ANGEL


angel
 Share

Recommended Posts

  • Replies 10.3k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Nullermænd med øjne?? :freaked:

SÅ skal der støvsuges!!

De sødeste nullermænd i hele verden :wub:

... og de elsker rent faktisk at blive støvsuget - går ud fra at de hiver så dejligt i pelsen :innocent:

Ej, de er da fantastisk søde (bortset fra katte hopper på eens bil og sniger sig ind i eens hjem hvis man lige lader vinduet stå åbent :gun2: ) :tongue:

Kan godt læse at du ikke er rendyrket katteperson :wink:

... og du kunne jo også lade være med at lade tunen stå ude :tongue:

Edited by angel
Link to comment
Share on other sites

cute-alert :4thumbup: :wub:

... du holder jo naturligvis en stor plads i Baxters hjerte ... så hvem ved... måske der pludselig dukker en killing op med navnet Don K :innocent:

armoured female.... med den bemærkning røg du lige ned af piedestalen. håber ikke du slog dig for meget... :tongue:

... slog sig?? Med den booty .... NÆPPE :wink:

Edited by angel
Link to comment
Share on other sites

min søster arbejder på en dyreklinik, og hun prøver konstant at pushe killinger til mig. men det er ikke nogen god ide når man rejser væk i måneder af gangen. :nonono:

en killing med navnet don k vil være en stor ære. :4thumbup:

hæhæ ....

... har du overvejet om det er en måde at hun prøver at holde dig i DK :wink:

Men hvor om alt er, så nej - det harmonere ikke ligefrem med 1 måneds fravær fra sådan en pelsting!!

//NO

p.s. Nu må vi se hvornå Don K dukker op :wink:

Link to comment
Share on other sites

Kæft de er søde!! :wub:

Hvis ikke det var fordi mine egne to misser lige har kostet mig knap 3000 kr. i fredags, så ville jeg nok købe hele kullet :smile:

JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA .... man bliver helt squuuuueeezeeee indvendig :heartpump:

Skal ud i aften og se et kuld med 5 killinger der kun er 5 uger gamle, så det ender nok helt galt med en masse nååååååååå, nææææææææææ og iiiiiiiiiiiiiiiihhhhhhhhh :wub:

... og du forstår da at have nogle krævende katte ... 3000 boops - går ud fra at det var det årlige dyrlæge tjek eller lignende :smile:

p.s. 3000 får dig kun 2/3 killing og det var vi nok ikke gået med til :tongue:

Link to comment
Share on other sites

Eftersom jeg allerede en gang i denne uge har "svinet" min egen log med mis'er :wink: så fortsætter jeg lige!!

Har langt om længe fundet mit digicam fram igen og fik lige leget lidt med det og BAX i dag ... han er nu den mest fotogene kat jeg har haft hidtil!!

post-363-1176902905_thumb.jpg

post-363-1176902959_thumb.jpg

Edited by angel
Link to comment
Share on other sites

Hejsa søde

Jeg har fået skrevet vores program ren idag.... Og skal nok tage et print med til dig imorgen eftermiddag....

... Så nu er der også en chance for at du kan finde ud af hvad vi skal træne de forskellige dage :laugh:

Tak for en god træning og kom nu tidlig i seng lit-couple-coeurs-222.gif så du kan være frisk til en omgang skulder og triceps imorgen.

KnuZZer Nita kikoo-calin-8624.gif

Link to comment
Share on other sites

Hejsa søde

Jeg har fået skrevet vores program ren idag.... Og skal nok tage et print med til dig imorgen eftermiddag....

... Så nu er der også en chance for at du kan finde ud af hvad vi skal træne de forskellige dage :laugh:

Tak for en god træning og kom nu tidlig i seng lit-couple-coeurs-222.gif så du kan være frisk til en omgang skulder og triceps imorgen.

KnuZZer Nita kikoo-calin-8624.gif

hihi :laugh:

Du er nu en skat :4winkkiss:

.. godt du har styr på det hele for det har jeg jo ikke - ikke sådan når man har trænet på dagsform længe... er jo helt uvant at følge en fast struktur :innocent:

SUPER GEAR :firebounce: du var i i dag ... holder du det tempo så taber du mig snart!!

... og er på vej på sofaen nu for er riiiiiiiiiiiimeligt kvæstet både oven på træning og på den kæmpe pizza jeg lige har ædt :4mewantfood:

bøøøvs

... og lige nu vil jeg så dyrke sofaen og måske Kragen lidt hvis jeg kan finde en energirest :blink:

SES i MORGEN Nita :wub:

Link to comment
Share on other sites

hihi :laugh:

Du er nu en skat :4winkkiss:

.. godt du har styr på det hele for det har jeg jo ikke - ikke sådan når man har trænet på dagsform længe... er jo helt uvant at følge en fast struktur :innocent:

SUPER GEAR :firebounce: du var i i dag ... holder du det tempo så taber du mig snart!!

... og er på vej på sofaen nu for er riiiiiiiiiiiimeligt kvæstet både oven på træning og på den kæmpe pizza jeg lige har ædt :4mewantfood:

bøøøvs

... og lige nu vil jeg så dyrke sofaen og måske Kragen lidt hvis jeg kan finde en energirest :blink:

SES i MORGEN Nita :wub:

Jeg kan så trøste dig med det er fredag imorgen... og så må vi gerne bytte fokus fjæset ud med fredag fjæset... Hvilket jo lige præcis er meningen med at vores program skifter dag fra uge til uge... !! Så det ikke er samme muskelgruppe der får fredags fjæs :w00t:

Så imorgen må vi gerne tage det lidt med ro og hygge os.... Ellers holder vi vist heller ik til 3. dages træning i streg, men pænt domsede kroppe :laugh:

God sofahygger...

Ses imorgen søde :wub:

Link to comment
Share on other sites

TRÆNING mandag d. 23. April :firebounce:

Morgen Cardio

¤ Powerwalk 45 minutter

Eftermiddags Træning

¤ Powerwalk 25 minutter

Så kan vi vist godt sige at Nita og undertegnet er ved at være inde i vores nye program for ikke at snakke makkerrutine... der var rigtigt godt tryk i alle øvelser i dag og super koordinering mellem vores til tider lidt forskelligt tempo...

... hvilket vil sige at mens Anita trækker lidt langsomere reps så kan jeg jo snilt udnytte tiden til at snakke :innocent: med alle de personer som absolut lige skulle have vent et emne med mig :unsure:

DB lateral raise

5set @ 12reps x 2x11kg

Dødløft

5set @ 10reps x 90kg

Supersættet med..

Bagskulder, maskine

1set @ 15reps x 25kg

1set @ 15reps x 30kg

1set @ 10reps x 35kg

1set @ 10reps x 40kg

1set @ 8reps x 45kg

One arm DB row

1set @ 10reps x 42kg

1set @ 10reps x 46kg

1set @ 10reps x 50kg

Pronerede DB incline shrugs

4set @ 8reps x 2x35kg

Supersættet med..

Stiff arm pulldown

1set @ 10reps x 60kg

1set @ 10reps x 70kg

1set @ 10reps x 80kg

Low row, cable

1set @ 15reps x 77kg

1set @ 15reps x 91kg

1set @ 15reps x 105kg

Benchpress, BB

4set @ 10reps x 52.5kg

Incline DB press

1set @ 8reps x 2x25kg

Supersættet med...

DB lateral raise

4set @ 15reps x 2x5kg

1set @ 50reps x 2x5kg

AAAAV :crazy:

Donkey raise

5set @ 15reps x 120kg

PC 2sek pa sidste 2 set

¤ Powerwalk 25 minutter

Er begyndt diæt i dag som køres de næste 3 måneder til jeg kommer i "fotoform"

... har gainet en del masse allerede den første månedstid sammen med Nita og er blevet maks fokuseret på træning igen, fordi det ikke mindst er blevet skide skægt at træne ... langt om længe :blush:

Har på bare den måned der er gået allerede observeret udbygning på ben, ryg, delt og nååå ja.... armene :4flex: nu må vi se hvad træning giver de næste par måneder sammen med diæt!! Tror dog næppe muskemassen bliver mindre :w00t:

Startvægt for diæt er 76 kg :blink: og det med en form hvor man stadigvæk kan se opdeling i muskulaturen når der flexses ... så jeg er altså ikke blevet flomme fed :w00t:

Edited by angel
Link to comment
Share on other sites

Så kan vi vist godt sige at Nita og undertegnet er ved at være inde i vores nye program for ikke at snakke makkerrutine... der var rigtigt godt tryk i alle øvelser i dag og super koordinering mellem vores til tider lidt forskelligt tempo...

... hvilket vil sige at mens Anita trækker lidt langsomere reps så kan jeg jo snilt udnytte tiden til at snakke :innocent: med alle de personer som absolut lige skulle have vent et emne med mig :unsure:

:4whistling: :4whistling: :4whistling:

Det bliver heller ik ved med at gå.... Vi må snart have gang i straf-rep igen.... :bottom:

Til mit eget forsvar, vil jeg dog mene det mest er under dødløft/bagskulder jeg halter bagud.... i de andre øvelser er jeg da med oppe i fart :innocent:

... har gainet en del masse allerede den første månedstid sammen med Nita og er blevet maks fokuseret på træning igen, fordi det ikke mindst er blevet skide skægt at træne ... langt om længe :blush:

:crazy_pilot::crazy_pilot::crazy_pilot:

Ja tiden flyver afsted og de dage jeg har fri sidder jeg og ærger mig over vi ikke skal træne....

Tak for idag... og for gaven :wub:

Vi ses imorgen eftermiddag

KnuZ Nita

Link to comment
Share on other sites

Hey du..

som du nok opdagede straffede jeg min :blahblah: MAX i dag ... så er jeg ikke lidt med på "straf" kontoen??!! :innocent:

Skal nok få opdateret min træning i morgen tidlig men indtil da lige en god nyhed (mest for mit eget vedkommende) som jeg fik idag...

Det lægevikariat jeg har fået per 1/7 og 6 måneder frem er KUN dagsarbejde 8-15 og kommer formentligt til at kunne gå lidt før de fleste dage :4thumbup:

... frygtede lidt at vi både snakkede aften- og natarbejde men nææææ neeeej - så nu hænger Nita på mig hele vejen til hendes første DM :w00t::4winkkiss:

Link to comment
Share on other sites

Det lægevikariat jeg har fået per 1/7 og 6 måneder frem er KUN dagsarbejde 8-15 og kommer formentligt til at kunne gå lidt før de fleste dage :4thumbup:

... frygtede lidt at vi både snakkede aften- og natarbejde men nææææ neeeej - så nu hænger Nita på mig hele vejen til hendes første DM :w00t::4winkkiss:

Det er da bare TOP$$$ :banana3: :4thumbup: Er sikker på at Nita nok skal overleve :w00t:

:4winkkiss:

M :elvis:

Link to comment
Share on other sites

Hey du..

som du nok opdagede straffede jeg min :blahblah: MAX i dag ... så er jeg ikke lidt med på "straf" kontoen??!! :innocent:

Du har vist ik helt forstået princippet :nonono:

Snak er IKKE straf, men MEDFØRER straf.... så du kan godt glæde dig til imorgen tidlig :bottom:

Skal nok få opdateret min træning i morgen tidlig men indtil da lige en god nyhed (mest for mit eget vedkommende) som jeg fik idag...

Det lægevikariat jeg har fået per 1/7 og 6 måneder frem er KUN dagsarbejde 8-15 og kommer formentligt til at kunne gå lidt før de fleste dage :4thumbup:

... frygtede lidt at vi både snakkede aften- og natarbejde men nææææ neeeej - så nu hænger Nita på mig hele vejen til hendes første DM :w00t::4winkkiss:

Uha..... Jeg glæder mig allerede :crazy_pilot:

Det skal nok blive nogle gode eftermiddage :yahoo:

Det er da bare TOP$$$ :banana3: :4thumbup: Er sikker på at Nita nok skal overleve :w00t:

:4winkkiss:

M :elvis:

Ha ha - Ja men spørgsmålet er så om Norah overlever :bruce:

Link to comment
Share on other sites

Hvordan går dit "projekt" med Jens?

hæhæ...

ved ikke om det e rmit projekt :wink: har en løs aftale med Jens at når han er kommet af med nogle kg muskler så hiver han fat i mig igen, men sidst jeg så ham så det ikke ud til at han var kommet noget muskelmasse til livs... så måske han alligevel har ombestemt sig :innocent:

Link to comment
Share on other sites

Du har vist ik helt forstået princippet :nonono:

Snak er IKKE straf, men MEDFØRER straf.... så du kan godt glæde dig til imorgen tidlig :bottom:

:crybaby::laugh:

Uha..... Jeg glæder mig allerede :crazy_pilot:

Det skal nok blive nogle gode eftermiddage :yahoo:

Kan kun sige DITTO :w00t:
Ha ha - Ja men spørgsmålet er så om Norah overlever :bruce:

Hvad tror du selv :nonono:

Der er vist andre der skal have strafreps for kækhed :4whip:

Link to comment
Share on other sites

hæhæ...

ved ikke om det e rmit projekt :wink: har en løs aftale med Jens at når han er kommet af med nogle kg muskler så hiver han fat i mig igen, men sidst jeg så ham så det ikke ud til at han var kommet noget muskelmasse til livs... så måske han alligevel har ombestemt sig :innocent:

Det kunne man da håbe på. :4thumbup:

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
 Share