ANGEL


angel
 Share

Recommended Posts

Dagens træning Mandag d. 4. September

CARDIO kl. 9:45

¤ POWERWALK 75 min

BEN kl. 14:30

BOX SQUAT

1 set x 12reps @ 20kg

1 set x 12reps @ 20kg

1 set x 10reps @ 40kg

1 set x 10reps @ 40kg

1 set x 10reps @ 50kg

1 set x 10reps @ 50kg

1 set x 7reps @ 60kg

1 set x 7reps @ 60kg

OL SQUAT

1 set x 10reps @ 67.5kg

1 set x 10reps @ 67.5kg

1 set x 10reps @ 67.5kg

1 set x 6reps @ 77.5kg

1 set x 6reps @ 77.5kg

1 set x 6reps @ 77.5kg

1 set x 2reps @ 87.5kg

1 set x 3reps @ 87.5kg

1 set x 2reps @ 87.5kg

1 set x 6reps @ 77.5kg

... stadigvæk fin fremgang i squat'en - håber jeg kan nå de 95 kg indenfor de næste 6 uger og inden diæten sætter en stopper for det hele --> ville nu være nice at reppe 10 og 12'er med de 80 kg i slutningen af diæten for at kunne bibeholde en vis volumen :blink:

BB LUNGES

1 set x 10reps @ 70kg

1 set x 10reps @ 70kg

1 set x 10reps @ 70kg

1 set x 10reps @ 70kg

STIVBENET DL

1 set x 12reps @ 60kg

1 set x 10reps @ 70kg

1 set x 8reps @ 80kg

1 set x 6reps @ 90kg

1 set x 6reps @ 90kg

1 set x 6reps @ 90kg

1 set x 8reps @ 80kg

1 set x 10reps @ 70kg

LEG EXTENSION

1 set x 12reps @ 110lb

1 set x 12reps @ 110lb

1 set x 12reps @ 110lb

1 set x 12reps @ 110lb

1 set x 12reps @ 110lb

ABDUCTOR

1 set x 12reps @ 100lb

1 set x 12reps @ 100lb

1 set x 12reps @ 110lb

1 set x 12reps @ 110lb

CARDIO kl. 19:15

¤ POWERWALK 65 min

Edited by angel
Link to comment
Share on other sites

  • Replies 10.3k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Englebasse - din giftige, røde booty-shaker... :4jumpy::slut:

Undskyld den sene hilsen :unhappy: Men KÆMPE tillykke med dagen, og kram og :4winkkiss: mens Kragen kigger den anden vej :wink:

Håber husbonden fik hygget lidt om dig efter arbejde - ellers må han satme ta revanche i weekenden!!

KH

Flexi

hej FLEXI

TAAARK for din søde og varme hilsen :blush:

Jeg fik vist hygget om mig selv med noget god mad (min favorit pandekager!), 3 retters menu på hotellet og så lidt guf fra tanken :innocent: alt rigeligt taget i betragtning af at jeg snart skal til VM :blink:

KNUS

No

Link to comment
Share on other sites

Dagens træning Tirsdag d. 5. September

CARDIO 6:15

¤ POWERWALK 60 min

TRICEPS - RYG - LÆG kl. 11

¤ POWERWALK 25 min

NARROW BENCHPRES, smith

1 set x 20reps @ 27kg

1 set x 20reps @ 27kg

1 set x 10reps @ 37kg

1 set x 10reps @ 47kg

1 set x 8reps @ 57kg

1 set x 6reps @ 67kg

1 set x 3reps @ 75kg

1 set x 3reps @ 75kg

1 set x 3reps @ 75kg

CHINS

1 set x 10reps @ BW

1 set x 10reps @ BW

1 set x 10reps @ BW

DB PULLOVER

1 set x 8reps @ 32kg

1 set x 7reps @ 34kg

1 set x 7reps @ 36kg

TRICEPS PUSHDOWN

1 set x 12reps @ 60kg

1 set x 12reps @ 70kg

1 set x 12reps @ 80kg

STIVARMET PULLDOWN

1 set x 10reps @ 55kg

1 set x 10reps @ 60kg

1 set x 10reps @ 65kg

1 set x 10reps @ 70kg

1 set x 10reps @ 75kg

BAGSKULDER, maskine

1 set x 15reps @ 30kg

1 set x 10reps @ 35kg

1 set x 10reps @ 35kg

1 set x 10reps @ 35kg

LAT PULLDOWN, bag nakke

1 set x 12reps @ 77kg

1 set x 12reps @ 77kg

1 set x 12reps @ 77kg

ROTARY CALF

1 set x 20reps @ 110lb

1 set x 15reps @ 130lb

1 set x 15reps @ 150lb

1 set x 15reps @ 150lb

1 set x 15reps @ 150lb

¤ ARCHTRAINER 20 min

¤ turen hjem 40 min

... fik K... D.... så ondt i mit skinneben :crazy: så jeg tror jeg enten har pådraget mig en fiber ellers er der kommet betændelse fra den blå himmel - gjorde i hvert tilfælde meget ondt og turen hjem var ikke sjov :crazy:

Regner med at droppe turen i morgen tidlig og tage i OBBC efter uni og lave cardio der og så evt. prøve en lille tur i morgen aften og håbe det bedste :smile:

Lige nu står den på Felden Gel i store mængder ....

Lidt er der da at glæde sig over!!! UH UH :w00t:

... nyt løbetøj og svedtransporterende trøjer fra ODLO ... FEEE ... Lidt mere nyt tøj fra PureLime fra den helt nye kollektion i fed armygrøn buks med tilhørende nedringet sort top!! SUPER NICE :4thumbup:

... og så ikke mindst det tøj mig og Boop har fået fra Anniluce til DM så vi kan være sUPER matchende! Fede røde løse bukser + samme buks i lyserød (som helt klart bliver aften hyggebuks på hotellet!) + 2 x toppe til som bare matcher det hele... det er sgu klasse og man føler sig lidt forkælet!! Vi bliver så fine og ikke mindst ens ... prikken over i'et er dog vores 'veninde bæltetaske' i ÆGTE læder :tongue:

UHHHH Boop - glæder mig sådan - vi bliver så fine :tongue:

Edited by angel
Link to comment
Share on other sites

Kan sleeeeet ikke styre det!!! :tongue:

Eftersom mit spejreflekskamera nu er arbejdet af så har jeg et nyt indkøbsprojekt og så må jeg heller få den MBT'er :w00t:

Valget er faldet og det blev en CUBE LTD TEAM :w00t::w00t::w00t:

"WHAT A BEAUTY"

Den ekstra gode som følger med cyklen er, at ham som sælger mig cyklen i mange år har været på højt plan indenfor MBT under Team Danmark - Han foreslog selv at han gerne ville tage med i skoven et par gange og "oplære" mig ud i min nye cykel samt "skovetikette" ... BLIVER SÅ FEEE :superman:

Nu kan jeg så gå og vente på at min nye SKAT kommer hjem... UHHH - tror ventetiden bliver lang!!

post-363-1157572018_thumb.jpg

Edited by angel
Link to comment
Share on other sites

Kan sleeeeet ikke styre det!!! :tongue:

Eftersom mit spejreflekskamera nu er arbejdet af så har jeg et nyt indkøbsprojekt og så må jeg heller få den MBT'er :w00t:

Valget er faldet og det blev en CUBE LTD TEAM :w00t::w00t::w00t:

"WHAT A BEAUTY"

Den ekstra gode som følger med cyklen er, at ham som sælger mig cyklen i mange år har været på højt plan indenfor MBT under Team Danmark - Han foreslog selv at han gerne ville tage med i skoven et par gange og "oplære" mig ud i min nye cykel samt "skovetikette" ... BLIVER SÅ FEEE :superman:

Nu kan jeg så gå og vente på at min nye SKAT kommer hjem... UHHH - tror ventetiden bliver lang!!

Woow, hvor meget har du måtte slippe for den cykel

Link to comment
Share on other sites

Woow, hvor meget har du måtte slippe for den cykel

Sjovt nok så sad jeg netop og tænkte på dig da jeg lavede indlæget og at du sikkert ville spørge om netop det :wink:

Prisen er underordnet - har fået et meget godt tilbud ... jeg er jo en hård forhandler :innocent: og det gør det så også endnu bedre at jeg nok køber to MBT'er på samme tid ... regner med at skulle have denne TREK 6500 (i en god herrer størrelse 19.5") som hverdags cykel :w00t:

(man må jo godt forkæle sig selv lidt :cool: )

post-363-1157577936_thumb.jpg

Edited by angel
Link to comment
Share on other sites

Dagens træning Onsdag d. 6. September

CARDIO 13:15

¤ ARCHTRAINER 55 min

30 minutter på 50% modstand/5 incline

25 minutter på 40% modstand/5 incline

... bed godt i numsen men kunne intet mærke i skinnebenet :4thumbup:

CARDIO 22

¤ "LUNTE"WALK 40 min

... skinnebenet gør stadigvæk ondt som ind i helved :crazy: specielt ned af bakke!! Men formåede alligevel at tage turen forbi cykelhandleren, trykke næsen flad mod ruden og sige godnat til min nye skat og lunte en lille omvej hjem!

Edited by angel
Link to comment
Share on other sites

Sjovt nok så sad jeg netop og tænkte på dig da jeg lavede indlæget og at du sikkert ville spørge om netop det :wink:

Godt, så hver gang du tænker på cykler tænker du på mig ? mange tak :tongue:

Vil faktisk rigtig gerne vide prisen alligevel for jeg har ødelagt min gamle cykel og mangler en cykeeel :tongue:

Link to comment
Share on other sites

Dagens træning Onsdag d. 6. September

CARDIO 13:15

¤ ARCHTRAINER 55 min

30 minutter på 50% modstand/5 incline

25 minutter på 40% modstand/5 incline

... bed godt i numsen men kunne intet mærke i skinnebenet :4thumbup:

CARDIO 22

¤ "LUNTE"WALK 40 min

... skinnebenet gør stadigvæk ondt som ind i helved :crazy: specielt ned af bakke!! Men formåede alligevel at tage turen forbi cykelhandleren, trykke næsen flad mod ruden og sige godnat til min nye skat og lunte en lille omvej hjem!

Det med skinnebenet har jeg prøvet før, og da jeg skiftede til et andre par løbesko kunne jeg ikke mærke det ? det måske derfor ? :smile:

Link to comment
Share on other sites

Dagens træning Torsdag d. 7. September

BRYST - SKULDER - MAVE - BICEPS kl. 9

¤ POWERWALK ... så godt som!! 35 min

Bænkpres i seuperset med mave

BENCHPRES

1 set x 20reps @ 20kg

1 set x 15reps @ 20kg

1 set x 10reps @ 40kg

1 set x 10reps @ 40kg

1 set x 8reps @ 50kg

1 set x 8reps @ 50kg

1 set x 6reps @ 60kg

1 set x 6reps @ 60kg

1 set x 4reps @ 65kg

1 set x 4reps @ 65kg

1 set x 2reps @ 70kg

1 set x 2reps @ 70kg

1 set x 10reps @ 60kg

... nååå - men ser ud til mit Kraveben er 100% Fino igen :4thumbup: Det er da godt at jeg ikke har flere skader på samme tid (7-9-13)

ABS, ROTARY TORSO

1 set x 15reps @ 70lb

1 set x 15reps @ 80lb

1 set x 12reps @ 90lb

1 set x 12reps @ 100lb

1 set x 9reps @ 110lb

1 set x 9reps @ 120lb

... lang tid siden jeg har lavet denne øvelse så bliver sikkert øm i morgen :tongue:

FLOATING CRUNCH

1 set x 15reps @ BW

1 set x 15reps @ BW

1 set x 15reps @ BW

SKRÅ PRESS

1 set x 10reps @ 2 x 25kg

1 set x 10reps @ 2 x 25kg

1 set x 10reps @ 2 x 25kg

FLYES, maskine

1 set x 12reps @ 32.5kg

1 set x 12reps @ 42.5kg

1 set x 8reps @ 52.5kg

... FEE - power i denne øvelse i dag :4flex:

Laterals i superset med DB curl krydet med den sødeste kommentar fra BØF :blush:

BICEPS DB CURL

1 set x 15reps @ 2 x 10kg

1 set x 15reps @ 2 x 10kg

1 set x 10reps @ 2 x 12.5kg

1 set x 10reps @ 2 x 15kg

1 set x 9reps @ 2 x 17.5kg

1 set x 8reps @ 2 x 17.5kg

... virkelig god kontakt med armene i dag :4thumbup:

LATERAL DB RAISE

1 set x 12reps @ 2 x 5kg

1 set x 12reps @ 2 x 6kg

1 set x 12reps @ 2 x 7kg

1 set x 12reps @ 2 x 8kg

... det gjorde godt nok ondt i de små arme at superset konc. curls med laterals - DAMN mine underarme syrede :crazy:

¤ ARCTRAINER 25 min

Niveau 55 / incline 5

... står helt ude på kanten lige på mellemfoden - går helt kanon i butt'en og ikke spor i skinnebenet :4thumbup:

¤ POWER(overhovedet ikke)WALK 40 min

... tog pinsomt lang tid :crazy:

Derefter ned og bestille cykler og hvad såååå... min nye darling er sgu udsolgt fra Tyskland :unhappy: og endda måske udsolgt for good! Men måske det er held i uheld for så kan jeg få sammensat en endnu federe CUBE MBT'er af restvarer fra lageret i Tyskland og endda til samme pris :cooldance:

... og self stadigvæk den fede sorte ramme - jeg skal bare være sort i sort :w00t:

Nå men det var dagens up-tur (på en måde!!) .... kom dog hurtigt på jorden igen for KÆFT mit skinneben har det ikke godt! Da jeg skulle gå fra stationen i Nyborg til mit arbejde måtte jeg skiftevis bide mig i læben eller knibe en tåre for ikke at hyle alt for meget.

Har de sidste par dage kunne mærke at min benhinde i den grad er irriteret (store knuder halvvejs op af benet) og der er både indirekte + direkte ømhed så er sgu bange for at jeg har fået et træthedsbrud :unhappy:

Heldigvis har jeg fundet en måde at bruge Arctraineren på som slet ikke genere mit skinneben - så det er OK :bigsmile: så nu må jeg ty til denne grumme tingeste det næste stykke tid indtil mit ben får det OK ... røvsygt - men bedre end ingenting :smile:

Vil dog nok lige tage forbi Fys i morgen og få en ultralydsskanning af mit skinneben for at finde ud af om der er brud eller ej .... håber self bare det er massiv skinnebensbetændelse!!!

Edited by angel
Link to comment
Share on other sites

Det med skinnebenet har jeg prøvet før, og da jeg skiftede til et andre par løbesko kunne jeg ikke mærke det ? det måske derfor ? :smile:

Nej .. det er ikke derfor :smile:

Det skyldes at jeg lavede lunges i ustabile sko i starten af ugen hvilket gav mig flere små vrid i ankelleddet (overpronerede mere et par gange!) + dette så kombineret med 25 km powerwalk samme dag!!

Edited by angel
Link to comment
Share on other sites

Nej .. det er ikke derfor :smile:

Det skyldes at jeg lavede lunges i ustabile sko i starten af ugen hvilket gav mig flere små vrid i ankelleddet (overpronerede mere et par gange!) + dette så kombineret med 25 km powerwalk samme dag!!

25 km? syge syge kvinde :tongue:

Link to comment
Share on other sites

Som plaster på såret for mit dårlige skinneben sidder jeg nu på job og spiser sprængt andebryst af det magerste og fineste andekød + jeg self får lidt grønt i form af sukkerærter, asparges + gulerødder ... HOLD DA OP DET SMAGER GODT :w00t:

Edited by angel
Link to comment
Share on other sites

Blir 25km kortere af det ? :laugh::tongue:

Jep :innocent:

du er stadig kun 1-2 cm højere end mig :tongue:

.. men derfor kan mine stænger let være 10 cm længere... måler 106 cm fra hæl til skridt :cool:

Edited by angel
Link to comment
Share on other sites

Jep :innocent:

.. men derfor kan mine stænger let være 10 cm længere... måler 106 cm fra hæl til skridt :cool:

(De er så lange at mine cykelrammer er oppe på 20" )

Og jeg måler 102,5 fra hæl til skridt :tongue: men du ser fandme ik mig PW'e 25 km. eller 10 meter for den sags skyld

Link to comment
Share on other sites

Og jeg måler 102,5 fra hæl til skridt :tongue: men du ser fandme ik mig PW'e 25 km. eller 10 meter for den sags skyld

Så har du faktisk lange ben af en mand(dreng :wink:) at være... så bliver du helt sikkert også højere de kommende år med mindre du begynder at krudte den!!

Ang. PW så er det bare fordi du er for doven :bottom:

Link to comment
Share on other sites

Så har du faktisk lange ben af en mand(dreng :wink: ) at være... så bliver du helt sikkert også højere de kommende år med mindre du begynder at krudte den!!

Ang. PW så er det bare fordi du er for doven :bottom:

Tro mig, jeg begynder ikke at krudte den :nonono:

PW er noget skidt!. hellere løbe

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
 Share