bliver væsket i morgen  :innocent:

<{POST_SNAPBACK}>

Jeg tror faktisk jeg så sig powerwalke idag.. hvis du altså gik på en bro ved en 20 tiden i en rød t-shirt hehe :smile:

Hvordan får du egentligt tid til så meget cardio :blink::blink: ??

<{POST_SNAPBACK}>

Nej - det var ikke mig --> jeg lavede cardio i Nyborg og går forøvrigt altid i sort tøj... så nej :smile:

Hvad mener du med hvordan jeg får tid?? Det tager man sig da bare :bigsmile:

(Du kan jo prøve at tænke på hvor meget tid du sikkert bruger på ingenting i løbet af en dag - såkaldt spildtid)

Edited by angel
Link to comment
Share on other sites

Dagens træning Søndag d. 3. Juli

CARDIO

POWERWALK

¤ 70 minutter

POWERWALK +  15 kg oppakning

¤ 20 minutter

.... og så hjem og   :4mewantfood:  :4mewantfood:  :4mewantfood:  :4thumbup:

HUUUUU - tror jeg bliver væsket i morgen  :innocent:

<{POST_SNAPBACK}>

Jeg tror faktisk jeg så sig powerwalke idag.. hvis du altså gik på en bro ved en 20 tiden i en rød t-shirt hehe :smile:

Hvordan får du egentligt tid til så meget cardio :blink::blink: ??

<{POST_SNAPBACK}>

Tror du ikke det er fordi Krawen går derhjemme og er huslig?

:laugh:

Niske

<{POST_SNAPBACK}>

HA :laugh:

Det ville da være århundredets overdrivelse :tongue:

Link to comment
Share on other sites

DAMN mand - min egen form overraksede mig sgu lidt i dag  :blink: hold da op der er kommet cuts mange stedet --> og så allerede nu!!  :4thumbup:

Synes at min form lige nu ligner den jeg havde 5-6 uger før DM sidste år og der vejede jeg kun 66-67kg  :blink: DET LOVER JO GODT :cheer:

(begynder faktisk at tro på projektet til en forandring  :innocent: )

<{POST_SNAPBACK}>

Det lyder RIGTIG godt!!!

Hvad ligger vægten på nu, og hvad er dit estimerede gain for dette år?

Rock'n Roll :strat:

SaintPauli

Link to comment
Share on other sites

kunne godt forestille mig krage-far med et tørklæde rundt om hovedet, mens han går og ser husmoderlig ud :laugh::laugh:

Hmm hende svenskeren har dog noget af det flaskeste smil i verden :raisebrow:

Hvornår er det du skal stille op?? Og kan man se dine konkurrenter nogle steder??

Link to comment
Share on other sites

DAMN mand - min egen form overraksede mig sgu lidt i dag  :blink: hold da op der er kommet cuts mange stedet --> og så allerede nu!!  :4thumbup:

Synes at min form lige nu ligner den jeg havde 5-6 uger før DM sidste år og der vejede jeg kun 66-67kg  :blink: DET LOVER JO GODT :cheer:

(begynder faktisk at tro på projektet til en forandring  :innocent: )

<{POST_SNAPBACK}>

Det lyder RIGTIG godt!!!

Hvad ligger vægten på nu, og hvad er dit estimerede gain for dette år?

Rock'n Roll :strat:

SaintPauli

<{POST_SNAPBACK}>

Håber det er godt... havde lige endnu en optur hos skrædderen idag :cooldance:

Har ikke set mig i hendes spejl siden lige efter DM sidste år... og DAMN jeg er blevet bred siden :blink: det var ligefrem helt uhyggeligt :freaked:

Mit gain er cirka 5 kg ren maaa på blot mindre end et halvt år - dobbelt så meget som jeg plejer :blink: så ikke noget at sige til at jeg føler mig lidt større på nuværende tidspunkt :innocent:

Tjek evt HER

Vægten pt er omkring de 72 kg .. lige lidt under --> med en fedt% på 18-19 stykker, så rigtigt godt udgangspunkt for de næste par måneders diætsjaaaaw :4mewantfood:

Regner med at jeg skal smide 6-8 kg endnu, så det passer perfekt med de næste 2 måneders sommerferie :smile:

Tror jeg filmer lidt og smider det op inden længde i stedet for at tage billeder ... det er sgu lettere :tongue:

Link to comment
Share on other sites

èn af mine mange modstandere til VM ... svenska flicka  :cooldance:

nina_furuseth.jpg

<{POST_SNAPBACK}>

Hun kan få lov til at stå i baggrunden mens Englen spreder sine vinger :wink:

No competition!!!! :bigsmile:

<{POST_SNAPBACK}>

... ellers må vi jo finde det lange ben frem i det hun går forbi :wink::innocent::blush:

Link to comment
Share on other sites

kunne godt forestille mig krage-far med et tørklæde rundt om hovedet, mens han går og ser husmoderlig ud  :laugh:  :laugh:

Hmm hende svenskeren har dog noget af det flaskeste smil i verden  :raisebrow:

Hvornår er det du skal stille op?? Og kan man se dine konkurrenter nogle steder??

<{POST_SNAPBACK}>

Vm er i dagene 23-26 sept i Spanien .. Santa Susanna!

Jeg skal til udtagelse midt i august og håber selvfølgelig at det går godt og jeg har dommerne med mig --> er dette ikke sagen, så kommer jeg jo ikke afsted ... men jeg er optimistisk og håber på det bedste :4thumbup:

Man kan ikke se mine konkurrenter nogle steder andet end hvis man kender til om de har deres egne hjemmesider eller ligende... ellers må jeg vente til september :smile:

Link to comment
Share on other sites

Tror jeg filmer lidt og smider det op inden længde i stedet for at tage billeder ... det er sgu lettere  :tongue:

<{POST_SNAPBACK}>

Uuuhhh, det lyder godt!! :4jumpy: Det vil jeg glæde mig til at se. :cheer: :cheer: :cheer:

Jeg skal til udtagelse midt i august og håber selvfølgelig at det går godt og jeg har dommerne med mig --> er dette ikke sagen, så kommer jeg jo ikke afsted ... men jeg er optimistisk og håber på det bedste :4thumbup:
Er der andre end dig, der skal til udtagelse? :bigsmile: Og har du nogen idé om, hvordan det kommer til at foregå? Men selvfølgelig skal det da nok gå godt! :kickass::devil:
Vm er i dagene 23-26 sept i Spanien .. Santa Susanna!

Ikke at det har nogen som helst relevans i denne sammenhæng, men der bor min moster. :smile:

Link to comment
Share on other sites

Som lovet... hermed lidt videosjaaaw - bare for at vise lidt ryg (.. og JA - mine blege skuldre har fået lidt sol :sun: i dag!!)

Skal nok diske op med noget ordenlig video inden længe  :4smartass:

RYG tam tam

(højreklik og gem på compen  :wink: )

<{POST_SNAPBACK}>

Wauw... :blush: I'll have two of those, please. :4thumbup:

Det ser sgu godt ud - men hvor er dine bagskuldre bare heftige! :blink: Gid det var mig... :laugh:

Lagoon

Link to comment
Share on other sites

Dagens træning Søndag d. 3. Juli

CARDIO

POWERWALK

¤ 70 minutter

POWERWALK +  15 kg oppakning

¤ 20 minutter

.... og så hjem og  :4mewantfood:  :4mewantfood:  :4mewantfood:  :4thumbup:

HUUUUU - tror jeg bliver væsket i morgen  :innocent:

<{POST_SNAPBACK}>

Hej Angel

allerførst vil jeg lige sige woooouuu en flot ryg du render rundt med, jeg faldt helt i stawer da jeg så filmklippet, trykkede bare play igen og igen, det er et helt kunstværk at se på dine muskler bevæge sig rundt, det kommer man sgutte sovende til :bigsmile:

nå ang det væskeri der, hva sker der, er det årstiden, jeg er helt fyldt med vand i kroppen som en anden gravid kone :smile: ( har været der )

du skrev det som om du godt vidste at det ville ske og at du dermed var klar over hva som udløste det, vil du dele din viden med en vandballon ?? :tongue:

Jeg er lidt træt af det, mine ankler spænder og mine hænder ka ik lukkes, det er værst om aftenen

held og lykke med udtagelsen.

knuzz Duenn

Link to comment
Share on other sites

Som lovet... hermed lidt videosjaaaw - bare for at vise lidt ryg (.. og JA - mine blege skuldre har fået lidt sol :sun: i dag!!)

Skal nok diske op med noget ordenlig video inden længe  :4smartass:

RYG tam tam

(højreklik og gem på compen  :wink: )

<{POST_SNAPBACK}>

Wauw... :blush: I'll have two of those, please. :4thumbup:

Det ser sgu godt ud - men hvor er dine bagskuldre bare heftige! :blink: Gid det var mig... :laugh:

Lagoon

<{POST_SNAPBACK}>

Hej Lagoon :bigsmile:

Tak for det.. og du har hel ret - min bagskulder fylder godt i landskabet (skyldes nok de der +50 kg DB rows jeg har nydt sådan at lave :blush: )

Lige nu gælder det blot om at "skjule" den i min rygposering ved at lade være med at skubbe skulderen bagud når jeg viser ryg, for så er den langt mindre markant samt når jeg bliver mere cut på den øverste del af skulderen, så vil den falde langt mere naturligt ind ... håber jeg :innocent:

Ja .. m

Link to comment
Share on other sites

wow... ser sygt ud... dine vinger er nok det der er vokset mest af betydning på det år..

<{POST_SNAPBACK}>

... faktisk er det min butt :bottom: hvilket dog ikke ses i de forfærdelige hjemmebukser :blush::blush:

Måske jeg skal overveje næste gang hvad jeg har på før vi filmer!! :innocent:

Link to comment
Share on other sites

Hej Angel

allerførst vil jeg lige sige woooouuu en flot ryg du render rundt med, jeg faldt helt i stawer da jeg så filmklippet, trykkede bare play igen og igen, det er et helt kunstværk at se på dine muskler bevæge sig rundt, det kommer man sgutte sovende til  :bigsmile:

Hej Duenn

Det er sgu fedt nok at høre fra en anden tøz at det ikke er så ringe :wink: det er sjældent at piger synes om den slags... specielt på andre piger eller sig selv for den sagd skyld :blink:

nå ang det væskeri der, hva sker der, er det årstiden, jeg er helt fyldt med vand i kroppen som en anden gravid kone  :smile:  ( har været der )

du skrev det som om du godt vidste at det ville ske og at du dermed var klar over hva som udløste det, vil du dele din viden med en vandballon ?? :tongue:

Jeg er lidt træt af det, mine ankler spænder og mine hænder ka ik lukkes, det er værst om aftenen

At jeg skriver, jeg ved at jeg vil blive væsket, er fordi jeg spiste ekstra salt den dag og salt binder væske i kroppen hvorfor man let kan holde 1-2 kg mere næste morgen man vågner.

At du er væsket på den her årstid kan meget vel skyldes varmen - det gør at man får langt mere væske i underhuden samt at du måske for nylig har spist en mere saltholdig mad!

Der kan også ske det, at hvis du i denne tid ikke drikker nok samt sveder meget, så begynder din krop faktisk at danne et hormon som holder ekstra salt i kroppen. Det er meget vigtigt at blodet hele tiden har en bestemt saltkonc. hvorfor din krop også konstant forsøger at holde den stabil!

Det bedste råd i denne tid mod væskeretention i kroppen er at drikke nok væske .. gerne over 4 L. per dag + mere hvis du træner --> store mængder væske er i sig selv er dehydrerende hvorfor dette måske kan hjælpe dig af med lidt af den overskydende vandmængde du har i kroppen :smile:

Derudover kan væskeretention jo også skyldes stress eller andre hormonellefaktorer såsom menstruation, ægløsning eller som du selv nævner graviditet!

Link to comment
Share on other sites

Hey Angel

Det gik slet ikke op for mig at det rent faktisk var dig der var i OBBC i går... jeg undskylder at jeg ikke blev intoduceret af de to ungesvende jeg har på besøg i disse dage...

De fortalte mig det i da vi kom hjem.

:blush::blink:

Hvor pinligt....

Link to comment
Share on other sites

Som lovet... hermed lidt videosjaaaw - bare for at vise lidt ryg (.. og JA - mine blege skuldre har fået lidt sol :sun: i dag!!)

Skal nok diske op med noget ordenlig video inden længe  :4smartass:

RYG tam tam

(højreklik og gem på compen  :wink: )

<{POST_SNAPBACK}>

Jeg har kun et par ting at sige: :blink: :freaked: :4thumbup: :1356: Og hvis jeg ser dig 'beklage' dig over din form igen (læs: Tvivle på dig selv) så har jeg kun en ting at sige :baaa:

(det ser super flot ud)

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
 Share