ANGEL


angel
 Share

Recommended Posts

Hej Norah

Fedt at høre du har nye mål og stadig er glad for at dyrke sport og motion - det jo kool :4thumbup: Men en skam at du ikke vil stille op mere! Ved ikke om du fortsætter din log herinde. Vil jo gerne høre hvordan det går med duathlonen :smile:

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 10.3k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Hej Englebasse :smile:

Når du gør noget, så gør du det 100% og det er det der er så satans motiverende ved dig!!! :4thumbup:

Super meget PØJ PØJ med "nedgangen" og overgangen til de nye mål - glæder mig til også her at følge dig :superman:

Vi ses søndag :4winkkiss:

Knus

M :elvis:

Link to comment
Share on other sites

Kigger bare lige indenfor for at sige GOD PÅSKE, og at vi snart skal SES!!! (...og det er ikke et tilbud, men en ordre kan du nok høre :tongue::laugh:). Måske engang i næste uge, når jeg har fundet mig selv igen ovenpå flytningen :crazy:?!

:4winkkiss:Stine.

Edited by Kuldskær
Link to comment
Share on other sites

Hej No...

Stor respekt for din beslutning... :4thumbup: Stor stor respekt..

Hey STÆRKE FAR :4flex:

Glad for at du giver mig medvind for kommer til at kræve lidt omstilling :innocent:

Går også selv og tumler med om jeg har lyst til sporten eller ej... Synes desværre at de sidste års DM'er har været lidt katostrofale... Altså med D politik og så videre... :nonono:
hæhæ... kan kun give dig ret ... DM sidste år var en ren farce!!

... og det kunne meget vel være at du får endnu bedre grundlag til at tage en beslutning inden længe i forhold til hvad jeg har hørt i krogene de sidste par ugers tid :secret:

Alt godt til dig med dine nye planer... Håber du kan finde dig i det - og ikke være fokuseret på fitness og bb på samme måde mere...

Jeg er slet IKKE i tvivl om at jeg kan indfinde mig under en mere regelret sportsgren og glæder mig til at koncentrere min fritid om en sport med laaaaaaaangt mindre fokus på intern fnidder fnadder og ikke mindst fri fra den massiv dopingskygge som sporten ligger i....

BLIVER SÅ GODT :firebounce:

Knus til dig og familien

//NO

Edited by angel
Link to comment
Share on other sites

Lækkert at se, at du vil til at dyrke rigtig sport som os andre :4thumbup:

hæhæ Bondi....

... jeg har lært kun at følge i fodsporene på DE STORE :wink:

Måske jeg skulle snuppe landevejscyklen her til sommer og få en tur ud af det med et besøg i sigte :innocent:

Link to comment
Share on other sites

Kigger bare lige indenfor for at sige GOD PÅSKE, og at vi snart skal SES!!! (...og det er ikke et tilbud, men en ordre kan du nok høre :tongue::laugh: ). Måske engang i næste uge, når jeg har fundet mig selv igen ovenpå flytningen :crazy: ?!

:4winkkiss:Stine.

Din TOSSEDE FARTSTRIBE :tease:

... sig mig - hvordan har du tid til at skrive her i min log???

DU ER JO VED AT FLYTTE I EGET HUS :yahoo::yahoo::yahoo:

- og du siger sgu bare til når vi piger (både samlet som enkeltvis) skal troppe op og give en hånd med ... og endda helt uforpligtende ... hvad han man ellers veninder til :4winkkiss:

HUSK NU AT NYDE DET SMUKKE!!!

... også selvom der er nok at se til - så husk at puste ud ind imellem og sætte dig på gulvet og NYDE DET :yahoo:

PÅSKEKLEM

NO

Link to comment
Share on other sites

hæhæ Bondi....

... jeg har lært kun at følge i fodsporene på DE STORE :wink:

Måske jeg skulle snuppe landevejscyklen her til sommer og få en tur ud af det med et besøg i sigte :innocent:

:laugh:

Du er velkommen til at bruge Bondis Ranch som depot - Der er vand på hanen :laugh: Men pas på den sidste del af Odensevej den er ret smal - ellers er det en fin tur. Hvis du evt. kommer forbi kan jeg også lige vise dig rundt i de fynske alper (Svanninge bakker) - kan et par gode ruter, der kan tage pusten fra de fleste.............

Inden så længe skal jeg løbe herfra og til Odense - det blir sjovvvvv. Men der bliver ingen pitstop - Bondi skal på hoved hjem i seng bagefter :laugh:

Link to comment
Share on other sites

ikke mindst fri fra den massiv dopingskygge som sporten ligger i....

//NO

Ja, lige præcis den skygge er simpelthen så demotiverende for sådan en som mig, der er på vej "ind". Det at vide at uanset at jeg aldrig ville røre det stads, så vil det blive diskuteret i krogene, når jeg stiller op... :nonono: det er bare ufedt, men stopper mig ikke :superman: så længe jeg kan se mig selv i spejlet :slut::tongue:

Knus

M :elvis:

Link to comment
Share on other sites

Angel... det er et stort skift, især for en der har haft så stor succes som dig.

Hvis jeg må spørge:

Er det fordi du har opnået det du gerne ville inden for fitness verdenen (med dine flotte placeringer og gennemført blærede form), fordi der er andre prioiteter eller noget helt 3?

jeg er nysgerrig over hvad der får en atlet med så stor dedikation og så store evner som dig til at vælge en ny retning (som jeg er sikker på du også vil blive dygtig indenfor)

God påske fra Nordjylland

mvh Blackmoore

Link to comment
Share on other sites

:laugh:

Du er velkommen til at bruge Bondis Ranch som depot - Der er vand på hanen :laugh: Men pas på den sidste del af Odensevej den er ret smal - ellers er det en fin tur. Hvis du evt. kommer forbi kan jeg også lige vise dig rundt i de fynske alper (Svanninge bakker) - kan et par gode ruter, der kan tage pusten fra de fleste.............

Inden så længe skal jeg løbe herfra og til Odense - det blir sjovvvvv. Men der bliver ingen pitstop - Bondi skal på hoved hjem i seng bagefter :laugh:

Får nok brug for vand for meget af min første landevejstræning bliver på min MBT :crazy:

... så skal nok få en god omgang bentræning ud af det!!

Og ang. bentræning - løb til Odense... du er syg :nonono:

:wink:

//NO

Link to comment
Share on other sites

Ja, lige præcis den skygge er simpelthen så demotiverende for sådan en som mig, der er på vej "ind".

Selve dopingaspektet i sporten har nu aldrig været demotiverende for mig... det har blot været en eksisterende ting, som jeg mere eller mindre fra dag ét har vidst at jeg ikke ville ligge krop til ... og hvor er det dog bare såååå fedt at finde sig selv i maks topform uden at have taget den vej....

Igen smukke... konkurrence er og skal være for dig selv og ingen andre!! Gør det med god samvittighed, nyd processen og vælg i den dur et stævne under rimelige forhold hvor du har en ide om at du ikke er den eneste med rent mel i posen, så man ikke finder sig selv helt malplaceret og føler at der har været lidt fair kamp :smile:

Det at vide at uanset at jeg aldrig ville røre det stads, så vil det blive diskuteret i krogene, når jeg stiller op... :nonono: det er bare ufedt, men stopper mig ikke :superman: så længe jeg kan se mig selv i spejlet :slut::tongue:

Det vil nok altid blive diskuteret specielt fordi det at komme i så god form virker så fjernt og uopnåeligt for de fleste ... selv dem som træner ofte og overraskende nok skal man høre mest fra dem som selv har stillet op!!

Utroligt hvad man gennem årene har kunne høre fra folk og fæ omkring "ting man skulle have gjort" og "ting man skulle have sagt" og kææææft hvor folk bare æææælsker at gå at sprede rygter om ens person :nonono:

.... men havde nok ikke været anderledes i en badminton-, løbe- eller for den sags skyld i en skakklub :wink:

Der er sgu fnidder fnadder alle steder ... det skulle jo eftersigende være det som holder mennesker sammen :innocent:

Håber du nyder det gode vej :sun:

/NO

Edited by angel
Link to comment
Share on other sites

Angel... det er et stort skift, især for en der har haft så stor succes som dig.

Hvis jeg må spørge:

Er det fordi du har opnået det du gerne ville inden for fitness verdenen (med dine flotte placeringer og gennemført blærede form), fordi der er andre prioiteter eller noget helt 3?

jeg er nysgerrig over hvad der får en atlet med så stor dedikation og så store evner som dig til at vælge en ny retning (som jeg er sikker på du også vil blive dygtig indenfor)

God påske fra Nordjylland

mvh Blackmoore

Hej Blackmoore

Tror aldrig man kan sige at man har opnået nok med mindre man har 8 x Olympia titler stående hjemme på sin hylde - man kan jo altid komme liiiiiige liiiiiidt højere op på rangstien :wink:

... men for min egen person og med mine begrænsninger (fysisk, psykisk som job- og familiemæssigt), så synes jeg nok at jeg kan være fint tilfreds med de ting jeg har prøvet så langt og er selv lidt stolt over, hvordan jeg har formået at takle et tungt medicinstudie, 25-35 timers arbejde om ugen og på samme tid passe +20 timers træning :smile:

... men omvendt er jeg ikke så stolt over hvordan sporten har fuck'et min psyke op hvordan tilgangen til min egen krop er blevet "en tand for kritisk" hvorfor det også er på tide at tage en slappe inden jeg ødelægger for mange ting for mig selv :dry:

... og i den dur --> nu er jeg så også ved at være træt af fitness!

Sporten sætter RIGTIGT MANGE begrænsninger i ens liv!!

Både psykisk og fysisk fylder den en hel del med faste madvaner, træningsskemaer, koordinering med job, studie og familie... og alt dette nogle ting som jeg gerne vil til at give plads til nu :bigsmile: trænger til at se mere til alle de VIDUNDERLIGE mennesker der er i mit liv pt., trænger i den grad til at jeg IKKE behøver at træne hvis mine svigerforældre invitere på rejse til Polen, trænger til at få NOK søvn osv.... i det hele taget trænger jeg mere og mere til at blive "normal" :tease:

... men helt normal bliver jeg nok aldrig mht. sport for har jo lidt et kraftværk inden i som gerne vil fortsætte med at sparke røv, hvorfor jeg nu også kaster min kærlighed for træning over på en sportsgren som både kan give nok udfordring men på samme tid kan give plads til alle de ting som jeg savner!

At cykle og løbe kan du alle steder, på alle tidspunkter og på samme tid kræver kort og cross duathlon ikke den sindssyge træningsmængde jeg er vant til for at blive god... det er jo 10 / 3 km løb vi snakker om og 40 / 10 km cykling... her bliver man jo ikke bedre af at træne sindssyge timer om ugen - tværtimod skal det være korte, koncentrerede og eksplosive træninger... så SUPER PERFEKT :4thumbup:

... og når det så er sagt - så skal man aldrig sig aldrig! Som skrevet tidligere, hvis der om nogle år er overskud og lyst til fitness, så har jeg jo et proff-kort der venter på mig under WFF :slut:

//NO

Link to comment
Share on other sites

.... så er det på tide med lidt træningsopdatering!!

FREDAG d. 6. April :sun:

kl 16

~ 1 times landevejs MBT

Efter arbejde var jeg bare ikke i humør til tungttræning, om min nye træningstilgang tillader mig jo :innocent: IKKE at træne hvis jeg IKKE gider :innocent::blush: så cyklede direkte hjem, men det gode vejr må have påvirket mig for fik sindsyg lyst til en MBT tur...

... så pumpede dækkene hårdt til omkring 3 bar og trillede så ud på en lille 30 km landevejstur Odense - Langeskov tur/retur :4thumbup:

Vildt god tur - havde sindssyg høj fart på væk fra Odense, endda så meget at der gik lidt :chicken: i mig på visse tidspunkter så jeg måtte bruge bremsen :blink: turen hjem var lidt en anden sag for her måtte jeg kæmpe med strid modvind lige så snot og fråde stod til højre og venstre :w00t: var sindssyg tørstig og salttrængende da jeg kom hjem så må alligevel have svedt godt på den times tid!

Vendte hjem i bedre humør end da jeg tog ud, hvilket endte med at gå ud over Kragen :boobs::wub: mere end én gang... så der er beordret flere MBT-ture til mig :cooldance:

RIGTIG GOD træningsDAG der får...

Humør rating4_6.jpg

Intensitet intensity3_6.jpg

(men også kun fordi der var modvind - for ellers var det mest en hyggetur!!)

Edited by angel
Link to comment
Share on other sites

Jeg ÆÆÆÆÆÆÆLLLLSSSSKKKERRRRR din nye titel "Fitness pensionist" :rofl2: Den er bare TOP$$$$ :4thumbup:

...og dejligt med træningsopdateringer! :wink:

Knus

M :elvis:

:wink:

Måske den nærmere skulle hedde førtidspensionist??! :laugh:

er det ikke også noget med at hvis man er førtidspensionist at man rent faktisk kan komme tilbage på "arbejdsmarkedet"??

... et eller andet sted i mit hjerte føles det bare ikke helt rigtigt at det skulle være definitivt slut :unsure: (så det er det nok heller ikke :innocent: )

Har også lidt et problem, for er her til morgen lige blevet booket til det FEDESTE photoshoot!!! Men heldigvis først om 1 år :laugh: så kan jo tygge på hele situationen i hvert tilfælde et lille års tid endnu!! :blink:

Link to comment
Share on other sites

:wink:

Måske den nærmere skulle hedde førtidspensionist??! :laugh:

er det ikke også noget med at hvis man er førtidspensionist at man rent faktisk kan komme tilbage på "arbejdsmarkedet"??

... et eller andet sted i mit hjerte føles det bare ikke helt rigtigt at det skulle være definitivt slut :unsure: (så det er det nok heller ikke :innocent: )

Har også lidt et problem, for er her til morgen lige blevet booket til det FEDESTE photoshoot!!! Men heldigvis først om 1 år :laugh: så kan jo tygge på hele situationen i hvert tilfælde et lille års tid endnu!! :blink:

Jeg er 100% overbevist om at du ryger i bikini'en igen :slut:

.... Men jeg tror også dig og din krop har brug for at få en god pause fra alle de strikse skema'er..

Dejligt at se lidt træningsopdatering :w00t: Vi se imorge smukke

KnuZ Nita

Link to comment
Share on other sites

Jeg er 100% overbevist om at du ryger i bikini'en igen :slut:

.... Men jeg tror også dig og din krop har brug for at få en god pause fra alle de strikse skema'er..

Dejligt at se lidt træningsopdatering :w00t: Vi se imorge smukke

KnuZ Nita

... er du sikker på at vi ses i morgen :freaked: :freaked:

p.s. Du har sikkert ret :innocent:

Link to comment
Share on other sites

Hej engle-basse :bigsmile:

Så længe man har en puls, er intet valg man træffer definitivt!

Jeg kan sagtens forstå, at den hårde træningen ved siden af alle dine andre sysler, efterhånden har tæret på din motivation - og desuden har du jo også allerede opnået langt mere end hvad de fleste andre herinde vil opnå indenfor fitness.

Nyd at du nu har tid og mulighed for alt det, som din fitness karriere ikke tillod dig, og lad vær med at tænke på, at fitness er et overstået kapitel.

Min gode bekendte Maiken Emborg måtte netop vinke farvel til fitness verden, da familie og job måtte komme i forreste række, hvilket hun ikke var udelt begejstret for - men med et IFBB pro card i skuffen på natbordet vidste hun, at hun "altid" ville ha muligheden for at vende tilbage, når de andre ting var blevet hverdag og kunne passe sig selv.

Samme mulighed har du, og netop med den viden, burde du kunne slappe af og nyde en "normal" tilværelse :4winkkiss:

/Flexi

Link to comment
Share on other sites

Hej No!

Skønt at få en så kompetent personlighed over på den hurtige side :devil:

Å du mener ikke cykelsport er mindre dopingbefængt end fitness?? :tongue:

Dog bliver almindelige motionister ikke mistænkt i samme grad :smile:

Godt at høre du har fået fut i MTB'en - vi må ha' fundet ud af noget, for som DonØ også pointerer, så er den faste MTB træning i OTK ophørt med DM X-Du :nonono:

Er det rigtigt du stiller op i DM sprint? :bigsmile:

Det er det helt sikkert for der er jo vist ikke mange piger med på MBT-holdet... hun hedder Armored Female herinde på MOL og Louise i den virkelige grå verden ... er forøvrigt igang med uddanelse indenfor forsvarets rækker pt. på baggrund af sin læge-uddannelse... absolut en JERN-LADY :4flex:

//NO

Ka slet ikke tåle den ros :blush:

Jeg tror såmænd også han tænker på een som hedder Mette :wink:

Link to comment
Share on other sites

Hej No!

Skønt at få en så kompetent personlighed over på den hurtige side :devil:

LOL :laugh:

... kan godt være at "jeres" side er hurtig - men tror altså at jeg er i slow-motion endnu efter alle de år med fokus på langsom excentrisk træning... så går nok et stykke tid inden jeg stopper med at hænge med røven i vandskorpen :laugh:

Å du mener ikke cykelsport er mindre dopingbefængt end fitness?? :tongue:

Dog bliver almindelige motionister ikke mistænkt i samme grad :smile:

:laugh::laugh::rolleyes:

... altså - tror du virkeligt at der er mange MBT-ryttere herhjemme som er på sprøjten - måske jeg alligevel har valgt forkert så ?? :unsure:

.. men klart - det er en mere "normal" sport som folk lettere kan forholde sig til så bliver skønt bare at kunne nøjes med at sige at man har primær fokus på løb og cykling ... og så stop der :smile:

Godt at høre du har fået fut i MTB'en - vi må ha' fundet ud af noget, for som DonØ også pointerer, så er den faste MTB træning i OTK ophørt med DM X-Du :nonono:

Nu ved jeg jo godt at du ikke er OBBC-tøs længere!!!

MEN MEN ... nu er det jo heller ikke en officiel OBBC aktivitet endnu ... mig og Nina har fået den ide at stable et OBBC MBT-hold på benene som kører hele sommeren ud over den træning vi skal have sammen... det ville sgu da oplagt for dig at følge med på de ture så :wink:

Er det rigtigt du stiller op i DM sprint? :bigsmile:
Ikke i år... planen er først næste år... har jo ikke engang fået hentet min landevejscykel i Randers endnu :innocent:
Ka slet ikke tåle den ros :blush:

Jeg tror såmænd også han tænker på een som hedder Mette :wink:

Vi siger bare det er dig ... for uanset hvad .. så er du jo LEE :4flex:

//NO

Link to comment
Share on other sites

Hej A

Hvordan laver du ghostede iconer, det er da for kool? Forresten kommer du med til Loaded på tilskuerrækkerne? så ville jeg lige stikke hen og sige hej :smile:

Hej Jon

De "ghostede" iconer har jeg selv lavet i photoshop, har dem liggende på min eget webhotel og linker så til dem her fra mol :smile:

Komme ikke til LOADED så det må blive en anden gang for vil heller besøge familien i Århus :wink:

//NO

Edited by angel
Link to comment
Share on other sites

Ville bare lige sige hej herinde,

Det er godt nok nogen imponerende ting du har opnået.....wow :4thumbup: keep up the good work

Hej Muskelmusen

... og velkommen til og ikke mindst tak for dit dejlige indlæg her en søndag morgen :smile:

Og så må jeg jo heller komme ned at træne nu hvor du synes det :wink:

//NO

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
 Share