Crawdaddy


Crawdaddy
 Share

Recommended Posts

Big J> Yeps :tongue:

New 6 Split; Uge 2, dag 5:

Endnu en dag, hvor batteriet døde efter 1/3 af træningen. Det startede ellers ganske fint og bænkpres gik over forventning. Efter pattræningen var færdig må blodsukkeret have gået helt i sort, for det var lige som at sidde inde i en papkasse og kigge ud af to små huller i den :raisebrow: Ikke fedt, men det må man tage med når man skal være leee' på en scene :king::laugh: Jeg blev da færdig og tallene så også fornuftige nok ud :wink: Der var ellers godt med folk i hulen, men i min carbflade tilstand var talegaverne ikke tilstrækkelige til at magte en samtale :blink::laugh: Yeah Buddy!! Så kører det sq :laugh:

Dagens tal; Bryst, skuldre og triceps:

Bænkpres:

75x8

90x6

107½x5

125x4

132½x4

140x4

140x4

140x4

132½x5

115x5

Oh heeell yeah :king: Over al forventning :laugh:

Incline smith press:

stang+80x10

stang+80x10

stang+85x10

stang+85x10

Helt ok egentlig, men så var der heller ikke flere carbs i kasketten :blink:

Cybex cable sidelaterals:

3pladerx10

3½pladerx10

4pladerx10

4pladerx10

ok.

Maskin deltpres:

18pladerx10

18pladerx10

18pladerx10

Bedre end sidst selvom jeg var i "the twilight zone" :laugh:

Dips:

32

28

27

Udemærket pta. lyden røg lidt ind imellem og lidt tunnelsynsfornemmelse :raisebrow: .

Incline Smith closegrip BP:

stang+40x12

stang+60x10

stang+60x10

stang+60x10

Tjah, ok vel, men ikke mere at skyde med idag.

Cardio & Posering:

Morgencardio: 45 minutter med 10kg i rygsækken.

Træningscardio: ca 25 minutter til træning og ca 45 minutter hjem med ca 8kg i rygsækken.

Posering: 3 gange det sædvanlige om eftermiddagen samt 6 gange friprogram efter cardio hjem fra træning.

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 4.9k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Der var ellers godt med folk i hulen, men i min carbflade tilstand var talegaverne ikke tilstrækkelige til at magte en samtale  Yeah Buddy!! Så kører det sq

Hehe! Du virkede også en smule fraværende da jeg snakkede med dig :laugh:

(Jeg må iøvrigt lige rose lidt lede avatar. Damn, det ser fedt ud :devil: Hvis jeg havde den form ville jeg rende rundt og posere overalt :laugh: )

Link to comment
Share on other sites

Der var ellers godt med folk i hulen, men i min carbflade tilstand var talegaverne ikke tilstrækkelige til at magte en samtale   Yeah Buddy!! Så kører det sq

Hehe! Du virkede også en smule fraværende da jeg snakkede med dig :laugh:

(Jeg må iøvrigt lige rose lidt lede avatar. Damn, det ser fedt ud :devil: Hvis jeg havde den form ville jeg rende rundt og posere overalt :laugh: )

<{POST_SNAPBACK}>

Tak for det, men jeg tror nu jeg var mere end bare lidt fraværende :laugh::tongue:

New 6 Split; Uge 2 dag 6:

En overraskende god omgang idag, hvor der både var lidt energi i knoglerne og endda en smule overskud til en smule kæwe :smile: Det blev dog ikke til så meget kæwe, da Panda Friis var den eneste på banen, men så blev energien brugt til at brænde istedet.

På cardioturen på vej hjem brændte energien så fuldstændig ud og det sidste stykke blev foretaget i hvad der føltes som pensionisttempo komplet med gummiben :laugh: Men nu er dagen så også overstået og med kun ca 13 cardiodage tilbage, begynder det at lysne lidt :w00t:

Dagens tal; Ryg, biceps, underarme:

Sumo Dødløft:

Opv:

60x8

100x5

140x3

Worksæt:

160x3

165x3

170x3

170x3

170x3

En del bedre end sidst og det føltes langtfra så akavet som sidste gang. Jeg må sige at den er ret vellykket til at splitte skinkestrengene ad :blink:

Chins:

17

14

14

13

Udemærket.

Prone BB-rows:

60x12

60x12

70x12

Svær at lave, men den sidder meget godt.

Maskin shrugs:

100x20

200x10

200x10

Rådden maskine og sidste gang jeg bruger den :mad:

Narrowgrip partial chins til gunz:

7

7

7

6

6

Tror den er ok, men venter lige til imorgen med at afsige dom :tongue:

Alternate dumbbellcurls:

25x8

27½x6

27½x6

27½x6

27½x6

Yep, kørte fint.

Standing wristcurls:

70x24

70x23

70x19

I sidste sæt, satte jeg tempoet ned og prøvede at klemme for hvert rep. Det virkede lidt bedre synes jeg.

Cardio & Posering:

Morgencardio: 45 minutter med 15kg i rygsækken.

Træningscardio: ca 25 minutter til træning og ca 45 minutter hjem med ca 8kg i rygsækken.

Posering: 3 gange det sædvanlige om eftermiddagen samt 6 gange friprogram efter cardio hjem fra træning.

Link to comment
Share on other sites

Cardio & Posering:

Ikke det helt store at sige om denne træningsfridag. Rygsækken føltes tung, da det var første dag med 20kg i den igen og det brændte jo meget godt i hjulene. Det begynder nu at kunne mærkes på energiniveauet at kalorierne er lave og cardioen begynder at blive tung igen :sleeping::sleeping::laugh: 12 dages cardio tilbage :w00t::firebounce:

Morgencardio: 45 minutter med 20kg i rygsækken.

Eftermiddagscardio: 45 minutter med 20kg i rygsækken.

Posering: 3 gange det sædvanlige om eftermiddagen samt 6 gange friprogram efter eftermiddagscardio.

Link to comment
Share on other sites

Det lyder godt nok som om du er ved at være noget aw-brændt :firebounce:

Du kunne vist godt bruge nogle startkabler, sådan som dit batteri går kold fra tid til anden :sleeping::blink::laugh:

Dog formår du at få fyret nogle solide træningspas af, og det er sq imponerende. Cardioen får du også slæbt dig igennem, selvom det til tider er med gummiben og morfar-tempo :laugh:

Utroligt som dig og englen kan blive ved :bunny: , for dette må virkelig være den hårdeste tid i hele forløbet.

Håber at I kan holde fanen højt de sidste par uger :wink:

ps: hvordan er formen nu, i forhold til DM? Kan du se nogen forskel, og i givet fald hvilken?

Best of luck :wink:

Link to comment
Share on other sites

Det lyder godt nok som om du er ved at være noget aw-brændt :firebounce:

Du kunne vist godt bruge nogle startkabler, sådan som dit batteri går kold fra tid til anden :sleeping:  :blink:  :laugh:

Dog formår du at få fyret nogle solide træningspas af, og det er sq imponerende. Cardioen får du også slæbt dig igennem, selvom det til tider er med gummiben og morfar-tempo :laugh:

Utroligt som dig og englen kan blive ved :bunny: , for dette må virkelig være den hårdeste tid i hele forløbet.

Håber at I kan holde fanen højt de sidste par uger :wink:

ps: hvordan er formen nu, i forhold til DM? Kan du se nogen forskel, og i givet fald hvilken?

Best of luck :wink:

<{POST_SNAPBACK}>

Hej og tak for det.

Jeg er riiimelig awbrændt efterhånden, men nu skal jeg også kun hænge på i 13 dage mere :innocent::laugh: Så selv om jeg har kørt det udfra "én dag ad gangen" i lang tid efterhånden, så er det til at overskue med kun 13 dages cardio tilbage :w00t: Men det er da bestemt ikke fordi det her er den sjoveste del af diæten. Man er træt næsten hele tiden, slatten og puny :laugh: Men det kender du jo selv fra da du var i samme situation :smile:

Formen er blevet noget bedre siden DM. Der er røget en lille smule over det hele og så er røven blevet noget mindre, der er røget en smule på den nedre del af ryggen og læggene er også blevet affedtet en smule. Lige nu ser det ud til at læggene bliver det sidste sted hvor det slipper, hvilket egentlig er lidt underligt. Jeg tror ikke jeg tidligere har stødt på at røven er i form, mens læggene stadig er lidt "fede" :blink: Men nu ser vi hvor langt jeg kan nå inden næste tirsdag, som er sidste cardiodag :tongue:

Niske> Kroppen kan tilpasse sig ret store udsving i aktivitet og kostindtag, sålænge den får tid og næring nok til det. At noget er ubehageligt er ikke helt det samme som at det er skadeligt og nogle gange tværtimod. Sålænge skiftet fra højt til lavt kalorieindtag foregår langsomt over tid og ikke fra den ene dag til den anden, kan jeg ikke se at der skulle være noget problem. Nu er jeg så heller ikke sikker på hvad du pæcis mener, så hvis det skal være mere detaljeret, må du udspecificere det en smule :smile:

Link to comment
Share on other sites

:strat:  :beerchug:  :alright:  :4trumpet:  :a-okhand:  :banana:  :cheer:  :4band:  :clap:  :4drunk:

Må jeg være den første til at ønske dig tillykke med dit indlæg nr. 5000 :tongue:  :laugh:

<{POST_SNAPBACK}>

Hehe, det havde jeg ikke engang opdaget :4slap: Men tak for det :4thumbup:

Tvebakke> Nu er det ikke fordi jeg spadserer alstadigt hen ad gaden alt imens jeg stopper og og studerer naturen og andre ting jeg møder på min vej :laugh: Desværre :dry: Men det havde da været rart hvis det var nok :tongue: Jeg har så meget fart på jeg overhovedet kan og jeg har en rygsæk med 20kg i på ryggen. Jeg kan garantere dig for at man brænder kalorier af på sådan en tur :wink: Jeg sveder ca 1kg af hver gang, så det er ikke fordi jeg går og fiser den aw :smile: På træningsdage ligger jeg på 2 timers cardio mens det er 1½-2 timer på ikke træningsdage. Derudover financieres en del af mit kalorieunderskud også gennem kosten :4mewantfood:

Edited by Crawdaddy
Link to comment
Share on other sites

:strat:  :beerchug:  :alright:  :4trumpet:  :a-okhand:  :banana:  :cheer:  :4band:  :clap:  :4drunk:

Må jeg være den første til at ønske dig tillykke med dit indlæg nr. 5000 :tongue:  :laugh:

<{POST_SNAPBACK}>

Hehe, det havde jeg ikke engang opdaget :4slap: Men tak for det :4thumbup:

Tvebakke> Nu er det ikke fordi jeg spadserer alstadigt hen ad gaden alt imens jeg stopper og og studerer naturen og andre ting jeg møder på min vej :laugh: Desværre :dry: Men det havde da været rart hvis det var nok :tongue: Jeg har så meget fart på jeg overhovedet kan og jeg har en rygsæk med 20kg i på ryggen. Jeg kan garantere dig for at man brænder kalorier af på sådan en tur :wink: Jeg sveder ca 1kg af hver gang, så det er ikke fordi jeg går og fiser den aw :smile: På træningsdage ligger jeg på 2 timers cardio mens det er 1½-2 timer på ikke træningsdage. Derudover financieres en del af mit kalorieunderskud også gennem kosten :4mewantfood:

<{POST_SNAPBACK}>

Hehe..-nej ok, det var hellere ikke det jeg regnede med! :wink: Og det er HVER også de dage hvor du træner? :blink: Det bliver ikke for meget? Det er kun fordi jeg ønsker at tabe mig og er lige gået igang med et HIIT program, men hvis jeg kunne gå hver dag f.eks. 1 time om dagen ville jeg da hellere det, men det ved jeg ikke om du kan vurdere, altså hvad der giver bedst? Og mange siger, at man skal indtage mindre end man forbrænder, men det er jo ikke muligt. Jeg har fundet mit ligevægtsindtag og kører ca. 500 under det, skulle det ikke være det mest optimale, selvom jeg f.eks. ikke lave noget nogle af dagene?

På forhånd tak! :smile:

Link to comment
Share on other sites

Formen er blevet noget bedre siden DM. Der er røget en lille smule over det hele og så er røven blevet noget mindre, der er røget en smule på den nedre del af ryggen og læggene er også blevet affedtet en smule. Lige nu ser det ud til at læggene bliver det sidste sted hvor det slipper, hvilket egentlig er lidt underligt. Jeg tror ikke jeg tidligere har stødt på at røven er i form, mens læggene stadig er lidt "fede" :blink: Men nu ser vi hvor langt jeg kan nå inden næste tirsdag, som er sidste cardiodag :tongue:

<{POST_SNAPBACK}>

Ja... din røv er sgu blevet helt normal sådan ren størrelsemæssigt :tongue:

Og Density ... det ser godt ud :4thumbup: Kragen er ret så beskeden når det kommer til at udtale sig om hans form!

Alt er blevet bedre ... og den syge underarm din makker kunne fremvise kan Kragen også præstere nu :blush:

Det er sgu ærgeligt at jeg er så travl for tiden... for slet ikke nydt ham nok!!! :crybaby:

Edited by angel
Link to comment
Share on other sites

Hehe..-nej ok, det var hellere ikke det jeg regnede med! :wink: Og det er HVER også de dage hvor du træner? :blink: Det bliver ikke for meget? Det er kun fordi jeg ønsker at tabe mig og er lige gået igang med et HIIT program, men hvis jeg kunne gå hver dag f.eks. 1 time om dagen ville jeg da hellere det, men det ved jeg ikke om du kan vurdere, altså hvad der giver bedst? Og mange siger, at man skal indtage mindre end man forbrænder, men det er jo ikke muligt. Jeg har fundet mit ligevægtsindtag og kører ca. 500 under det, skulle det ikke være det mest optimale, selvom jeg f.eks. ikke lave noget nogle af dagene?

På forhånd tak!  :smile:

<{POST_SNAPBACK}>

Ja, det er hver dag og nej det bliver ikke for meget. Men det er så også fordi det er bygget gradvist op over en længere periode og som udgangspunkt ville jeg heller ikke starte ud med at lave så meget samtidig med at skære i kosten. Du kan sagtens bruge HIIT eller powerwalke. Det er lidt et spørgsmål om hvad man helst vil osv. Slutteligt vil jeg sige at det "optimale" er en lidt difus størrelse. Sålænge det virker og man opnår det man vil, vil jeg mene at det er ligegyldigt om man tror noget er optimalt eller ikke. Man kan alligevel aldrig vide om ikke man kunne have gjort noget bedre før efter man har gjort det, så hvorfor bekymre sig om noget er optimalt? Selvfølgelig betyder det ikke at man skal gøre et eller andet, der er helt ude i skoven, men sålænge man holder sig indenfor de retningslinier der generelt udstikkes på MOL, burde der ikke være nogen problemer. Bare kom igang med det og så kan du bekymre dig om hvorvidt det er optimalt, hvis det ikke virker efter hensigten :wink:

DocH> Ingen Buttpics :laugh:

MaxP> kan ske, kan ske :smile:

Angel> Jeg kunne også godt klare at blive "nydt" lidt :innocent::wink: :4thumbup:

Link to comment
Share on other sites

New 6 Split; Uge 3, dag 1:

En overraskende god træning idag. Vægtene var overkommelige og energien var som den skulle være :blink: Man fatter det slet ikke, for det er lavkaloriedag nr to i streg og ifølge enhver naturlov osv, burde jeg være brændt aw :devil: Heldigvis har det ikke været tilfældet og det spiller satme max :4thumbup: Færdig på under to timer og jeg gik først semikold på cardioturen hjem, da jeg næsten var i mål :laugh: Så spiller det sq :tongue:

Dagens tal; Ben, Læg & Underarme:

Squat:

85x8

105x6

125x5

135x4

145x3

152½x3

152½x3

Nemt nok.

Goodmornings:

100x8

120x8

130x8

135x8

Yepyep, sad fint i skinkerne og betydeligt bedre end sidste gang.

Hacksquat:

slæde+80x15

slæde+80x15

slæde+100x15

Også ganske fint :smile:

Standing calfraises:

375x7

375x7

375x7

375x7

400x5

Yeep :smile: Fandt også ud af at det fungerer bedst med tæerne pegende indad i den her, så det gør jeg fremover istedet for at skifte fodstilling.

Seated calfraises:

90x7

90x8

95x6

95x6

95x7

Bedre end sidst, og i denne her skal tæerne helst pege udad.

Hammercurls:

25x13

27½x10

27½x10

27½x10

Lidt tunge, men de kom i hus.

Cardio & Posering:

Morgencardio: 45 minutter med 20kg i rygsækken.

Træningscardio: ca 25 minutter til træning og ca 45 minutter hjem med ca 8kg i rygsækken.

Posering: 3 gange det sædvanlige om eftermiddagen samt 6 gange friprogram efter cardio hjem fra træning.

Link to comment
Share on other sites

Hvae, Krawe.. Med mindre du nu er sponsoreret af PANACEA (og jeg er klar over det er en mulighed), synes du så ikke, at det er en bare lidt gay side at henvise til, uanset hvor gode produkter de har?  :tongue:

<{POST_SNAPBACK}>

Sponsoreret du :wink: :4thumbup:

Edited by angel
Link to comment
Share on other sites

Hvae, Krawe.. Med mindre du nu er sponsoreret af PANACEA (og jeg er klar over det er en mulighed), synes du så ikke, at det er en bare lidt gay side at henvise til, uanset hvor gode produkter de har?  :tongue:

<{POST_SNAPBACK}>

Sponsoreret du :wink: :4thumbup:

<{POST_SNAPBACK}>

Tillykke :smile:

Det var også på tide nogen fik øjnene op, så staten slap for at være enesponsor :tongue:

Link to comment
Share on other sites

Hvae, Krawe.. Med mindre du nu er sponsoreret af PANACEA (og jeg er klar over det er en mulighed), synes du så ikke, at det er en bare lidt gay side at henvise til, uanset hvor gode produkter de har?  :tongue:

<{POST_SNAPBACK}>

Sponsoreret du :wink: :4thumbup:

<{POST_SNAPBACK}>

Tillykke :smile:

Det var også på tide nogen fik øjnene op, så staten slap for at være enesponsor :tongue:

<{POST_SNAPBACK}>

Dét er det også snart slut med :wink:

Link to comment
Share on other sites

New 6 Split; Uge 3, dag 2:

En overraskende god træning endnu en gang :blink: Jeg følte mig ellers rimelig slatten hele morgenen, da det åbenbart var en hård omgang igår og cardio føltes også vildt tung. Til alt held var træningen så lidt mere til at have med at gøre end beregnet. Ikke at den var suveræn og fuglene kvidrede, men det gik helt ok :laugh: Der var også et rimelig godt fremmøde idag og det lykkedes at give kæwen en smule motion, selvom det ikke var det helt store :wink:

Dagens tal; Bryst, skuldre & triceps:

Bænkpres:

75x8

90x6

107½x5

117½5x4

125x3

132½x3

132½x3

Overkommeligt, når jeg lige tog mig lidt sammen.

Flyes:

25x10

25x10

25x10

25x10

25x10

ok, men ikke rigtig noget pump.....lave carbs :raisebrow:

Seated dumbbellpress:

37½x8

37½x8

37½x8

37½x8

Der var en rep eller to i overskuuu' på alle sæt, og jeg overvejede at nappe 40'erne, men gemmer dem til næste gang.

Reverse uprigth rows:

90x11

100x9

105x7

ok.

Seated dumbbell extensions:

50x14

52x12

52x11

54x8

Den føltes noget krævende idag :dry:

Smith seated halfpress:

stang+60x12

stang+60x12

stang+60x12

stang+60x11

Brændte hesteskoene helt aw :tongue:

Cardio & Posering:

Morgencardio: 45 minutter med 20kg i rygsækken.

Træningscardio: ca 25 minutter til træning og ca 45 minutter hjem med ca 8kg i rygsækken.

Posering: 3 gange det sædvanlige om eftermiddagen samt 6 gange friprogram efter cardio hjem fra træning.

Link to comment
Share on other sites

New 6 Split; Uge 3, dag 3:

Efter 4 dage med rimelig lavt niveau af kulhydrater, blev niveauet hævet idag :w00t: Det er noget der kan mærkes, selvom det kun er hævet til offseason niveau :4thumbup: Det ekstra kulhydrat nåede dog ikke at komme tilstrækkeligt ud i kroppen inden dagens træning, men det gik ok alligevel. Ikke noget prangende eller noget, men heller ikke så ærweligt :laugh: En ekstra bonus var at det så rimelig nasty ud på mig idag og fedt og væske er der ikke meget tilbage af :devil: Klart bedre form end til DM, og der er 1½ uges cardio tilbage :king::wink: Hvis/når jeg når under de 80kg bliver det satme nasty at se på :w00t:

Dagens tal; Ryg, biceps, underarme:

Dødløft:

Opv:

100x5

140x3

160x1

Worksæt:

180x1

9 singler á 185.

Bedre end sidste gang og de var alle overkommelige, smertefrie og relativt hurtige.

OL-Rows:

120x8

130x8

130x8

140x7

150x6

Ok, men ikke det helt vilde idag.

Weighted chins:

10x10

15x8

15x7

17½x6

Bedre end sidst og jeg fik øget vægten :smile:

Preachercurls:

stang+25x14

stang+30x10

stang+27½x12

stang+27½x11

Andet sæt var for tungt og de andre føltes også lidt tunge. De sad ellers meget godt, men tunge i det.

Incline dumbbellcurls:

20x10

20x10

20x10

20x10

Fik dem i land med noget hiv og sving, men de sad ganske fint.

Slowish standing wristcurls:

80x8

80x10

80x9

80x8

Slow reps og peak contraction :laugh: Det fungerede ok, men ville være bedre hvis stangen havde været lige og mine hænder ikke var smadrede :laugh:

Cardio & Posering:

Morgencardio: 45 minutter med 20kg i rygsækken.

Træningscardio: ca 25 minutter til træning og ca 45 minutter hjem med ca 10kg i rygsækken.

Posering: 3 gange det sædvanlige om eftermiddagen samt 6 gange friprogram efter cardio hjem fra træning.

Link to comment
Share on other sites

... En ekstra bonus var at det så rimelig nasty ud på mig idag og fedt og væske er der ikke meget tilbage af :devil: Klart bedre form end til DM, og der er 1½ uges cardio tilbage :king:  :wink: Hvis/når jeg når under de 80kg bliver det satme nasty at se på :w00t:

KLART BEDRE :cooldance::devil::w00t:

Det var helt vildt som det sad på dig i dag :blink::blink: Kunne næsten ikke tro mine egne øjne :innocent:

DET SER SATME NASTY UD NU! :devil::devil:

... kan slet ikke tænke mig til hvor grum du bliver til Decembercuppen :cheer:

HOLD KÆFT hvor er jeg stolt over dig :blush::wub: Du har en viljestyrke der går ud over det sædvanlige :bowdown: tænk at træne sig i sådanne en form :dropjaw: ufatteligt.... :blink:

Link to comment
Share on other sites

... En ekstra bonus var at det så rimelig nasty ud på mig idag og fedt og væske er der ikke meget tilbage af :devil: Klart bedre form end til DM, og der er 1½ uges cardio tilbage :king:  :wink: Hvis/når jeg når under de 80kg bliver det satme nasty at se på :w00t:

KLART BEDRE :cooldance::devil::w00t:

Det var helt vildt som det sad på dig i dag :blink::blink: Kunne næsten ikke tro mine egne øjne :innocent:

DET SER SATME NASTY UD NU! :devil::devil:

... kan slet ikke tænke mig til hvor grum du bliver til Decembercuppen :cheer:

HOLD KÆFT hvor er jeg stolt over dig :blush::wub: Du har en viljestyrke der går ud over det sædvanlige :bowdown: tænk at træne sig i sådanne en form :dropjaw: ufatteligt.... :blink:

<{POST_SNAPBACK}>

:wub: Bliver godt med nogle carbs i det carbdepletede korpus....det bliver det nok ikke mindre nasty af :devil::laugh: Uh yeah, bare de få carbs idag har gjort en forskel :smile: Man føler sig jo nærmest genfødt efter at have slæbt røven efter sig i 3-4 dage :laugh:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share