Crawdaddy


Crawdaddy
 Share

Recommended Posts

Guest Slettet bruger

Iøvrigt spekulerede jeg faktisk på din video i dag da jeg pumpede, og kom i tanke om dit skrå bænkpres og dit opspænd. Fjerner det ikke lidt pointen med skrå bænkpres at lave sådan et iøvrigt effektivt rent styrkemæssigt opspænd? Jo mere opspænd man har desto mere simulerer man vel flad....og det er næppe det man vil opnå med skrå :smile:

måske har jeg overset noget eller set forkert?

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 4.9k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Uh yeah, det hjælper altid med lidt carbs....og Englen er altid god for at bringe pumpet op i mig :laugh::wub:

Moos> Thx :smile:

Don K> Billederne kommer op så snart jeg har mulighed for det...dvs omkring fredag..desværre :mad:

Everlast> Jotak hehe, men jeg vil nu forsøge at holde sulet nede, så jeg kan stille op i -90 i styrkeløft.

Hoosier, Henning Friis, T, Kuldskær, Jagden, Fitness-Iver, JFK, Herkules, Svenskeren, Bravo, Krøya, Blackmoore, Q-base, Maass, Lawman, PTPoul, Rasmus G, DocH og andre hvis jeg ved et uheld har glemt det :blush: >

Rigtig mange tak

Til at begynde med, må jeg sige tak for alle lykønskningerne :smile: Som englen er inde på, i sin egen log, er vi begge blevet godt væskede her et par dage efter Decembercuppen. Igår lå jeg fx på 90kg ligeud om aftenen efter at have vejet ind på 84,3kg og imorges var den så nede på ca 87kg, så det ryger op og ned :raisebrow:

Jeg har dog mulighed for at blive i Århus til og med på fredag, så jeg vil se om jeg kan nå at få taget nogle billeder i ikkevæsket tilstand på fredag. Det indebærer så at jeg lowcarber den de næste to dage og drikker en masse væske. Derudover vil jeg prøve at tage et smut i sauna imorgen efter træning, for at se hvilken effekt det måtte have. Hvis intet af det hjælper, så er der nul fotos, men forhåbentlig 7-9-13 lykkes det at blive rimelig præsentabel til på fredag for Morten Rygaards billeder er for fede til at forpasse muligheden når nu formen er der......et sted under væsken :innocent::w00t:

Link to comment
Share on other sites

Iøvrigt spekulerede jeg faktisk på din video i dag da jeg pumpede, og kom i tanke om dit skrå bænkpres og dit opspænd. Fjerner det ikke lidt pointen med skrå bænkpres at lave sådan et iøvrigt effektivt rent styrkemæssigt opspænd? Jo mere opspænd man har desto mere simulerer man vel flad....og det er næppe det man vil opnå med skrå  :smile:

måske har jeg overset noget eller set forkert?

<{POST_SNAPBACK}>

Jeg synes nu det fungerer fint nok. Hvis ikke jeg laver opspænd, ryger den direkte i delten, for de er jo så glade for at være med i alting :laugh: Skide delts :innocent:

Forrestn så fik jeg trænet lidt delts og arme igår og regner med at tage pat og ryg imorgen. Benene får fri til næste uge, da jeg ikke vil risikere at trække væske inden fredag, hvor de skal være helt skarpe. Imorges fik jeg også taget en cardiotur med Englen og det kunne godt mærkes at det er ca en uge siden sidst.....men nu får den en tur mere imorgen :devil:

Btw. Så funker forældrenes comp igen, så selvom der ikke kan postes billeder endnu, kan jeg i det mindste opdatere :4thumbup: Så kan jeg få skrevet en udførlig beretning fra Decembercuppen, så snart der er lidt tid :smile:

Edited by Crawdaddy
Link to comment
Share on other sites

Slapssvans.
Rigtig mange tak

:tongue:

<{POST_SNAPBACK}>

:tongue:

Morgencardio:

Endnu en tur på 45 minutter er banket aw og idag er vægten også gået 1kg ned ift. igår. Senere bliver det til en tidlig træning i Olympic og så vil jeg prøve at tage i sauna/dampbad og se om ikke det kan hjælpe på væsken i benene. Lige nu ligger jeg ca 2-3kg over hvad jeg skal for at det ser ordentligt ud, men det er en del bedre idag end igår, så jeg regner med at kunne få det på plads :tongue:

Link to comment
Share on other sites

Slapssvans.
Rigtig mange tak

:tongue:

<{POST_SNAPBACK}>

:tongue:

Morgencardio:

Endnu en tur på 45 minutter er banket aw og idag er vægten også gået 1kg ned ift. igår. Senere bliver det til en tidlig træning i Olympic og så vil jeg prøve at tage i sauna/dampbad og se om ikke det kan hjælpe på væsken i benene. Lige nu ligger jeg ca 2-3kg over hvad jeg skal for at det ser ordentligt ud, men det er en del bedre idag end igår, så jeg regner med at kunne få det på plads :tongue:

<{POST_SNAPBACK}>

Selvpineriet vil ingen ende tage :tongue:

Go stil med ægte bb-er pose i INZER tank top..

When powa and mass unites :smile:

Link to comment
Share on other sites

PtPoul> Yepyep :smile: Lige nu føles det dog ikke specielt som selvpineri :laugh: Efter at have prottet den max aw i nogle dage er det ikke noget problem at lowcarbe den et par dage :smile:

Devito> Thx :) Jeg glæder mig selv til at se billederne i stort format. Foreløbig har jeg kun set dem på kameraets monitor, men de så rigtig gode ud :smile:

A_R> Takker :smile:

Casper T> Takker :smile: Veneposering bliver nok først til DM-C eller deromkring :tongue:

Dagens Dont:

Oprindelig var planen at træne og så smutte en tur i svømmeren for at gå i sauna mm. Da jeg kom ned til centeret, måtte den plan dog revideres. Der var ikke et øje, og dermed kunne jeg ikke komme ind :dry:

Istedet smuttede jeg ned til svømmehallen. hvor der ligger en SATS ovenpå. Måske var det alligevel muligt at slå to fluer med et smæk? Den plan måtte også revideres, da blodsugerne krævede det obskøne beløb af 150kr for en enkelt træning :blink: Det gode gamle nummer. Folk kan lige så godt købe en måneds træning som en prøvetime, og så shanghaier de dem til PBS og så er fælden klappet :dry: Istedet tog jeg så ned i svømmehallen og fik mig en omgang dampbad, sauna, svømmetur og boblebad. Ved hjælp af en salt/sæbeblanding, lykkedes det at komme af med en god del af Pro-tan resterne og der røg også en smule væske pga saunaen. Bedst af alt var at det var totalt afslappende, så da jeg var færdig gad jeg knap nok at træne :laugh: Jeg endte dog med at tage derop alligevel med den aftale at jeg rykkede hjem, hvis ikke der var nogen dernede. Det var der dog og så fik jeg brændt en smule pat og ryg med et par lette ben og lægsæt ind imellem. Ikke noget specielt, så jeg gider ikke at notere sæt og reps :wink: Imorgen skal jeg så bare fede den med benene oppe og bælle vanddrivende urtete så jeg kan se hæderlig ud til på fredag :laugh:

Edited by Crawdaddy
Link to comment
Share on other sites

Guest Slettet bruger

Man siger da bare man har glemt kortet :smile:

Du må da have fået et par blik fra alle de stakkels gæster i svømmehallen??

Det er ikke hver dag man ser....et UHYRE!

Link to comment
Share on other sites

Din log er jo en ren slikbutik af gode billeder for tiden.

Jeg må nødvendigvis tilslutte mig koret, for det du præsterer er helt outstanding. Og hyldes den som hyldes bør.

Din log er det mest 'BB'-inspirerende og -motiverende på det ganske MOL.

Meget mere kan man vel næppe opnå i dette regi. Så hatten af for dig hr. Krage™, og det tre gange i rap.

Tillykke.

Link to comment
Share on other sites

Hejsan Craw :smile:

Kæmpe tillykke med din bronze-medalje i Sverige. Du var virkelig i dit livs form, og havde tilmed det største overskud. Ikke nok med det, så gav du svenskerne en opvisning i mester-posering, og dit fri-program gjorde stort indtryk på alle tilstedeværende. Selv fik jeg total gåsehud, og stod med det bredeste smil på læberne. Jeg er godt nok stolt over at have været din opvarmer :bowdown::wink:

Fedt billede englen har taget :4thumbup:

Du er bare alt for LEEE' :devil:

Lige et lækkert billede :wink:

post-4510-1101978034_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

Hejsan Craw :smile:

Kæmpe tillykke med din bronze-medalje i Sverige. Du var virkelig i dit livs form, og havde tilmed det største overskud. Ikke nok med det, så gav du svenskerne en opvisning i mester-posering, og dit fri-program gjorde stort indtryk på alle tilstedeværende. Selv fik jeg total gåsehud, og stod med det bredeste smil på læberne. Jeg er godt nok stolt over at have været din opvarmer  :bowdown:  :wink:

Fedt billede englen har taget :4thumbup:

Du er bare alt for LEEE' :devil:

Lige et lækkert billede :wink:

<{POST_SNAPBACK}>

Mange tak :bigsmile: Det er jo fedt når det hele klapper som det skal, og det hjalp helt klart at have suveræn opvarmeropbakning, som ikke kunne være blevet gjort bedre :4thumbup: Alle de andre fløj hektisk rundt i pumpup-rummet mens vi bare tog den helt roligt :laugh: Det var sq fee' :wink: Du var kanon til at få mig psyket max op og både Norah og jeg synes at turen var vildt hyggelig og slet ikke stressende som til DM. Det har du bestemt også en stor del af æren for :wink: Jeg skal med glæde gengælde tjenesten når du selv rykker på scenen igen :smile:

DocH>

Jeg lignede nu mere en med en ubestemmelig hudsygdom, så måske var det derfor at folk gloede lidt :laugh:

Jhax>

Taktak for det :bigsmile: Det er altid rart med den gode opbakning og stemning som beboerne af MOL altid har leveret :smile: Derudover kommer der flere billeder op i weekenden og mange af dem er rigtig gode, så jeg glæder mig selv til at se dem :smile::tongue:

Link to comment
Share on other sites

Hej Craw

Tillykke med resultatet. Det er vældigt inspirerende at det kan lade sig gøre at opnå så fine resultater uden kemi. Jeg har med interesse fulgt din log og ikke mindst dine evalueringer af de mange træningsprogrammer du har prøvet. Har du efterhånden fundet ud af hvad der virker optimalt for dig? - jeg har indtryk af at sheiko, Hepburn og 6 split har været de mest populære......?

Link to comment
Share on other sites

Hej Craw

Tillykke med resultatet. Det er vældigt inspirerende at det kan lade sig gøre at opnå så fine resultater uden kemi. Jeg har med interesse fulgt din log og ikke mindst dine evalueringer af de mange træningsprogrammer du har prøvet.  Har du efterhånden fundet ud af hvad der virker optimalt for dig? - jeg har indtryk af at sheiko, Hepburn og 6 split har været de mest populære......?

<{POST_SNAPBACK}>

Hej Gyno og tak for det :smile:

Umiddelbart er det de tre programmer, der har fungeret bedst for mig og især 6 split er noget jeg hælder mest til lige nu. Det bliver hvertfald det jeg kommer til at køre i det næste stykke tid, og man kan jo altid inkorporere Hepburn eller andet i det uden de store problemer :wink:

Playboy> Jeps, det blev helt godt i Sverige :king::tongue:

Link to comment
Share on other sites

Decembercuppen 2004; Fredag:

Så lykkedes det langt om længe at finde tid og lejlighed til at komme med en mere fyldestgørende beskrivelse af dagene op til og efter Decembercuppen 2004. For lige at springe torsdagens opcarbning over, så startede fredagen med at mit vækkeur strejkede for første gang nogensinde :raisebrow: Vi kom næsten 1½ time senere op end vi skulle, så pludselig havde vi lidt travlt, da der skulle pakkes og så lige trænes en gang også. Det lykkedes dog at komme op i OBBC til en hurtig og let awbrænding, som skulle hjælpe alle de dejlige carbs ud i musklerne.

Det var helt sikkert en rar ting at få rørt sig en smule, efter et par dages liggen stille og poseren og det så da også fint nok ud, selvom jeg var riiimelig flad at se på :laugh:

fredag2.jpg

fredag3.jpg

fredag4.jpg

fredag5.jpg

fredag7.jpg

Efter turen I OBBC gik den hjemad for at få pakket det sidste, og så afsted mod Svenskerlandet. Vi, som bestod af Norah "Angel" og Klaus "Bæltetaske" samt undertegnede" slog dog et hurtigt smut forbi Slagelse for at samle Jørgen "Density" op, da han skulle være opvamer for mig. Selve køreturen var både hyggelig og hurtigt overstået og vi slap endda prisfrit over Øresundsbroen takket være Spock her fra MOL........Fortsættelse følger :smile:

Link to comment
Share on other sites

Guest Slettet bruger

Gode billeder der Craw, selvom jeg er større fan af den der Most-Muscular Englen postede :bigsmile:

-Det er jo imponerende, det du har opnået. Hvad siger du til de skvadderhoveder der ikke tror du er clean (hvis du altså er blevet konfronteret med det før)?

- hvad måler lårene nu cut?

Glæder mig til at møde dig til Juleawbrænding :4thumbup:

Edited by DocHolliday
Link to comment
Share on other sites

Decembercuppen 2004; Fredag.Del II:

Efter at have checket ind på hotellet kom der hurtigt gang i både prots, carbs og Pro-tan. Der blev prottet til den helt store guldmedalje, og især må Big J's muffins nævnes, da der nok ikke findes noget bedre og mere velsmagende at carbe up på :w00t: Efter lange tiders carbfattig mad, er det nærmest en smagsbombe, der ryger i luften i gabet på én og alle dem, der smagte på én af dem, måtte samstemmigt indrømme at de var uovertrufne :wink:

Men ellers blev der malet en hel masse indtil det var tid til indvejning. I Sverige foregår det en smule anderledes end herhjemme. I Danmark bliver man vejet ind klasse for klasse, mens man i Sverige bare bliver vejet og registreret når man kommer og så er det bare den der kommer først, der checker ind først. Vi var heldigvis nogen af de første der kom, så det var hurtigt overstået. Jeg vejede ind på 84,3kg og var således rimelig let i -90kgs klassen. Vi så vist kun én af de andre deltagere, men han var slet ikke i lige så god form som jeg, så han var ikke nogen større trussel, selvom han vejede ind på 89,7kg :laugh:

Så gik den tilbage til værelset, hvor den fik nogle flere lag, så det endte med at se ca sådan her ud:

fredag1.jpg

Uhyret fra Nørresundby, fik også mulighed for at vise din forkærlighed for chips:

fredag6.jpg

Men ellers blev der malet og prottet til det blev sent og vi trak os tilbage på vores respektive ender af værelset.....Jeg var helt vildt brændt aw, så det sidste jeg husker var lyden af Density og Klausens stemmer mens de kæwede den lystigt i det tilstødende værelse :sleeping:

Link to comment
Share on other sites

Decembercuppen 2004; Lørdag:

Lørdag morgen startede med noget awprotning før morgenbuffetten åbnede og vist også et lag maling. Ellers tøffede vi stille og roligt derned og fik os noget morgenmad. Jeg havde prottet så meget aw dagen forinden, så jeg var ikke voldsomt sulten. Jeg havde mere lyst til væske, da det sluttede med den slags fredag morgen, men lidt æblemos og en smule vandmelon til brødet og så var det nogenlunde ok. Jeg fik protten en smule og gik så tilbage på værelset, som vi havde til 14 tiden. Udfra de mange tilmeldte i Athletic fitness og så det at -90 er en af de sidste klasser, bestemte vi os for at jeg bare skulle blive på værelset indetil det blev min tur. Jeg lagde mig ned og kogte :laugh:

Jeg kan huske at Englen ville have mig til at tage et bad, men så endte jeg med at miste al farven så jeg var bleg som bare fanden. Jeg spænede rundt på hele hotellet for at finde noget nyt Pro-tan, så vi kunne få noget farve på igen, men uden held :crybaby:

Til alt held vågnede jeg og kunne se at mine hænder stadigvæk var godt og grundigt sorte :laugh: Så kogte jeg videre :sleeping:

Da jeg vågnede igen stod Englen inde på værelset og snakkede med de andre. Jeg spurgte hvornår hun skulle på, men fik at vide at de allerede var færdige :blink: Jeg havde åbenbart kogt rimelig lang tid og havde ikke set en disse :laugh: Efter lige at have sundet mig lidt, smuttede vi ned i gangene bag scenen, hvor atleterne ligger og venter til det er deres tur. Her lagde jeg mig så og så på denne udsigt i nogle timer :raisebrow:

loerdag13.jpg

Og så lå jeg ellers..

loerdag12.jpg

Og lidt mere liggen:

loerdag16.jpg

På et tidspunkt efter nogle timer blev det så endelig vores tur. Med det tempo det havde gået i foreløbigt, troede vi at der var masser af tid, så vi tøffede ned i pumpup rumet og begyndte at varme lidt op:

loerdag18.jpg

Efter at hende, som stod for tidsplanen var inde at prata lidt, fandt vi ud af at vi ikke havde så meget tid alligevel. Jeg fik ikke rigtig set så meget på de andre inden vi blev gelindet ud i gangen før scenetæppet. Her fortsatte vi så med at hive i håndklæde og alle de andre sjove opvarmningstricks indtil det blev tid til at komme på scenen.

I Sverige er der åbenbart heller ikke noget der hed sammenligninger :raisebrow: Vi kom ind på scenen med front mod publikum og så med ryggen til bagefter. Til sidst skulle vi lave de 7 standardposeringer på de samme pladser, som vi stod i i lineuppen og det blev så afsluttet med en gang posedown :4flex: Det tog ca 0,9 sekunder før det var slut og man laver åbenbart heller ikke sit friprogram til forbedømmelserne :confused: I det mindste fik jeg set på de andre og kunne se at jeg nok var den der var i bedst form. Der var et par enkelt imellem som var lidt større end mig, men til gengæld så de så noget blødere ud. Der var også en gut med, som var et hovede eller to lavere end mig og rimelig stor, så jeg regnede lidt med at han ville løbe med skidtet, men resten var vist rimelig åbent.

Så gik det tilbage til gangen :sleeping:

loerdag17.jpg

Link to comment
Share on other sites

Decembercuppen 2004; Lørdag:

Forbedømmelserne sluttede ved 14 tiden og så lå jeg ellers og kogte på gulvet i de næste 7 timer :blink: Det var totalt nasty da jeg ikke havde fået noget at drikke siden torsdag aften og på et tidspunkt kan man ikke rigtig svede mere. Så må man ligge og koge så varmen kan forsvinde fra kroppen uden sved :dry: Ikke særlig fedt og næste gang vil jeg helt klart have en kingsize drømmeseng med :wink: I Danmark er der måske 3-4 timer mellem forbedømmelser og finaler, men de 7 timer var satme lang tid at vente :cry:

Når ikke engang dette syn kan få ens puls i vejret, så er man så brændt aw, som en kogende Krage på et lunkent cementgulv :laugh:

loerdag15.jpg

Ind imellem havde vi da lidt sjov:

loerdag11.jpg

Og det var også nødvendigt at posere en smule for at få lidt gang i blodomløbet:

loerdag14.jpg

Jeg fik ikke set noget af Englens arbejde, men måtte nåjes med de forlydender der tikkede ind, når de var færdige med chins, dips & romaskine :crybaby:

På et tidspunkt kom der en mand og spurgte om den CD han stod med i hånde var mit musik. Det var det, og da kun top 6 får lov at lave deres friprogram, måtte jeg jo være blandt dem :smile:

Efter en utrolig lang ventid, begyndte det at lysne en smule. Vi luntede ned i pumpuprummet og gik igang:

Fx. Dobbelt håndhold med sving på ala Density :wink:

loerdag1.jpg

Og resultatet var så en pumpet Krage:

loerdag2.jpg

Det pudsige var at alle de andre tonsede løs med tunge vægte og brændte løs. Imens fik Jørgen D og jeg trukket lidt i håndklæder og brugt kropsmodstand til næsten det hele. Det fungerede hvertfald rigtig godt, og inden længe stod vi ude i gange igen på vej ind på scenen.......

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share