Crawdaddy


Crawdaddy
 Share

Recommended Posts

... En ekstra bonus var at det så rimelig nasty ud på mig idag og fedt og væske er der ikke meget tilbage af :devil: Klart bedre form end til DM, og der er 1½ uges cardio tilbage :king:  :wink: Hvis/når jeg når under de 80kg bliver det satme nasty at se på :w00t:

KLART BEDRE :cooldance::devil::w00t:

Det var helt vildt som det sad på dig i dag :blink::blink: Kunne næsten ikke tro mine egne øjne :innocent:

DET SER SATME NASTY UD NU! :devil::devil:

... kan slet ikke tænke mig til hvor grum du bliver til Decembercuppen :cheer:

HOLD KÆFT hvor er jeg stolt over dig :blush::wub: Du har en viljestyrke der går ud over det sædvanlige :bowdown: tænk at træne sig i sådanne en form :dropjaw: ufatteligt.... :blink:

<{POST_SNAPBACK}>

:wub: Bliver godt med nogle carbs i det carbdepletede korpus....det bliver det nok ikke mindre nasty af :devil::laugh: Uh yeah, bare de få carbs idag har gjort en forskel :smile: Man føler sig jo nærmest genfødt efter at have slæbt røven efter sig i 3-4 dage :laugh:

<{POST_SNAPBACK}>

Siger du ... slæbt røven efter sig :blink: Du har jo ikke nogen røv at slæbe :tongue: den er væææææk :crybaby:

snøøøøft :crybaby:

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 4.9k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Ja, den er der ikke meget tilbage af.....det er lige før der ikke er noget til at holde rygsækken oppe :laugh:

Cardio & Posering:

Efter en gang carbs igår, gik det meget lettere med at komme hurtigt rundt på ruterne i begge cardiosessioner. Energien har fået et pift opad og det er nok meget godt, nu hvor det står på smalhals de næste 4 dage. Der er nu 9 dage med cardio tilbage eller sammenlagt 18 ture :firebounce:

Cardio Countdown: 18 :headphonedance:

Morgencardio: 45 minutter med 20kg i rygsækken.

Eftermiddagscardio: 45 minutter med 20kg i rygsækken.

Posering: 3 gange det sædvanlige om eftermiddagen samt 6 gange friprogram efter cardio hjem fra træning.

Edited by Crawdaddy
Link to comment
Share on other sites

Ja, den er der ikke meget tilbage af.....det er lige før der ikke er noget til at holde rygsækken oppe :laugh:

<{POST_SNAPBACK}>

Vil det sige at du er begyndt at bruge stropperne så?? :w00t:

<{POST_SNAPBACK}>

Ja hehe, det er desværre blevet nødvendigt :laugh: Til alle dem der er overbevist om at deres røve er blevet for store til at købe bukser pga squat mm, kan jeg berolige med at når jeg kan få min ladeport ned i størrelse, så er det nok de færreste der behøver at være bange for squat mm. som buttbuilder. Det er vist fedtet der er den store synder og ikke det der sidder under det :wink::laugh:

Density> Den burde være ved at være helt i vinkel til på søndag når det er Rühl-tid :smile: Man er så bare flad som en pandekage rent muskelmæssigt, men det klarer carb-up'en når den tid kommer :4mewantfood: Nu skal de næste 8 dage bare overståes :innocent:

Zoa> I lige måde. Englen havde ellers sagt at i kom ved 17 tiden så jeg ville kunne nå at sige rigtig goddag. Det lykkedes så ikke helt, men næste gang så :wink:

Link to comment
Share on other sites

Det jo slet ikke til at et menneske kan ha' så meget disciplin og tvinge sin krop så langt ned i fedtprocent som du har gjort! Kunne jo dårligt genkende den vildmand der trådte ind ad døren! :tongue:

Stor, stor respekt herfra! :4thumbup:

Zoa> I lige måde. Englen havde ellers sagt at i kom ved 17 tiden så jeg ville kunne nå at sige rigtig goddag. Det lykkedes så ikke helt, men næste gang så :wink:

<{POST_SNAPBACK}>

Det er vidst min skyld, var ivrig efter at komme hjem og… få lidt søvn! :innocent:

Link to comment
Share on other sites

Det jo slet ikke til at et menneske kan ha' så meget disciplin og tvinge sin krop så langt ned i fedtprocent som du har gjort! Kunne jo dårligt genkende den vildmand der trådte ind ad døren! :tongue:

Stor, stor respekt herfra! :4thumbup:

Zoa> I lige måde. Englen havde ellers sagt at i kom ved 17 tiden så jeg ville kunne nå at sige rigtig goddag. Det lykkedes så ikke helt, men næste gang så :wink:

<{POST_SNAPBACK}>

Det er vidst min skyld, var ivrig efter at komme hjem og… få lidt søvn! :innocent:

<{POST_SNAPBACK}>

Søvn skal man ikke kimse af :wink::smile:

Link to comment
Share on other sites

Det ser sgu da bare godt ud, Krawe :4thumbup:

Ham der nr.15, har han ikke temmelig meget vand i kroppen? Ser lidt rund og fyldig ud i det....

Niske

<{POST_SNAPBACK}>

Jotak :smile: Jeg tror det er en kombination af væske og så noget underhudsfedt, som han ikke har kunnet komme af med i tide.

Link to comment
Share on other sites

Et spørgsmål ang. din "diæt":

Hvor meget "koster" det dig at gå så langt ned i fedt%? Du skriver nogle gange at "du er brændt af"... men hvad betyder det?? Har det indflydelse på dit arbejde (nu ved jeg ikke lige hvad du arbejder med?) - Kunne du fx ha' et arbejde der var en smule fysisk krævende? Eller ville du være for træt uoplagt?

Går du rundt og er småsulten hele tiden, eller kan du komme langt ned i fedt% uden??

Vågner du om natten og har lyst til spegepølse?? :laugh:

Link to comment
Share on other sites

Et spørgsmål ang. din "diæt":

Hvor meget "koster" det dig at gå så langt ned i fedt%? Du skriver nogle gange at "du er brændt af"... men hvad betyder det?? Har det indflydelse på dit arbejde (nu ved jeg ikke lige hvad du arbejder med?) - Kunne du fx ha' et arbejde der var en smule fysisk krævende? Eller ville du være for træt uoplagt?

Går du rundt og er småsulten hele tiden, eller kan du komme langt ned i fedt% uden??

Vågner du om natten og har lyst til spegepølse??  :laugh:

<{POST_SNAPBACK}>

"Brændt af" betyder bare træt og smadret. Det har dog ikke nogen indflydelse på mit arbejde, da jeg ikke har noget lige nu. Men man kunne for så vidt godt have et fysisk betonet arbejde, men det ville nok betyde at man kunne nøjes med lidt mindre cardio. Man vil nok ende med at være træt uanset hvad man gør, men om det så ville være meget "værre" er svært at sige. Det ville nok være værre at have et mentalt krævende arbejde, da man ikke lige kører helt 100% oven i kasketten. Sidste år sad jeg og baksede med speciale mens jeg var på diæt og det var ikke lige altid at det var særlig heldigt. Man laver tonsvis af slåfejl, man tænker langtfra lige så klart som ellers og så bliver man hurtigere træt.

Hvad maden angår, så plejer det at gå fint nok, men på nuværende tidspunkt er det ikke til at komme uden om at jeg er sulten det meste af tiden. Jeg kan sidde og spise og stadig være sulten :laugh: Det er lidt som at smide maden ned i et bundløst hul lige nu :laugh: Spegepølse er dog ikke lige mig, men på lavkcaldage er det rimelig svært at falde i søvn og så kan jeg godt finde på at nappe en smule ekstra beef jerky til at falde i søvn på. Når man så endelig falder i søvn, sover man alligevel elendigt og nogle gange kan man tage sig selv i at ligge og vente på at det skal blive morgen :raisebrow::laugh:

Link to comment
Share on other sites

New 6 Split; Uge 3, dag 4:

Idag har været en rigtig crappy dag :dry: Jeg mistænker omstilningsprocessen fra "høj"kalorie til lavkaloriedagene for at være skyld i at humøret har været helt i bund idag. Måske er det fordi jeg er helt vildt træt hele tiden eller noget helt tredie, men jeg har været totalt irritabel og muggen idag. Det hjalp lidt at komme ned at træne, men før det har der sq hængt en grim tordensky over kasketten på mig hele dagen :mad: Træningen var der ikke ret meget positivt at sige om, så her er de nøgne facts.

Dagens tal; Ben, læg & abs:

Squat:

85x8

105x6

125x5

145x5

162½x3

172½x3

172½x3

152½x5

115x15

Tjah, ok omgange egentlig, selvom jeg havde mine tvivl om jeg ville kunne gennemføre. Det sidste sæt skulle køres til failure, men det blev vist mental failure og ikke fysisk failure idag :blush::dry:

Lunges:

60x15

60x15

65x15

Når 3 sæt lunges forekommer uoverkommeligt, så er man vist på slidsken :dry:

Standing legcurls:

60x15

70x12

80x8

80x8

Tjah.

Hacksquat calfraises:

20 pladerx12

20 pladerx12

20 pladerx12

20 pladerx12

Heh, den føltes tung :blink:

Rotary calfraises:

270x15

290x13

290x13

290x12

Sad ok, men svageligt.

bench crunches:

25

15

10

Korte pauser. Det var egentlig mjeningen at træne lidt greb, men alle stængerne var optaget, så det blev abs istedet.

Cardio & Posering:

Cardio Countdown: 16

Morgencardio: 45 minutter med 20kg i rygsækken.

Træningscardio: ca 25 minutter til træning og ca 45 minutter hjem med ca 10kg i rygsækken.

Posering: 3 gange det sædvanlige om eftermiddagen samt 6 gange friprogram efter cardio hjem fra træning.

Link to comment
Share on other sites

Brændt af" betyder bare træt og smadret. Det har dog ikke nogen indflydelse på mit arbejde, da jeg ikke har noget lige nu. Men man kunne for så vidt godt have et fysisk betonet arbejde, men det ville nok betyde at man kunne nøjes med lidt mindre cardio. Man vil nok ende med at være træt uanset hvad man gør, men om det så ville være meget "værre" er svært at sige. Det ville nok være værre at have et mentalt krævende arbejde, da man ikke lige kører helt 100% oven i kasketten. Sidste år sad jeg og baksede med speciale mens jeg var på diæt og det var ikke lige altid at det var særlig heldigt. Man laver tonsvis af slåfejl, man tænker langtfra lige så klart som ellers og så bliver man hurtigere træt.

Hvad maden angår, så plejer det at gå fint nok, men på nuværende tidspunkt er det ikke til at komme uden om at jeg er sulten det meste af tiden. Jeg kan sidde og spise og stadig være sulten  Det er lidt som at smide maden ned i et bundløst hul lige nu  Spegepølse er dog ikke lige mig, men på lavkcaldage er det rimelig svært at falde i søvn og så kan jeg godt finde på at nappe en smule ekstra beef jerky til at falde i søvn på. Når man så endelig falder i søvn, sover man alligevel elendigt og nogle gange kan man tage sig selv i at ligge og vente på at det skal blive morgen

Ok, det er præcis de samme ting, jeg oplever når jeg kommer langt ned i fedt%!

Fatter simpelthen ikke folk som kan komme langt ned ude at være sulten og tænke på mad?! Kender godt det med at glæde sig til morgenmaden kl 3 om natten! Måske er det fordi, man ikke genetisk er disponeret for en rigtig lav fedt%?

BTW, spegepølse er nu heller ikke noget jeg drømmer om :wink:

Link to comment
Share on other sites

Brændt af" betyder bare træt og smadret. Det har dog ikke nogen indflydelse på mit arbejde, da jeg ikke har noget lige nu. Men man kunne for så vidt godt have et fysisk betonet arbejde, men det ville nok betyde at man kunne nøjes med lidt mindre cardio. Man vil nok ende med at være træt uanset hvad man gør, men om det så ville være meget "værre" er svært at sige. Det ville nok være værre at have et mentalt krævende arbejde, da man ikke lige kører helt 100% oven i kasketten. Sidste år sad jeg og baksede med speciale mens jeg var på diæt og det var ikke lige altid at det var særlig heldigt. Man laver tonsvis af slåfejl, man tænker langtfra lige så klart som ellers og så bliver man hurtigere træt.

Hvad maden angår, så plejer det at gå fint nok, men på nuværende tidspunkt er det ikke til at komme uden om at jeg er sulten det meste af tiden. Jeg kan sidde og spise og stadig være sulten  Det er lidt som at smide maden ned i et bundløst hul lige nu  Spegepølse er dog ikke lige mig, men på lavkcaldage er det rimelig svært at falde i søvn og så kan jeg godt finde på at nappe en smule ekstra beef jerky til at falde i søvn på. Når man så endelig falder i søvn, sover man alligevel elendigt og nogle gange kan man tage sig selv i at ligge og vente på at det skal blive morgen

Ok, det er præcis de samme ting, jeg oplever når jeg kommer langt ned i fedt%!

Fatter simpelthen ikke folk som kan komme langt ned ude at være sulten og tænke på mad?! Kender godt det med at glæde sig til morgenmaden kl 3 om natten! Måske er det fordi, man ikke genetisk er disponeret for en rigtig lav fedt%?

BTW, spegepølse er nu heller ikke noget jeg drømmer om :wink:

<{POST_SNAPBACK}>

Jeg tror det er kalorieunderskuddet, der giver sultfornemmelserne osv. Jeg håber hvertfald på at det går i sig selv når det er slut med flere timers cradio, posering osv hver dag. Hvis ikke, så har du nok ret i at det ikke passer alle at rende rundt med den lave BF% året rund :dry::laugh: Jeg skal ikke kunne sige hvor godt BF% hænger sammen med sultregulering, men de tynde mennesker render ofte rundt og laver en masse uden at blive sultne, så i en eller anden udstrækning er der vel noget om snakken.

Skjold> Tak skal du have :smile: Jeg skal nok kigge selvglad på dem næste gang jeg stiller op, men til den tid håber jeg også på at de er noget bedre end i år :tongue:

Link to comment
Share on other sites

Lækre billeder - godt taget, Kaj :4thumbup:

Lidt flere....de er godt nok lidt for store, men jeg gider ikke at gøre dem mindre alle sammen

Det er ellers supernemt - hvis man lige ved hvordan.

Hvis jeg markere en stribe billeder i windows XP og højreklikker, så kan jeg vælge punktet "Resize pictures". Derefter kan du vælge en standardstørrelse eller selv vælge størrelse. Tryk ok, og så er de færdige.

Jeg er dog lidt i tvivl om hvorvidt den funktion er standard i XP eller om et program har været så venlig at anbringe den der.

En anden mulighed er med det labre multiprogram Irfanview (link). Her trykker du bare "B" (for batch conversion) når programmet er startet, finder filerne og add'er dem, vælger størrelse under "set advanced options" og så kører det.

Uundværligt, når man leger med mange billeder.

This message was brought to you by MaxPower's Guide Service - education for the people of MOL :biggrin:

Link to comment
Share on other sites

Lækre billeder - godt taget, Kaj  :4thumbup:
Lidt flere....de er godt nok lidt for store, men jeg gider ikke at gøre dem mindre alle sammen

Det er ellers supernemt - hvis man lige ved hvordan.

Hvis jeg markere en stribe billeder i windows XP og højreklikker, så kan jeg vælge punktet "Resize pictures". Derefter kan du vælge en standardstørrelse eller selv vælge størrelse. Tryk ok, og så er de færdige.

Jeg er dog lidt i tvivl om hvorvidt den funktion er standard i XP eller om et program har været så venlig at anbringe den der.

En anden mulighed er med det labre multiprogram Irfanview (link). Her trykker du bare "B" (for batch conversion) når programmet er startet, finder filerne og add'er dem, vælger størrelse under "set advanced options" og så kører det.

Uundværligt, når man leger med mange billeder.

This message was brought to you by MaxPower's Guide Service - education for the people of MOL :biggrin:

<{POST_SNAPBACK}>

Ahh, kewl nok og tak for det :w00t: Det kommer til at gøre det en del lettere, når min hjemmeside skal op at køre i den nærmeste fremtid :4thumbup:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share