ANGEL


angel
 Share

Recommended Posts

Det ville være rigtig fedt, for det mangler :4thumbup: bare skyd forbi mig :laugh::laugh:

:laugh:

Man ved aldrig Hakan :tongue:

...og JA - det mangler og ikke mindst noget mankan se sig ud af økonmisk!! Detvar så fedt da Ladefoged gæstede DM for nogle år siden og tog gratis billeder af dem der ville :superman:

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 10.3k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Guest Slettet bruger
Det er noteret RALL :4thumbup:

Vil helt vildt gerne fotografere dig så med eller uden baggrund håber jeg vi har en "date" :innocent:

Også mig??????? :innocent::innocent::innocent:

Link to comment
Share on other sites

:laugh:

Man ved aldrig Hakan :tongue:

...og JA - det mangler og ikke mindst noget mankan se sig ud af økonmisk!! Detvar så fedt da Ladefoged gæstede DM for nogle år siden og tog gratis billeder af dem der ville :superman:

hey du skal da have lidt for det hvis det er :4thumbup: det er da kun fair - hvis ikke andet så bare rent symbolsk :4thumbup: altid fedt med billeder af sådanne oplevelser uanset hvordan det går :laugh::laugh::laugh: bare formen er iorden :4thumbup:

Link to comment
Share on other sites

hey du skal da have lidt for det hvis det er :4thumbup: det er da kun fair - hvis ikke andet så bare rent symbolsk :4thumbup: altid fedt med billeder af sådanne oplevelser uanset hvordan det går :laugh::laugh::laugh: bare formen er iorden :4thumbup:

Jeg får vel rettighederne til billederne :wink: og ikke mindst fornøjelsen af alle de lækre svedige kroppe :innocent::blush:

(rigeligt for mig :tongue: )

Edited by angel
Link to comment
Share on other sites

SUPER NICE TRÆNING i dag!! Hjalp også gevaldigt at min egen form efterhånden begynder at spille med striber hist og her og ikke mindst en ret tydelig opdeling i benene nu og en mave der snart er helt flad - og stadigvæk 9 uger at løbe på :w00t:

Det må du nok sige.... :w00t::w00t::w00t: Det ser jo pissegodt ud! :4thumbup: Du bliver knivskarp om 9 uger! :tongue4:

Kram fra den lille tykke :wink:

Link to comment
Share on other sites

Det må du nok sige.... :w00t::w00t::w00t: Det ser jo pissegodt ud! :4thumbup: Du bliver knivskarp om 9 uger! :tongue4:

Kram fra den lille tykke :wink:

Hej Søde Stine

Må nu også sige at du ser pisse godt ud... selvom jeg ved du ikke tror på mig så er jeg jo super vild med din krop :tongue4:

... og TYK ... come on!!! :mad:

Edited by angel
Link to comment
Share on other sites

Dagens træning Søndag d. 10. September

BRYST - SKULDER - BICEPS kl. 16

BENCHPRES

1 set x 20reps @ 20kg

1 set x 15reps @ 20kg

1 set x 10reps @ 40kg

1 set x 8reps @ 50kg

1 set x 6reps @ 60kg

1 set x 4reps @ 65kg

1 set x 2reps @ 70kg

SKULDER DB PRES

1 set x 12reps @ 2 x 12.5kg

1 set x 12reps @ 2 x 15kg

1 set x 12reps @ 2 x 17.5kg

1 set x 8reps @ 2 x 20kg

1 set x 8reps @ 2 x 20kg

1 set x 8reps @ 2 x 20kg

Upright row i superset med bagskulder

UPRIGHT BB ROW

1 set x 12reps @ lille stang + 20kg

1 set x 12reps @ lille stang + 20kg

1 set x 15reps @ lille stang + 20kg

1 set x 15reps @ lille stang + 20kg

1 set x 15reps @ lille stang + 20kg

BAGSKULDER, maskine

1 set x 15reps @ 35kg

1 set x 15reps @ 35kg

1 set x 15reps @ 35kg

1 set x 15reps @ 35kg

1 set x 15reps @ 35kg

EZ-BAR KONC. CURL

1 set x 15reps @ 20kg

1 set x 15reps @ 20kg

1 set x 12reps @ 30kg

1 set x 12reps @ 30kg

1 set x 8reps @ 40kg

1 set x 8reps @ 40kg

Shrugs i superset med laterals

PRONEREDE DB SHRUGS

1 set x 15reps @ 2 x 30kg

1 set x 15reps @ 2 x 30kg

1 set x 15reps @ 2 x 30kg

1 set x 15reps @ 2 x 30kg

1 set x 15reps @ 2 x 30kg

LATERAL DB RAISE

1 set x 12reps @ 2 x 8kg

1 set x 12reps @ 2 x 8kg

1 set x 12reps @ 2 x 8kg

1 set x 12reps @ 2 x 8kg

1 set x 12reps @ 2 x 8kg

BICEPS DB CURL

1 set x 15reps @ 2 x 12.5kg

1 set x 15reps @ 2 x 12.5kg

En fin træning med en masse :blahblah: som sædvanligt :blush::innocent:

Edited by angel
Link to comment
Share on other sites

Hej Norah,

et noget forsinket tillykke...!

Du skal nok blive glad for CUBE'en. Købte min - dog i hvid - for lidt over en måned siden. Feeed cykel, dog skal man lige venne sig til de der skivebremser, når man er vant til almindelige bremser. Især muligheden for at låse Rock Shock-gaflen er fed, men skal indstilles en del gange de første par uger, før man finder den helt rigtige indstilling.

Niske

Link to comment
Share on other sites

Dagens træning Mandag d. 11. September

CARDIO kl. 8

¤ POWERWALK 65 min

CARDIO kl. 15:30

¤ ARCTRAINER 45 min

modstand 50 / incline 6

... FEEE POWER i stænger i dag - kørte til tider med en puls på 170 og svedte som en flæskesteg ved 200 grader :w00t:

Blev også lige til en aften rundttur ... FANDME DEJLIGT at skinnebenet næsten er OK :4thumbup:

CARDIO kl.22:45

¤ POWERWALK 50 min

Edited by angel
Link to comment
Share on other sites

Hej Norah,

et noget forsinket tillykke...!

Du skal nok blive glad for CUBE'en. Købte min - dog i hvid - for lidt over en måned siden. Feeed cykel, dog skal man lige venne sig til de der skivebremser, når man er vant til almindelige bremser. Især muligheden for at låse Rock Shock-gaflen er fed, men skal indstilles en del gange de første par uger, før man finder den helt rigtige indstilling.

Niske

Hej Niske

Glæder mig også heeeelt vildt til min baby kommer hjem :w00t:

Bremserne føler jeg ikke er noget problem - tværtimod :4thumbup:

Mht. indstillingerne så har jeg jo en meget gæv gut til at hjælpe mig de første mange turer både mht. til kørsel i skov som instillingerne og resten må så gå på fornemmelse og prøve lidt forskelligt :smile: GLÆDER MIG MEGET :innocent:

Link to comment
Share on other sites

UHHHH... en ting er at jeg har fået bestilt min CUBE :w00t:

Snakkede lige med min søde storebror Tomas her til aften...

"Tooooooomaaas ... var det ikke noget med de havde sådan en lækker racercykel stående??!" :innocent:

"Jo da søs... hvorfor?"

"Bruger du den meeeeget?" (ved udemærket godt han ikke gør :blush: )

"Nej da søs ... den stor på loftet lige nu!"

"Nå da... det har sådan en da ikke godt af!! Tror du ikke jeg skal låne den lidt for har jo alligevel planer om at cykle lidt landevej og er jo rart at skifte lidt mellem racer og mountainbike"

"hmmmmm.... du ved godt det er sådan en superlet carboncykel ik??"

"Er det godt eller skidt" (skal jo spille dum :tongue: )

"Du ved godt den ikke er billig ik' søs?"

"... endnu desto mere grund til at den ikke skal stå og samle støv!"

"Jamen søs... hvis du gerne vil låne den så er det vel OK - kommer nok heller ikke på landevej det næste lange stykke tid alligevel! Har jo travlt med firma!"

"WEEEE... du er fandme en dejlig bror Tomas" :4winkkiss:

hæhæhæ.... så nu er der sgu langt an til at jeg bliver cardio bunny :bunny: efter VM i fitness ... bliver fandme FEE at træne op til noget kort duathlon på både landevej og skov :cheer:

Link to comment
Share on other sites

bliver fandme FEE at træne op til noget kort duathlon på både landevej og skov :cheer:

hva hov, hva var det ?????? :bigsmile: :4thumbup: :4thumbup: :4thumbup: er du ved at konvertere til cardiofreak :tongue:

Ser frem til at møde dig ude i landet til nogen du-ting :w00t:

/Vivs

Link to comment
Share on other sites

hva hov, hva var det ?????? :bigsmile: :4thumbup: :4thumbup: :4thumbup: er du ved at konvertere til cardiofreak :tongue:

Ser frem til at møde dig ude i landet til nogen du-ting :w00t:

/Vivs

Halløjsa Vivs

Ja... lidt er man vel - har jo alle cardio generne når det kommer til løb og cykling med med høj hæmatokrit, smalle hofter og høj smertetærskel- og udholdenhed samt jeg elsker at presse mig selv og kan godt lide når det gør "lidt" ondt :innocent:

Har altid sagt at når jeg bliver "ældre" og fik mindre tid så ville jeg begynde at træne til marathon eller ligende men da mine knæ nok ikke er til marathondistancer pt så tager jeg nogle kort distancer i stedet kombineret med cykling... og næste år hvor jeg regner med at 9 måneder af årets 12 kommer til at foregå med fuldtidsjob på sygehuset, så skal jeg have en mulighed for at dyrke en sport som jeg kan overkomme på alle af døgnet timer!

Herunder passer cykling og løb genialt da jeg uden probs kan cykle frem og tilbage hver dag på distancer under 50 km og løbe kan man jo på alle tider af døgnet... det er lidt noget andet med styrketræning ... der skal jeg helst være rimeligt firsk i kroppen, maden skal times, man skal følge specifikke åbningstider og :blahblah:

... så regner med at foråret kommer til at stå i kredsløbstegn startende fra december hvor jeg mere eller mindre tager en måned fri fra al styrketræning med lidt let fullbody en gang eller 2 om ugen (bliver spændende hvordan jeg kommer til at takle det :innocent: )

Regner med at stille til DM i kort duathlon næste år hvis alt går vel (har det jo bedste med et konkret mål!!) og vil gerne slå min egen gamle 10 km på 42 minutter, lave en en cykeltid på over 30 km/t og løbe en 5 km noget nær de 5 km... men nu må vi se :smile:

/no

Link to comment
Share on other sites

Dagens træning Tirsdag d. 12. September

CARDIO kl. 9

¤ POWERWALK 60 min

BEN - RYG kl. 9

¤ POWERWALK 25 min

CHINS

1 set x 15reps @ BW

OL SQUAT

1 set x 12reps @ 20kg

1 set x 12reps @ 20kg

1 set x 12reps @ 40kg

1 set x 12reps @ 40kg

1 set x 12reps @ 50kg

1 set x 12reps @ 50kg

1 set x 12reps @ 60kg

1 set x 12reps @ 60kg

1 set x 10reps @ 70kg

1 set x 10reps @ 70kg

1 set x 10reps @ 70kg

1 set x 4reps @ 80kg

1 set x 6reps @ 80kg

1 set x 6reps @ 80kg

1 set x 5reps @ 80kg

1 set x 5reps @ 80kg

1 set x 10reps @ 70kg

... stod en del mere bredt i dag end jeg plejer og fungerede over al forventning :4thumbup:

BAGSKULDER, maskine

1 set x 12reps @ 30kg

1 set x 12reps @ 35kg

1 set x 10reps @ 40kg

1 set x 8reps @ 45kg

1 set x 5reps @ 50kg

1 set x 10reps @ 40kg

Superset mellem pulldown og laterals

LAT PULLDOWN

1 set x 12reps @ 77kg

1 set x 12reps @ 84kg

1 set x 10reps @ 93kg

1 set x 12reps @ 93kg

1 set x 12reps @ 93kg

LATERALS

1 set x 12reps @ 2 x 6kg

1 set x 12reps @ 2 x 8kg

1 set x 15reps @ 2 x 10kg

1 set x 15reps @ 2 x 10kg

1 set x 15reps @ 2 x 10kg

Superset mellem low row og front raise

LOW ROW

1 set x 12reps @ 93kg

1 set x 12reps @ 108kg

1 set x 8reps @ 123kg

FRONT RAISE

1 set x 10reps @ 2 x 10kg

1 set x 10reps @ 2 x 10kg

1 set x 10reps @ 2 x 10kg

+ hvert set sluttet af med DB curl med de 10 kg

ADDUCTOR

1 set x 15reps @ 130lb

1 set x 15reps @ 130lb

1 set x 12reps @ 150lb

1 set x 12reps @ 150lb

1 set x 8reps @ 170lb

1 set x 7reps @ 170lb

¤ POWERWALK 25 min

CARDIO kl. 23

¤ POWERWALK / LØB 30 min

... skulle bare løbe her til aften!! Selvom det egentligt kun var PW som var planlagt oven på bentræning så ville mine ben gerne strækkes så gav los på 3 km af turen :smile:

Link to comment
Share on other sites

Guest Slettet bruger
Det er noteret RALL :4thumbup:

Vil helt vildt gerne fotografere dig så med eller uden baggrund håber jeg vi har en "date" :innocent:

Vil faktisk også gerne være med til det fotografering :tongue: håber der plads til en til ? :bigsmile: stiller op i AF :devil:

M.V.H Keld

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
 Share