ANGEL


angel
 Share

Recommended Posts

:blink: :blink: :blink:

.... altså overarm.... burde du ikke være nede og træne med al den energi du ligger for dagen :tongue:

For det første har Squatfathers interesse for Jens intet med vores forhold i OBBC at gøre som han tydeliggjorde i sit indlæg og som du jo selv nævner som en mulighed og jeg HAR fattet nu ....

... min kommentar til Squatiiii skyldes udelukket at vi jo ikke ligefrem er kendt for at have samme holdning til ting så da dejligt overraskende at vi begge to har den samme holdning til Jens som person og menneske - og intet mere er der i det uanset hvad du tror og måske gerne ville debatere videre på :laugh:

Jeg er desværre syg Norah, så måske derfor jeg har så meget energi :tongue:

Ud over det så er det ikke fordi jeg er den der gider debattere alt sådan noget, men jeg må vel svare tilbage på dine ting. Jeg skrev såmænd bare at din sidste sætning godt kunne være at puste til ilden da den let kan misforståes, og det kan du nok også godt selv regne ud Norah :wink::smile:

Når alt det er sagt så skal I da have held og lykke med projektet for i min verden er det da alletiders gode ide. For sådan set lidt udefra så virker det som om at der er mange som har en temmeligt laize faire holdning til det at dope sig i den sportsgren.

De fleste ting var såmænd velmente råd og så bare et par ting som der lige faldt mig i øjnene, det er som sagt ikke for at sable jer ned, det var ment som konstruktiv kritik. :smile:

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 10.3k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Jeg er desværre syg Norah, så måske derfor jeg har så meget energi :tongue:

Ud over det så er det ikke fordi jeg er den der gider debattere alt sådan noget, men jeg må vel svare tilbage på dine ting. Jeg skrev såmænd bare at din sidste sætning godt kunne være at puste til ilden da den let kan misforståes, og det kan du nok også godt selv regne ud Norah :wink::smile:

Når alt det er sagt så skal I da have held og lykke med projektet for i min verden er det da alletiders gode ide. For sådan set lidt udefra så virker det som om at der er mange som har en temmeligt laize faire holdning til det at dope sig i den sportsgren.

De fleste ting var såmænd velmente råd og så bare et par ting som der lige faldt mig i øjnene, det er som sagt ikke for at sable jer ned, det var ment som konstruktiv kritik. :smile:

Godt så :4thumbup:

... og sgu da surt at være syg når I har fint besøg i OSK :dry:

GOD BEDRING Overarm :4flex:

//NO

Link to comment
Share on other sites

For det første har Squatfathers interesse for Jens intet med vores forhold i OBBC at gøre som han tydeliggjorde i sit indlæg og som du jo selv nævner som en mulighed og jeg HAR fattet nu ....

Exactly.

... min kommentar til Squatiiii skyldes udelukket at vi jo ikke ligefrem er kendt for at have samme holdning til ting så da dejligt overraskende at vi begge to har den samme holdning til Jens som person og menneske - og intet mere er der i det uanset hvad du tror og måske gerne ville debatere videre på :laugh:

Nu er jeg jo ikke ligefrem en person der bærer nag over tidligere diskusioner. I modsætning til mange andre her på MOL er jeg gammel nok til at forstå, at man sjældent kan være enige med alle i alting. Men at nogle har en anden holdning end mig gør dem ikke nødvendigvis til dårligere mennesker i mine øjne.

Med hensyn til Jens, så er det ufatteligt at andre kan opfatte ham som værende andet end et dejligt, varmt og hjælpsomt menneske. :smile:

Link to comment
Share on other sites

Synd med din Finlands tur...

Så må jeg präsentere mig selv en anden gang. Hvem ved, jeg kunne meget vel finde på at kigge forbi OBBC for en lidt träning näste gang jeg er i DK når nu der ikke er nogle ordentlige steder at träne i Horsens (for en udlands dansker i det mindste).

Men held og lykke med dine andre projekter.

Link to comment
Share on other sites

Synd med din Finlands tur...

Så må jeg präsentere mig selv en anden gang. Hvem ved, jeg kunne meget vel finde på at kigge forbi OBBC for en lidt träning näste gang jeg er i DK når nu der ikke er nogle ordentlige steder at träne i Horsens (for en udlands dansker i det mindste).

Men held og lykke med dine andre projekter.

Hej Garrish

Ja - det er rigtigt ØV!! :sneaky2:

... men sådan er det når studiet nu engang er første prioritet :innocent:

ang. Finland ... så skrev jeg nogle sider tilbage til Charlotte at jeg stadigvæk godt kunne tænke mig at komme på besøg også uden konkurrenceplaner... så måske vi alligevel kan hilse på i Finland... ellers er du helt klart velkommen i OBBC vedlejlighed :wink:

//NO

Link to comment
Share on other sites

Lige et OBS....

Takker for alle de PM'er jeg har fået de sidste mange dage :bigsmile:

... men kan simpelthen ikke følge med i besvarelsen af dem - prøver men kan ikke love at jeg får svaret på alle før om nogle dage ... så vær lidt tålmodig med mig :wink:

//NO

Link to comment
Share on other sites

Så må jeg präsentere mig selv en anden gang. Hvem ved, jeg kunne meget vel finde på at kigge forbi OBBC for en lidt träning näste gang jeg er i DK når nu der ikke er nogle ordentlige steder at träne i Horsens (for en udlands dansker i det mindste).

Hmm...Jeg vil da vove den påstand, at HSK nok er den klub i DK der er bedst udstyret, hvis man lige ser bort fra de mest fancy maskiner og cardioudstyr. :smile:

Link to comment
Share on other sites

Ok... først Jacob ... og nu Jer andre!

Kan I ikke læse... som sagt igen igen... lad os vente med debatten til det hele er oppe at køre og det helt konkret foreligger hvad vi vil og vi bliver fuldt integreret...

... som skrevet før (ved simpelthen hvorfor I ikke kan læse??? Måske der er noget Magnesiumstøv der skal gnides ud af øjnene eller lignende??? ) så er vi jo ikke engang en integreret del af OBBC endnu - husk nu lige det inden i ringer helt oppe i det røde felt og selv går igang med rygklapperiet!!

Første indlæg var simpelthen for at skåne mig selv på at svare på flere nysgerrige PM'er om vores team... men kan godt se i bagklogskaben at det alligevel ville have kostet langt mindre :crazy:

p.s. Poul --> når jeg snakker sober tone overfor Stefan er det fordi jeg ikke gider have hans pik, patter og fisse-ordsætning som han sådan ynder at bruge! Tager jo gladeligt imode hans svinere mod min person i så mange andre tråde og regner med at han SAGTENS kan klare lidt retur uanset landsholdsplads eller ej :blink:

.... gider bare ikke hans ofte ultra klamme sprog her :dry:

Bare rolig, jeg er fuldstændig lige glad med hvad du mener, for du har bevist at dine holdninger ikke er til at nedværdige sig til at tage sag af.

Pik og patter-sprog??? Hvor i alverden ser du det henne??? Sober tone, yeah right, er du er Mother Theresa, med at afslutte samtlige sætninger med "!!!" eller hvad? :laugh:

Link to comment
Share on other sites

Hmm...Jeg vil da vove den påstand, at HSK nok er den klub i DK der er bedst udstyret, hvis man lige ser bort fra de mest fancy maskiner og cardioudstyr. :smile:

Det er ikke helt umuligt at HSK er bedst udstyret i DK, men da jeg sidst var i Horsens var jeg nede i HSK og spörge om hvordan jeg kunne betale mig fra at träne der de 4-5 gange i året som jeg er i landet. Jeg ved ikke hvem det var jeg talte med, ingen af de tre tilstädevärende virkede dog särligt opsatte på af evt. finde ud af noget. Så jeg måtte tage ned til fitnees (a.k.a technogym helvede) og lägge min penge.

Link to comment
Share on other sites

Hvad er det lige problemet skulle være ved at have et Team OBBC?
Kan I ikke læse... som sagt igen igen... lad os vente med debatten til det hele er oppe at køre og det helt konkret foreligger hvad vi vil og vi bliver fuldt integreret...

... som skrevet før (ved simpelthen hvorfor I ikke kan læse??? Måske der er noget Magnesiumstøv der skal gnides ud af øjnene eller lignende??? ) så er vi jo ikke engang en integreret del af OBBC endnu - husk nu lige det inden i ringer helt oppe i det røde felt og selv går igang med rygklapperiet!!

Men ellers vil jeg anbefale dig at læse de sidste par sider.

Link to comment
Share on other sites

Hvad er det lige problemet skulle være ved at have et Team OBBC?

Kragefar :wub: altså :wink:

... er nok ikke online før om 2 ugers tid ... der er intet net på det kollegie hvor jeg bor og ved ikke hvor meget tid jeg får til opdatering her i praksis!!

Er forøvrigt et skide godt sted jeg er endt op i praksis og der bliver i den grad taget hånd om mig så regner med at det bliver 10 skønne dage her i Esbjerg :w00t:

Har også funde mig et fint lille center at træne i så selvom lysten ikke er specielt stor så får jeg da lavet det jeg skal!!

//NO

Link to comment
Share on other sites

Men ellers vil jeg anbefale dig at læse de sidste par sider.

De sidste sider byder ikke på meget andet end forvirret ævl og meget få, om nogen saglige argumenter, imod at have et Team OBBC,

Men du må da meget gerne ridse det klart og tydeligt op, hvis det ellers er muligt?

Link to comment
Share on other sites

De sidste sider byder ikke på meget andet end forvirret ævl og meget få, om nogen saglige argumenter, imod at have et Team OBBC,

Men du må da meget gerne ridse det klart og tydeligt op, hvis det ellers er muligt?

Det er jo ikke fordi der er argumenter MOD at i laver jeres team, der var bare nævnt et par punkter som man burde have med i sine overvejelser.

Link to comment
Share on other sites

De sidste sider byder ikke på meget andet end forvirret ævl og meget få, om nogen saglige argumenter, imod at have et Team OBBC,

Men du må da meget gerne ridse det klart og tydeligt op, hvis det ellers er muligt?

Kragefar....

inden du nu starter endnu en eller anden latterlig krig med mudderkastning :dry:

... gider du så ikke godt respektere at jeg ikke ønsker den her diskussion i min log indtil vi er færdige med det komplette regelsæt :wink:

såfremt der da kan findes en ny mødedato til næste møde!!!

Edited by angel
Link to comment
Share on other sites

Kragefar/Guldfugl/AxeSlayer3000>>>

Du kan bede din kæreste om at forholde sig til det, der er blevet skrevet, og svare på indlæggene, inden jeg ihf gider gentage mig selv.

Var det virkeligt endnu et super nødvendigt indlæg!!???

Der er vel en grund til at de andre ikke har lavet flere indlæg de sidste par dage .... og at du ikke gider gentage dig GODTAGES I DEN GRAD MED KYSHÅND og udbedes i den grad... og jeg ville rent faktisk foretrække hvis du gad holde dig væk ... men et eller andet siger mig at du ikke vil respektere dette....

Edited by angel
Link to comment
Share on other sites

Trænede du ikke i gym og Fitness igår? Fordi jeg så nemlig en muskeløs dame, ro de vildeste kg :crazy:

Hun havde også rødt, og din højde :bigsmile:

måske :wink:

... du tror måske ikke der findes andre rødhårede piger i Esbjerg som kan trække lidt kg i rows :wink:

Link to comment
Share on other sites

Ang. min træning de sidste par dage så har jeg besluttet at denne første uge i Esbjerg skulle bære præg af yderlig deload... mest af alt fordi jeg både har haft let lændehold, været snottet (Alle de små unger smitter sgu en) og så har jeg været generelt træt efter nogle lange dage som har været sindssygt spændende :w00t: og derfor også har slugt meget af min energi :firebounce:

Trænede man / tirs let

- kom skulder, triceps og biceps gennem første dag og resten tirsdag ....

... har ikke powerwalket andet end mandag og kunne faktisk konstatere igår at jeg i den grad begyndte over middag at få uro i benene.... fik det dog gået af på vej hjem og gennem H&M :innocent:

I morgen fredag står den så på lidt bryst og skulder og måske powerwalk hvis jeg føler forkølelsen har lagt sig ...

Ellers må denne uge være den uge hvor jeg længe har trænet mindst og haft mindst lyst i meget langt tid... kan sgu godt mærke at jeg har været lidt nede over at min Finlandsplan gik i vasken... men tror dog også at når abstinenserne begynder at melde sig om et par dage på grund af trænings mådehold så går lysten også med op i gear...

... har dog også overvejet om min manglende træningslyst kan skyldes at jeg i disse dage finder mit studie og den undervisning jeg får af Lars-Peter og de andre læger i klinikken ekstremt spændende, hvorfor den nok trækker 500% mere i mig end træningen gør pt???!

... tror min mor ville sige at "jeg har set lyset" :tongue:

Link to comment
Share on other sites

Hejsa søde :bigsmile:

Dejligt at høre det går godt med din praktik i Esbjerg :4thumbup: Men knap så godt at høre at du er lidt små syg og mangler lidt træningsgejst :nonono:

Heldigvis er jeg gået en stor bue udenom alt sygdom, selv om alle i afdelingen på arbejde har været syge, har jeg ik endgang en antydning af snotnæse, så de er ved at være ret træt af at se på mig :laugh: Det må skyldes alle de vitaminer og mineraler du har bedt mig spise :bigsmile:

Glæder mig til du kommer hjem til Odense igen, så vi kan få fyrret op under technoen og få lavet nogle fællesbrændere..... Så det gør vist ik så meget hvis vores træninger er lidt halvhjertet i de her uger hvor arbejde tager en del af energien, vi skal nok få det hele indhentet, nå vi kan puste gang i hinandens motivation :smile:

Du må have god bedring og en god weekend

KnuZZer Nita

Link to comment
Share on other sites

Hejsa søde :bigsmile:

Dejligt at høre det går godt med din praktik i Esbjerg :4thumbup: Men knap så godt at høre at du er lidt små syg og mangler lidt træningsgejst :nonono:

Heldigvis er jeg gået en stor bue udenom alt sygdom, selv om alle i afdelingen på arbejde har været syge, har jeg ik endgang en antydning af snotnæse, så de er ved at være ret træt af at se på mig :laugh: Det må skyldes alle de vitaminer og mineraler du har bedt mig spise :bigsmile:

Glæder mig til du kommer hjem til Odense igen, så vi kan få fyrret op under technoen og få lavet nogle fællesbrændere..... Så det gør vist ik så meget hvis vores træninger er lidt halvhjertet i de her uger hvor arbejde tager en del af energien, vi skal nok få det hele indhentet, nå vi kan puste gang i hinandens motivation :smile:

Du må have god bedring og en god weekend

KnuZZer Nita

Hej Anita

TAK for dit dejlige :heartpump: indlæg snuller-gøj :wink:

Fik lige regnet mig frem til at jeg IKKE har holdt deload siden sidste sommerferie så tror ikke der er noget at sige til at min krop er træt... denne uges deload har resulteret i MINUS smerter fra lænd og langt bedre restitution af musklerne... kunne i foregårs ligefrem se hvordan min biceps "boblede" op og der kom mere blod i omløb ... så tiltrængt har det uden tvivl været...

... men vi ses helt sikkert til TRÆNINGS MAX om en uges tid :w00t:

NO

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
 Share