Crawdaddy


Crawdaddy
 Share

Recommended Posts

Quantanamo> Man plejer at dække lidt for maven med armene, ellers er det svært at få gunz'ne spændt ordentligt :tongue: Med mindre man har nogle pænt syge gunz, hvilket jeg ikke har :dry: .......endnu :w00t::devil::laugh:

New 6 Split; Uge 2, dag 2:

En rimelig overkommelig dag idag og den var også en smule hurtigere overstået end ellers. Der var ikke så mange kendte ansigter i bulen, så kæwetøjet fik sig en slapper og så går træningen også lidt hurtigere :wink: Cardio, posering, cardio, træning, posering og så cardio igen :laugh: Feee' dag :devil:

Dagens tal; Bryst, skuldre & triceps:

Bænkpres (Verkoshansky light day):

75x8

92½x6

107½x6

117½x5

125x5

125x5

Nemt nok.

Flyes:

25x10

25x10

25x10

25x10

25x10

Ok og godt føl/pump.

Behind the neck press:

70x8

70x8

72½x8

72½x8

ok, selvom jeg glæder mig til at kunne trykke noget mere vægt i den.

Reverse upright rows:

90x10

100x8

100x8

Bedre end sidst.

Pullovers:

50x14

52x12

52x11

54x9

Ganske ok.

Decline triceps extensions:

20x10

20x10

20x9

20x8

Så var det slut for hesteskoen.

Cardio & Posering:

Morgencardio: 45 minutter med 10kg i rygsækken.

Træningscardio: ca 25 minutter til træning og ca 45 minutter hjem med ca 8kg i rygsækken.

Posering: 3 gange det sædvanlige om eftermiddagen samt 6 gange friprogram efter cardio hjem fra træning.

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 4.9k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Her er en smule video igen. Denne gang er det fra om onsdagen et sted mellem colaflaske 3 og 4

Altid fedt med noget hjemme-video :4thumbup: Du har sikkert mere vi kan se når vi skal holde videoaften, ellers må jeg selv tage noget med :wink:

Jeg er lidt skuffet over, at du ikke bøvser på videoklippet. Du har trods alt drukket en stor mængde sodavand :laugh:

Link to comment
Share on other sites

Her er en smule video igen. Denne gang er det fra om onsdagen et sted mellem colaflaske 3 og 4

Altid fedt med noget hjemme-video :4thumbup: Du har sikkert mere vi kan se når vi skal holde videoaften, ellers må jeg selv tage noget med :wink:

Jeg er lidt skuffet over, at du ikke bøvser på videoklippet. Du har trods alt drukket en stor mængde sodavand :laugh:

<{POST_SNAPBACK}>

Hehe, der blev bøvset rigeligt :tongue: Jeg har da stadig en del video, men skidtet skal lige redigeres og lægges i et format, der er til at downloade. Alle orginaloptagelserne ligger på DV-bånd osv, så der er nok at tage fat i :cry::crybaby:

Hvis du har noget video fra da du stillede op, så tage det med!! :smile:

Bash> Takker :smile: Læggen ved jeg godt skal være bedre, men øvre bryst synes jeg ikke er specielt bagefter. Det skal nok komme af sig selv. Jeg er oppe at runde de ca 10-11 år i træningstid efterhånden. Ikke alle årene har været lige gode, da man jo laver en masse begynderfejl i starten, når man ikke har et sted som MOL at blive klogere og må finde på ting selv, høre om det fra andre, læse det i diverse mere eller mindre lødige bøger og blade og afprøve alting selv :tongue:

Edited by Crawdaddy
Link to comment
Share on other sites

Dine lår er sgu for onde i den video Craw. Virkeligt imponerende sweep  :blink:

<{POST_SNAPBACK}>

Jowtak :smile: Det begynder at hjælpe på det :smile: En del af æren for at de virker ordentligt igen må tilskrives Jakob Vind, vores fys, som har formået at fjerne stort set alle de skavanker jeg havde i dem før :4thumbup: De sidste forsvandt pga cardio og efterfølgende udstrækning, så nu kan jeg stort set alle øvelser uden gener :firebounce: Jeg er lidt spændt på hvad 1½ års styrkeminded træning kommer til at give på dem fra December af :w00t:

Edited by Crawdaddy
Link to comment
Share on other sites

New 6 Split; Uge 2, dag 3:

Idag var en totalt skoddag rent træningsmæssigt. Det er ved at være længe siden at jeg har været så awbrændt til træning og jeg tror vi skal omkring en uge eller to før DM for at finde en lige så slatten omgang :laugh: Ikke meget at sige om den andet end at den kom i hus :sleeping: Centeret var ellers fyldt pænt op med folk, men jeg var for awbrændt til at kunne sige noget der var i nærheden af fornuftigt, så jeg holdt kaje og forsøgte at blive hurtigt færdi :blush:

Dagens tal; Ryg, biceps, underarm:

Dødløft:

Opv:

110x3

150x3

Worksæt:

170x3

175x3

180x3

180x3

180x3

En smule langsomme tilsidst, men intet halsbrækkende.

Weighted pullups:

10x9

15x7

15x7

15x7

Tjah, det var vel egentlig fint nok :smile:

Dumbbell rows:

54x10

58x10

62x10

62x10

62x10

U-Behagelig øvelse når man er brændt aw, men jeg fik den da i land :laugh:

Spidercurls:

Stang+25x10

Stang+25x12

Stang+27½x10

Stang+27½x10

Skulle lige finde den rigtige håndbredde efter første sæt, så andet sæt var bedre.Ellers var det noget svagt, men sad eminent.

Incline dumbbellcurls:

20x10

20x10

20x10

20x10

Ved ikke lige hvordan jeg fik de 10 i alle sæt, men det lykkes :laugh:

Standing wristcurls:

60x29

70x20

70x17

70x16

Så var der meldt udsolgt.

Cardio & Posering:

Morgencardio: 45 minutter med 10kg i rygsækken.

Træningscardio: ca 25 minutter til træning og ca 45 minutter hjem med ca 10kg i rygsækken.

Posering: 3 gange det sædvanlige efter træning, samt 6 gange friprogram efter cardio hjem fra træning.

Link to comment
Share on other sites

Cardio & Posering:

Begge omgange cardio var rigtig gode idag :smile: Der røg en smule mere vægt i rygsækken, da jeg har stået stille vægtmæssigt et par dage. Nu må vi se om det har rykket sig imorgen, ellers må jeg nok refeede en dag :innocent: Det er hvertfald ikke fordi jeg ikke har været sulten idag :blink: Det er sq godt nok ved at være halvabsurd hvor sulten jeg kan rende rundt og være, drømme om mad osv :nono: Hvis det ikke fungerer, så skal der måske rykkes lidt rundt på makronutrienfordelingen, så jeg får mere fedt og mindre kulhydrat :dry:

Morgencardio: 50 minutter med 12½kg i rygsækken.

Eftermiddagscardio: 50 minutter med 15kg i rygsækken.

Posering: 3 gange det sædvanlige omkring middag samt 6 gange friprogram efter eftermiddagscardio hjem.

Link to comment
Share on other sites

Det er hvertfald ikke fordi jeg ikke har været sulten idag  Det er sq godt nok ved at være halvabsurd hvor sulten jeg kan rende rundt og være, drømme om mad osv

Jeg kan godt forstå dine mad-fantasier :4mewantfood: , bare det at være på diæt er jo en ekstrem prøvelse, men at skulle fortsætte med sin diæt, efter en kulmination som DM jo er, så kan ens madtrang blive helt ustyrlig.

Min kammerat, som også skulle fortsætte sin diæt efter et DM, kammede helt over, og åd en masse fy-fy ting :nono::laugh: Han fandt slik i huset, selvom det var gemt langt langt væk. Han tømte blandt andet en stor pose m&m's, et glas marmelade, og noget marzarinkage, som var smidt i skraldespanden, og var fyldt med aske.

Han kom dog ikke i dårligere form, men man skal helt klart passe på, for pludselig tager det fuldstændigt overhånd.

Jeg tror nu ikke at det sker for dig, for så vidt jeg husker, så har du ikke så sød en tand, men det er da kun naturligt, at du tænker så meget på mad, selvom det kan være træls.

Du må bare holde ud lidt endnu, og tænke på resultatet af din form :wink:

Link to comment
Share on other sites

Det er hvertfald ikke fordi jeg ikke har været sulten idag  Det er sq godt nok ved at være halvabsurd hvor sulten jeg kan rende rundt og være, drømme om mad osv

Jeg kan godt forstå dine mad-fantasier :4mewantfood: , bare det at være på diæt er jo en ekstrem prøvelse, men at skulle fortsætte med sin diæt, efter en kulmination som DM jo er, så kan ens madtrang blive helt ustyrlig.

Min kammerat, som også skulle fortsætte sin diæt efter et DM, kammede helt over, og åd en masse fy-fy ting :nono::laugh: Han fandt slik i huset, selvom det var gemt langt langt væk. Han tømte blandt andet en stor pose m&m's, et glas marmelade, og noget marzarinkage, som var smidt i skraldespanden, og var fyldt med aske.

Han kom dog ikke i dårligere form, men man skal helt klart passe på, for pludselig tager det fuldstændigt overhånd.

Jeg tror nu ikke at det sker for dig, for så vidt jeg husker, så har du ikke så sød en tand, men det er da kun naturligt, at du tænker så meget på mad, selvom det kan være træls.

Du må bare holde ud lidt endnu, og tænke på resultatet af din form :wink:

<{POST_SNAPBACK}>

Hehe, Mazarinkage fra skraldespanden, ok, så galt går det nok ikke :tongue::laugh: Jeg vil nu sige at jeg har fået mig en sød tand her på det sidste desværre, men jeg hænger da på endnu. Det er mig i princippet også lidt imod at tage en refeeddag, men enten er det det, eller også skal jeg skære i kcal/kulhydrat eller begge dele. Jeg håber nu på at der er sket lidt imorgen, så jeg ikke behøver at tage den besluting. Men det kan jo godt ende med noget ret lavkcal/lavkulhydrat de sidste par uger :mad::dry:

Link to comment
Share on other sites

.... så vidt jeg husker, så har du ikke så sød en tand, men det er da kun naturligt, at du tænker så meget på mad, selvom det kan være træls.

Du må bare holde ud lidt endnu, og tænke på resultatet af din form :wink:

<{POST_SNAPBACK}>

Kragen har nu en sød tand, den er også begyndt at hamstre godt!! :wink:

Synes det efterhånden bugner godt med diverse chokolader i skabet :4mewantfood: og hvis det ikke lige var fordi jeg ikke har fået købt M&M's på tilbud i Kvivkly i denne uge samt hans Maritza-stænger, så ville det nok snart kræve sin egen papkasse :tongue:

OK ... min pose er også stor :devil: men over halvdelen af indholdet er jo til Bamz'en bulke-pakke-kalender :innocent:

Edited by angel
Link to comment
Share on other sites

OK ... min pose er også stor  men over halvdelen af indholdet er jo til Bamz'en bulke-pakke-kalender

Ha ha, den må du længere ud på landet med :laugh:

Man skal have et godt guf-lager, når man er på diæt, ellers er der noget galt.

Selv købte jeg flere kg fyldt chokolade, samt andet godt fra havet.

Da diæten så var slut, rørte jeg næsten ikke noget af det :blink::smile:

Link to comment
Share on other sites

OK ... min pose er også stor  men over halvdelen af indholdet er jo til Bamz'en bulke-pakke-kalender

Ha ha, den må du længere ud på landet med :laugh:

Man skal have et godt guf-lager, når man er på diæt, ellers er der noget galt.

Selv købte jeg flere kg fyldt chokolade, samt andet godt fra havet.

Da diæten så var slut, rørte jeg næsten ikke noget af det :blink::smile:

<{POST_SNAPBACK}>

Jeg synes også jeg ret hurtigt fik nok af chokolade :laugh: Man kværner så meget af det mens man pumper op osv, at det bliver totalt vammelt. Men inden man får nok af det så..... :4mewantfood: :icecream:

Link to comment
Share on other sites

Lige et spørgsmål til din diæt.

Hvordan kører du din pyramide: Høj - Lav - mellem - Høj - Lav - osv...

Eller

Høj - mellem - lav - høj - mellem - lav - osv...

Det gør sikkert ikke den store forskel, men rart at vide alligevel..

<{POST_SNAPBACK}>

Høj, mellem, lav, men det kommer nok ud på et.

Link to comment
Share on other sites

New 6 Split; Uge 2, dag 4:

En blandet omgang idag. Det startede rimelig fornuftigt, men efter et stykke tid var der ikke så meget mere strøm på batterierne :sleeping: Jeg fik dog slæbt mig gennem den sidste halvdel af programmet og så ud på vejen hjemad :treadmill:

Nåede lige at få kæwet den en lille smule med Moos og Mass'kinen inden jeg brændte hjemover.

Dagens tal; Ben, læg, abs:

Squat:

85x8

105x6

125x5

142½x4

152½x4

162½x4

162½x4

162½x4

152½x5

132½x8

Bedre end forventet, så optur der :tongue:

Maskin unilateral legpress:

190x15

230x15

250x15

250x15

Så var energien stort set brugt op :blink:

Seated legcurls:

150x15

170x11

170x9

170x9

Brændt aw :sleeping:

Hacksquat calfraises:

22pladerx12

22pladerx11

20pladerx12

20pladerx12

Sad meget godt, men puny ellers :laugh:

Donkey calfraises:

120x14

120x12

120x13

120x13

ok.

Maskincrunch:

70x12

75x12

80x11

ok maskine, hvis det endelig skal være.

Cardio & Posering:

Morgencardio: 45 minutter med 10kg i rygsækken.

Træningscardio: ca 25 minutter til træning og ca 45 minutter hjem med ca 12kg i rygsækken.

Posering: 3 gange det sædvanlige efter træning samt 6 gange friprogram lige om snart.

Link to comment
Share on other sites

Hej Craw.

Jeg ved ikke om du kan bruge det til noget, men jeg læste følgende om indtagelsen af cola light op til en konkurrence:

Cola light - er vist et old school BB trick der har vist sig ikke at være optimalt - da sødemidlet holder på vandet i kroppen og derved modvirker koffeinens vanddrivende effekt.

Masse vand + ren koffein eller evt. kaffe/the vil være en bedre løsning.

Synes bare at du skulle vide det.

Link to comment
Share on other sites

Hej Craw.

Jeg ved ikke om du kan bruge det til noget, men jeg læste følgende om indtagelsen af cola light op til en konkurrence:

Cola light - er vist et old school BB trick der har vist sig ikke at være optimalt - da sødemidlet holder på vandet i kroppen og derved modvirker koffeinens vanddrivende effekt.

Masse vand + ren koffein eller evt. kaffe/the vil være en bedre løsning.

Synes bare at du skulle vide det.

<{POST_SNAPBACK}>

Det fungerer nu ganske fint...begge gange jeg har gjort det. Ang. om vand eller de andre ting skulle være bedre, så er det ikke kun koffeinen, der virker vanddrivende men også kulsyrenen og så det at cola i det hele taget er meget syrligt. Det påvirker åbenbart blodets surhedsgrad så der ryger mere vand ud end ellers. Angel har skrevet om det et sted, men jeg husker ikke lige hvor det præcis er.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share