Crawdaddy


Crawdaddy
 Share

Recommended Posts

  • Replies 4.9k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Rommel> Man ser unægtelig noget puny ud til sammenligning :laugh:

Everlast> 175cm :freaked:

Næstsidste træning (+15 reps):

Da jeg kom ned i centeret befandt jeg mig i et lowcarb-hul :sleeping: Efter jeg var ca halvt færdig og havde bundet min tarvelige dextrosecarbs gik det dog lidt bedre :laugh: Imorgen bliver det uden dextrose, så samtlige carbs kan blive rykket ud af systemet.

Udover træningen, som viste sig at være ok, var det sidste dag med cardio idag :firebounce::alright::strat: :4band: Hvis jeg alligevel ikke skal i -80, så er der ingen grund til at brænde mig selv mere af. Jeg er alligevel i form som det er, så der er ingen grund til at gøre det mere. Lige nu vil det nærmere skade mere end det gavner, så hellere lade hjulene komme sig lidt, så de kan få noget mere fylde på :smile:

Incline smith BP:

stang+70x20

stang+75x15

stang+75x15

Udemærket, alt taget i betragtning.

Incline flyes:

20x18

20x18

20x18

Føltes tung, men der kom da pump på patten :smile:

Hyperextensions:

28

27

27

Damn, det brændte sq for åndsvagt :blink::devil:

Pulldowns:

6pladerx20

6pladerx19

6pladerx17

Brændte også godt, selvom det var totalt puny.

Smith military press:

stang+40x21

stang+40x20

stang+40x20

ok.

Standing reardelt kabel halløj:

15x23

10x18

15x23

tjah :raisebrow:

Hammerstrenght curls:

20x25

25x18

25x18

sad godt og brændte guns'ne godt :smile:

Seated Smith halfpres:

stang+40x25

stang+45x22

stang+50x18

Noget bedre end sidst jeg lavede højrep :blink: weird :laugh:

Cardio & Posering:

Cardio Countdown: Done

Morgencardio: 45 minutter med 20kg i rygsækken.

Posering: 3 gange det sædvanlige efter træning samt 6 gange friprogram efter hjemkomsten fra træning.

Link to comment
Share on other sites

Rühl er cool nok, men for S**** hvor ville jeg 10 gange hellere have en ryg som din  :devil:

Held og lykke til konkurrencen og spark så noget bagdel  :4thumbup:

<{POST_SNAPBACK}>

Mange tak for det :smile: Them's words o' praise indeed :bigsmile:

Thx, og jeg skal forsøge at sparke al den bagdel jeg overhovedet kan :bigsmile:

Link to comment
Share on other sites

Sidste træning (+15 reps):

Den sidste omgang højrep træning og i det hele taget træning inden Decembercuppen :w00t: Idag var jeg vist i et lowcarb-hul med tunnelsyn og hele svineriet og kun udsigten til at det var sidste træning fik humøret op :laugh: Nu hvor det er overstået er det bare 10-4 og fra nu af, står den kun på mad, cola og posering :firebounce: Det sure er overstået, så nu begynder det sjove :smile:

Dagens tal:

Decline smith BP:

stang+50x27

stang+60x25

stang+70x20

Der kommer pump på i ca 10 sekunder og så fiser det ud igen :laugh:

Flyes:

20x18

20x18

20x18

Ikke meget at komme efter.

Assisted pullups:

-20x19

-20x18

-20x16

2 sekunders pump :laugh:

High pulley rows:

65x17

60x18

60x18

Flad i ryggen.

Maskin deltpres:

15 pladerx21

15 pladerx18

15 pladerx18

flad i delten.

Cybex sidelaterals:

50x22

50x20

50x19

Brændte godt og der kom pump.....i to sekunder :laugh:

High pulley curls:

3pladerx21

3pladerx20

3pladerx20

Farvel gunz.

Pressdown:

30x36

40x28

45x23

Adiós triceps :devil:

Posering:

Posering: 3 gange det sædvanlige om morgenen før morgenmaden.

Link to comment
Share on other sites

Guest PlayboY

Hey, kanon billeder.. Dine abs og pecs er ret leee :devil:

Hehe.. Nr. 15 har da bare overhovedet ikke ramt formen.. Ret pinligt han ikke bare bed i sandet og lod være at stille op :raisebrow:

Nr. 14 er til gengæld voldsomt massiv.. Hold kæft en ryg, pecs og guns :blink: .. Ved du hvem han er?

Mht. til Rühl, så er han for vild.. Fuck den mand er massiv! :devil: .. Det er bare så fandens ærgeligt at han som de fleste andre bb´ere har fået den kæmpe dunk der foran.. Det får ham til at se fed ud :dry:

Edited by PlayboY
Link to comment
Share on other sites

Ja du er sgu i ond form Craw  :devil:

Er fedtprocenten densamme som til DM ?

<{POST_SNAPBACK}>

Nej, den er bedre :wink: Jeg ligger ca 1½-2kg under hvad jeg gjorde til DM :smile:

Playboy> Joh tak :smile: Nr 15 blev da alligevel nr 4, så deeeet :wink: Men han har da sikkert kunne bruge det til noget ikke at ramme formen og er bedre næste gang. Det kræver alligevel sin mand at stille i knap så god form, så det kan man da tage hatten af for, selvom han ikke ramte formen :smile: Nr 14 er klassens foreløbige vinder Søren Olesen fra Hjørring.

Rühl er leee'! Men jeg vil da give dig 100% ret i at han havde set uendelig meget bedre ud, hvis ikke han havde haft den bællert :blink: Når han slappede af i den, hang den jo satme næsten ud over første stolerække :laugh:

Link to comment
Share on other sites

Det er sadaneme nogle fee bildår de 3 der!! :4thumbup: Lee lee ryg! Får helt dårlig samvittighed over at jeg ikke får dødløftet ret meget for tiden af dem :laugh:

Håber det går som det skal til Decembercuppen og glæder mig til at læse om det i B&K - de plejer at have en stor reportage derfra.

Ellers også fee'e pics med Markus - damn han er et monster!! :devil:

Link to comment
Share on other sites

Det er sadaneme nogle fee bildår de 3 der!! :4thumbup:  Lee lee ryg! Får helt dårlig samvittighed over at jeg ikke får dødløftet ret meget for tiden af dem :laugh: 

Håber det går som det skal til Decembercuppen og glæder mig til at læse om det i B&K - de plejer at have en stor reportage derfra. 

Ellers også fee'e pics med Markus - damn han er et monster!!  :devil:

<{POST_SNAPBACK}>

Joh tak og tak for lykønskningerne :smile: Mon ikke du kan nå det dø'løff :wink: Det kunne være blæret nok med nogle pics i B&K, så jeg må hellere sørge for at ramme formen, så jeg er fotoværdig :bigsmile:

Vetö> Han er et rigtig stort uhyre :freaked: Man føler nærmest at man slet ikke træner når man står ved siden af :laugh:

Fitness-Iver> Tak skal du have :smile::cooldance:

Kartoffa> Thx :4thumbup: :smile:

Cola mig her og cola mig der:

Det lykkedes at tæve de 15 liter ned uden de helt store problemer overhovedet igår :wink: Min colacapacity må være vokset, for bortset fra noget bøvseri gik det helt fint. Jeg endte også med at drikke noget mere vand oven i, da jeg ikke kunne sove og brugte tiden til at se lidt film :wink: Idag ser jeg rimelig tør ud, men flad. Nu skal der så bare fyldes på i carbs til det ser ud som det skal. En dejlig og fornøjelig opgave, når ikke man skal nå under en bestemt vægt eller noget :laugh: Imorgen tidlig vil jeg forsøge at tage en meget let træning i OBBC for at få en smule blodgennemstrømning i kroppen og for at hjælpe musklerne til at suge lidt mere glykogen. Derefter er det afsted til Sverige og så bliver der nok først opdateret når det nu engang bliver muligt :blush:

Edited by Crawdaddy
Link to comment
Share on other sites

Det bliver godt på lørdag. Det bliver rigtig godt :4thumbup: Du er i dit livs bedste form, og med dit overskud, bliver du en crowd-pleaser. Jeg er målløs over så godt det ser ud. Just about 82kg of pure, lean, mean and cut beef :4flex:

Flex those abs and thighs, and they'll go :dropjaw: :1356:

Ses imorgen :wink:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share