Crawdaddy


Crawdaddy
 Share

Recommended Posts

  • Replies 4.9k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

New 6 Split; Uge 5, dag 3:

Ret god træning til trods for at hele dagen har været på vågeblus. Det var rimelig svært at komme ud af klappen i morges og det blev ikke bedre hen af dagen. Lysten til at brænde var der ikke ligefrem og der kom heller ikke gang i mig, før efter første sæt :laugh: En god grund til at holde sig langt væk fra instinktiv træning. Hvis jeg havde kørt det trip, var jeg blevet hjemme og gået glip af en god omgang :wink:

Der var fremgang over stort set hele linien idag :firenbounce: +10kg i DL, flere kg og reps i chins og så kunne jeg køre lidt Dumbbell rows igen og samtidig øge vægten :4thumbup: Da det kom til gunz, sluttede jeg mig til Mass'kinen og Granhof, som var på visit, og så blev de ellers brændt ned til grunden med faaarced, dropsæt og kabelsjaw :laugh::king: Ellers var hytten godt fyldt op og bl.a. Rall var på visit igen :smile:

Bagefter tog jeg med Mass'kinen og Granhof på Sunset flutesalon og fik en ½ fod flute. Pizza var nok mere Kragemad end flutes, men selskabet var heldigvis bedre end maden :wink:

Dagens tal; Ryg & Gunz:

Dødløft:

Opv.

100x3

140x3

180x1

Worksæt

3 singler á 200

3 singler á 205

4 singler á 210

Yep yep yep :4thumbup: +10kg ift. sidst og postkonkurrence PR :smile:

Weighted chins:

15x8

17½x6

20x6

20x5

Også forbedringer i både vægt og reps.

Dumbbell rows:

60x10

62x10

66x10

66x10

68x10

Nice nok og ingen særlig irritation i ryggen!!

Incline dumbbellcurls:

15x20

20x11

20x1+1 faarced.

22½x7

Svageligt, men godt pump.

Lying cable spidercurls:

60x14

60x13

55x17

60x10+40x7+20x30 :devil:

Sluttede med et nasty triple dropsæt :king:

Cable crossover-curls:

4 pladerx10

3 pladerx13

3 pladerx13

Gunz'ne var brændt aw, så al den high rep kabelawbrænding fik dem basket ret godt igennem.

Morgenpowerwalk:

45 minuttter.

Link to comment
Share on other sites

Blanco> Ja en skam og det var jo næsten tomt dernede, hvilket jo er lidt trist  Havde dog ikke indtrykket af at der var andre MOL'ere dernede end Johnny Bravo og Indian Spirit.

jo, såmænd, har huseret der i næsten to måneder nu :blush:

<{POST_SNAPBACK}>

Der kan man bare se :smile:

Simoh> Jeg er overrasket over at det ser hæderligt ud, for der var allerede optræk til den helt store væskefest allerede der :laugh:

Lawmeister> :king::king::laugh:

Everlast> Thx :smile: Jeg kan nu bedre lide de streger der sidder i bunden af latten på pic nr 2 :devil::tongue:

Link to comment
Share on other sites

Forrygende billeder… det der virkelig springer i øjnene er at det virkelig ikke kun er størrelsen af Gun’sene men helt klart også deres cut der bestemmer hvor grande de ser ud. For selv om du før har klaget lidt over at de var små i forhold til resten , ser de jo hamrende brutale ud når procenten er i bund!

Link to comment
Share on other sites

Forrygende billeder… det der virkelig springer i øjnene er at det virkelig ikke kun er størrelsen af Gun’sene men helt klart også deres cut der bestemmer hvor grande de ser ud. For selv om du før har klaget lidt over at de var små i forhold til resten , ser de jo hamrende brutale ud når procenten er i bund!

<{POST_SNAPBACK}>

Thx :smile: Jeg synes selv æ gunz er nogenlunde hæderlige, men heller ikke mere, når bare de ikke skal op i en Front double disko. Jeg ved ikke om det er delts'ne der skygger for dem eller hvad, men de kommer til at se halvringe ud i forhold til hvis man laver yo-yo'en (enarms pose ned langs siden) :laugh: Der skal bare mere masse på dem :devil::smile:

Link to comment
Share on other sites

DAMN CRAWDADDY!!!!! :tongue4::blink:

Du er så fucking cut.. Du er vildt inspirerende og motiverende..!! Er selv lige gået på diæt, hvilket du halt klart har været med til at få mig til!!!

Har også lige selv fået taget pics, så jeg kan sammenligne før og efter diæt..!! Heldigvis blev det overraskende gode pics.. Sjovt at se sig selv på billeder.. :4thumbup: Det må det sgu da også være for dig!!! :cooldance:

Link to comment
Share on other sites

DAMN CRAWDADDY!!!!! :tongue4:  :blink:

Du er så fucking cut.. Du er vildt inspirerende og motiverende..!! Er selv lige gået på diæt, hvilket du halt klart har været med til at få mig til!!!

Har også lige selv fået taget pics, så jeg kan sammenligne før og efter diæt..!! Heldigvis blev det overraskende gode pics.. Sjovt at se sig selv på billeder.. :4thumbup:  Det må det sgu da også være for dig!!! :cooldance:

<{POST_SNAPBACK}>

Cool nok :4thumbup: :smile: Men jeg er nu ikke lige i den form hele tiden :innocent: Lige nu ligger jeg dog kun 4-5kg over, så formen er da stadigvæk hæderlig nok omend ikke som den var på billederne :laugh:

Men det er da godt at høre at andre kan få lyst til at diæte den aw. Selvom det kan være hårdt ind imellem, så er det en fed proces og det er fedt at se der sker ting og sager når man begynder at smide de overflødige kg :w00t: Hvis du har postet de billeder du har taget, så smid mig lige et link eller råb op hvis du poster dem på et senere tidspunkt :wink: Før og efter billeder er altid sjove at se :4thumbup:

New 6 Split; Uge 5, dag 4:

Men der blev også trænet idag, hvor energien har været ret god hele dagen lang :firebounce: Måske skyldes det at det var træningsfridag igår eller også fordi jeg kom tidligere i seng end ellers og fik sovet rimelig godt ud :sleeping:

Men anyways så var det en rigtig god træning hvor jeg fik swedt max igennem og brændt ganske fint. I squat stod den på deload, og samtlige reps og sæt var barnemad, så det spiller max! Resten af bentræningen var også helt habil og kalvene var også klar på lidt tæv :tongue:

Lidt kæwe blev det også til med Erectordronningen, Panda'en og så Mr Psychowheels Chr på falderebet :tongue:

Dagens tal; Ben, læg & underarm:

Verkoshansky "heavy" squat:

87½x8

105x6

125x5

145x3

152½x3

162½x3

Nemt nemt, men det er så også deload :innocent:

Unilateral cybex maskinlegpress:

230x15

250x15

270x15

150x40 :devil:

Udemærket, men jeg tror den skal skiftes ud med en øvelse, som er mere isolerende.

Standing legcurls:

40x18

60x12

70x10

80x6

Brændte godt i skinkestrengene og ryggen havde ikke noget imod det :w00t:

Toes in-Zane (5 sec peak contraction) hacksquat calfraises:

10 pladerx14

11 pladerx13

12 pladerx12

13 pladerx12

Arrrrrghhhh, det brændte :devil::tongue:

Toes out- Donkey calfraises:

120x15

140x14

180x12

180x12

nice!

Standing wristcurls:

80x10

80x12

80x12

80x11

Skiftevis foran og bagved kroppen.

Morgenpowerwalk:

45 minutter.

Link to comment
Share on other sites

Hej C. :wink:

Ville lige sige, at det var vildt hyggeligt du ringede og sludrede med mig :4thumbup:

Håber at vi i en nær fremtid kan finde en dag igen, hvor vi kan brænde/hyggesnakke o.s.v. :wink:

<{POST_SNAPBACK}>

I lige måde :wink: Så kan vi eventuelt få dig proppet i en Titantrampolin :firebounce: Det tror jeg godt vi kan finde nogle frivillige herovre der vil assistere med :innocent::laugh: Ellers er der jo DM-C der bliver afholdt på Djævleøen :smile:

Link to comment
Share on other sites

Lige et spørgsmål t kragen:

Morgencardio aka powerwalk, er det noget du udfører på tom mave eller evt efter et skud protein pulver?

keep up the good work!  :cooldance:

<{POST_SNAPBACK}>

Jeg tager den på tom mave :walking: :smile:

New 6 Split; Uge 5, dag 5:

Noget nær den bedste træning for nyligt, blev løbet af stablen idag :firebounce: Energien har været i top siden igår og der blev øget i stort set samtlige øvelser :devil: Patten leverede nogle gode raketter og der var godt smæk i delts og hestesko tillige :devil:

Derudover var der et hav af kendte folk, så selvom jeg havde god fart på, fik kæwen også en smule motion. Der er minsandten også kommet to nye Leokostænger, som passer til det squatstativ jeg plejer at bruge, så dem glæder jeg mig til at prøve og også anvende til noget DL imorgen :firebounce:

Senere i aften skal vi så ned at se Blade Trinity, som vi ikke nåede pga uvejret i søndags :4thumbup:

Dagens tal; Bryst, skuldre & Triceps:

Verkoshansky "Heavy" BP:

75x8

90x6

107½x5

125x3

132½x3

140x2

Nemt nok, sålænge jeg ligger rigtigt. På næstsidste sæt lå jeg godt--> rakketter, men i sidste knap så godt og så bliver de noget langsommere :dry:

Incline dumbbellpress:

44x8

46x8

48x8

50x8

Well, så er jeg tilbage til 50'erne igen :devil: Jeg er så gået en hel vægtreol frem på 2 uger....Leee' :devil::laugh:

Cybex lateral maskine:

50x24

70x17

90x13

110x7+70x5+30x5 :devil:

3 almindelige sæt sluttet af med et triple dropsæt :4thumbup: Målet var noget pump i delts, og det kom der også :freaked:

Deltpres maskine:

20 pladerx10

20 pladerx10

21 pladerx8

Bedre end sidst :4thumbup:

Dips:

33

30

27

Samtlige stativer var optaget, så der blev byttet rundt i rækkefølgen på øvelserne. Rigtigt godt pump og gode reps idag :4thumbup:

Smith incline closegrip BP:

Stang+70x10

Stang+70x10

Stang+70x10

Stang+70x9

Sad sq fint :wink:

Morgenpowerwalk:

45 minutter.

Link to comment
Share on other sites

New 6 Split; Uge 5, dag 6:

Endnu en god omend laaang træning idag. Den blev også skudt af en del tidligere end ellers, da jeg skulle til noget jobsamtale kl 9.30 ude på Lars Tyndskids mark og lige så godt kunne træne på tilbagevejen. Selve turen derud tog omkring 40-50 minutter pga stiv pelikanmodvind, bakker fra helvede, haglstorm og regnvejr :dropjaw: Cykler sucks, og især når det er en MTB uden skærme :dry: Totalt geneblødt :laugh:

Men anyways, turen tilbage gik en del hurtigere og så skulle der brændes. Jeg var godt nok rimelig sulten, men valgte at brænde før jeg skulle spise igen. Det gik egentlig også ganske fint, og tilsyneladende sad cykelturen ikke værre i hjulene end at der endnu engang var fremgang stort set over det hele :firebounce: Jeg fik også kæwet den lidt med Jesper Springfætter, som fik sit BP til at spille lidt bedre idag :wink:

Dagens tal; Ryg & Gunz:

Sumo Dødløft:

Opv:

100x3

150x1

Worksæt:

180x1

190x1

195x1

6 singler á 200

Hehe, en forbedring på 30kg siden sidst og vist også PR i sumo :devil: De sidste 3 singler var godtnok noget tunge, men op kom de da.

Wide pullups:

16

14

13

11

Nasty pump i latten.

Prone BB-rows:

80x15

85x12

85x12

90x10

Hell yeah :devil:

1 Sæt dumbbell shrugs:

68/70x22

Yepyepyep!!

Gun chins:

10x6

10x6

10x5

12½x4

12½x4

Lidt bedre end sidst!.

Short-bar BB curls:

Stang+45x5

Stang+45x5

Stang+45x5

Stang+45x5

Stang+45x5

Godt pump osv, selvom det var lidt svagt idag.

Preacher Hammercurls:

12½x13

15x11

17½x7

17½x7

Feee' øvelse :4thumbup:

Cardio:

Morgenpowerwalk: 45 minutter.

Cykelcardio 1: 11km.

Cykelcardio 2: 11km.

Link to comment
Share on other sites

Gik jobsamtalen godt??? (krydse fingre...krydse fingre)

<{POST_SNAPBACK}>

Joh, jeg skal derned imorgen, på søndag og næste weekend, så det var vist ok :smile: Cykelturen frem og tilbage er dog en dræber, så jeg skal nok finde noget alternativ transport, ellers brænder mine hjul sammen, hvis de skal rulle 20km hver dag :cry::4crutches::laugh:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share