ANGEL


angel
 Share

Recommended Posts

  • Replies 10.3k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

"og ellers så er du jo utrolig god til så meget andet "

Har Norah også været under oplæring af min søster  :laugh:

<{POST_SNAPBACK}>

Jaaaaaa.... ser du !!! Det kun du lide at vide :wink::wink:

<{POST_SNAPBACK}>

Hvem har ikke det??

Det imponerede er, at hun har overskud til at fortæle om det... :blink::w00t::tongue:

:sleeping:

Link to comment
Share on other sites

Dagens træning Søndag d. 10. Juli

MORGENCARDIO kl. 5:30

POWERWALK + 7 kg rygsæk

¤ 52 minutter

ARGHHHHHHHHH mand :blink:

Man skal aldrig skrive, at man tror at man ikke bliver syg fordi man HAR FÅET den omgang man skal have i år og så ikke skrive 7-9-13 ..... GÆT HVAD???!?!!

JEG ER SYG!!

Har siddet og snottet som en gal på arbejde hele dagen i dag :raisebrow: og har det her til aften rigtig lousy :dry: med ondt i halsen, løbende næse og en rigtig god trykken for begge ører.... DET SUTTER SERIØS RØV!!! :violin: :violin: :violin:

Edited by angel
Link to comment
Share on other sites

Det er satme ikke iorden :mad:

En god, hermed mener jeg lang nattesøvn, så er du frisk igen :wink:

Rigtig god bedring angel :smile:

<{POST_SNAPBACK}>

Ja... hvis jeg nu havde kunne sove og ikke var vågnet hver ½ time for at nyse, så havde jeg nok også været frisk i dag :raisebrow:

Har lige været på min morgen PW og det var ikke spor sjovt!! DAMN det var belastende at hele ens fjæs klør!! :dry: Både mund, næse og øjne + man føler sig som en udskidt kragelort!!

Nå... men jeg bliver jo nok frisk én af dagene i mellemtiden må man jo bare hænge i :innocent:

Link to comment
Share on other sites

Dagens træning Mandag d. 11. Juli

MORGENCARDIO kl. 7:00

POWERWALK + 9kg rygsæk

¤ 45 minutter

SHIT mand det var LEEE'et at være ude at gå i morges med min snottud, hovedpine, udfyldte bihuler, øjne, næse og gane der klør konstant, vabler på fødderne, knæ der knækker og virkeligt godt PMS humør :violin: SJÆLDENT har min morgentur sprudlet af mere energi og lyst end i dag :blink::laugh::laugh:

POSERING

¤ 15minutter

... efter at have flyttet min posering ud i gangen hvor man ser langt større ud og ens hud ser stram og tør ud hjalp det lidt på mit humør :4thumbup: utroligt hvad lidt :4flex: kan gøre for ens velvære specielt når noget af al den væske jeg havde i kroppen igår er på vej ud og ABS'ne igen begynder at spille :innocent:

EFTERMIDDAGSTRÆNING kl. 14:00

BRYST - TRICEPS - LÆG

BÆNKPRES

1set x 15reps @ 20kg

1set x 15reps @ 20kg

1set x 10ps @ 40kg

1set x 10ps @ 50kg

1set x 8ps @ 60kg

1set x 7reps @ 65kg

1set x 7reps @ 65kg

1set x 7reps @ 65kg

1set x 7reps @ 65kg

1set x 7reps @ 65kg

... overraskende godt pres på trods af sygdom :blink: havde sat mig i hovedet at jeg ikke vil satse på 5x5 med 70 kg i dag men i stedet holde mig til de 65kg og det gik jo faktisk ganske godt og med overskuuuu :cooldance: :

DONKEY RAISE

1set x 20reps @ 100kg

1set x 20reps @ 100kg

1set x 20reps @ 120kg

1set x 20reps @ 120kg

1set x 20reps @ 120kg

1set x 20reps @ 120kg

1set x 20reps @ 120kg

FLYES - maskine

1set x 10reps @ 32.5kg

1set x 10reps @ 42.5kg

1set x 10reps @ 52.5kg

1set x 7reps @ 62.5kg

... én klods tilbage i maskinen :innocent:

FLYES - kabel

1set x 15reps @ 20kg

1set x 15reps @ 25kg

1set x 8reps @ 30kg

PULLOVER

1set x 10reps @ 30kg

1set x 10reps @ 30kg

1set x 10reps @ 30kg

DIPS

1set x 10reps @ BW

1set x 10reps @ BW

1set x 10reps @ BW

TRICEPS PUSHDOWN

1set x 15reps @ 55kg

1set x 15reps @ 65kg

1set x 10reps @ 75kg

LATERALS DB

1set x 15reps @ 4kg

1set x 15reps @ 6kg

1set x 15reps @ 7kg

1set x 15reps @ 9kg

+ lidt underarms tam tam

En overraskende god træning alt taget i betragtning :smile: Nu håber jeg bare at jeg ikke har "overgjort" det og bliver straffet ved at have det dårligere i morgen hvor jeg gerne skulle have trænet mine ben.

Link to comment
Share on other sites

Dagens træning Tirsdag d. 12. Juli

MORGENCARDIO kl. 7:00

POWERWALK + 9kg rygsæk

¤ 65 minutter

... lidt bedre morgentur i dag i forhold til igår - men DAMN jeg var ved at tro jeg skulle lide kvælningsdøden ude omkring Fyensværket hvor jeg fik et gigantisk hosteanfald fordi jeg åbenbart havde noget snot i lungespidserne som ABSOLUT skulle op :blink: spiller ik' :crazy:

POSERING

¤ 10minutter

... en sætning: "GODT JEG HAR KRAGEN" :wub: for ellers var jeg for længst gået i panik :wacko:

EFTERMIDDAGSTRÆNING kl. 16:30

BEN

SQUAT

1set x 20reps @ 20kg

1set x 18reps @ 30kg

1set x 16reps @ 40kg

1set x 14reps @ 50kg

1set x 12rep @ 60kg

1set x 10reps @ 70kg

1set x 9reps @ 70kg

1set x 7reps @ 70kg

... og så døde motivationen i de to sidste set pga. dagens andet hosteanfald :4ranting:

SPLIT SQUAT

1set x 10reps @ 2 x 20kg

1set x 10reps @ 2 x 20kg

1set x 10reps @ 2 x 20kg

ET BENS PRES - CYBEX

1set x 15reps @ 70lb

1set x 15reps @ 90lb

1set x 15reps @ 110lb

1set x 12reps @ 130lb

LEG CURL

1set x 18reps @ 70lb

1set x 18reps @ 80lb

1set x 18reps @ 90lb

1set x 10reps @ 100lb

... så var der bare ikke mere krudt i benene!!

Jeg havde egenligt planlagt lidt flere øvelser men måtte sande, at det var der bare ikke overskud til! Sygdom, varmen og alt for lidt at spise og drikke har ikke været og bliver aldrig optimale forhold for en god træning :poking:

Men heldigvis er coach Kragen guld og har sagt det er OK og jeg bare skal tage den med ro til jeg kommer oven på... det er bare svært at få ens hjerne til at følge det råd med et forestående VM og de dermed højere krav man sætter til sig selv og sin træning :blink::blink::blink:

Edited by angel
Link to comment
Share on other sites

Jeg havde egenligt planlagt lidt flere øvelser men måtte sande, at det var der bare ikke overskud til! Sygdom, varmen og alt for lidt at spise og drikke har ikke været og bliver aldrig optimale forhold for en god træning  :poking:

Men heldigvis er coach Kragen guld og har sagt det er OK og jeg bare skal tage den med ro til jeg kommer oven på... det er bare svært at få ens hjerne til at følge det råd med et forestående VM og de dermed højere krav man sætter til sig selv og sin træning  :blink:  :blink:  :blink:

<{POST_SNAPBACK}>

God bedring! Hvis du passer på dig selv vil du om et par uger se tilbage på disse dage og grine over dine tanker lige nu :smile:

Du er allerede mere Lee' end før og jeg er overbevist om at du kommer flottere end nogensinde på scenen til VM hug.gif

Link to comment
Share on other sites

Ja, rigtig god bedring! :1112:

Og sikke en smuk og stilet signature du har fået dig! :4thumbup: Du skal squ nok sparke røv til VM :kickass::smile:

Iøvrigt...pic'sene af dine kitties er faa'me oz helt i top altså :wub::thumb: .....må hellere shut up nu, ellers går jeg helt i selvsving :blush:

Link to comment
Share on other sites

Jeg havde egenligt planlagt lidt flere øvelser men måtte sande, at det var der bare ikke overskud til! Sygdom, varmen og alt for lidt at spise og drikke har ikke været og bliver aldrig optimale forhold for en god træning  :poking:

Men heldigvis er coach Kragen guld og har sagt det er OK og jeg bare skal tage den med ro til jeg kommer oven på... det er bare svært at få ens hjerne til at følge det råd med et forestående VM og de dermed højere krav man sætter til sig selv og sin træning  :blink:  :blink:  :blink:

<{POST_SNAPBACK}>

God bedring! Hvis du passer på dig selv vil du om et par uger se tilbage på disse dage og grine over dine tanker lige nu :smile:

Du er allerede mere Lee' end før og jeg er overbevist om at du kommer flottere end nogensinde på scenen til VM hug.gif

<{POST_SNAPBACK}>

Du er en skat Poul :4winkkiss:

... og du hjælper mig allerede gevaldigt med at tage den vagt på arbejde i morgen :cooldance:

Jeg skal nok grine lidt af mig selv :tongue: det gør jeg allerede i dag... for DAMN jeg var da sølle igår, selv Kragen var forundret over hvor meget jeg pev :crybaby:

Ja, rigtig god bedring! :1112:

Og sikke en smuk og stilet signature du har fået dig! :4thumbup: Du skal squ nok sparke røv til VM :kickass:  :smile:

Iøvrigt...pic'sene af dine kitties er faa'me oz helt i top altså :wub::thumb: .....må hellere shut up nu, ellers går jeg helt i selvsving  :blush:

<{POST_SNAPBACK}>

Hej Faaaast (har stadigvæk ikke vænnet mig til det ReemDJ :innocent: )

Tak for det dejlige kompliment :4thumbup:

(både fra mig og kattene :wink: )

Det skal nok blive sjovt til VM, sakl jo møde en masse mennesker, have taget en masse pics og ikke mindst ud at rejse med Kragen for første gang :cooldance:

God bedring med dig..... :bigsmile:

<{POST_SNAPBACK}>

Tak for de skønne billeder :4thumbup:

... du får lige et retur af Bibi (for jeg kan heller ikke styre det med kameraet!!)

post-363-1121196135_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

Jeg havde egenligt planlagt lidt flere øvelser men måtte sande, at det var der bare ikke overskud til! Sygdom, varmen og alt for lidt at spise og drikke har ikke været og bliver aldrig optimale forhold for en god træning  :poking:

Men heldigvis er coach Kragen guld og har sagt det er OK og jeg bare skal tage den med ro til jeg kommer oven på... det er bare svært at få ens hjerne til at følge det råd med et forestående VM og de dermed højere krav man sætter til sig selv og sin træning  :blink:  :blink:  :blink:

<{POST_SNAPBACK}>

God bedring! Hvis du passer på dig selv vil du om et par uger se tilbage på disse dage og grine over dine tanker lige nu :smile:

Du er allerede mere Lee' end før og jeg er overbevist om at du kommer flottere end nogensinde på scenen til VM hug.gif

<{POST_SNAPBACK}>

Du er en skat Poul :4winkkiss:

... og du hjælper mig allerede gevaldigt med at tage den vagt på arbejde i morgen :cooldance:

Jeg skal nok grine lidt af mig selv :tongue: det gør jeg allerede i dag... for DAMN jeg var da sølle igår, selv Kragen var forundret over hvor meget jeg pev :crybaby:

Ja, rigtig god bedring! :1112:

Og sikke en smuk og stilet signature du har fået dig! :4thumbup: Du skal squ nok sparke røv til VM :kickass:  :smile:

Iøvrigt...pic'sene af dine kitties er faa'me oz helt i top altså :wub::thumb: .....må hellere shut up nu, ellers går jeg helt i selvsving  :blush:

<{POST_SNAPBACK}>

Hej Faaaast (har stadigvæk ikke vænnet mig til det ReemDJ :innocent: )

Tak for det dejlige kompliment :4thumbup:

(både fra mig og kattene :wink: )

Det skal nok blive sjovt til VM, sakl jo møde en masse mennesker, have taget en masse pics og ikke mindst ud at rejse med Kragen for første gang :cooldance:

God bedring med dig..... :bigsmile:

<{POST_SNAPBACK}>

Tak for de skønne billeder :4thumbup:

... du får lige et retur af Bibi (for jeg kan heller ikke styre det med kameraet!!)

<{POST_SNAPBACK}>

weiiiiiiiiiiiiiiii tak... den er så søøøøøøøøøøøøø

ka slet ikke stoppe med den kamera .. suk.... :w00t: vi må lige se at få jer to med herover til en grill aften snart .. fik at vide i ikke bor så klangt herfra... det er sku på tide.. :tongue:

Link to comment
Share on other sites

... og på trods af at jeg har haft det lousy :annoyed: så kommer der stadigvæk denne uges lille film  :smile: denne gang af lidt hestsko og pat :4flex:

Højre KLIK KLIK og download

<{POST_SNAPBACK}>

:4thumbup: :4thumbup: :4thumbup: 1 ord: WAUVVVVVVV :4thumbup: :4thumbup: :4thumbup:

Har læst lidt med i din meget lange log *S*, og Du er sg* for sej Norah!!! Bliver spændende at følge dig op til VM - og under.. men er sikker på, at du nok skal gøre en god figur!!! :wink::kickass::cheer:

& fantastisk måde at du tackler det med dine knæ på!!! Total fighterspirit!!! Og enormt inspirerende!! Tak for det!!

God bedring...og håber det bedste mht. dine knæ!!!

:4heart: Tania

& uhh.... sweeet kitties.. :bigsmile:

Link to comment
Share on other sites

Hej Faaaast (har stadigvæk ikke vænnet mig til det ReemDJ  :innocent: )

Tak for det dejlige kompliment  :4thumbup:

(både fra mig og kattene  :wink: )

Det skal nok blive sjovt til VM, sakl jo møde en masse mennesker, have taget en masse pics og ikke mindst ud at rejse med Kragen for første gang  :cooldance:

I må altså gerne kalde mig Fast...jeg bliver nærmest helt smigret når I gør :blush::hehe:

Og ja, for fa'en...det bliver sikkert en FED oplevelse. Og du fortjener det! :cooldance:

Fortsat go' træning :firebounce:.......og bliv endelig ved med at poste billeder af kattene :blink: ....adorable!! :4thumbup:

/Reem :bigsmile:

Link to comment
Share on other sites

Det ser sgu godt ud angel!!! Hvordan er det dér, i forhold til sidste år?

<{POST_SNAPBACK}>

Tak for det Thomas :smile:

Det er cirka 4-5 kg bedre... den form jeg har nu er vel en 2 kg fra DM formen jeg havde sidste år hvor jeg vejede omkring de 63.5 kg, så skal nok nå en del mere i år :smile:

Slaaaaaap af en leeeeeeee GUN (gun'z) du har dig :devil:  Puhhaaa jeg ville blive scared hvis jeg mødte dig en mørk aften :tongue:

Men hey det ser sku mega flot ud :4thumbup:

<{POST_SNAPBACK}>

Sandsynligheden for at du møder mig en mørk aften er vist lig nul ... der ligger jeg da i min seng og sover :sleeping: så du behøves ikke at kigge dig over skulderen :wink:

... og på trods af at jeg har haft det lousy :annoyed: så kommer der stadigvæk denne uges lille film  :smile: denne gang af lidt hestsko og pat :4flex:

Højre KLIK KLIK og download

<{POST_SNAPBACK}>

:4thumbup: :4thumbup: :4thumbup: 1 ord: WAUVVVVVVV :4thumbup: :4thumbup: :4thumbup:

Har læst lidt med i din meget lange log *S*, og Du er sg* for sej Norah!!! Bliver spændende at følge dig op til VM - og under.. men er sikker på, at du nok skal gøre en god figur!!! :wink::kickass::cheer:

& fantastisk måde at du tackler det med dine knæ på!!! Total fighterspirit!!! Og enormt inspirerende!! Tak for det!!

God bedring...og håber det bedste mht. dine knæ!!!

:4heart: Tania

& uhh.... sweeet kitties.. :bigsmile:

<{POST_SNAPBACK}>

Hej Tanja :bigsmile:

Fra den ene DM mester til den anden :cheer: så returnerer vi lige komplimentet :cooldance:

DU ER SGU OGSÅ FOR SEJ :w00t:

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
 Share