ANGEL


angel
 Share

Recommended Posts

  • Replies 10.3k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Sådan som du vælter dig i penge, er der da noget der tyder på at kragen omsider

har fået sin vilje og har fået opsat det live-webcam i soveværelset...

:tongue:

Spørgsmålet er vel, hvorvidt hun gør sig fortjent til pengene, eller om det hele går ud på Kragen, der står og flexer... :tongue:

Link to comment
Share on other sites

Spørgsmålet er vel, hvorvidt hun gør sig fortjent til pengene, eller om det hele går ud på Kragen, der står og flexer... :tongue:

nu har vi jo egentlig ikke set kragen i flere uger, så tror nærmere at han faktisk hænger

derhjemme på et kors, hvor folk så kan se med på cam mens Englen forlyster sig...

uanset hvad, så kaster det åbenbart gode penge af sig :tongue:

det skal lige nævnes at jeg er spritstiv lige nu :innocent:

Edited by Hippo
Link to comment
Share on other sites

Sådan som du vælter dig i penge, er der da noget der tyder på at kragen omsider

har fået sin vilje og har fået opsat det live-webcam i soveværelset...

:tongue:

Ligefrem vælter mig i penge :blink:

Webcam ideen er nu meget god :wink: men tror nu min indtægt skyldes de 40 timer jeg arbejder per ugen ved siden af studiet samt jeg er meget smart med mine indtægter :cool:

Edited by angel
Link to comment
Share on other sites

nu har vi jo egentlig ikke set kragen i flere uger, så tror nærmere at han faktisk hænger

derhjemme på et kors, hvor folk så kan se med på cam mens Englen forlyster sig...

uanset hvad, så kaster det åbenbart gode penge af sig :tongue:

det skal lige nævnes at jeg er spritstiv lige nu :innocent:

Tror det der var flest penge i ville være at give Kragen langhåret paryk på og en feminin trekants-bikini og så lade ham gå som kvinde... ville helt sikkert blive t mange $$$ hit :w00t:

... og må man spørge spritstiv eller ej hvorfor du tror jeg vælter mig i penge - vel ikke pga. nye cykler?? :smile:

Link to comment
Share on other sites

Dagens træning Fredag d. 8. September

RYG kl. 14:30

¤ CYBEX ARCTRAINER 20 min

CHINS

1 set x 14reps @ BW

T-BAR ROW

1 set x 15reps @ 25kg

1 set x 15reps @ 25kg

1 set x 15reps @ 40kg

1 set x 15reps @ 50kg

1 set x 15reps @ 60kg

1 set x 15reps @ 70kg

1 set x 10reps @ 80kg

1 set x 10reps @ 80kg

BAGSKULDER, maskine

1 set x 15reps @ 30kg

1 set x 12reps @ 35kg

1 set x 10reps @ 40kg

1 set x 8reps @ 45kg

1 set x 5reps @ 50kg

... de 50 kg var en første gang så PR :4thumbup: og jeg er overrasket over hvor meget stærkere jege r blevet på denne diæt uge efter uge :4flex:

STIVARMET PULLDOWN

1 set x 12reps @ 55kg

1 set x 12reps @ 65kg

1 set x 12reps @ 75kg

ONE ARM DB ROW

1 set x 10reps @ 42kg

1 set x 10reps @ 46kg

1 set x 10reps @ 50kg

1 set x 5reps @ 54kg

... SWEET :devil:

DIPS

1 set x 36reps @ BW

... OK taget i betragtning af at jeg havde ømme trisser :smile:

BENT OVER BB ROW

1 set x 15reps @ 40kg

1 set x 15reps @ 40kg

1 set x 15reps @ 40kg

1 set x 15reps @ 40kg

... et lille afsluttende afstressningspas

¤ LUNTETRAV 30 min

... mit skinneben er stadigvæk fucked :dry:

HOLD da op træningen tog lang tid i dag pga. der nok var de første 10 personer som jeg lige skulle :blahblah: med alt mellem 5-15 minutter :blink: men har dog sagt til mig selv at fredag er OK - der må jeg godt da jeg alligevel sjældent skal nå noget denne aften andet end hjem og hænge i sofaen så hvorfor ikke få noget kvali snak med venner :tongue:

Edited by angel
Link to comment
Share on other sites

Dagens træning Lørdag d. 9. September

BEN - TRICEPS kl. 9

¤ CYKLE 10 min

¤ ARCTRAINER 10 min

BOX SQUAT

1 set x 12reps @ 20kg

1 set x 12reps @ 20kg

1 set x 10reps @ 40kg

1 set x 10reps @ 40kg

1 set x 10reps @ 50kg

1 set x 10reps @ 50kg

1 set x 10reps @ 60kg

1 set x 10reps @ 60kg

OL SQUAT

1 set x 10reps @ 67.5kg

1 set x 10reps @ 67.5kg

1 set x 10reps @ 67.5kg

1 set x 6reps @ 77.5kg

1 set x 6reps @ 77.5kg

1 set x 6reps @ 77.5kg

1 set x 3reps @ 87.5kg

1 set x 3reps @ 87.5kg

1 set x 2reps @ 87.5kg

1 set x 2reps @ 87.5kg

1 set x 6reps @ 77.5kg

1 set x 12reps @ 67.5kg

... kører bare med styrken og ikke mindst at finde bundpresset! Håber sgu jeg kan holde det kørende indtil få uger før konkurrence :bigsmile:

BB LUNGES

... måtte droppes pga. betændelse i skinnebenet - gjorde ret AVS at skulle flektere foden i bunden af presset :dry:

LEG CURL

1 set x 12reps @ 90lb

1 set x 12reps @ 100lb

1 set x 12reps @ 90lb

... igen en øvelse der generede skinnebenet!! Men fik da lavet et par set :smile:

LEG EXTENSION

1 set x 10reps @ 90lb

1 set x 12reps @ 90lb

1 set x 10reps @ 100lb

1 set x 10reps @ 100lb

1 set x 10reps @ 110lb

1 set x 10reps @ 110lb

... var tung oven på squat

ABDUCTOR

1 set x 12reps @ 100lb

1 set x 12reps @ 100lb

1 set x 12reps @ 100lb

1 set x 12reps @ 100lb

1 set x 12reps @ 100lb

ADDUCTOR

1 set x 15reps @ 130lb

1 set x 15reps @ 130lb

1 set x 12reps @ 150lb

1 set x 12reps @ 150lb

1 set x 8reps @ 170lb

1 set x 7reps @ 170lb

SMAL BÆNKPRES, smith

1 set x 10reps @ 37lb

1 set x 9reps @ 47lb

1 set x 8reps @ 57lb

1 set x 7reps @ 67lb

1 set x 3reps @ 77lb

... virkelig god kontakt i dag - og igen markant styrkefremgang :cool:

DB PULLOVER

1 set x 8reps @ 32kg

1 set x 8reps @ 32kg

1 set x 8reps @ 32kg

... kørt for pump - så korte pauser

TRICEPS PUSHDOWN

1 set x 10reps @ 60kg

1 set x 10reps @ 70kg

1 set x 10reps @ 80kg

¤ ARCTRAINER 40 min

... blev på resistance 45/incline 5 - men kørte skiftevis interval - KÆFT jeg svedte MAX igennem! :crazy:

SUPER NICE TRÆNING i dag!! Hjalp også gevaldigt at min egen form efterhånden begynder at spille med striber hist og her og ikke mindst en ret tydelig opdeling i benene nu og en mave der snart er helt fald - og stadigvæk 9 uger at løbe på :w00t:

Nogle andre hvis form spiller er sgu Karen Louise og hendes mand Christian :blink::blink::blink:

KL har nu fuld opdeling i lårmusklerne og er ved at være ret tight - hun er sgu en sprød pakke som helt klart bringer en langt mere fit og fuld fysik til DM i år :slut:

Hendes mand Christian er nu ULTRA LED ... en ting er at hans butt er ved at være godt stribet men manden havde sgu striber på læg'en til træning!!! :blink::crazy: Det har jeg aldrig set live før :blink::blink:

... Og jeg snakker ikke om et par mindre synlige streger hist og her men simpelthen så skåret som det kan blive, som havde han ligget på havegrillen!! (han var også selv overrasket :tongue: ) Det er så hvad det er! For derudover er han ret komplet i mine øjne med en fuldendt symmetri og ingen synlige mangler i sin fysik - KÆFT han kommer til at sparke røv til DM :superman:

Meget kan man sige om KL og Christian (søde, rare og dejlige mennesker) ... men de er FANDME et flot par :w00t:

... og endnu mere FEDT - et rent, naturligt, trænet par som stadigvæk formår at bringe nogle super lede kroppe på scenen :4flex:

Edited by angel
Link to comment
Share on other sites

Nogle andre hvis form spiller er sgu Karen Louise og hendes mand Christian :blink::blink::blink:

KL har nu fuld opdeling i lårmusklerne og er ved at være ret tight - hun er sgu en sprød pakke som helt klart bringer en langt mere fit og fuld fysik til DM i år :slut:

Hendes mand Christian er nu ULTRA LED ... en ting er at hans butt er ved at være godt stribet men manden havde sgu striber på læg'en til træning!!! :blink::crazy: Det har jeg aldrig set live før :blink::blink:

... Og jeg snakker ikke om et par mindre synlige streger hist og her men simpelthen så skåret som det kan blive, som havde han ligget på havegrillen!! (han var også selv overrasket :tongue: ) Det er så hvad det er! For derudover er han ret komplet i mine øjne med en fuldendt symmetri og ingen synlige mangler i sin fysik - KÆFT han kommer til at sparke røv til DM :superman:

Meget kan man sige om KL og Christian (søde, rare og dejlige mennesker) ... men de er FANDME et flot par :w00t:

... og endnu mere FEDT - et rent, naturligt, trænet par som stadigvæk formår at bringe nogle super lede kroppe på scenen :4flex:

Det lyder spændende. Så må vi da håbe, at vi andre kan give ham nogenlunde modstand i kampen om Dm guldet :wink::superman:

:smile:

Edited by Rall
Link to comment
Share on other sites

Det lyder spændende. Så må vi da håbe, at vi andre kan give ham nogenlunde modstand i kampen om Dm guldet :wink::superman:

:smile:

Der skal nok blive kamp :4boxing:

Har jo ikke set dig længe :tongue: men ved bare Chr er noget af det mest fuldendte jeg har set længe :w00t: og sat samme med hans frie rutine så skal det nok få nogle publikumer op af stolene :cheer:

Hans frie rutine komer til at bære præg af hans gymnastiske baggrund og mig bekendt kommer der nogle ting på programmet som er ultra fede og seje og poseringer som endnu ingen "usmidige" atleter har vist til et DM før ... GLÆDER mig sindssygt til at se ham rykke rundt :innocent:

Edited by angel
Link to comment
Share on other sites

Ok ... til dem der påstår jeg vælter mig i penge eller i hvert tilfælde bruger rigeligt af dem --> så har i nok ret!! :tongue:

(i hvert tilfælde i aften!!)

Har netop fået bestilt min SB800 Blitz til mit D200 kamera + Image Bank fra Amitech med 80GB (+ ekstra 80 GB i til udskiftning) + 8GB Scandisk CF + Manfrotto PRO stativ + diverse løse studioudstyr såsom lamper, baggrundsstativ, sort bagrundsophæng, softboks, reflektorer og alt for meget andet gejl ... ekstrem gadget girl :blush::blush:

Som om et par dage har jeg et mobilt studio med stor sort baggrund + lamper --> lige til at pakke sammen og tage med til eks. stævner - så man kan lave super fede billeder af atleter under selve stævnet - Håber jeg kan nå at få styr på det før DM :smile: for så får alle dem der vil mulighed for gratis fotografering backstage :4thumbup:

Gør det jo kun for Jeres andre skyld :tongue:

Edited by angel
Link to comment
Share on other sites

Ok ... til dem der påstår jeg vælter mig i penge eller i hvert tilfælde bruger rigeligt af dem --> så har i nok ret!! :tongue:

(i hvert tilfælde i aften!!)

Har netop fået bestilt min SB800 Blitz til mit D200 kamera + Image Bank fra Amitech med 80GB (+ ekstra 80 GB i til udskiftning) + 8GB Scandisk CF + Manfrotto PRO stativ + diverse løse studioudstyr såsom lamper, baggrundsstativ, sort bagrundsophæng, softboks, reflektorer og alt for meget andet gejl ... ekstrem gadget girl :blush::blush:

Som om et par dage har jeg et mobilt studio med stor sort baggrund + lamper --> lige til at pakke sammen og tage med til eks. stævner - så man kan lave super fede billeder af atleter under selve stævnet - Håber jeg kan nå at få styr på det før DM :smile: for så får alle dem der vil mulighed for gratis fotografering backstage :4thumbup:

Gør det jo kun for Jeres andre skyld :tongue:

ser frem til at se alle dine billeder fra div. stævner :4thumbup:

Link to comment
Share on other sites

ser frem til at se alle dine billeder fra div. stævner :4thumbup:

Det slipper du nok ikke for når jeg lige har fået styr på det hele :wink:

Håber også jeg kan få lov at komme i "presse"graven under fitness Cup'en og Miss Fitness samt være lidt backstage så der for engangs skyld kan komme lidt flere billeder fra disse stævner :smile:

Edited by angel
Link to comment
Share on other sites

Det slipper du nok ikke for når jeg lige har fået styr på det hele :wink:

Håber også jeg kan få lov at komme i "presse"graven under fitness Cup'en og Miss Fitness samt være lidt backstage så der for engangs skyld kan komme lidt flere billeder fra disse stævner :smile:

Det ville være rigtig fedt, for det mangler :4thumbup: bare skyd forbi mig :laugh::laugh:

Edited by hakan1973
Link to comment
Share on other sites

Som om et par dage har jeg et mobilt studio med stor sort baggrund + lamper --> lige til at pakke sammen og tage med til eks. stævner - så man kan lave super fede billeder af atleter under selve stævnet - Håber jeg kan nå at få styr på det før DM :smile: for så får alle dem der vil mulighed for gratis fotografering backstage :4thumbup:

Gør det jo kun for Jeres andre skyld :tongue:

Det lyder sgu' godt. Jeg vil godt bestille et fotoshoot backstage :superman:

:smile:

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
 Share