ANGEL


angel
 Share

Recommended Posts

  • Replies 10.3k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Synes nu godt man kunne se at Jens er blevet mindre, da jeg så ham for et par uger siden. Bevares, han er da stadig stor, men synes sagtens man kan se han er blevet betydeligt mindre end for et års tid siden.

Men også meget muligt at han ikke kraadter den for tiden :4thumbup:

Det har du helt ret i :smile:

... men slet ikke i nærheden af de 12-15 kg vi snakkede om i efteråret!!

Link to comment
Share on other sites

Hvorfor satser ham Jens ik på noget BB i stedet for at smide 15kg muskelmasse?

Der står en længere forklaring tilbage i log'en :smile:

I bund og grund handler det om for ham at han ikke forbinder BB med en sund livstil, hvilket han prøver at ligge hans liv om til :bigsmile: derfor ville det også være et nederlag i hans øjne at vælge at stille op i BB i stedet for eks. AF!

Link to comment
Share on other sites

TRÆNING tirsdag d. 24. April :firebounce:

Morgen Cardio kl. 8

¤ Powerwalk 45 minutter

Eftermiddags Træning kl. 17

Lateral raise, DB

1set @ 12reps x 2x9kg

2set @ 12reps x 2x10kg

2set @ 15reps x 2x10kg

Arnold press, DB

1set @ 12reps x 2x15kg

4set @ 10reps x 2x17.5kg

Supersættet med..

Front raise, DB

1set @ 10reps x 2x5kg

1set @ 10reps x 2x7kg

1set @ 10reps x 2x9kg

1set @ 10reps x 2x9kg

Upright row, BB

1set @ 15reps x 20kg

1set @ 15reps x 25kg

3set @ 15reps x 30kg

Supersættet med..

Bagskulder, maskine

1set @ 15reps x 25kg

1set @ 15reps x 30kg

3set @ 15reps x 35kg

... huuu gårdsdagens rygtræning kunne mærkes det helt rigtige sted :4thumbup:

BB curl

2set @ 15reps x 20kg

2set @ 16reps x 25kg

Seated Incline DB curl

2set @ 10reps x 2x12.5kg

2set @ 12eps x 2x12.5kg

Supersættet med..

Lateral raise, DB

3set @ 15reps x 2x5kg

Box-squat

4set @ 10reps x 40kg

Supersættet med..

Abductor

4set @ 15reps x 110lb

Leg extension

1set @ 12reps x 90lb

1set @ 12reps x 100lb

1set @ 12reps x 110lb

1set @ 10reps x 120lb

1set @ 10reps x 130lb

Leg curl

1set @ 12reps x 90lb

1set @ 10reps x 100lb

1set @ 10reps x 110lb

1set @ 9reps x 120lb

For og baglårsstyrke matcher hinanden meget godt :bigsmile:

En træning som i den grad var præget af mit gode humør som blev kanaliseret ud i en del :blahblah: som både gik ud over de mest uskyldige ofre og specielt ud over Doctor J (men han var vist også med på den!!)

... modsat mig havde Nita taget fokusfjæs på :annoyed: det meste af træningen :4thumbup:

Træningen i dag må være berettiget til

Humør rating5_6.jpg

Intensitet intensity3_6.jpg

(var nok en smuuuule ufokuseret!!)

Edited by angel
Link to comment
Share on other sites

TRÆNING onsdag d. 25. April :firebounce:

Eftermiddagscardio kl. 16

¤ Powerwalk 55 minutter

Lige et lille afbræk fra eksamenslæsning... kan ikke mærke træningen fra igår så burde nok have været lidt mere seriøs :innocent::blush:

Link to comment
Share on other sites

kan ikke mærke træningen fra igår så burde nok have været lidt mere seriøs :innocent::blush:

:nono:

God vi skal træne tidlig imorgen... så er du måske lidt nemmere at styre :bottom:

... jeg kan til gengæld godt mærke det i benene idag... de sku lidt tunge og var ik helt med på dagens løbetur :blink:

... desuden har jeg grundet stivhed i ryggen fra 2. dags DOMS haft krampe i ryggen her til aften :blink: Midt under opvisningen sku jeg lige rykke mig lidt.. og vupti så sidder jeg og ligner en mongol med en ryg der er total krøllet sammen :laugh: min mor kiggede godt nok lidt underligt på mig :laugh:

Vi ses imorgen tidlig

KnuZ Nita

Link to comment
Share on other sites

:nono:

God vi skal træne tidlig imorgen... så er du måske lidt nemmere at styre :bottom:

... jeg kan til gengæld godt mærke det i benene idag... de sku lidt tunge og var ik helt med på dagens løbetur :blink:

... desuden har jeg grundet stivhed i ryggen fra 2. dags DOMS haft krampe i ryggen her til aften :blink: Midt under opvisningen sku jeg lige rykke mig lidt.. og vupti så sidder jeg og ligner en mongol med en ryg der er total krøllet sammen :laugh: min mor kiggede godt nok lidt underligt på mig :laugh:

Vi ses imorgen tidlig

KnuZ Nita

hæhæ :laugh:

Det ender jo med at jeg bliver nødt til at ligge vejen forbi dine forældre en da for at bortforklare alle de underlige ting der sker og kommer til at ske med din krop fremover :tongue:

Glæder mig sådan til i morgen tidlig :w00t: :4flex:

- tror også sagtens jeg kunne have trænet i dag .... altså... må nok lidt lidt strafreps til i morgen helt af mig selv for den træning jeg lavede igår tappede mig ikke nok :nonono:

Link to comment
Share on other sites

hæhæ :laugh:

Det ender jo med at jeg bliver nødt til at ligge vejen forbi dine forældre en da for at bortforklare alle de underlige ting der sker og kommer til at ske med din krop fremover :tongue:

Det kunne godt blive nødvendig... med mindre de bliver skræmt af at se hvor stor du er :laugh:

Sjovt nok kommenterede de ik rigtig noget... heller ik lillebror som ik har set mig siden jeg gik igang med diæt... :nonono:

Glæder mig sådan til i morgen tidlig :w00t: :4flex:

- tror også sagtens jeg kunne have trænet i dag .... altså... må nok lidt lidt strafreps til i morgen helt af mig selv for den træning jeg lavede igår tappede mig ikke nok :nonono:

Bortset fra at du vrøvler helt vild :tease: så glæder jeg mig fanme os.... har været total raskløs idag :smile:

Hmm... det er ik straf hvis du gør det frivilligt.... jeg skal nok finde noget ekstra bonusstraf til dig :crazy_pilot:

Link to comment
Share on other sites

Det kunne godt blive nødvendig... med mindre de bliver skræmt af at se hvor stor du er :laugh:

Jeg laver "krabben" og så løber de skrigende væk :laugh:

Sjovt nok kommenterede de ik rigtig noget... heller ik lillebror som ik har set mig siden jeg gik igang med diæt... :nonono:
TYPISK!!!

... men det skal nok komme når dine øjne begynder at "falde" ind i hovedet :wink:

Bortset fra at du vrøvler helt vild :tease: så glæder jeg mig fanme os.... har været total raskløs idag :smile:

Hmm... det er ik straf hvis du gør det frivilligt.... jeg skal nok finde noget ekstra bonusstraf til dig :crazy_pilot:

JA JA ... det skriver du bare fordi jeg har været i din log med kommentar... jeg er sgu undskyldt på grund af den MASSIVE EKSAMENSHJERNE jeg er ved at opbygge i disse timer :tease: (sjovt at folk tror man bliver klogere fordi man går til eksamen!! Man bliver i stedet rimeligt ensporet og kan end ikke håndtere dagligdags gøremål som at spise :unsure: )

... ikke mange timer til vi ses nu :cheer:

Link to comment
Share on other sites

Du, engle-basse... :smile:

Selvom du jo nu har fået et helt andet træningsformål, kan du så ikke lokkes til at poste et off-season pic snart? :innocent:

Godnat :4winkkiss: fra Flexi

Alt for dig FLEXI :wink:

.. arangere noget med Nita snart :slut:

Link to comment
Share on other sites

:cooldance: Hvad tid regner i med at ovenstående vil finde :boobs::4whip: sted

sikkert i tidsrummet 9:30-11 i morgen formiddag ....

... men er ikke helt klar over om hjemmeplejen har været forbi dig på det tidspunkt endnu og haft tid til at pakke din træningstaske??? :unsure:

:laugh::tongue::wink:

Er klar med kamera :tongue4:

Så tror jeg du får en ekstra god ven i Flexi :4thumbup:

Link to comment
Share on other sites

Hey blondi :tease:

Af en eller anden grund kom jeg sådan til at tænke på dig nede i Brugsen idag :laugh: Der var et stort udvalg af karameller pakket ind i papir :slut:

Tak for en god træning... og god læselyst :4smartass:

KnuZ Nita

hihi :laugh:

hmmmmmm.... var vist lidt DING DING i dag :blush:

KÆFT hvor var jeg bare i MAX humør og det blev kun bedre undervejs i træning og efter....

Tangere en af de bedste dage længe :w00t:

knuuuuuuuuuuus

//NO

square-large-looney.jpeg

Link to comment
Share on other sites

hihi :laugh:

hmmmmmm.... var vist lidt DING DING i dag :blush:

KÆFT hvor var jeg bare i MAX humør og det blev kun bedre undervejs i træning og efter....

Tangere en af de bedste dage længe :w00t:

knuuuuuuuuuuus

//NO

Ja, jeg skal nok lade være med at uddybe dine små dummerter :laugh: Får det jo bare igen en anden dag... !!

Kan kun give dig ret... der var i det hele taget godt gang i alle idag... specielt Michael'erne :4thumbup: Ved snart ik hvem af os der var grimmest i munden til sidst :innocent:

Glæder mig til en total tøse træning imorgen

KnuZ

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
 Share