ANGEL


angel
 Share

Recommended Posts

Så er du kommet på listen

Tillykke med det

Damer Senior

44,0 Kg

48,0 Kg Hanna Svahn AK Frem 92,5 Kg 081200 Frydek Mistek

52,0 Kg Hanna Svahn AK Frem 97,5 Kg 050501 Randers

56,0 Kg Hanna Svahn AK Frem 98,0 Kg 260205 Randers

60,0 Kg Connie Kongsdorf HSF 97,5 Kg 180800 Kajaani

67,5 Kg Connie Kongsdorf HSF 100,0 Kg 090598 Stockholm

75,0 Kg Norah Josephsen OBBC 97,5 Kg 110605 Århus

82,5 Kg Sannah Mogensen AK Frem 105,0 Kg 250801 Frederikshavn

90,0 Kg Sannah Madsen AK Frem 102,5 Kg 160601 København

90+ Kg Tina Vestrup Andersen TVF 120,0 Kg 101101 Thisted

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 10.3k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Guest Slettet bruger
Som lovet... hermed lidt videosjaaaw - bare for at vise lidt ryg (.. og JA - mine blege skuldre har fået lidt sol :sun: i dag!!)

Skal nok diske op med noget ordenlig video inden længe  :4smartass:

RYG tam tam

(højreklik og gem på compen  :wink: )

<{POST_SNAPBACK}>

Hold da helt ferie mand - go' ryg (var lige ved at skrive noget andet - :laugh::laugh: )... Det spiller sgu da rimeligt godt Norah - fedtprocenten ser da "oss" okay ud?? :4thumbup:

Link to comment
Share on other sites

Hey Angel

Det gik slet ikke op for mig at det rent faktisk var dig der var i OBBC i går... jeg undskylder at jeg ikke blev intoduceret af de to ungesvende jeg har på besøg i disse dage...

De fortalte mig det i da vi kom hjem.

:blush:  :blink:

Hvor pinligt....

<{POST_SNAPBACK}>

Du er ikke den første som ikke har opsnappet at jeg er mig :blush::blush::tongue:

(sidst var det Fitness Iver :wink: )

... sådan er det når folk er vandt til at kigge på billederne på nettet og så møder mig RL :blink:

(on/off-seasonproblematikken)

Vi hilsen bare pænt en anden dag, jeg er der jo meget så du kan nok ikke undgå at rende på mig, og hvis du er i tvivl så kig om vedkommende har en sort kasket på fra Gymgrossisten... for så er det110% mig :4thumbup:

Link to comment
Share on other sites

Som lovet... hermed lidt videosjaaaw - bare for at vise lidt ryg (.. og JA - mine blege skuldre har fået lidt sol :sun: i dag!!)

Skal nok diske op med noget ordenlig video inden længe  :4smartass:

RYG tam tam

(højreklik og gem på compen  :wink: )

<{POST_SNAPBACK}>

Jeg har kun et par ting at sige: :blink: :freaked: :4thumbup: :1356: Og hvis jeg ser dig 'beklage' dig over din form igen (læs: Tvivle på dig selv) så har jeg kun en ting at sige :baaa:

(det ser super flot ud)

<{POST_SNAPBACK}>

Hey Piggy :cooldance:

Begynder vi at glæde os til DM?? :cheer:

IHHHHHHHH ... jeg har allerede sådan sommerfugle i maven over at det snart er K-tid!!! :w00t:

Jeg var ved skrædderen igår og mine bikinier og badedragt bliver spitzen-klasse :4thumbup: og så havde jeg endda 20 minutter på de nye høje hæle igår aftes, hvilket gik forrygende som forudsagt :innocent:

... og så lige tak for de søde ord :4jumpy: skal nok prøve at lade være at tvivle på mig selv i år - er endda blevet bedre til at stå og posere i OBBC nu :alright:

Link to comment
Share on other sites

Som lovet... hermed lidt videosjaaaw - bare for at vise lidt ryg (.. og JA - mine blege skuldre har fået lidt sol :sun: i dag!!)

Skal nok diske op med noget ordenlig video inden længe  :4smartass:

RYG tam tam

(højreklik og gem på compen  :wink: )

<{POST_SNAPBACK}>

Hold da helt ferie mand - go' ryg (var lige ved at skrive noget andet - :laugh::laugh: )... Det spiller sgu da rimeligt godt Norah - fedtprocenten ser da "oss" okay ud?? :4thumbup:

<{POST_SNAPBACK}>

Hey Fitness boy :4flex:

Jaaaa.... ville jo nok være et skarn hvis jeg ikke synes at det er blevet lidt bedre i forhold til sidste år og du har helt ret med fedt% --> den er allerede rigtigt god med! Til sammenligning kan man på dette billed se mig til DM sidste år hvor jeg jo både er dehydreret samt har farve på, hvilket bidrager til at fremhæve musklerne... jeg synes sgu ikke jeg er langt derfra nu men planen var jo også at blive en del mere cut :smile:

back.jpg

Edited by angel
Link to comment
Share on other sites

Så er du kommet på listen

Tillykke med det

Damer Senior         

44,0 Kg         

48,0 Kg Hanna Svahn AK Frem 92,5 Kg 081200 Frydek Mistek

52,0 Kg Hanna Svahn AK Frem 97,5 Kg 050501 Randers

56,0 Kg Hanna Svahn AK Frem 98,0 Kg 260205 Randers

60,0 Kg Connie Kongsdorf HSF 97,5 Kg 180800 Kajaani

67,5 Kg Connie Kongsdorf HSF 100,0 Kg 090598 Stockholm

75,0 Kg Norah Josephsen OBBC 97,5 Kg 110605 Århus

82,5 Kg Sannah Mogensen AK Frem 105,0 Kg 250801 Frederikshavn

90,0 Kg Sannah Madsen AK Frem 102,5 Kg 160601 København

90+ Kg Tina Vestrup Andersen TVF 120,0 Kg 101101 Thisted

<{POST_SNAPBACK}>

Hey +250 kg JAN :devil:

WEEEEE... FEE' :4thumbup: så er det officielt nu!!!

Tak for det :4winkkiss:

/no

Link to comment
Share on other sites

Dagens træning Mandag d. 4. Juli

MORGENCARDIO kl. 7:00

POWERWALK + 7 kg rygsæk

¤ 65 minutter

EFTERMIDDAGSTRÆNING kl. 13:30

BEN

SQUAT

1set x 15reps @ 20kg

1set x 15reps @ 20kg

1set x 12reps @ 40kg

1set x 12reps @ 50kg

1set x 10reps @ 60kg

1set x 10reps @ 70kg

1set x 10reps @ 70kg

1set x 10reps @ 70kg

1set x 10reps @ 70kg

1set x 10reps @ 70kg

... godt tung i benene - cardioen har sat sig en smule hvilket begrænser squat'en

LUNGES

1set x 10reps @ 70kg

1set x 10reps @ 70kg

1set x 10reps @ 70kg

1set x 12reps @ 70kg

1set x 12reps @ 70kg

LEG CURL - SIDDENDE

1set x 12reps @ 90lb

1set x 12reps @ 100lb

1set x 12reps @ 110lb

1set x 12reps @ 120lb

1set x 12reps @ 130lb

... den sved :blink:

ABDUCTOR

1set x 12reps @ 110lb

1set x 12reps @ 120lb

1set x 12reps @ 130lb

1set x 10reps @ 135lb

1set x 10reps @ 135lb

1set x 10reps @ 135lb

ADDUCTOR

1set x 15reps @ 110lb

1set x 15reps @ 130lb

1set x 15reps @ 150lb

1set x 10reps @ 170lb

LEG EXTENSION

1set x 16reps @ 70lb

1set x 15reps @ 90lb

1set x 14reps @ 110lb

1set x 11reps @ 130lb

1set x 10reps @ 150lb

1set x 15reps @ 100lb

... generede heldigvis ikke mit knæ så meget i dag :4thumbup:

POSERING :crazy:

¤ 20 minutter

... vralten rundt på mine nye stiletter :blink:

Link to comment
Share on other sites

Syg, syg ryg...  :w00t:  :w00t:

Og den bagdelt, daaaaaaaayum  :cooldance:

Alt for vild form du er i :smile:

<{POST_SNAPBACK}>

:cooldance:

... kommer det fra drengen der konstant render rundt og flex'er hans super LEEEE' :devil: gun :w00t:

Link to comment
Share on other sites

Syg, syg ryg...  :w00t:  :w00t:

Og den bagdelt, daaaaaaaayum  :cooldance:

Alt for vild form du er i :smile:

<{POST_SNAPBACK}>

:cooldance:

... kommer det fra drengen der konstant render rundt og flex'er hans super LEEEE' :devil: gun :w00t:

<{POST_SNAPBACK}>

Ja så skulle du se ham her hjemme.. Drengen kan slet ikke styre alt sin flexen.. :tongue::tongue:

ps Insane ryg, men Moos har sagt hvad jeg ville. :smile:

Link to comment
Share on other sites

Syg, syg ryg...  :w00t:  :w00t:

Og den bagdelt, daaaaaaaayum  :cooldance:

Alt for vild form du er i :smile:

<{POST_SNAPBACK}>

:cooldance:

... kommer det fra drengen der konstant render rundt og flex'er hans super LEEEE' :devil: gun :w00t:

<{POST_SNAPBACK}>

Ja så skulle du se ham her hjemme.. Drengen kan slet ikke styre alt sin flexen.. :tongue::tongue:

ps Insane ryg, men Moos har sagt hvad jeg ville. :smile:

<{POST_SNAPBACK}>

Jeg er i det mindste ikke den eneste... :tongue:

post-3597-1120567210_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

Syg, syg ryg...  :w00t:  :w00t:

Og den bagdelt, daaaaaaaayum  :cooldance:

Alt for vild form du er i :smile:

<{POST_SNAPBACK}>

:cooldance:

... kommer det fra drengen der konstant render rundt og flex'er hans super LEEEE' :devil: gun :w00t:

<{POST_SNAPBACK}>

Ja så skulle du se ham her hjemme.. Drengen kan slet ikke styre alt sin flexen.. :tongue::tongue:

ps Insane ryg, men Moos har sagt hvad jeg ville. :smile:

<{POST_SNAPBACK}>

Jeg er i det mindste ikke den eneste... :tongue:

<{POST_SNAPBACK}>

weeeeeeeeeeeee :tongue:

ungt kød :devil::innocent:

P.S. Hvad med den summercamp tråd :poking:

Link to comment
Share on other sites

Hey Piggy  :cooldance:

Begynder vi at glæde os til DM?? :cheer:

IHHHHHHHH ... jeg har allerede sådan sommerfugle i maven over at det snart er K-tid!!!  :w00t:

Jeg var ved skrædderen igår og mine bikinier og badedragt bliver spitzen-klasse  :4thumbup: og så havde jeg endda 20 minutter på de nye høje hæle igår aftes, hvilket gik forrygende som forudsagt  :innocent:

... og så lige tak for de søde ord  :4jumpy: skal nok prøve at lade være at tvivle på mig selv i år - er endda blevet bedre til at stå og posere i OBBC nu :alright:

<{POST_SNAPBACK}>

Hey Angel

Ja, jeg glæder mig helt vildt til DM :4thumbup: , men det jeg har mest sommerfugle i maven over, er faktisk lige nu om jeg når at bli klar... :blink: For jeg har lige en periode lige nu hvor jeg ikke kan se nogen fremgang. Og det har det med at tage pippet lidt fra mig.. :raisebrow: Og jeg er slet ikke tilfreds med det jeg ser i spejlet...

Og jeg forsøger virkelig at lave være med at tvivle på mig selv, men du ved jo hvordan det er.... :poking::innocent: Men godt at høre at du vil lade være (eller i hvert fald forsøge) med at tvivle på dine evner :cooldance: For som før skrevet, det er der INGEN grund til!! :devil:

Jeg vidste at de nye hæle ikke ville være det store problem for dig :4smartass:

Link to comment
Share on other sites

Kan kun være enig med Duenn m.fl. - det ser vanvittigt godt ud!! :4thumbup: :ilovemuscle: :1356: Ville bestemt ikke være ked af at have sådan en ryg (eller delts, for den sags skyld) selv. :kickass: Og imponerende, så god muskelkontrol, du har :w00t: - men det kommer vel helt af sig selv efter flere års poseringstræning. :4flex: :smile:

P.S. Er din lænd efterhånden ved at være på toppen igen? (Var det ikke noget med, at den drillede lidt efter dit dl-max? Eller var det pga. de mange timer på fødderne?)

Edited by Hoosier
Link to comment
Share on other sites

Dagens træning Tirsdag d. 5. Juli

MORGENCARDIO kl. 7:00

POWERWALK + 7kg rygsæk

¤ 55 minutter

HUUUUU det regnede :annoyed:

Syns det er kanon hyggeligt men når skoene begynder at veje 1 kg mere per fod pga. vand i dem, så går lidt af charmen sgu af regnvejret .... :blink:

EFTERMIDDAGSTRÆNING kl. 15:30

BRYST - BICEPS - MAVE

POWERWALK

¤ 25minutter

BÆNKPRES

1set x 15reps @ 20kg

1set x 15reps @ 20kg

1set x 10ps @ 40kg

1set x 10ps @ 50kg

1set x 8ps @ 60kg

1set x 5reps @ 65kg

1set x 5reps @ 67.5kg

1set x 5reps @ 67.5kg

1set x 5reps @ 67.5kg

1set x 5reps @ 67.5kg

1set x 5reps @ 67.5kg

... godt pres i patten i daw :4flex:

SIDDENDE LÆGPRES

1set x 20reps @ 40kg

1set x 20reps @ 60kg

1set x 15reps @ 80kg

1set x 10reps @ 100kg

1set x 10reps @ 100kg

1set x 10reps @ 100kg

1set x 10reps @ 100kg

1set x 10reps @ 100kg

SKRÅ DB PRES

1set x 10reps @ 22.5kg

1set x 10reps @ 25kg

1set x 10reps @ 25kg

1set x 10reps @ 25kg

DONKEY RAISE

1set x 30reps @ 120kg

1set x 23reps @ 120kg

1set x 20reps @ 120kg

1set x 20reps @ 120kg

1set x 20reps @ 120kg

PULLOVER

1set x 10reps @ 30kg

1set x 10reps @ 30kg

1set x 10reps @ 30kg

Triceps pushdown superset'et med stivarmet pulldown

TRICEPS PUSHDOWN

1set x 12reps @ 50kg

1set x 10reps @ 60kg

1set x 10reps @ 70kg

1set x 10reps @ 80kg

STIVARMET PULLDOWN

1set x 12reps @ 40kg

1set x 10reps @ 50kg

1set x 10reps @ 50kg

1set x 10reps @ 50kg

... øvelsen er slet ikke tung med de kg'er jeg bruger men DAMN det syrer efter at have kørt pushdown!!

MAVE - LIGE

hyperextensionbænk

1set x 10reps @ BW

1set x 10reps @ BW

1set x 10reps @ BW

Rigtigt godt fokus i dag ... tror jeg er ved at være udhvilet efterhånden :cooldance: måske det var de 2 timer på sofaen sammen med Baxter og Bibi som vi vist godt kan kalde PERLEVENNER nu :heartpump:

Link to comment
Share on other sites

Kan kun være enig med Duenn m.fl. - det ser vanvittigt godt ud!! :4thumbup: :ilovemuscle: :1356: Ville bestemt ikke være ked af at have sådan en ryg (eller delts, for den sags skyld) selv. :kickass: Og imponerende, så god muskelkontrol, du har :w00t:  - men det kommer vel helt af sig selv efter flere års poseringstræning. :4flex: :smile:

Tak for det Hoos :blush:

.. og JA - muskelkontrollen er de sidste par år blevet ret så god :smile: nogle gange føles det som om jeg kan give mine rygmuskler separat massage når jeg jeg spænder igennem dem skiftevis :blink: Det er den fedeste fornemmelse :w00t:

P.S. Er din lænd efterhånden ved at være på toppen igen? (Var det ikke noget med, at den drillede lidt efter dit dl-max? Eller var det pga. de mange timer på fødderne?)

<{POST_SNAPBACK}>

Det var helt sikkert en combi - for min lænd var lidt udsat men på samme tid gav METAL DL'en mig en meget rund holding i ryggen!

Det kan stadigvæk mærkes i nogle udsatte stillinger men ikke som nogen grim fornemmelse :smile: nærmere som om der er nogle ting som er ved at arbejde sig tilbage på plads :4thumbup:

Det er mest i bunden af squat samt ved selvfølgelig DL at jeg mærker noget nu.

Link to comment
Share on other sites

Ja... jeg behøver jo ikke at undskylde ... for det er jo min log!!

Så sviner lige lidt mere med Baxter og Bibi billeder :wub:

Sådan kan man have det når man har kendt hinanden i blot 8 dage :heartpump:

Bibi og Baxter er nu de bedste PERLEVENNER :w00t:

bibibax2.jpg

bibibax3.jpg

bibibax4.jpg

bibibax5.jpg

Link to comment
Share on other sites

Ja... jeg behøver jo ikke at undskylde ... for det er jo min log!!

Så sviner lige lidt mere med Baxter og Bibi billeder :wub:

Sådan kan man have det når man har kendt hinanden i blot 8 dage :heartpump:

Bibi og Baxter er nu de bedste PERLEVENNER  :w00t:

bibibax2.jpg

bibibax3.jpg

bibibax4.jpg

bibibax5.jpg

<{POST_SNAPBACK}>

De har tilsyneladende samme interesser :sleeping::laugh:

Det er også en af grundstenene i ethvert godt forhold :smile:

Edited by jsc
Link to comment
Share on other sites

Baxter har ivrigt påtaget sig mentorrollen og den lille Bibi suger til sig af hans uendelige visdom og mange tricks :wink: Det varer nok noget tid før hun kan gå mesteren i bedene, men indtil videre har den lille discipel vist sig uhyre lærenem :laugh::sleeping::tongue:

Link to comment
Share on other sites

Dagens træning Onsdag d. 6. Juli

MORGENCARDIO kl. 7:00

POWERWALK + 7kg rygsæk

¤ 67 minutter

POSERING

¤ 15 minutter

Havde overcoachen aka Kragefar :wub: til at hejle mig igennem poseringen her til formiddag!!

Og det endte med at der er en hel del ting som jeg skal ændre, så fremover skal jeg til at posere på en hel ny måde, spænde op steder jeg ikke plejer og slappe af andre steder som jeg plejer at spænde op... DAMN :blink: det er svært at vende det hele op og ned og HUUUU det er hårdt når man ikke har været igang længe!!!

Ville også have poseret lidt her til aften men har simpelthen så meget DOMS i kroppen så vælger at sige det er OK men blot én omgang i dag :innocent: meeeeen nu var det jo også første rigtige gang i dag, så skal heller ikke overanstrenge mig :blush:

Link to comment
Share on other sites

:blush: søde katte.. Især Bibi  :blush:
Ville også have poseret lidt her til aften men har simpelthen så meget DOMS i kroppen så vælger at sige det er OK men blot én omgang i dag

Hva er man ved at blive kylling :tongue:

<{POST_SNAPBACK}>

Ikke kylling du :wink:

... men man skal kende sine egne begrænsninger og vide hvornår nok er nok :poking:

Link to comment
Share on other sites

Nå.... et eller andet skal der jo være galt :dry:

Har været ved lægen i dag som siger den er helt gal med brusken i begge mine knæ!!

Noget kunne tyde på at jeg har Chondromalacia patellae, som er en brusksygdom hvor ledbrusken på knæskallen kan ende op med at være helt trevlet!!

Det er ensbetydende med at når jeg bl.a. i længere tid af gangen sidder med bøjede knæ som ved skrivebordsarbejde, en tur i biffen eller sidder på hug, så opstår der et kraftigt tryk på knæskallens ledbrusk, hvilket gør at mine symptomer forværres markant hvilket har gjort ret ondt på det sidste.

Når man lægger en hånd på forsiden af mine knæskallen og jeg bevæger knæet, så er det virkeligt tydeligt at mærke en grov skurren og knækken fra knæskallen, man behøver endda slet ikke at ligge hånden på men kan høre det et godt stykke fra.

Nå... lægens besked (skal dog ind til en ekspert efter sommeren) er at jeg i de perioder hvor der er symptomer skal undgå sport og andre knæbelastende aktiviteter!!! Men eftersom ahn godt ved at dette ikke kan lade sig gøre, så skal jeg i første omgang undgå de mest belastende situationer som tung squat og leg extensions, samt undgå at sidde med bøjede ben for længe af gangen.

I langt de fleste tilfælde forsvinder smerterne med tiden - efter nogle år - såfremt jeg mindsker belastningen, men der er dog en chance for at sygdommen ender op som slidgigt i leddet mellem knæskallen og lårbensknoglen, hvis jeg vælger at køre på når jeg har smerter, så det kommer ALDRIG til at ske mere!!

... og så er det nu jeg sidder og overvejer at jeg helt dropper tanken om rigtig tung squat!!

Der var dog et plus .. grunden til at symptomerne nok først er dukket op nu er, at jeg har en meget stærk lårmuskulatur, som i sig selv har kunne lindre symptomerne ved at trække min knæskal mere på plads i forhold til hos en utrænet person :smile:

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
 Share