DM styrkeløft


Roberto Baggio
 Share

Recommended Posts

  • Replies 76
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Jeg bemærkede indtil flere kamera, især var der vidst ét i nærheden af MOL flokken, kan I så se at få lagt de klip ud på nettet.

Jeg havde desværre for tralvt med at skabe mig som dommeraspirant (og højest-råbende og mest engagerede skrighals blandt publikum), så jeg fik optaget meget lidt. :(

Jeg har desværre ikke dig på film, Søren. :(

Men det bliver din flotte bronzemedlalje til dit første DM jo ikke ringere af. :)

Link to comment
Share on other sites

Det kamera jeg sad med var min træners, så vi kunne få film med hjem af vores egne løftere, dvs. jeg optog kun i de højere vægtklasser af Aalborg løfterne + de andre i de klasser der løftede nogenlunde tungt. Det var desuden heller ikke et digital kamera.

- Rod

Link to comment
Share on other sites

Jeg er dybt skuffet over mit resultat igår, min topstyrke ramte bare ikke dagen, men sådan kan det gå.

jeg må forberede mig bedre næste gang.

Venlig hilsen en trist Peter Eriksen.

En ting er sikkert. Kim Salbys danske bænkpresrekord for trekamp i -100kg kommer ikke til at stå meget længere. Den står der snart Peter Eriksen ud for. :)

Link to comment
Share on other sites

Guest Slettet bruger

DM i styrkeløft blev vist på TV 2 :lol: Så noget af det, og desuden bliver VM i styrkeløft i November også dækket af TV2 :devil:

Casper T.Nielsen tog 325 kg i squat ny rekord

Link to comment
Share on other sites

Den må jeg selv lige svare på.

Jeg har selv styrken til 220 på en god dag, jeg har bænket en meget sikker 215 til træning, men igår var styrken bare væk.

Henrik ved også selv, at vi ligger meget tæt, men det er da fint med noget kamp, det er da det der motivere alle os løftere.

Peter Eriksen

Link to comment
Share on other sites

Hej Peter, jeg ved godt at der let kan smutte nogle kg på "dagen" . Ellers flot 200ér du havde der´.

(Nej konkurrence er kun fedt)

Ryan Søndergaard

ENDNU en styrkeløfter på MOL! Velkommen til, Ryan! :D

Det er klart at Henrik som indehaver af den bænkpres-rekorden fra bænkpres-stævner også er en oplagt kandidat, hvis han gider squatte og dødløfte. :D

Det er kun fedt med lidt konkurrence. ;)

Link to comment
Share on other sites

Hej Ryan

Det er ikke sjovt, at have en off day, sidste weekend til landsholdsamling knaldede jeg 200 kg op så let, at man skulle tro det var løgn, der følte jeg at jeg havde styrken til mindst 220, det var helt vildt, så det er skuffende at man laver sådan noget lort til et DM.

Peter E

Link to comment
Share on other sites

Henrik "gider" godt at squatte og dødløfte, der er bare det ved det at sidste gang han lavede 300 i squat (jeg tror det var engang i 2001) fik han en skade midt i ryggen og har flere gange prøvet til siden uden dog at have held med det.

De ser dog endelig ud til at der nu er håb forude for hans comeback. Vi er jo kun en sølle lille klub med p.t. 4 licensløftere så vi skal have alle igang for at det ser ud af noget.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share