ANGEL


angel
 Share

Recommended Posts

Dagens træning Søndag d. 17. September

CARDIO kl. 6:30

¤ POWERWALK 55 min

RYG kl. 16

¤ ARC 10 min

CHINS

1 set x 10reps @ BW

1 set x 10reps @ BW

1 set x 10reps @ BW

T-BAR ROW

1 set x 15reps @ 25kg

1 set x 15reps @ 35kg

1 set x 15reps @ 45kg

1 set x 15reps @ 55kg

1 set x 15reps @ 65kg

1 set x 12reps @ 75kg

1 set x 10reps @ 85kg

BAGSKULDER, maskine

1 set x 12reps @ 30kg

1 set x 12reps @ 35kg

1 set x 12reps @ 40kg

1 set x 9reps @ 45kg

ONE ARM DB ROW

1 set x 10reps @ 42kg

1 set x 10reps @ 46kg

1 set x 8reps @ 50kg

1 set x 8reps @ 50kg

1 set x 8reps @ 50kg

PRONEREDE DB SHRUGS

1 set x 12reps @ 2 x 30kg

1 set x 12reps @ 2 x 30kg

1 set x 12reps @ 2 x 30kg

1 set x 12reps @ 2 x 30kg

Superset mellem stivarmet pulldown og laterals

STIVARMET PULLDOWN

1 set x 15reps @ 60kg

1 set x 10reps @ 70kg

1 set x 15reps @ 60kg

LATERALS

1 set x 12reps @ 2 x 6kg

1 set x 12reps @ 2 x 8kg

1 set x 15reps @ 2 x 10kg

1 set x 15reps @ 2 x 10kg

1 set x 15reps @ 2 x 10kg

1 set x 15reps @ 2 x 10kg

¤ ARCTRAINER 20 min

¤ POWERWALK 30 min

hmmmm.... bryder mig ikke om det!!

Synes jeg er lidt varm i hovedet her til aften samt er lidt øm i halsen.... men der er godt nok også mange syge mennesker rundt om mig + jeg som skrevet nok har været en smule stressed out på det sidste!! :dry:

Har forøvrigt næsten fået de sidste ting på plads i forhold til VM deltagelsen om 8 uger... nu er rejsen bestilt og betalt, transport og hotel skulle være ordnet fra arrangørens side så nu mangler kun visum til det forjættede land :4thumbup:

Edited by angel
Link to comment
Share on other sites

  • Replies 10.3k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Dagens træning Mandag d. 18. September

CARDIO kl. 11

¤ POWERWALK 65 min

CARDIO kl. 19

¤ POWERWALK 75 min

Blev hjemme hele dagen da jeg var sløj i morges :dry: men stort set alle jeg har omgivet mig med i weekenden har også haft snottud så ikke noget at sige til man også selv bliver ramt!

Men tror nu det var en meget god disposition for har det mere eller mindre fint her til aften :smile:

Dagens positive indslag må være at jeg nu synes afstresset og har droppet 3.5 kg væske siden i fredags :blink::blink:

(ikke mere stress nu før K-dag er ovre!!)

Link to comment
Share on other sites

Dagens træning Tirsdag d. 19. September

CARDIO kl. 8:45

¤ POWERWALK 60 min

CARDIO kl. 11

¤ POWERWALK 25 min

BRYST - BICEPS - MAVE - LÆG kl. 16:30

Bryst og læg superset'et

BÆNKPRES

1 set x 15reps @ 20kg

1 set x 15reps @ 20kg

1 set x 12reps @ 40kg

1 set x 12reps @ 45kg

1 set x 11reps @ 50kg

1 set x 11reps @ 55kg

1 set x 10reps @ 60kg

1 set x 10reps @ 65kg

1 set x 5reps @ 70kg

1 set x 5reps @ 65kg

... underligt så let bænken var i dag :blink:

INCLINE DB PRES

1 set x 15reps @ 2 x 22.5kg

1 set x 15reps @ 2 x 25kg

1 set x 13reps @ 2 x 25kg

1 set x 13reps @ 2 x 25kg

... igen masser af overskud - lige før jeg blev i tvivl om det virkelig var 25 kg jeg kørte med :blink:

LIGGENDE LÆGPRES

1 set x 20reps @ klods 12

1 set x 20reps @ klods 12

1 set x 19reps @ klods 13

1 set x 19reps @ klods 13

1 set x 18reps @ klods 14

1 set x 18reps @ klods 14

1 set x 17reps @ klods 15

1 set x 17reps @ klods 15

1 set x 16reps @ klods 16

1 set x 16reps @ klods 16

1 set x 15reps @ klods 17

1 set x 15reps @ klods 17

FLOATING CRUNCH

1 set x 20reps @ BW

1 set x 20reps @ BW

1 set x 20reps @ BW

Superset mellem front raise og DB curl

DB FRONT RAISE

bevægebane skråt ind foran

1 set x 12reps @ 8kg

1 set x 12reps @ 8kg

1 set x 12reps @ 8kg

1 set x 12reps @ 8kg

BICEPS DB CURL

1 set x 12reps @ 2 x 12.5kg

1 set x 12reps @ 2 x 15kg

1 set x 10reps @ 2 x 17.5kg

1 set x 10reps @ 2 x 17.5kg

1 set x 10reps @ 2 x 17.5kg

EZ-BAR KONC CURL

1 set x 15reps @ 27.5kg

1 set x 12reps @ 32.5kg

1 set x 9reps @ 40kg

1 set x 8reps @ 40kg

1 set x 7reps @ 40kg

CARDIO kl. 21

¤ POWERWALK / LØB 50 min

... nu begynder min løbeform at være så god at det føles mere naturligt for mig at løbe end at gå og mine ben føles helt fjedrene ... FANDME NICE :4thumbup:

Mødte forresten den sødeste lille rød/hvide hunmis på vej hjem, som fuldstændig kastede sin kærlighed på mig ... hun var så sød :wub: Hun valgte at følge mig hele vejen op til min hoveddør på førstesal og forsøgte også at snige med sig ind... men det gik jo ikke med de 2 krapyler vi har her i hjemmet!! Så jeg måtte pænt bære hende ud på gaden igen og bede hende gå hjem :smile: KÆFT hun var cute :bigsmile:

hmmmm .... egentlig en lidt underlig dag :blink: Havde det crapy i morges og minus stemme og et innerverende træk op i øregange hver gang jeg sank!! Også da jeg ankom til træning var jeg stadigvæk crapy med lavt blodsukker og alligevel så har jeg lavet et af det stærkeste og ikke mindst tempo fyldte træningspas længe!! :blink::blink:

Kan ikke forstå min styrke var hvor den var i dag ... syg, ikke nok mad før træning, laveste kropsvægt længe... men hva!! Bør vel ikke brokke mig :tongue:

Edited by angel
Link to comment
Share on other sites

Hej Angel

Det er godt at høre, at du har fået styr på kalenderen, og at du er afstresset. 3.5 kg :blink::crazy: Det er utroligt, hvad stresss kan betyde.

Med hensyn til det at føle sig stærkere, når man er forkølet, så tror jeg, der er mange, som kan nikke genkendende til det, også på t-mag.com:

http://www.t-nation.com/readTopic.do?id=600264&pageNo=0.

God bedring. Du skal jo være helt klar til Dm,som backstage fotograf :smile: .

PS: Jeg skal bo på Scandic, så det vil være helt vildt fedt, hvis vi kunne aftale et tidspunkt fredag eftermiddag til at tage nogle billeder. Jeg regner med at vi kører fra København ved 10tiden, og så er vi nok i Herning på Hotellet ved 14tiden :superman:

:smile:

Link to comment
Share on other sites

Hej Angel

Det er godt at høre, at du har fået styr på kalenderen, og at du er afstresset. 3.5 kg :blink::crazy: Det er utroligt, hvad stresss kan betyde.

Med hensyn til det at føle sig stærkere, når man er forkølet, så tror jeg, der er mange, som kan nikke genkendende til det, også på t-mag.com:

http://www.t-nation.com/readTopic.do?id=600264&pageNo=0.

God bedring. Du skal jo være helt klar til Dm,som backstage fotograf :smile: .

PS: Jeg skal bo på Scandic, så det vil være helt vildt fedt, hvis vi kunne aftale et tidspunkt fredag eftermiddag til at tage nogle billeder. Jeg regner med at vi kører fra København ved 10tiden, og så er vi nok i Herning på Hotellet ved 14tiden :superman:

:smile:

Ja... stress er sgu ikke godt på nogen måde!! Skal også blive bedre til at håndtere det og planlægger noget NPL kursus i foråret for at kunne "coache" mig selv bedre - håber det kan give bonus på den konto :smile:

Eller super spændende link der Rall :w00t:

You'll find that you're actually stronger when training while sick! How's this possible? Starr stated the following to one of his athletes, "I explained that when he got sick, his immune system released antibodies in profusion to combat the invading toxins and microorganisms. Those antibodies are strength enhancers. This is especially true in the early stages of any illness."

Det eneste som ikke er særligt betryggende er at det med "det tidlige stadie" ... gider sgu da ikke være mere syg :crazy:

... men hvor om alt er så har jeg det væsentligt bedre her til morgen og tror jeg er på kurs til en svagere træning i dag så :unhappy::wink:

Klem nu de stribede balder sammen her til sidste ik ... og så ses vi fredag :4thumbup:

Link to comment
Share on other sites

Ja... stress er sgu ikke godt på nogen måde!! Skal også blive bedre til at håndtere det og planlægger noget NPL kursus i foråret for at kunne "coache" mig selv bedre - håber det kan give bonus på den konto :smile:

Eller super spændende link der Rall :w00t:

You'll find that you're actually stronger when training while sick! How's this possible? Starr stated the following to one of his athletes, "I explained that when he got sick, his immune system released antibodies in profusion to combat the invading toxins and microorganisms. Those antibodies are strength enhancers. This is especially true in the early stages of any illness."

Det eneste som ikke er særligt betryggende er at det med "det tidlige stadie" ... gider sgu da ikke være mere syg :crazy:

... men hvor om alt er så har jeg det væsentligt bedre her til morgen og tror jeg er på kurs til en svagere træning i dag så :unhappy::wink:

Klem nu de stribede balder sammen her til sidste ik ... og så ses vi fredag :4thumbup:

Go for it - NPL er skide spændende og man kan lærer meget af det :4thumbup: :4thumbup:

Link to comment
Share on other sites

Guest Slettet bruger
Dagens træning Mandag d. 18. September

CARDIO kl. 11

¤ POWERWALK 65 min

CARDIO kl. 19

¤ POWERWALK 75 min

Blev hjemme hele dagen da jeg var sløj i morges :dry: men stort set alle jeg har omgivet mig med i weekenden har også haft snottud så ikke noget at sige til man også selv bliver ramt!

Men tror nu det var en meget god disposition for har det mere eller mindre fint her til aften :smile:

Dagens positive indslag må være at jeg nu synes afstresset og har droppet 3.5 kg væske siden i fredags :blink::blink:

(ikke mere stress nu før K-dag er ovre!!)

Det ender da med du bliver ansat som guide i Odense City :4thumbup: :4thumbup: 2.20 minutter pw ved siden af træningen :w00t: du er ikke ked af det ! ! har godt nok selv gjort det nogen gange !, men men det kan sku´ også tage overhånd :devil::devil: man må lide/slide for skønheden var Angel :superman::superman: håber at guleroden/Medaljen er STOR....... :king::king::king::violin:

Link to comment
Share on other sites

Du er fandeme så alternativ... :tongue:

Rock'n Roll :strat:

SaintPauli

Tjaaaa... lidt bjergkrystaller i vindueskarmen og lidt meditation i ny og næ skader da ikke nogen :wink:

Men nu vil jeg så mene at NPL ikke er specielt alternativt - vil gerne tage et kursus med henblik på at blive en god leder :innocent: ved godt jeg ikke er færdigudannet endnu men ved også med mig selv at jeg er en stræber og med tiden vil gå efter en ledende stilling ... så mener ikke jeg kan starte for tidligt med at tilegne mig visse kompetencer og så kunne jeg jo være heldig at nogle af disse kompetencer kunne bruges på ego :tongue:

Link to comment
Share on other sites

Go for it - NPL er skide spændende og man kan lærer meget af det :4thumbup: :4thumbup:

Har allerede være lidt ind over det med regner med at tage en mindre uddannelse inden for lederkompetencer og salg næste år ... bliver sgu spændende :cool:

Edited by angel
Link to comment
Share on other sites

Det ender da med du bliver ansat som guide i Odense City :4thumbup: :4thumbup: 2.20 minutter pw ved siden af træningen :w00t: du er ikke ked af det ! ! har godt nok selv gjort det nogen gange !, men men det kan sku´ også tage overhånd :devil::devil: man må lide/slide for skønheden var Angel :superman::superman: håber at guleroden/Medaljen er STOR....... :king::king::king::violin:

Hej Keld

Glæder mig sgu også til at slippe for alle de timer på asfalten når jeg nu engang får min nye cykel og har indhentet min vægttabsplan :w00t:

Med cyklen regner jeg med at kunne skære en time af per dag jeg cykler... så det bliver godt :w00t:

Mængden af PW bliver dog nok også mindre om et par uger.... har bare lige haft et par uger med skinnebensbetændelse samt stress så er en smule bagud med vægttabet og derfor er PWmængden også skruet lidt op de her uger - forhåbentligt snart slut :smile:

Link to comment
Share on other sites

Dagens træning Onsdag d. 20. September

CARDIO kl. 9

¤ POWERWALK 60 min

BEN kl. 13

¤ POWERWALK 25 min

BOX SQUAT

1 set x 12reps @ 20kg

1 set x 12reps @ 20kg

1 set x 11reps @ 40kg

1 set x 11reps @ 40kg

1 set x 10reps @ 50kg

1 set x 10reps @ 50kg

1 set x 9reps @ 60kg

1 set x 9reps @ 60kg

OL SQUAT

1 set x 10reps @ 70kg

1 set x 5reps @ 80kg

1 set x 6reps @ 80kg

1 set x 7reps @ 80kg

1 set x 8reps @ 80kg

1 set x 7reps @ 80kg

1 set x 6reps @ 80kg

1 set x 5reps @ 80kg

1 set x 10reps @ 70kg

1 set x 10reps @ 70kg

... OK på trods af snot tryk i hovedet :crazy:

LUNGES

1 set x 10reps @ 60kg

1 set x 10reps @ 60kg

1 set x 10reps @ 60kg

STIVBENET DØDLØFT

1 set x 12reps @ 60kg

1 set x 10reps @ 70kg

1 set x 8reps @ 80kg

1 set x 8reps @ 80kg

1 set x 8reps @ 80kg

CHINS

1 set x 15reps @ BW

+ hurtig omgang bagskulder

CARDIO kl. 19

¤ POWERWALK 45 min

OK omgang i dag på trods af ikke helt optimale omstændigheder med både snot og elektrikkere som absolut skulle stå og bore huller i loftet lige ved platformen... KÆFT lyden gjorde nas i mit i forvejende dunkende hoved :crazy:

Bentræning blev splittet op og så kører jeg resten på fredag så jeg da får trænet ben 2 x denne uge.... kan nemlig ikke træne lørdag pga. opvarmer tjans samt søndag pga. 16 timers job :smile:

Edited by angel
Link to comment
Share on other sites

Hej Angel

Jeg står i den situation at det er første gang at jeg deltager i det ellers så "informationsmæssigt" fine arrangement i weekenden i Herning. Jeg ved at forbedømmelserne starter kl. 8 og finalerne kl. 17 :4thumbup: :blink: men hvad skal det sige med forbedømmelserne?

Jeg ved godt at det er for meget at forlange med et program da man kun har givet sølle 350 kr. for en billet :dry:

Hvornår begynder AF og BB-classic? osv.

På forhånd mange tak :smile:

Spiderman

Link to comment
Share on other sites

Hej Angel

Jeg står i den situation at det er første gang at jeg deltager i det ellers så "informationsmæssigt" fine arrangement i weekenden i Herning. Jeg ved at forbedømmelserne starter kl. 8 og finalerne kl. 17 :4thumbup: :blink: men hvad skal det sige med forbedømmelserne?

Jeg ved godt at det er for meget at forlange med et program da man kun har givet sølle 350 kr. for en billet :dry:

Hvornår begynder AF og BB-classic? osv.

På forhånd mange tak :smile:

Spiderman

Hej Spiderman

Ja... informationsmæssigt har DBFF aldrig været nogen succes!!

(hvilket egentligt er svært at forstå da det ikke tager mange øjeblikke at poste lidt info på hjemmesiden :blink: )

Man kunne ønske sig det var som i Sverige hvor det svenske forbund SKKF har tonsvis af info samt altid er til at kontakte gennem det svenske board BODY.se .... men det er nok utopi!!

Og det danske board hos DBFF kan du ikke få lov at stille spørgsmål hvis du ikke er medlem af DBFF, hvilket for mig også er uforståeligt :blink:

... at du spørger mig hvordan og hvorledes er nok forkert da jeg ved ligeså lidt som dig og måske endda mindre da jeg ikke engang vidste det var kl 8 vi gik igang?? Jeg følger bare med min atlet :wink:

Tror heller ikke nogle af de atleter der stiller op har kendskab til programmet før engang i morgen aften efter atletmødet!

Der er ikke andet for end at

Edited by angel
Link to comment
Share on other sites

Hej Spiderman

Ja... informationsmæssigt har DBFF aldrig været nogen succes!!

(hvilket egentligt er svært at forstå da det ikke tager mange øjeblikke at poste lidt info på hjemmesiden :blink: )

Man kunne ønske sig det var som i Sverige hvor det svenske forbund SKKF har tonsvis af info samt altid er til at kontakte gennem det svenske board BODY.se .... men det er nok utopi!!

Og det danske board hos DBFF kan du ikke få lov at stille spørgsmål hvis du ikke er medlem af DBFF, hvilket for mig også er uforståeligt :blink:

... at du spørger mig hvordan og hvorledes er nok forkert da jeg ved ligeså lidt som dig og måske endda mindre da jeg ikke engang vidste det var kl 8 vi gik igang?? Jeg følger bare med min atlet :wink:

Tror heller ikke nogle af de atleter der stiller op har kendskab til programmet før engang i morgen aften efter atletmødet!

Der er ikke andet for end at

Ja også her kunne vi vist igen lære noget af de blå/gule svenskere :4thumbup:

Link to comment
Share on other sites

Dagens træning Torsdag d. 21. September

CARDIO kl. 8

¤ POWERWALK 60 min

SKULDER - RYG - LÆG kl. 13

Skulderpres, laterals og læg superset'et

DB SKULDERPRES

1 set x 15reps @ 2 x 15kg

1 set x 15reps @ 2 x 15kg

1 set x 12reps @ 2 x 17.5kg

1 set x 6reps @ 2 x 20kg

1 set x 12reps @ 2 x 17.5kg

1 set x 11reps @ 2 x 17.5kg

1 set x 11reps @ 2 x 17.5kg

DB LATERALS

1 set x 15reps @ 2 x 5kg

1 set x 15reps @ 2 x 6kg

1 set x 15reps @ 2 x 7kg

1 set x 15reps @ 2 x 8kg

1 set x 10reps @ 2 x 10kg

1 set x 12reps @ 2 x 10kg

1 set x 12reps @ 2 x 10kg

SEATED CALF RAISE

1 set x 20reps @ 40kg

1 set x 20reps @ 40kg

1 set x 15reps @ 60kg

1 set x 15reps @ 60kg

1 set x 13reps @ 70kg

1 set x 13reps @ 70kg

1 set x 11reps @ 80kg

1 set x 11reps @ 80kg

Upright row, bent over row og bagskulder superset'et

UPRIGHT BB ROW

1 set x 15reps @ 20kg

1 set x 12reps @ 30kg

1 set x 12reps @ 35kg

1 set x 12reps @ 40kg

BAGSKULDER, maskine

1 set x 12reps @ 35kg

1 set x 14reps @ 35kg

1 set x 16reps @ 35kg

1 set x 18reps @ 35kg

BENTOVER BB ROW

1 set x 12reps @ 40kg

1 set x 12reps @ 40kg

1 set x 14reps @ 40kg

1 set x 14reps @ 40kg

Stivarmet pulldown og laterals maskine superset'et

STIVARMET PULLDOWN

1 set x 12reps @ 60kg

1 set x 8reps @ 70kg

1 set x 12reps @ 60kg

LATERALS, maskine

1 set x 12reps @ 40lb

1 set x 12reps @ 40lb

1 set x 13reps @ 40lb

1 set x 15reps @ 40lb

+ lidt biceps

¤ ARCTRAINER 30 min

incline: 6

resistense: 50

stride/minut: 136-141

FIN TRÆNING :4thumbup:

Dejligt at få det hele overstået på 1½ time og DAMN jeg fik svedt godt igennem på arctraineren :blink:

Link to comment
Share on other sites

Heii Engle-pige!

Så lykkedes det endelig at få hilst :laugh: Rigtig hyggeligt endda, og fint også at få sagt ordenligt hej til Christian.

Hvordan havde Karen Louise det - hun så så fin ud - men må sige at Dorthe altså også gjorde det godt. Respekt til hende - Var lige ovre og sige tillykke.. hun var så jublende glad på den sødeste, oprigtig begejstrede facon at man næsten fik lyst til at gi' hende en svingtur :laugh: Skønt at vide at der er håb for os ældre damer :laugh:

Håber at I kom godt hjem til O'ense - og at vi snart ses derovre igen!

Kærligste hilsner og dejlig søndag til jer begge!

Sally :smile:

Link to comment
Share on other sites

Hey du!

Tak for din hilsen..

Du kan da selv være one fine woman :blush: og ja, vi ses nemlig lige pludselig!

Kan stadig ikke komme på dit site, og nej har heller ikke fået en mail fra dig.. :blink: maaiiiiet åhhnærrlit!

Nå, det lykkedes nok på et tidspunkt, så jeg kan nå at lurer lidt på din vej mod Rusland :4thumbup:

Kærligste hilsner

Sally :smile:

Link to comment
Share on other sites

Hej Sally :w00t:

Ja ... det var sgu dejligt lige at få sat både krop og ansigt på dig :wink:

Ang. min side så har der været lukket et par dage pga. opdatering af diverse elementer ... men der kommer stadigvæk ikke nyt før starten af oktober hvor jeg gerne skulle få min comp igen :smile:

Ved ikke hvorfor du har probs med dit brugernavn... men *PM mig lige dit brugernavn og så kigger jeg på det på uni i morgen :bigsmile:

No

Link to comment
Share on other sites

Hey No -du skønne englebasse :wink:

Dejligt at se dig i lørdags!

Tænkte på om de videoer du skød bliver uploadet på dit site?

KH

Flexi

Hej Flexi

Kan kun sige ligeover :4winkkiss:

Ang. video så regner jeg med det sker når jeg får fingre i min comp igen... pt er mine hænder bundet hvad angår al redigering af noget som helst :dry:

/No

Link to comment
Share on other sites

Hej Flexi

Kan kun sige ligeover :4winkkiss:

Ang. video så regner jeg med det sker når jeg får fingre i min comp igen... pt er mine hænder bundet hvad angår al redigering af noget som helst :dry:

/No

Dang! Nå men glæder mig til det sker.

P.S. Håber at se dig igen i weekenden :wub: - så skal jeg nok heppe af mine lungers fulde kapacitet :cheer:

(hvis jeg ellers kan få nosset mig sammen til turen...)

Edited by Flexipecs
Link to comment
Share on other sites

SÅ ER DER MOL JULEFROKOST I OFF TOPIC

Ka'i-så-kom-a-ste!!!

Kærligste hilsner og bjældeklang!

Sally :smile:

P.S - Skal I alligevel ikke over på lidt jule shopping??? Lokke lokke.. :tongue:

Hej Sally

Harmonerer desværre ikke lige med mine konkurrenceplaner .... er i Rusland til VM netop den dag :smile:

No

Link to comment
Share on other sites

Dang! Nå men glæder mig til det sker.

P.S. Håber at se dig igen i weekenden :wub: - så skal jeg nok heppe af mine lungers fulde kapacitet :cheer:

(hvis jeg ellers kan få nosset mig sammen til turen...)

Hey FLEXI :4flex:

Ser desværre ud til at jeg ikke kommer til konkurrencen alligevel da jeg har lavet et mindre kiks i min vagtplan og nu er bundet på hænder og fødder ... så ikke nogen fitnesstur til mig!!

No

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
 Share