Crawdaddy


Crawdaddy
 Share

Recommended Posts

New 6 Split; Uge 3, dag 5:

Idag var knap så ærwelig som igår, men der skal nok også en del til for at nå op på det niveau :laugh: Ellers et uhyre svingende energiniveau her for tiden. Igår var det helt i bund, men idag, hvor det ellers burde være lavere pga. bendag igår og lavere kcal, er energien bedre :blink: Det er ikke til at blive klog på, så det er bare med at ride på bølgen når den er der :laugh:

Træningen var sådan set så god som den kan blive under omstændighederne, men noget at råbe hurra for bliver det nok først om nogle uger :wink: Lige nu er træning bare noget der skal overståes og helst asap :raisebrow: Der var en del folk tilstede idag, så der blev kørt en lille smule kæwe.

Dagens tal; Bryst, skuldre & triceps:

Bænkpres:

75x8

105x6

125x5

140x3

150x1+2 semifaarced :dry:

150x1+1 faarced :raisebrow:

132½x5

100x18

Programmet postulerede at jeg skulle tage 3 reps med 150 idag, men den gik ikke helt efter programmet.

Incline dumbbellpress:

42x10

42x10

42x10

42x10

Rep 1-5 er rigtig nemme, men så går det fuldstændig i stå bagefter, og så skal reps'ne grindes ud op til de 10 :raisebrow:

Side laterals:

17½x10

17½x10

17½x10

tjah, ok vel.

Deltpres maskine:

17pladerx10

18pladerx10

18pladerx10

Ser frem til at tæve den her maskine når jeg bliver carbed up igen :devil:

Closegrip BP:

90x10

95x9

90x10

90x10

samme problem som i incline presses. Godt smæk i de første 5 og så hurtigt ned i power :dry:

Dips:

26

26

26

Ok, men kunne være bedre.

Cardio & Posering:

Cardio Countdown: 14 :devil:

Morgencardio: 45 minutter med 20kg i rygsækken.

Træningscardio: ca 25 minutter til træning og ca 45 minutter hjem med ca 8kg i rygsækken.

Posering: 3 gange det sædvanlige om eftermiddagen samt 6 gange friprogram.

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 4.9k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

PT poul --> :w00t: Hold da helt, det er jo ligefør man kan se koglerne på det juletræ :blink:

Craw -->

Det er godt nok imponerende som du har fået kørt alt spækket af, siden du startede diæt. Kan huske der var en hel masse debat om hvorvidt det kunne betale sig at bulke op, og jeg må sige at der ikke kan være den store tvivl om at hvis man vil være max LEEEE, så er den måde med at bulke moderat op bestemt ikke en dårlig ide, set udfra dine billeder.

Og hvis man har disiplinen til at holde kosten i snor, og ikke blive direkte fed. Og har motivationen/disciplinen til at få gået spækket af igen, så må det bestemt være den bedste måde at packe noget maaaaa på skelettet :smile:

Ved ikke lige hvorfor jeg skrev det, men syntes bare lige jeg ville dele mine tanker :4smartass:

Link to comment
Share on other sites

Woow. Ham Nr. 14 ser for vild ud. Normalt hvis jeg så ham ville jeg tænke: AS VRAG! hehe.. Blev hans tis/blod sendt til prøve? (Var det ikke noget med det kun var top3?)

Hans skuldervener ser også ret vilde ud på det her billede http://www.crawdaddy.dk/Pics/DM2004/Prejud...cs/DSC_5932.jpg

Men også den lede blodåre du har på din venstre vinge krage. Ser for vildt ud sammen med dem der "kører" op ad hele mavsen :4thumbup:

Sådan vil jeg se ud til sommer.. Hehe :w00t::devil:

Niklas :superman:

Link to comment
Share on other sites

PT poul -->  :w00t:  Hold da helt, det er jo ligefør man kan se koglerne på det juletræ  :blink:

Craw -->

Det er godt nok imponerende som du har fået kørt alt spækket af, siden du startede diæt. Kan huske der var en hel masse debat om hvorvidt det kunne betale sig at bulke op, og jeg må sige at der ikke kan være den store tvivl om at hvis man vil være max LEEEE, så er den måde med at bulke moderat op bestemt ikke en dårlig ide, set udfra dine billeder.

Og hvis man har disiplinen til at holde kosten i snor, og ikke blive direkte fed. Og har motivationen/disciplinen til at få gået spækket af igen, så må det bestemt være den bedste måde at packe noget maaaaa på skelettet  :smile:

Ved ikke lige hvorfor jeg skrev det, men syntes bare lige jeg ville dele mine tanker  :4smartass:

<{POST_SNAPBACK}>

Taktak :smile: Det var nu aldrig min plan at lande på de 100kg, men det skete bare sådan lige pludselig :blush::laugh: Nu hvor jeg skal ligge i -90kg i styrkeløft, bliver jeg nødt til at holde en fornuftig form, men det skulle heller ikke være noget problem på 90kg :smile:

Lagoon> Tak skal du have :bigsmile: Jeg er godt nok flad som en pandekage på de billeder, men forhåbentlig er det noget som en ordentlig røvfuld carbs kan kurere :w00t::smile:

PtPoul> Richard Jones' ryg er for sindsygt streget :blink: Jeg husker kun alt for godt det billede :4thumbup: Da jeg så det var det bare "WTF :blink: " :laugh:

DonNiklas> Thx :smile: Billedet viser top 3, så vi skulle alle aflægge visit i koppen :tongue: Nu venter vi så bare på resultaterne, som burde dukke op indenfor 2 uger. Men han var sq et ordentligt uhyre :blink: Han havde ikke fået specielt meget at spise i et par dage for at komme under i vægt, men han havde nok også vundet -95, hvis han havde været med der....leeee'!! :devil:

Chil> Takker :smile: ......hvis altså det er mine billeder du mener :laugh:

Link to comment
Share on other sites

Update de sidste par dage:

Da jeg blev nødt til at tage et smut til Århus for at låne mine forældres bil, fik jegh ikke opdateret loggen i onsdags :dry: Jeg havde egentlig regnet med at gøre det hjemme hos mine forældre, men havde glemt at min mors skærm var til reperation :4slap: Så her kommer der en update over de sidste par dage.....

New 6 Split; Uge 3, dag 6 (Onsdag):

Det var endnu en af de dage hvor jeg var godt og grundigt brændt aw. Heldigvis var den planlagte træning overkommelig at udføre, men ikke rigtig noget pump eller følelsen af at man rammer musklerne.

Dagens tal; Ryg, Biceps, Underarme:

Highpulls:

100x3

100x3

100x3

100x3

100x3

Overraskende godt i forhold til da jeg sidst kørte den for 117 år siden :laugh:

Barbell holds:

3 sæt á 140kg.

Widegrip Pullups:

17

15

14

13

Sjovt nok har jeg aldrig brudt mig om den, men nu hvor jeg har lært at lave den ordentligt, er jeg blevet ret begejstret for den :4thumbup:

Prone BB Rows:

60x12

70x12

70x15

80x10

Det lykkedes mig at finde et godt groove i den idag, så den kørte langt bedre end ellers.

Closegrip Biceps chins:

8

8

7

7

7

Et enkelt rep bedre per sæt end sidst.

Short-bar BB-Curls:

stang+40x6

stang+40x6

stang+45x6

stang+45x6

stang+45x6

Ok men der var også godt med hiv og sving i den :laugh:

Cardio & Posering:

Cardio Countdown: 12

Morgencardio: 45 minutter med 20kg i rygsækken.

Træningscardio: ca 25 minutter til træning og ca 45 minutter hjem med ca 10kg i rygsækken.

Posering: 3 gange det sædvanlige om eftermiddagen samt 6 gange friprogram efter cardio hjem fra træning.

Link to comment
Share on other sites

Cardio & Posering (Torsdag):

Det var nærmest ren isvinter i Århus, men det var dejligt med lidt luftforandring og så muligheden for at prøve nogle nye cardioruter :laugh: Flere dage med rimelig lavt kulhydrat havde dog ikke givet de forventede resultater på vægten, så jeg aftalte med mig selv at protte den grumme aw næste dag, dvs idag fredag, hvis den fortsæt drillede om morgenen.........

Cardio Countdown: 10

Morgencardio: 45 minutter med 20kg i rygsækken.

Eftermiddagscardio: 45 minutter med 20kg i rygsækken.

Posering: Det blev ikke til noget posering. Istedet havde jeg fartet hele Århus rundt for at købe alt muligt ind til konkurrencen i Lund, og al den ekstra cardio mere end gjorde op for den manglende posering.

New 6 Split; Uge 4, dag 1:

Efter at have vågnet endnu en morgen uden at vægten havde giddet at flytte sig, skulle der refeed'es......bigtime :devil: Lige siden jeg kom hjem fra en iskold cardiotur imorges, har den stået på skånselsløs awprotning :devil: Det er hvertfald rimelig længe siden jeg har prottet den så meget aw :laugh: Som jeg var inde på tidligere, så har vægten stået stille et stykke tid, men formen er alligevel blevet bedre. Jeg dumpede så kreatin, fordi det alligevel ikke gav andet end dårlig mave, og hvad sker der så? Vægten steg satme over 500gr og er blevet liggende der :blink: Derudover var jeg blevet totalt carbflad og lignede en pandekage....som billederne måske antyder. Dertil kommer det, at jeg har følt mig som en 80 årig bevægelseshandicappet i de sidste 4 dage og nærmest har slæbt røven efter mig, så man tror det er løgn. Så jeg tænkte at det ikke kunne skade med en ordentlig gang mad :4mewantfood: Foreløbig har det været en helt forrygende dag, hvor både humør og træning har været i top og jeg ser bestemt ikke dårligere ud pga den ekstra mad :wink: Nu bliver der så prottet max videre og så står den på lavcarb smalhals og cardio de næste 4 dage til det er colatid.

Der var også godt med MOL'ere, så i min carbrus fik jeg også trænet kæwen lidt :laugh:

Dagens tal; Ben, læg & Underarme:

Squat:

87½x8

105x6

125x5

145x4

162½x3

162½x3

Det gik ok, men benene var stadig matte.

Stifflegged DL:

130x8

140x8

150x8

160x8

Yepyep, det kørte jo fint :4thumbup:

Hacksquat Sissysquat:

slæde+40x15

slæde+60x15

slæde+70x15

En gammel Tom Platz favorit, som jeg ikke havde kørt længe. Den skulle lige prøves af igen og var ret god.

Toes in Standing calfraises:

375x8

400x6

400x6

400x6

425x5

Yeep, bedre end sidst.

Toes out, seated calfraises:[b/]

90x8

95x7

95x7

100x6

100x6

Ok.

Hammercurls:

25x11

25x12

25x12

25x12

Svageligt :dry:

Cardio & Posering:

Da jeg har lånt bil, vil jeg lave mine sidste gange eftermiddagscardio i OBBC. Jeg synes jeg har lidt svært ved at holde tempoet på vejene og så er det fint at kunne sætte farten og så følge med eller falde af maskinerne :laugh: Det lykkedes mig så også næsten at ryge af arch træneren 3 gange, men det gik alligevel :smile:

Cardio Countdown: 8

Morgencardio: 45 minutter med 20kg i rygsækken.

Træningscardio: 15 minutter på løbebåndet før træning og 10 minutter på cyklen, 20 minutter på arch træneren samt 30 minutter på løbebåndet efter træning.

Posering: 3 gange det sædvanlige om eftermiddagen. Jeg begynder at øve friprogram igen i morgen, men idag var der ikke rigtig tid/lyst.

Link to comment
Share on other sites

Vil bare lige smide et "go get them champ" og slutte mig til koret der siger "det ser ikke bare godt ud, der ser sgu også meget bedre ud end sidste gang..og det siger ikke så lidt"

<{POST_SNAPBACK}>

Mange takker :smile: :4thumbup: Nu bliver det spændende hvordan det ser ud imorgen tidlig og hvad vægten siger :laugh::innocent::king:

Link to comment
Share on other sites

:w00t: Nasty pics krage. Verdensklasse ben :4thumbup:

DonNiklas> Thx  Billedet viser top 3, så vi skulle alle aflægge visit i koppen  Nu venter vi så bare på resultaterne, som burde dukke op indenfor 2 uger. Men han var sq et ordentligt uhyre  Han havde ikke fået specielt meget at spise i et par dage for at komme under i vægt, men han havde nok også vundet -95, hvis han havde været med der....leeee'!!

Nu skal jeg jo ikke gøre mig klog på noget :innocent: , men hvis man kigger på de billeder der er lagt ind på dbff's hjemmeside, så vil man opdage, at lige netop nr. 14 ikke er at se på nogle solo-billeder :blink:

Det samme gør sig gældende med vinderen og andenpladsen af +95kg.

Man kan jo undre sig over hvorfor de ikke bliver vist på solo-billeder, hvorimod man ser alle andre atleter på solo-billeder :w00t:

Det kunne have noget med deres pis-prøver at gøre, men så igen, jeg gætter jo bare :innocent:

Link to comment
Share on other sites

New 6 split; Uge 4, dag 1 (Lørdag):

Arrghhh, to dags opdateringsforsinkelse igen :laugh: Well, Lørdag var pat, skulder og heskodag, og der var stadigvæk en smule carbs tilbage i systemet fra dagen forinden. Det gav så en udemærket træning selvom energien ebbede en smule ud allerede efter første øvelse. Der skal åbenbart en hel del mere end en enkelt dags carboverflod til for at lukke det gabende hul i kufferten på mig :tongue: I min postcarb friskhed, fik jeg også kæwet den en smule :smile:

Dagens tal; Bryst, skuldre & Triceps:

Bænkpres:

75x8

92½x6

107½x5

125x4

140x3

140x3

Lidt tungt, men det lykkedes da at få det hele i land. Heldigvis når jeg ikke programmets tunge dag :laugh:

Flyes:

25x10

25x10

25x10

25x10

25x10

Får alle repsne, men det kan ikke rigtig mærkes.

Behind the neck press:

70x8

70x8

70x8

70x8

Ok, men en smule svagere mod slutningen.

Reverse upright rows:

90x12

100x9

100x9

Ok.

Pullovers:

50x15

52x12

52x11

52x9

udemærket, men ikke den store føling.

Lyinig triceps extensions:

20x10

20x10

20x10

20x9

tjah, lidt flad og slatten :laugh:

Cardio & Posering:

Cardio Countdown: 6

Morgencardio: 45 minutter med 20kg i rygsækken.

Træningscardio: 20 minutter før træning på gåbånd og 50 minutter på gåbånd efter træning.

Posering: 3 gange det sædvanlige om eftermiddagen samt 6 gange friprogram efter træning.

Link to comment
Share on other sites

3 sidste træning; Søndag (+15 reps):

En rigtig travl men god og hyggelig dag igår. Density kom et smut til Odense, så jeg fik lavet cardio og overstået min posering inden han kom. Efter at have hentet uhyret på Banegården tog vi et smut ned til OBBC for at brænde lidt, inden den stod på BB video og Markus Rühl seminar om eftermiddagen. Der var ikke rigtig mødt nogen op, så vi snuppede 20 minutters cardio som opvarmning og gik ned igen. Mass'kinen var så mødt op til en gang morgenafbrænding og det blev til en smule kæwe inden vi gik igang med at brænde. Selve træningen var en omgang highrep, "Pres alle carbs ud af musklerne" træning, så det skulle bare gøres. Der kom en smule pump ud af det, men jeg synes det var koldt dernede og gik rundt og svedte og frøs på samme tid :blink:

Efter at have brændt os selv aw hoppede jeg tilbage på cardio'en mens Density kørte lidt kæwe med Mass'kinen og PTPoul som også var dukket op. Bagefter gik den hjem til noget prots, video og så senere seminar med "the German Beast RÜHL! :laugh:

Dagens tal; Full upperbody:

Bænkpres:

100x17

100x15

100x15

Jeg kan godt lokkes til at tro på at musklerne bliver tømt for glykogen ved det her :laugh:

Flyes:

20x20

20x19

20x18

Blev brændt helt aw i patten :laugh:

OL-Rows:

100x16

100x16

100x16

Sad ok, men det var svagt :dry:

Pullups:

13

12

12

Ikke helt 15 reps :blush::innocent:

Behind the neck press:

50x20

50x18

50x18

Jeg fik 2 reps mere end sidst jeg kørte den highrep, hvilket er noget mystisk :blink: Især fordi jeg kørte den tungere dagen forinden og brændte delten godt aw :laugh:

Cable sidelaterals:

15x15

10x20

10x20

Brændte godt.

Short BB-Curls:

stang+20x20

stang+20x20

stang+30x11

3 sæt spillede ikke, men ellers var det vel ok.

Dips:

32

30

25

Fint ok :smile:

Cardio & Posering:

Cardio Countdown: 4

Morgencardio: 45 minutter med 20kg i rygsækken.

Træningscardio: 20 minutter før træning på gåbånd. 10 minutter på cyklen, 20 minutter på archtrainer og 20 minutter på gåbånd efter træning.

Posering: 3 gange det sædvanlige samt 6 gange friprogram om morgenen efter morgenmad.

Link to comment
Share on other sites

Seminar med Markus Rühl:

Som nævnt foroven, var jeg et smut til seminar med Rühl om eftermiddagen. Imod forventninger om Tysk punktlighed, dukkede han først op ca 30 minutter efter planen, men der var en del kendte ansigter imellem gæsterne, så ventetiden blev fordrevet med noget hyggesnak mm. Efter noget tid blev vi så gennet op til et lokale med stole hvor vi sad og ventede indtil uhyret kom.

Mit første indtryk var at han godt nok var stor, men alligevel ikke så overvældende som jeg havde troet. Der var dog også meget kluns på ham,så det var lidt svært at se noget. Han startede så seminaret med at fortælle om sin træningskarriere helt fra da han begyndte og indtil idag. Han virkede meget sympatisk og som en hyggelig fætter, så det blev til et vældig hyggeligt seminar, hvor vi kom omkring en hel del forskellige emner, såsom konkurrenceplaceringer, politik ift, placeringer, hans kost og træning, hvilke konkurrencer han foretrækker at deltage i, hvordan han carber up, BB anekdoter og meget mere :smile:

Bagefter gik han ud, pumpede op og lavede en omgang posering. Hans form var stadigvæk fin nok fra Mr Olympia og vi sad mindre end et par meter fra ham, så der kom nogle billeder i kassen :wink: Man kan ikke sige andet end at han fylder godt op i landskabet :freaked: Mandens lår er 78cm i form og 85cm offseason :blink: :freaked:

Efter at han havde poseret, fik vi mulighed for at tage billeder sammen med ham :4thumbup: Mine første par billeder blev mindre heldige, da overkroppen ikke kom med, men jeg fik så mulighed for at få lavet nogle nye med ham lige før han skulle afsted :4thumbup: Bagefter tøffede vi tilbage og så lidt BB video inden Density skulle tilbage til Øen. Alt i alt en pisfee' dag, men der var ikke meget energi tilbage på batteriet da jeg havde fået hentet englen på jobbet og kom hjem igen :sleeping:

Lidt billeder :wink:

DSCN2064.JPG

DSCN2065.JPG

DSCN2066.JPG

DSCN2067.JPG

DSCN2068.JPG

Edited by Crawdaddy
Link to comment
Share on other sites

Øh..det er måske bare mig, men jeg kan ikke se Ruhl billederne. (Okay..det kan jeg så nu .. :blush: )

De billeder Nora har taget af dig er godt nok skarpe… har du nogen ide om HVOR lav fedtprocednten efterhånden er…

Dine linjer er virkeligt gode nu her.. der er lidt Lee Labrada (Mass with class) over det

Link to comment
Share on other sites

Tak for en rigtig hyggelig dag igår Krage :wink:

Hvorfor mangler hovederne på et par af billederne :innocent::blush: UPS

Han var godt nok freaky ham Rühl :4flex:

Hilsen den "hovedløse" fotograf density :blush::blink::wink:

btw: Nasty form på de pics, som englen har lagt ind :freaked: :dropjaw: Det ser også ret fyldigt ud :4thumbup: You are gonna beat the swede :wink:

Link to comment
Share on other sites

Øh..det er måske bare mig, men jeg kan ikke se Ruhl billederne.  (Okay..det kan jeg så nu .. :blush: )

De billeder Nora har taget af dig er godt nok skarpe…  har du nogen ide om HVOR lav fedtprocednten efterhånden er…

Dine linjer er virkeligt gode nu her.. der er lidt Lee Labrada (Mass with class) over det

<{POST_SNAPBACK}>

Jeg havde kommet til at bruge Umlaut i mappenavnet, men det er rettet :blush::innocent:

Jeg aner ikke hvad fedt% er :tongue: Hvis det skulle måles nøjagtigt skulle jeg i en vandtank eller noget dexa. En tang kan simpelthen ikke bruges til noget, når man kommer langt nok ned. Derudover er det heller ikke så vigtigt, så det kan være lige fedt :innocent:

Lee Labrada eh :4thumbup: :smile: Thx :tongue:

Density> Jeps, det var sq lige i hyggeren og Rühl var for leee' :4thumbup:

Der er ok fylde på mig der, men såvidt jeg husker er det også om aftenen på min "carb til ya drop" dag :w00t: Nu hvor -80 ikke længere er aktuelt, ser jeg frem til at carbe for vildt op, så jeg kan være max fyldt ud til på lørdag :firebounce::4pizza: :4mewantfood:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share