ANGEL


angel
 Share

Recommended Posts

For de sidste par dages tungtræning se Anitas log :innocent::innocent::tongue: og lig her til noget powerwalk á 45 minutters træning!!

... og så en advarsel!!

Dette kan også ske for dig hvis du trækker maks hårdt i mange år!!

Før man ved af det er man pludselig en del af statistikken og så endda i en ung alder og uden at have født børn!!!

Jeg er nu en af de 15% kvinder som i løbet af deres liv skal opereres for ét nedsunken organ i mit "private" område ... nærmere bestemt er det min blære som har beslutte at gå på vandring - nærmere betegnet cystocele :dry:

Overraskende nok efter at have studeret statistikken så har mellem 35-50% af alle kvinder prolaps af forskellig grad, noget som i den grad er overset da det ofte ikke giver symptomer!

Jeg har ingen symptomer og dagens fund var et tilfælde fordi jeg hoste under mit første besøg hos min gynækolog... og vups så var der konstateret et cystocele :unsure:

Grunden til at jeg højst sandsynligt skal opereres skyldes at jeg gerne vil fortsætte med at træne tungt... kunne nok undgå denne operation rigtigt mange år eller helt, hvis jeg valgte at stoppe med de tunge løft meeeeeen.... det tror selv jeg ikke på :laugh:

Grunden til at der er opstået cystocele, skyldes en medfødt svaghed centralt i den fascie som holder blæren på plads og hertil kommer mange år med tunge løft... og BUM... så er den gået sig en tur :cry:

Det er i princippet lidt det samme som et brok, som mange mænd også kan opleve efter mange år med styrketræning, hos kvinder sker det bare "indenfor" og det kan både være blære, tarm eller livmoder ... derfor opdager man det ikke altid lige med det samme, og først ofte når man har født sit første barn og det hele efterfølgende hænger mere end rigeligt fordi fascien er givet helt efter pga. det store pres under fødslen!!

... nå - men nu må vi se hvad en kirurgisk vurdering siger om 4-5 måneder - kan ikke komme til før :sneaky2: håber på at det er noget de vil fikse (gerne med et par ekstra sting så det kan holde til det ekstra :tongue:) så jeg kan fortsætte med at løfte uden at skulle passe på!!

Dagens plus var dog at på trods af at erfare at jeg har en svaghed i min fascie ved blæren, så var lægen aldrig blevet klemt så hårdt om fingeren før, så det er ikke muskulaturen der fejler noget :blush::innocent:

Edited by angel
Link to comment
Share on other sites

  • Replies 10.3k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

FANDME FEDT

... når en af ens ideer i den grad bliver taget til efterretning :4thumbup:

En af mine sponsorer på kosttilskudfronten (hvis navn jeg ikke kan nævne) er gået med på min ide om selv at kvalitetsteste de kosttilskud som de fører... herunder for forurening som kan lede til positiv test samt andre uheldig stoffer!!

Antidopingsgaranti

Som de eneste i Europa vil biiiiiiiiiiiiiip være den butik, som tilbyder vores kunder 100 % dopingfrie produkter.

Mange professionelle sportsudøvere frygter at benytte kosttilskud, selvom kosttilskudsproducenterne fortæller, at disse kosttilskud er dopingfrie og ikke vil medføre en positiv dopingstest. Alligevel frygtes det, at produkterne kunne være forurenede og indeholde ulovlige stoffer.

Derfor vil biiiiiiiiiiiiiip introducere et helt nyt koncept til vores mest solgte produkter; Antidopings garanti. Vi har besluttet os for at foretage uvildige analyser af vores mest solgte produkter. Produkternes renlighed og indhold vil blive sendt til analyse hos Analycen AB, som er Skandinaviens største analyseselskab inden for kosttilskud. Vi vil efterfølgende offentliggør analyseresultaterne på vores hjemmeside.

På den måde kan vores kunder være helt sikre på, at de produkter de køber hos biiiiiiiiiiiiiip er 100 % dopingfrie.

Vi glæder os til at introducere Antidopingsgaranti til vores produkter

I den grad SUPER COOL - MEEEE LIKES :w00t::w00t::w00t:

Link to comment
Share on other sites

FANDME FEDT

... når en af ens ideer i den grad bliver taget til efterretning :4thumbup:

En af mine sponsorer på kosttilskudfronten (hvis navn jeg ikke kan nævne) er gået med på min ide om selv at kvalitetsteste de kosttilskud som de fører... herunder for forurening som kan lede til positiv test samt andre uheldig stoffer!!

I den grad SUPER COOL - MEEEE LIKES :w00t::w00t::w00t:

Hvor FEDT!!!!!! :4thumbup: :cooldance::cheer:

M :elvis:

Link to comment
Share on other sites

Men for en uge siden mener jeg da de selv solgte TP og har stadig massevis af Stacker og andre fatburners :blink::wink:

... og det sædvanlige problem - kend din ADD liste i forhold til hvad der er tilladt i og uden for konkurrence :wink:

Det som er det vigtige i det her er at prohormoner som kan forurene produkter og give falsk positiv, nu måske med held kan fanges under test, hvorved disse produkter vil blive udelukket handel, og man ikke risikere at teste positiv I OG UDEN for konkurrence!!

I forhold til hvad der er tilladt i og uden for konkurrence er det jo op til den enkelte selv at styre... så kend din liste cj :wink:

Edited by angel
Link to comment
Share on other sites

Dagens træning - kun med arbejdsset...

Træning kl 10-11:30

DB lateral raise

4set @ 12reps x 2x10kg

DB shoulder press

3set @ 8reps x 2x17.5kg

...supersættet med

DB L-lateral raise

4set @ 15reps x 2x6kg

Rear lateral raise, machine

1set @ 15reps x 25kg

1set @ 15reps x 30kg

1set @ 12reps x 35kg

1set @ 8reps x 40kg

...supersættet med

Lateral raise, machine

1set @ 15reps x 35lb

1set @ 15reps x 40lb

1set @ 15reps x 45lb

1set @ 20reps x 50lb

Half press, smith

4set @ 3reps x 42kg

DB lying triceps extension

1set @ 10reps x 30kg

1set @ 8reps x 32kg

1set @ 5reps x 34kg

Cable pushdown

1set @ 15reps x 60kg

1set @ 12reps x 70kg

1set @ 8reps x 80kg

...supersættet med

Cable stiff-arm pull-down

1set @ 10reps x 60kg

1set @ 10reps x 55kg

1set @ 10reps x 50kg

DB front raise, skrå underhånds løft

1set @ 10reps x 2x7kg

1set @ 10reps x 2x8kg

1set @ 10reps x 2x9kg

Pull-down, technogym

1set @ 17reps x 60kg

1set @ 20reps x 60kg

Træningen i dag må være berettiget til

Humør rating5_6.jpg

Intensitet intensity4_6.jpg

Grebet af det gode vejr og det høje humør besluttede jeg at spare 43 kr. i togbillet og hoppe på min "havelåge"

Træning kl 13:15

Kun årets 2. "lange" tur...

MTB Odense - Nyborg ~ 35 km på 1 time og 15 :4thumbup:

Var sgu næsten ved at ombestemme mig på vej ud af Odense, da jeg hurtigt måtte indse at jeg ville have modvind hele vejen :unsure:

MEN!!!! NÅR MAN ER BEGYNDT PÅ NOGET SÅ FULDFØRER MAN OGSÅ!!! :4whip:

(og det gik jo så endda også forrygende!!)

Cykelturen får...

Humør rating5_6.jpg

(bliver så glad i "låget" over alle de dejlige forårsdufte man møder på sådan en tur - så humøret holdt højt!!)

Intensitet intensity3_6.jpg

(var på intet tidspunkt forpustet, så intensitet er vist så meget sagt!!)

Edited by angel
Link to comment
Share on other sites

Grebet af det gode vejr og det høje humør besluttede jeg at spare 43 kr. i togbillet og hoppe på min "havelåge"

Træning kl 13:15

Kun årets 2. "lange" tur...

MTB Odense - Nyborg ~ 35 km på 1 time og 15 :4thumbup:

Ikke dårligt, ikke dårligt :w00t:

Faktisk sidder jeg her foran min bog og får åndenød ved tanken om en fælles træningstur :tongue:

Link to comment
Share on other sites

Ikke dårligt, ikke dårligt :w00t:

Faktisk sidder jeg her foran min bog og får åndenød ved tanken om en fælles træningstur :tongue:

hæhæ :laugh:

... selv min far var imponeret over tiden da jeg trillede ind i Nyborg uden at være fuldstændig gennemsvedt :w00t:

Meeeeeeeeeeen er nu ret sikker på at jeg komme til kort på de lidt længere turer... 35 km er vel bare opvarmning for dig :unsure:

Forresten hvordan klarer du greb over længere strækning - har svært ved at greje hvordan jeg skal placere mine hænder så de ikke bliver trætte i håndledet???

Hviler du på håndroden, siden af hænderne eller...??

Det er måske bare noget man skal trænes sig til...

Edited by angel
Link to comment
Share on other sites

Jeg har nu ikke rigtig haft tålmodighed til at køre så langt på asfalt i mit månedlige asfalttræningspas :wink:

Det er også kun ved landevejskørsel jeg bliver træt i håndleddene - jeg prøver at holde det i neutralstillingen noget af vejen selvom det er nemmere at læsse vægt af på styret når det er extenderet.

Link to comment
Share on other sites

... og det sædvanlige problem - kend din ADD liste i forhold til hvad der er tilladt i og uden for konkurrence :wink:

Det som er det vigtige i det her er at prohormoner som kan forurene produkter og give falsk positiv, nu måske med held kan fanges under test, hvorved disse produkter vil blive udelukket handel, og man ikke risikere at teste positiv I OG UDEN for konkurrence!!

I forhold til hvad der er tilladt i og uden for konkurrence er det jo op til den enkelte selv at styre... så kend din liste cj :wink:

Fedt at de tester de produkter for prohormoner.

Forstår ikke det sidste du skriver..... Det der er "ulovligt" under konkurrence er vel os off season. Add´s liste tæller jo idag såvel som til DM

Link to comment
Share on other sites

Fedt at de tester de produkter for prohormoner.

Forstår ikke det sidste du skriver..... Det der er "ulovligt" under konkurrence er vel os off season. Add´s liste tæller jo idag såvel som til DM

Forstår ikke???

Du kender da godt ADDs liste ikke?? Ellers så var det da på tid at du sætter dig ind i de enkelte paragrafstoffer eftersom der er noget, der hedder "i og uden for konkurrence"

Som sportsudøver bør du da i den grad have sat dig ind i hvad du må og ikke må!

...men OK, du træner jo i et center hvor der ikke er chance for at blive testet off... så du kan i princippet være ligeglad :smile:

Link to comment
Share on other sites

Jeg har nu ikke rigtig haft tålmodighed til at køre så langt på asfalt i mit månedlige asfalttræningspas :wink:

Fuld forståelse :innocent:

... kunne næppe forestille mig at det passede til dit indre tempo :innocent:

Det er også kun ved landevejskørsel jeg bliver træt i håndleddene - jeg prøver at holde det i neutralstillingen noget af vejen selvom det er nemmere at læsse vægt af på styret når det er extenderet.

hmmmm.... tror umiddelbart heller ikke der er andet for end at skifte lidt stilling da jeg også bliver træt i neutral... men jeg er jo også sååååååååå grøn endnu :wink:

Link to comment
Share on other sites

Forstår ikke???

Du kender da godt ADDs liste ikke?? Ellers så var det da på tid at du sætter dig ind i de enkelte paragrafstoffer eftersom der er noget, der hedder "i og uden for konkurrence"

Som sportsudøver bør du da i den grad have sat dig ind i hvad du må og ikke må!

...men OK, du træner jo i et center hvor der ikke er chance for at blive testet off... så du kan i princippet være ligeglad :smile:

Du virker sku lidt mobset når man kommer ind på det her emne....

Jeg kender ca. hvad der er ulovligt ja, men ved ikke om stacker, testbooster osv er. Men ikke noget problem da jeg ikke bruger nogen af dem.

Ja jeg træner i et center der ikke er medlem af ADD. Men som selv "holder øje" med folks fremskridt. Hvilket jeg mener er noget bedre eftersom der mere end 3-4 om året der blir "testet" og udspurgt...

Link to comment
Share on other sites

Du virker sku lidt mobset når man kommer ind på det her emne....

Jeg kender ca. hvad der er ulovligt ja, men ved ikke om stacker, testbooster osv er. Men ikke noget problem da jeg ikke bruger nogen af dem.

lidt måske :wink:

Bunder vel ud at du starter med at skrive rimeligt skråsikkert ...

"Men for en uge siden mener jeg da de selv solgte TP og har stadig massevis af Stacker og andre fatburners :blink::wink: "

Hvilket får læseren til at tro at disse er ulovlige i forhold til ADDs regelsæt og ej heller ville gå uden for konkurrence!

... og så er det så jeg bliver lidt irriteret fordi det er det samme spørgsmål som gang på gang dukker op omkring de produkter... og det kan godt irritere mig at folk som træner for konkurrence ikke sætter sig ind i landets dopingpolitik - noget andet er så også at jeg egentligt troede at det emne var blevet diskuteret så mange gange på MOL nu, at de fleste var stødt på hvad de må i forhold til eks. efedrin i og uden for konkurrence :smile:

Ja jeg træner i et center der ikke er medlem af ADD. Men som selv "holder øje" med folks fremskridt. Hvilket jeg mener er noget bedre eftersom der mere end 3-4 om året der blir "testet" og udspurgt...

:laugh: LOL ...

.... seriøst CJ - det kan vi vist ikke rigtigt bruge til noget :laugh: er det ikke selv samme center hvor Tommy alligevel ikke fik karantæne efter at han ellers testede positiv til DM for et par år siden? På trods af, at man ellers i følge klubbens regler ikke kunne fortsætte sit medlemsskab efter positiv test, samt selv samme center hvor der gennem årene har huseret flere "vækstfremmede" atleter - både mænd som kvinder... så det der "på øje mål" kan vi vist ikke rigtigt bruge til noget og at det skulle kunne fremme et mere rent center må du længere ud på landet med :wink:

Kan fortælle at sidst vi havde test i OBBC røg der 2 selv samme dag og sikkert + en på testen nu når resultatet kommer :4thumbup:

... hvornår har i sidst i DHS smidt nogen ud fordi de voksede for meget? :wink:

Edited by angel
Link to comment
Share on other sites

.... seriøst CJ - det kan vi vist ikke rigtigt bruge til noget :laugh: er det ikke selv samme center hvor Tommy alligevel ikke fik karantæne efter at han ellers testede positiv til DM for et par år siden? På trods af, at man ellers i følge klubbens regler ikke kunne fortsætte sit medlemsskab efter positiv test, samt selv samme center hvor der gennem årene har huseret flere "vækstfremmede" atleter - både mænd som kvinder... så det der "på øje mål" kan vi vist ikke rigtigt bruge til noget og at det skulle kunne fremme et mere rent center må du længere ud på landet med :wink:

Kan fortælle at sidst vi havde test i OBBC røg der 2 selv samme dag og sikkert + en på testen nu når resultatet kommer :4thumbup:

... hvornår har i sidst i DHS smidt nogen ud fordi de voksede for meget? :wink:

TLR sagen vil og kan jeg ikke udtale mig om da jeg ikke var en del af DHS dengang. Og ikke kender deres aftale....

Vi har fornylig smidt 3 ud, haft 2 til samtale og 2-3 mere er på vej.

Link to comment
Share on other sites

TLR sagen vil og kan jeg ikke udtale mig om da jeg ikke var en del af DHS dengang. Og ikke kender deres aftale....

Vi har fornylig smidt 3 ud, haft 2 til samtale og 2-3 mere er på vej.

Jamen det var da godt :smile:

... men går ud fra at DHS alligevel stadigvæk tolerere visse personer som ikke er rene, så spørgsmålet om det fungere godt nok eller om det fungere på basis af hvem kender hvem og om det er fair :unsure:

... og så må vi da bare håbe at det ikke er nogle som kunne finde på at sagsøge for uberettiget udemeldelse af dem i har smidt ud - der er jo et rent juridsk problem i at gøre det på den måde uden at have et konkret bevis og kan i pricippet blive tolket som diskrimination!

Edited by angel
Link to comment
Share on other sites

Jamen det var da godt :smile:

... men går ud fra at DHS alligevel stadigvæk tolerere visse personer som ikke er rene, så spørgsmålet om det fungere godt nok eller om det fungere på basis af hvem kender hvem og om det er fair :unsure:

... og så må vi da bare håbe at det ikke er nogle som kunne finde på at sagsøge for uberettiget udemeldelse af dem i har smidt ud - der er jo et rent juridsk problem i at gøre det på den måde uden at have et konkret bevis og kan i pricippet blive tolket som diskrimination!

Svært at svarer på dine spørgsmål/udtalelser, da det jo ikke er mig der er chef og "bedømmer" hvem der skal snakkes med og hvem der ikke skal.... Så derfor ikke lige muligt at give svar på din log besvarelse :smile:

Synes det fint obbc er medlem af add. og fint stykke arbejde i prøver at lave med atlet klub, men sådan er det bare ikke dhs. Vi har som atleter prøvet, at forslå det ene og det andet, men lykkes ikke endnu..... Dhs er dog stadig det eneste sted i århus hvor vores krav blir opfyldt i forhold til træning, ånd osv. Så ingen tvivl om det et elskede sted som mange sætter pris på :smile:

Link to comment
Share on other sites

Du kender da godt ADDs liste ikke?? Ellers så var det da på tid at du sætter dig ind i de enkelte paragrafstoffer eftersom der er noget, der hedder "i og uden for konkurrence"

Du læser simpelthen ADD´s regler som det passer bedst i dit kram. Grunden til at der ikke testes for feks efedrin uden for konkurrence er at man har en billigere test ved udelukkende at teste for de "hardcore" dopingstoffer. Det er ikke ensbetydende med at ADD vender tommelfingeren i vejret og syntes det er OK at kører ECA-stack når der ikke lige er en konkurrence rundt om hjørnet. Såfremt du har en sponsor der sælger ECA-produkter og du er indeforstået med dette syntes jeg, at jeres Team OBBC planer med rene atleter runger noget hult...

Link to comment
Share on other sites

Du læser simpelthen ADD´s regler som det passer bedst i dit kram. Grunden til at der ikke testes for feks efedrin uden for konkurrence er at man har en billigere test ved udelukkende at teste for de "hardcore" dopingstoffer. Det er ikke ensbetydende med at ADD vender tommelfingeren i vejret og syntes det er OK at kører ECA-stack når der ikke lige er en konkurrence rundt om hjørnet. Såfremt du har en sponsor der sælger ECA-produkter og du er indeforstået med dette syntes jeg, at jeres Team OBBC planer med rene atleter runger noget hult...

Jeg ved godt at der er en masse produkter ude på markedet som ikke er billiget af ADD og er ulovlig i konkurrencesammenhæng men omvendt som ikke er ulovliggjort uden for konkurrence ... og meget længere synes jeg egentligt ikke den er!

Om jeg læser listen som jeg vil? Jeg bruger nu engang listen som den er og det kan jeg vel ikke klandres for??! Eller??

Hvis nogle specifikke off-stoffer blev ulovliggjort skal du ikke være et øjeblik i tvivl om at jeg ville gå i en stor bue uden om dem, men sådan som listen er pt. er der jo forskel på nogle stoffer off/on... og igen så er den ikke længere :smile:

Diskussionen om hvornår en atlet er ren eller ej er hvis MEGET LANG og kringlet og nok ikke for os at kunne opstille dertil kommer at jeg ikke finder nogen grund til at du sidestiller hvad en af mine sponsorer gør med team obbc?

ADD's liste er nu meget lang og der er tonsvis af ting som de ikke billigere eks. en hverdagsting som alkohol, et stof som hash bliver set på med milde øjne og andre "sjove" ting er også på deres liste... og så kan vi jo diskutere timevis hvad der er direkte usundt og hvad der ikke er!

Eks. mener jeg ikke at et stof som efedrin er nær så skidt som det bliver gjort til... måske fordi jeg netop ikke kan eksistere uden min recept på det pokkers kemikalie som til tider reder mig fra at droppe om som en død sild når mit BT bliver for lavt :dry: og måske fordi jeg endnu ikke kender nogen personligt som har haft en skidt oplevelse med det osv.

Mener heller ikke at det skader at drikke lidt alkohol i weekenderne samt tror da heller ikke folk dør af at ryge en fed i ny og næ....

... og når det så er sagt, så mener jeg ikke at stoffer som står på ADD's lovlige off-liste og bliver brugt af en atlet, dermed skal give denne prædikatet "forurenet/dopet"... tingene er nu engang tilladt uden for konkurrence og så længe det forholder sig således kan man ikke klandre folk for de valg de gør :smile:

Edited by angel
Link to comment
Share on other sites

Såfremt du har en sponsor der sælger ECA-produkter og du er indeforstået med dette syntes jeg, at jeres Team OBBC planer med rene atleter runger noget hult...

Hvem har sagt Norahs sponsorer og TEAM OBBC har noget med hinanden at gøre.... :raisebrow:

Så vidt jeg ved, har de to ting ik noget med hinanden at gøre lige nu og det får det heller ik... !!!

Link to comment
Share on other sites

Hvem har sagt Norahs sponsorer og TEAM OBBC har noget med hinanden at gøre.... :raisebrow:

Så vidt jeg ved, har de to ting ik noget med hinanden at gøre lige nu og det får det heller ik... !!!

to tøzer én bling :slut:

.... og det får de helle aldrig - team obbc sponsoreres "sjovt nok" af OBBC :tongue:

Link to comment
Share on other sites

Svært at svarer på dine spørgsmål/udtalelser, da det jo ikke er mig der er chef og "bedømmer" hvem der skal snakkes med og hvem der ikke skal.... Så derfor ikke lige muligt at give svar på din log besvarelse :smile:

Synes det fint obbc er medlem af add. og fint stykke arbejde i prøver at lave med atlet klub, men sådan er det bare ikke dhs. Vi har som atleter prøvet, at forslå det ene og det andet, men lykkes ikke endnu..... Dhs er dog stadig det eneste sted i århus hvor vores krav blir opfyldt i forhold til træning, ånd osv. Så ingen tvivl om det et elskede sted som mange sætter pris på :smile:

Som jeg skrev til dig på PM ... synes det er underligt at du sender mig svaret per PM?

Specielt da andre måske gerne vil vide mere om DHS :smile:

Link to comment
Share on other sites

Nu var mit indlæg jo ikke ligefrem ment som et angreb på din person. Jeg er blot af den overbevisning, at såfremt man vil kalde sig clean skal man holde sig helt fra præstationsfremmende stoffer. Herunder også diverse former for medicin og kosttilskud som ikke vil resultere i en positiv test uden for konkurrence. Jeg er bestemt ikke enig i din udlægning om, at de stoffer som der ikke testes for out-of-competition dermed er lovlige uden for sæsonen. Det er iøvrigt heller ikke hvad ADD giver udtryk for, når man snakker med deres repræsentanter.

Med hensyn til dig og dine sponsorere, så er det da helt op til dig. Men jeg syntes at det er et skidt signal at sælge, såfremt dine sponsorere sælger ting som ECA og du har forbindelse til Team OBBC.

Link to comment
Share on other sites

Nu var mit indlæg jo ikke ligefrem ment som et angreb på din person. Jeg er blot af den overbevisning, at såfremt man vil kalde sig clean skal man holde sig helt fra præstationsfremmende stoffer. Herunder også diverse former for medicin og kosttilskud som ikke vil resultere i en positiv test uden for konkurrence. Jeg er bestemt ikke enig i din udlægning om, at de stoffer som der ikke testes for out-of-competition dermed er lovlige uden for sæsonen. Det er iøvrigt heller ikke hvad ADD giver udtryk for, når man snakker med deres repræsentanter.

Det er en svær diskussion! Afhænger vel meget af den enkelte persons tilgang til hvad man finder "farligt" eller rettere præstationsfremmende og set i forhold til dette så vil folks opfattelse af hvornå man er clean også være forskellig :smile: Personligt finder jeg ikke at stoffer der er lovlige off-season er udtryk for at man ikke er clean! Noget andet var hvis jeg skulle stille om for BNF, så ville mange produkter ikke gå og der var en masse ting man ikke skulle have haft rørt de sidste 5/7 år!

Eks. migselv som ikke får dyt-fis ud af efedrin meget ud over at jeg har pokkers svært ved at tømme min blære :blink: for mig er dette stof ikke og har aldrig været præstationsfremmende... mens andre får det vildeste kick ud af det og i den grad opnår en markant fedtforbrænding! Synes sgu til tider det er lidt snyd at jeg skal traske 3 timer om dagen for at forbrænde mit fedt op til konkurrence mens andre kan poppe en pille til hjælp... og så endda helt lovligt... men så længe det er gamet off så får du ingen sure miner her :smile:

Med hensyn til dig og dine sponsorere, så er det da helt op til dig. Men jeg syntes at det er et skidt signal at sælge, såfremt dine sponsorere sælger ting som ECA og du har forbindelse til Team OBBC.

Nu sælger de heller ikke længere ECA (så det er helt fjong) og med deres nye tilgang vil alle produkter sikkert blive revideret ... så nu må vi se hvordan det ender ud med deres lagerbeholdning.

... og dertil kan siges at jeg pt. ikke har forbindelse til team obbc da jeg er "pensioneret" :laugh: ved slet ikke engang hvad der forgår omkring det pt. :blink:

Link to comment
Share on other sites

Ved godt at man ikke må reklamere for egen forretning meeeeeeeeen :innocent:

TJEK dem her

killing_250(2).jpgblank.png

Om cirka et halvt års tid skulle vores hjem gerne være "be-kuglet" med små runde, kuglede killinger .... suuuuuuuuuuk :wub:

For dem som er interesseret kan I følge med på BAXTERONLINE.DK

Edited by angel
Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
 Share