ANGEL


angel
 Share

Recommended Posts

Hey FLEXI :4flex:

Ser desværre ud til at jeg ikke kommer til konkurrencen alligevel da jeg har lavet et mindre kiks i min vagtplan og nu er bundet på hænder og fødder ... så ikke nogen fitnesstur til mig!!

No

Har også fundet ud af i dag, at jeg ikke tager afsted... så vi ses nok først til Loaded :unhappy:

Hej Sally

Harmonerer desværre ikke lige med mine konkurrenceplaner .... er i Rusland til VM netop den dag :smile:

No

Rusland-smudsland!! Ikke så meget fis med dig... a'sti afsted med dig til jule tam-tam :firebounce:

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 10.3k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

OK... kan lige så godt indrømme det!! Har ikke gidet træne de sidste 2 ugers tid!! GIDER IKKE MERE... helt TOM efter at have været med som opvarmer til DM :blink::crazy:

:w00t::tongue:

Næppe :wink:

Har bare ikke lige haft log-overskud til at skrive træning ned!

Men det kører fint! PT. siger vægten et sted mellem 66-68 kg alt efter hvor mange carbs jeg får på en given dag :w00t:

Så ligger nok 1½-2 kg over den vægt jeg havde til VM sidste år men umiddelbart så er formen faktisk bedre ... så nu må vi se om 1½ måned om jeg kan gøre det bedre!!

Vil gerne lige 2-4 kg længere ned men nu må vi se om overskudet er der for pt. har jeg godt nok rigeligt i mit liv med fuldtidsarbejde, eksamen næste fredag og 2-3 timers træning per dag og egentligt er det også ret vigtigt for mig ikke at være helt drænet, så jeg kan være der for Kragen :wub: for er ret sikker på at hans chancer til dette stævne er en del bedre end mine og han kommer til at være for vild ... så han skal altså bare have min 100% opbakning til dette stævne :4thumbup:

For mig bliver dette stævne også i den grad en prøve med helt nye poseringsmetoder og ikke mindst flexen.... OG FUCK det er svært at holde balancen på 13 cm stilet med et ben strittende i hver retning mens man på samme tid skal lave front double bicep :laugh: og for ikke at snakke om ABS pose... hvordan gør man lige det på stylter :blink:

Alt i alt så tager jeg hele oplevelsen med sindsro, tager ud og samler erfaring i år og kommer så igen næste år velforberedt til tænderne til diverse events :devil:

Pt. så er motivationen OK og umiddelbart så mangler jeg omkring 4-5 kg før formen er hvor jeg gerne så den ... men som skrevet så ved jeg ikke om overskudet er til hele vejen!

Men nu vil jeg så godt som forsøge den sidste tid at køre det hele super strikt med henblik på at se om jeg kan komme fra omkring 66-67 kg til 62-63 kg...

... for fremover bliver min off-season vægt MAX 68 kg i forhold til aftale med min nye coach som skal følge mig på sidelinien hele næste år både til duathlon træning men sikkert også i forhold til min fitnessform.... og vi har snakket om MAX 5 kg over fitnessform så jeg ikke behøver mere end 1½-2 måneders diæt fremover og på samme tid undgår den vægtbærende belastning på mine led både i forhold til sport men også i forhold til mit kommende arbejde som læge, hvor jeg skal være ufatteligt meget på benene... bliver sgu spændende at se hvordan det hele kommer til at løbe rundt :4thumbup:

Nå... men har haft en hyggelig mandag sammen med ham den "fede" :wub:

Pizza, chokolade + andet godt... ikke lige planlagt men kunne lige så godt nyde lidt godt for fra i morgen er der 6 uger strikt "test"periode + yderlig 2 uger bagefter eftersom jeg fandme er booket til 7 shoots i ugerne efter VM hvor formen gerne skulle spille max ... huuuu :slut:

Edited by angel
Link to comment
Share on other sites

Nå Ja.... en lille sidenote :smile:

Skal nok sammen med Kragen hjælpe OBBCs største gut "Testo Jens" med at komme i fitnessform til næste års DM :blink:

Jens har været clean i et godt stykket tid nu og holder alligevel massiv vægt omkring 115-20 kg med en højde som mig, har ikke noget specielt fedt på kroppen og en rigtig ond fysik med så massive muskler at han i tide og utide døjer med at musklerne simpelthen er for store til de fascier de ligger i så de lukker af for blodforsyningen ... så ved man at man er LEE :crazy:

Nå ... men Jens ønsker at downsize massivt efter årtier i en stor krop. Dvs. at han skal have pillet 20-25 kg muskler af kroppen og 10 kg fedt ... pt. har manden den ondeste fysik og jeg håber da, at vi kan få ham overtalt til at lægge ud med at pille muskelmasse af til og med enten -95kg eller -87.5 kg BB klassen hvor han uden tvivl ville kunne have slået dette års deltagere til DM fra første skridt ind på scenen :superman:

... jeg synes sgu det er synd og skam at et brød som ham sådan uden videre vil tvinge hans fysik i en helt anden retning og han burde give sig selv en chance i BB og så videre derfra hvis han stadigvæk er hooked!

Men nu må vi se... i hvert tilfælde så ser det ud til at næste år i OBBC kommer til at bære præg af et stort TEAM OBBC med rigtigt mange konkurrenceivrige atleter som vil stille til diverse stævner fra Mr. fitness til BB :w00t:

Edited by angel
Link to comment
Share on other sites

Vildt nok med Testo Jens det bliver sgu da noget af en omgang at få ham derned. :crazy:

I kan jo starte med at sende ham på pilgrims rejse til Mekka, hvor rejsen foregår som i gamle dage, altså på fods ellers er det sgu da umuligt at få ham derned i den vægt.

Det bliver sgu spændende :4thumbup:

Han starter bare med at droppe al vægttræning de næste mange måneder, starter ud med at cykle en helveds masse for derefter at skulle ud og løbe så snart han kommer over hans problem MASSIVE LÆGMUSKLER :laugh:

De er så store at han ikke kan løbe ordentligt både pga. de lukker sammen om blodårene til fod og underben hvorfor han hurtigt får kramper samt de vel pt. støder sammen når han løber :blink:

Men jeg håber altså at når han for syn for sagerne, når han begynder at kommer ned under de 100 kg, at vi kan overtale ham til at stille i BB næste år... bl.a. også fordi jeg kan være bange for at hans kredsløb kan komme til at lide under de massive ændringer inden for kort tid... skal helst gøres fuldt forsvarligt :smile:

Nu må vi se om jeg ikke kan lokke ham til at få taget nogle startbilleder inden længe :smile:

Link to comment
Share on other sites

Guest Slettet bruger

Jaja, mange fine ord, men hvad med pics af numzaaaaa :nonono::nonono:

Jeg gi'r aldrig op!

:tongue:

:w00t: Det lyder spændende med det hele, du ønskes al held og lykke herfra :smile:

Edited by DocHolliday
Link to comment
Share on other sites

Jaja, mange fine ord, men hvad med pics af numzaaaaa :nonono::nonono:

:tongue:

:w00t: Det lyder spændende med det hele, du ønskes al held og lykke herfra :smile:

Så får du lidt booty :bottom:

p.s Kender ikke noget til ejer"manden" så lad være at spørger :wink:

post-363-1159826160_thumb.jpg

Edited by angel
Link to comment
Share on other sites

Ja den er da god, men det er jo ikke vilkårlig numzaa jeg er efter men ENGLENS :nonono::nonono:

SUK :innocent:

... engang om nogle uger når min kære comp kommer hjem så kan jeg få redigeret og ikke mindst indlæst mine billeder igen... så kommer der sikkert nogle :wink:

Link to comment
Share on other sites

Lyder sgu spændende med TestoJens! Men det er nu under 1år siden han fortalte at han var startet op med krudt igen. Han er dælme massiv :devil:

Ren sundhedsmæssigt kan jeg godt forstå at han vil ned i vægt. Det bliver spændende at se om han kan håndtere det rent mentalt at blive mindre :smile:

Pt. får han jo faktisk også medicinsk understøttelse idet hans egen produktion er helt smadret efter alle de år... så han er på medicinske certifikat hvad angår hans krudt og OBBC er bekendt med hvad han får og ikke får :smile:

Snakkede med ham omkring problematikken i at spæde lidt til sit normal grundlag lagt fra lægen og sagde jeg syntes han burde stoppe i forhold til hans konkurrence planer og måske gå over til test-plaster behandling og piller så længe han gerne ville på scenen således at han vil ligge indenfor normal området! og ikke ville have mere end naturlig konc. i blodet ... men nu må vi se!

På det rent mentale må vi se... detvar netop også noget jeg nævnte for ham og han troede han ville kunne klare det ... og det mener han pt.... så nu må vi blot se hvad der sker :bigsmile:

Uanset hvad... meget spændende projekt han har gang i :4thumbup:

Link to comment
Share on other sites

Ja den er da god, men det er jo ikke vilkårlig numzaa jeg er efter men ENGLENS :nonono::nonono:

Nu vil jeg ikke poste til offentligt skue ALLE de billeder, englebassen har sendt mig personligt - men du kan få lov at se et af de knap så pikante her (kold numza - men fast og dejlig!):

post-3189-1159877763_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

Pt. får han jo faktisk også medicinsk understøttelse idet hans egen produktion er helt smadret efter alle de år... så han er på medicinske certifikat hvad angår hans krudt og OBBC er bekendt med hvad han får og ikke får :smile:

Snakkede med ham omkring problematikken i at spæde lidt til sit normal grundlag lagt fra lægen og sagde jeg syntes han burde stoppe i forhold til hans konkurrence planer og måske gå over til test-plaster behandling og piller så længe han gerne ville på scenen således at han vil ligge indenfor normal området! og ikke ville have mere end naturlig konc. i blodet ... men nu må vi se!

På det rent mentale må vi se... detvar netop også noget jeg nævnte for ham og han troede han ville kunne klare det ... og det mener han pt.... så nu må vi blot se hvad der sker :bigsmile:

Uanset hvad... meget spændende projekt han har gang i :4thumbup:

Okay! Ja, tænkte lige lidt over det. Synes faktisk at det er lidt brændt aw at OBBC ville lade en som testojens repræsentere sig til konkurrencer. Ikke at jeg har noget personligt imod manden, eller krudtbrugere som sådan. Men hvis man som klub vil signalere at man er imod Doping, så er det da lidt brændt aw at lade en gut som er et mindre apotek stille op for klubben. Om han ikke lige krudter den max lige nu, men kun får ekstra test for at supplere hans egen manglende produktion grundet mange års krudteri, synes jeg faktisk er ligegyldigt.

I såfald vil jeg mene at OBBC er ligeså dobbeltmoralsk som DBBF, som også udadtil laver dopingtests men alligevel ikke mener det.

Jeg ville ihvertfald blive lidt knotten over at skulle dyste mod ham i en styrkeløft konkurrence. Tror også jeg kunne løfte en pæn slat hvis jeg krudtede den i 10-15år og holdt et års pause, og så dermed var clean :crazy:

Men spændende er det da :smile:

Link to comment
Share on other sites

Tjaaa.....

Jeg synes netop det er godt hvis han gennemfører projektet fordi det netop viser at der også er et liv efter man har krudtet den og man sagtens kan træne og ikke mindst stille til konkurrence clean...

Han er jo netop blevet voldsomt inspireret af Anders som gjorde det samme forrige år også med vores støtte samt ikke mindst da hans så Jonas på scenen i år :smile:

Synes ikke der er noget dobbeltmoralsk i det når alle kort er på bordet!!

Jeg har aldrig lagt skjul på at det er min holdning... kan simpelthen ikke klare de atleter som ikke er mænd nok til at stå ved deres forbrug eller at de har haft et tidligere forbrug til trods af at deres fysik skriger til himlen om at det alt andet lige er tilfældet .... det er SUPER dobbelt moralsk at kalde sig en ren atlet når man IKKE er det!!

--> det som ville være dobbeltmoralsk var hvis man lagde skjul på det tidligere forbrug eller ikke ville stå ved at det var en del af ens liv! Her bliver der ikke lagt skjul på noget, alt er fremme i lyset lige fra medicinering og kontroltest... så synes det er helt fair også taget i betragtning af det forbund han stiller under!

DBFF er jo IKKE et naturligt forbund... meget væsentligt det her!!

Der er ingen politik for hvor lang tid en person skal have været clean for at stille til stævne blot at vedkommende skal kunne afgive ren test på stævnedagen! (Altså blot være clean under stævnet... ikke nødvendigvis ren/naturlig!)

Hos de naturlig forbund er der regler for hvornå man sidst har måtte røre AAS eks. 7-9 eller 10 år hos nogle af dem... herefter vil man blive betragtet som ren :smile:

En sådan regel har IFBB aldrig haft og får sikkert aldrig.. ligeså vel som deres professionelle også kun testet for vanddrivende... hvilken endda siger en hel del om foretagnet :wink:

p.s. Det skal jo også siges at man stadigvæk kan blive knaldet under ADD test hvis man ikke holde sig inden for de medicinske grænser - ligeså vel som eks. en Lance Armstrong ville kunne ryge ud af touren hvis selv samme skete... så hvis det er korrekt som du skriver at han krudter den pt. og han bliver bedt om at afgive prøve ved kontrol hvor værdierne er way off.... så ryger han også ud... længere er den ikke!

Edited by angel
Link to comment
Share on other sites

Tjaaa.....

Jeg synes netop det er godt hvis han gennemfører projektet fordi det netop viser at der også er et liv efter man har krudtet den og man sagtens kan træne og ikke mindst stille til konkurrence clean...

Han er jo netop blevet voldsomt inspireret af Anders som gjorde det samme forrige år også med vores støtte samt ikke mindst da hans så Jonas på scenen i år :smile:

Synes ikke der er noget dobbeltmoralsk i det når alle kort er på bordet!!

Jeg har aldrig lagt skjul på at det er min holdning... kan simpelthen ikke klare de atleter som ikke er mænd nok til at stå ved deres forbrug eller at de har haft et tidligere forbrug til trods af at deres fysik skriger til himlen om at det alt andet lige er tilfældet .... det er SUPER dobbelt moralsk at kalde sig en ren atlet når man IKKE er det!!

--> det som ville være dobbeltmoralsk var hvis man lagde skjul på det tidligere forbrug eller ikke ville stå ved at det var en del af ens liv! Her bliver der ikke lagt skjul på noget, alt er fremme i lyset lige fra medicinering og kontroltest... så synes det er helt fair også taget i betragtning af det forbund han stiller under!

DBFF er jo IKKE et naturligt forbund... meget væsentligt det her!!

Der er ingen politik for hvor lang tid en person skal have været clean for at stille til stævne blot at vedkommende skal kunne afgive ren test på stævnedagen! (Altså blot være clean under stævnet... ikke nødvendigvis ren/naturlig!)

Hos de naturlig forbund er der regler for hvornå man sidst har måtte røre AAS eks. 7-9 eller 10 år hos nogle af dem... herefter vil man blive betragtet som ren :smile:

En sådan regel har IFBB aldrig haft og får sikkert aldrig.. ligeså vel som deres professionelle også kun testet for vanddrivende... hvilken endda siger en hel del om foretagnet :wink:

p.s. Det skal jo også siges at man stadigvæk kan blive knaldet under ADD test hvis man ikke holde sig inden for de medicinske grænser - ligeså vel som eks. en Lance Armstrong ville kunne ryge ud af touren hvis selv samme skete... så hvis det er korrekt som du skriver at han krudter den pt. og han bliver bedt om at afgive prøve ved kontrol hvor værdierne er way off.... så ryger han også ud... længere er den ikke!

Ved ikke om han krudter den nu, da det jo er over ½år siden jeg sidst snakkede med ham. Dengang sagde han, at han lige var startet op på krudt igen efter en pause, og at han allerede kunne mærke hvordan hans krop reagerede vildt på det styrkemæssigt og fedtprocent mæssigt.

Det at DBFF ikke er et naturligt forbund, gør også at jeg ikke ville have ondt i røven over at han stille op i det forbund. Synes bare ikke at OBBC skulle lade ham stille op, hvis de ønsker at signalere "Dopingfrit" center.

Kan nemlig huske at du nævnte at du synes at OBBC skulle melde sig ud af DBBF, fordi disse ikke gjorde en disse ved doping og hellere ville hjælpe athleterne med deres halvering/sporingstider istedet for at dopingteste dem.

At man anses som clean hvis bare man ikke testes positivt på dagen, gør vel også at mange anser sig selv helt oprigtigt som clean athleter, da de kender deres sporingstider. Synes det er lidt trist :unhappy:

Kan da godt gå med til at folk der har prøvet et par kurer før, skal have en ny chance for at deltage i konkurrence sport. Men folk som der har krudtet sig op til RonnieColeman agtig størrelse, og efter ½års tid finder ud af at de vil prøve at være clean et par år og så lige nuppe nogle medaljer, giver jeg altså ikke meget for.

Ps. Er dog helt enig i at ærlighed omkring ens forbrug er klart at foretrække. Har ikke det mindste imod en person der vælger at krudte den og er ærlig omkring det. Så længe man ikke deltager i clean konkurrencer. Det kan så diskuteres om DBBF's konkurrencer er det, men ihvertfald burde en klub der ønskes at tages seriøst som en clean klub ikke støtte det. :smile:

Link to comment
Share on other sites

Først og fremmest ... ved ikke lige hvor du har det fra at jeg skulle have sagt at forbundet hjælper med at regne halveringstiderne ud??

Har fortalt dig at der på generalforsamlingen blev sagt fra en tilhøre at der heller ikke ville være noget problem med så mange positive prøve hvis folk dog bare holdt styr på deres halveringstider :wink:

Synes nu sagtens Jens kan stille for OBBC såfremt han er clean og på det tidspunkt har været det i en 1½-2 år :smile:

Det er jo netop at bakke op omkring at man sagten kan komme videre selvom man har begået en eller 1000 fejltagelser! Sålænge man står ved dem og er parat til at "komme videre i livet"

Tænker ofte på min bedste venindes far som var alkoholiker i 20 år før han kom ud af det... hvis ikke han hvade fået den chance han fik her for nogle år tilbage og nogen havde troet på hans projekt så havde han været død i dag...

Måske er jeg naiv.. måske virkede Jens rent faktisk så oprigtig forleden at jeg vælger at tro på at han er parat til at sadle om ligesom Anders... og her hjælper jeg heller end gerne! Og hvis målet og drivkraften for ham for at kunne holde skruen i vandet er at skulle op og stå på den scene så siger jeg bare ... go for it... og så synes jeg også i den grad det kan være en præstation som også OBBC kan være en del af!

Sådan som jeg læser dit indlæg så ville du for altid nægte en som Jens den mulighed mens andre som måske har krudtet den mere men ikke fået nær så meget ud af det og derfor heller ikke vejer 115 kg sagtens kan få lov :blink:

Læser det også som om du mener at OBBC nu også skal til at diktere om nogle atleter vil fremstå mere krudtet end andre og dermed nægte dem støtte? Og dette på trods af måske 2 års afholdenhed.

Synes bare ikke det holder... for hvem skal sidde som dommer overfor dette? Jens har jo ikke engang testet positiv på noget tidspunkt mens klubben tolererer andre medlemmer som har?? Og han virker som om han rigtigt gerne vil det her projekt :bigsmile:

Såfremt dette er din holdning så skulle Nonved jo heller aldrig have stillet op? Hans periode fra sidste kur til han stille til DM er jo rent faktisk kortere end den tid Jens får :smile:

Men synes nu også vi skal vente og se hvordan Jens kommer til at fremstå.. hvem ved... måske han rent faktisk kommer til at se ganske fornuftig og sund ud som fitnessdreng hvis projektet fuldføres :tongue:

Link to comment
Share on other sites

Først og fremmest ... ved ikke lige hvor du har det fra at jeg skulle have sagt at forbundet hjælper med at regne halveringstiderne ud??

Har fortalt dig at der på generalforsamlingen blev sagt fra en tilhøre at der heller ikke ville være noget problem med så mange positive prøve hvis folk dog bare holdt styr på deres halveringstider

Okay, I stand Corrected! :smile: Det er også mindre vigtigt for diskussionen. Pointen var bare at DBBF accepterede folk som clean hvis bare det ikke blev snuppet. Og det er i sig selv ganske sørgeligt.
Synes nu sagtens Jens kan stille for OBBC såfremt han er clean og på det tidspunkt har været det i en 1½-2 år

Anser ham ikke som clean hvis han får tilført kunstig test så disse overstiger normalværdigerne. Men ja! Mener faktisk heller ikke at OBBC bør støtte tidligere doping brugere hvis de var klar over dette. :smile:

Det er jo netop at bakke op omkring at man sagten kan komme videre selvom man har begået en eller 1000 fejltagelser! Sålænge man står ved dem og er parat til at "komme videre i livet"

Tænker ofte på min bedste venindes far som var alkoholiker i 20 år før han kom ud af det... hvis ikke han hvade fået den chance han fik her for nogle år tilbage og nogen havde troet på hans projekt så havde han været død i dag...

Synes at sammeligningen med alkoholikeren ikke helt holder vand, da han jo ikke skal konkurrere i at drikke øl med ikke alkoholikere i en konkurrence bagefter. Hvis du forstå analogien :tongue:
Måske er jeg naiv.. måske virkede Jens rent faktisk så oprigtig forleden at jeg vælger at tro på at han er parat til at sadle om ligesom Anders... og her hjælper jeg heller end gerne! Og hvis målet og drivkraften for ham for at kunne holde skruen i vandet er at skulle op og stå på den scene så siger jeg bare ... go for it... og så synes jeg også i den grad det kan være en præstation som også OBBC kan være en del af!

Synes da det er superfedt hvis du kan hjælpe manden til at sadle om og få en mere sund livsstil. :smile:

Nu ved jeg at bb ikke er at samligne med styrkeløft, men hvad ville du sige til at skulle konkurrere med TestoTove der bænkede 180kg Raw da hun var på krudt, men så har været clean i ½års tid og nu "kun" bænker 150kg. Det fortæller jo kun svage sjæle at det måske kunne lønne sig at krudte den.

Sådan som jeg læser dit indlæg så ville du for altid nægte en som Jens den mulighed mens andre som måske har krudtet den mere men ikke fået nær så meget ud af det og derfor heller ikke vejer 115 kg sagtens kan få lov
Nej nej, det har jeg nu aldrig nogensinde skrevet!! Det her ikke noget gøre med hvor meget man har fået ud af kuren. Men helt seriøst, så tror jeg nu nok at de fleste ville kunne veje 115kg cut med de mængder mand hører den mand har taget :wink: ...Og nej, jeg kender ikke til de præcise mængder, men det er nok ikke for sjovt at manden har fået tilnavnet "testo".
Læser det også som om du mener at OBBC nu også skal til at diktere om nogle atleter vil fremstå mere krudtet end andre og dermed nægte dem støtte? Og dette på trods af måske 2 års afholdenhed.

Synes bare ikke det holder... for hvem skal sidde som dommer overfor dette? Jens har jo ikke engang testet positiv på noget tidspunkt mens klubben tolererer andre medlemmer som har?? Og han virker som om han rigtigt gerne vil det her projekt

Såfremt dette er din holdning så skulle Nonved jo heller aldrig have stillet op? Hans periode fra sidste kur til han stille til DM er jo rent faktisk kortere end den tid Jens får

Det er selvfølgeligt ikke nemt at være dommer overfor. Men når manden direkte har fået sin egen test produktion fuck'et up, så kunne der måske være noget der tyder på det. :wink:

Og Ja! Nonved burde OBBC vel heller ikke have støttet hvis de var vidende om hans tidligere krudtforbrug.

Men må da indrømme jeg nok har lidt lettere ved at acceptere folk som endnu er LANGT fra deres naturlige fysiske potentiale stille op, selvom de har krudtet den som eksempelvis Anders. Der er meget få der kan blive så stor som testojens uden krudt. Også selvom han har så har været clean i flere år.

Synes at der er en forskel. Selvom jeg godt kan se problematikken :smile:

Men synes nu også vi skal vente og se hvordan Jens kommer til at fremstå.. hvem ved... måske han rent faktisk kommer til at se ganske fornuftig og sund ud som fitnessdreng hvis projektet fuldføres

Ja, men held og lykke med projektet. :w00t: :4thumbup:

Link to comment
Share on other sites

Guest Slettet bruger
SUK :innocent:

... engang om nogle uger når min kære comp kommer hjem så kan jeg få redigeret og ikke mindst indlæst mine billeder igen... så kommer der sikkert nogle :wink:

:w00t: :4mewantfood: :4mewantfood: :w00t::bigsmile:

:tongue: hihi...jeg hænger dig op på det :tongue:

Link to comment
Share on other sites

Smukke mand :wink:

Kan godt se vi ikke er helt enige på nogle punkter ... men sådan er det nu engang :innocent:

Tror også meget af min "manglende" forståelse overfor sådan som du stiller tingene op ligger i at jeg ikke konkurrerer for at vinde men blot for at prøve mig selv af ... kan godt forestille mig at man ser anderledes rødt hvis man udelukket går efter guld og føler sig uretfærdigt slået fordi hende der nupper guldet er pumpet maks (eller bare lidt) :smile:

Er før blevet slået af krudtpiger under fitnessstævner og bliver det helt sikkert igen... men ved det er en del af gamet hvorfor det ikke har generet mig synderligt... og når man så også omvendt selv har slået mere end én krudt tøs af pinden et par gange ... tjaaa... så er det et fedt :smile:

Jeg er jo bare SUPER glad og føler mig ikke mindst privilligeret for at folk gider støtte op om mine projekter i form af sponsorater + diverse så jeg kan gøre det mere eller mindre omkostningsfrit! Og støtte på trods af at jeg ikke er den grummeste eller mest krudtet... eller måske er det netop derfor :wink:

(SÅ SUND JEG ER :tongue: )

Sådan som jeg ser det så kan "sporten" fitness og BB have to indgange - og det ved gud og hver mand der stiller til stævne (ellers er de mere eller mindre snæversynet)

... dem som krudter den maks og vil gøre næsten hvad som helst for en latterlig glasvase og en tin-medalje (FEDT FEDT :crazy: ) og så dem der gør det for personlig udvikling! En del af denne udvikling og motivation kan jo godt gå hen og blive at man vil træne helt sindssygt for at vælte nogle af krudthovederne af medaljeskamlen ... for det kan lade sig gøre!

På den måde kan man rent faktisk have en stor fornøjelse i som ren atlet også at deltage i denne sport :bigsmile:

Tror aldrig fitness og BB bliver anderledes i mange af de forbund der findes i dag og har fuldt ud accepteret det ... synes dog en stor mangel er at folk reelt tør stå ved at de fylder sig så man kan forholde sig mere reelt til tingene!

Du bliver selv ved at bringe SL op og jeg mener ikke det er at sammenligne da det er to helt forskellige miljøer :smile:

... men jeg er så heller ikke et øjeblik i tvivl om at stiller jeg til VM i bænk så bliver et par af modstanderne også et par test-tøzer fra Rusland og så er situationen i bund og grund ikke spor anderledes --> de skal nok få de 160 kg i bænk og tage guld med hjem på ufine manerer!!

... så måske ikke så forskellige alligevel ---> dog med meget stor forskel på accept af AAS!

Edited by angel
Link to comment
Share on other sites

:w00t: :4mewantfood: :4mewantfood: :w00t::bigsmile:

:tongue: hihi...jeg hænger dig op på det :tongue:

Gør det endelig .. for glemmer det nok :innocent:

p.s. Har jo ikke aftale tema med den ene fotograf endnu .. men kan høre vi skal have lidt booty ind over :tongue:

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
 Share